Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.218


  2. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.576


  3. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.708


  4. nklshp

    nklshp

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      318


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/07/2023 σε όλα

  1. Ηρθε η ωρα να πουμε την αληθεια…. Ο φουζιος τελικα αγορασε tele…και γουσταρει τρελα!!! και επειδη η που…ανα θελει να κρυφθει αλλα η χαρα δε την αφηνει…. το παιζει ανενεργος λογω τεχνικων προβληματων. Οι επισης αγαπητοι κυριοι που τον καλυπτουν (Terry & Gvour) ειναι συνενοχοι…
    2 βαθμοί
  2. Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς Φιούζιο (ώσπου να βάνει ίντερνετ πάλε). Ο άνθρωπος αφτός ήνταστεν μια κάποια λύσις
    2 βαθμοί
  3. Προς την διεύθυνση του Noiz... Παρακαλώ όπως διαθέσετε στον Φιού δορυφορικό ιντερνετ, εναλλακτικά φτιάξτε κεντρο Στραταπεξάρτησης γιατι με έχουν πιασει τα στερητικά μου...ΤΑ ΣΤΕΡΗΤΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΩ!!! ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΤΩΡΑ! ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ!
    2 βαθμοί
  4. Εγω κατι υποψιαζομαι. Πρεπει να ειναι ο ιδιος λογος που οι κιθαριστες θεωρουν απολυτως φυσιολογικο να δινουν χιλιαδες ευρω για δυο γ@μημενα μαδερια με χορδες. Τα μουσικα οργανα δεν ειναι απλα αντικειμενα τεχνολογιας, αλλα φετιχ. Και οσο πιο παλια ειναι, τοσο πιο φετιχ γινονται, κυριως λογο της συνδεσης τους με το, αναμφισβητητα ενδοξοτερο, μουσικο παρελθον, αλλα ταυτοχρονα και της αποστασιοποιησης που δινει ο χρονος απο την πρακτικοτητα του παροντος. Δηλαδη, το να παρεις το montage καινουργιο, μπορει ανετα να ειδωθει ως πρακτικη λυση: Ηθελα ενα πληκτρο και το πηρα. Αν ομως εχεις το αρχαιο το sampler, και περιμενεις το σαλιγκαρι το floppy disk να φορτωσει τον σαπιο ηχο, ε εκει καθε ζητημα πρακτικοτητας εχει φυγει απο το παραθυρο. Εκει μιλαμε καθαρα για βιτσιο για φετιχισμο οποτε πρεπει να δειξουμε κατανοηση Δεν ειναι ευκολο να δεις ξεκαθαρα το αντικειμενο του ποθου σου, ουτε να παραδεχθεις οτι εχει ξεπεραστει
    1 βαθμός
  5. Με έχετε προβληματίσει... Να μιλήσω με τον Στράτο να τσεκάρει αν υπάρχει υλικό από κάμερες στην περιοχή πέριξ του ΚΑΦΑΟ; Λες να δει καμία γνωστή φάτσα;
    1 βαθμός
  6. 1 βαθμός
  7. Έχει άκρες με την παραγωγή κ τους έχει ζητήσει όσο λείπει να ζουβηνωνται αυτόματα. Μόνο η καινούργια τελεαγορα του Σούπερφανκ πέρασε. Γιατί ως γνωστόν αυτός έχει πιο άκρες
    1 βαθμός
  8. Το ιδιο υπεροχο στα αυτια μου,οπως και οτιδηποτε αλλο εχεις ανεβασει εδω. Με εστειλες για μια ακομη φορα. Ευχαριστουμε Λουκ.
    1 βαθμός
  9. Ναι, μπορεί. Τώρα όμως από τεχνικής ή/καί από θεωρητικής πλευράς κάτι πρέπει να γίνει, από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις - εννοώ συνεχίσεις, νομίζω.
    1 βαθμός
  10. Από αριστερά προς τα Δεξια, Φάσιον-Τζιβουρ-Τερρυ (για να σας λυθούν οι απορίες) . Καλή σύνταξη παιδιά!
    1 βαθμός
  11. Που είναι οι γέροντες ωρε, εγώ κατι τζόβενο βλέπω (+3 πρεσβυωπία). Βάλτε και καμιά επεξήγηση ασούμε για όσους δεν ξέρουμε τις φάτσες σας...Στράτος, Terry, Gvour απο τα αριστερά στα δεξιά να υποθέσω? Noiz.gr χωρίς Στράτο αντιστοιχεί σε: Σκορδαλιά χωρίς σκόρδο Γεμιστά χωρίς γέμιση Καλοκαίρι χωρίς πεπόνι Πεπόνι χωρίς κουκούτσια Πίτα αρνί, χωρίς το αρνί Καθαρή Δευτέρα χωρίς λαγάνα Καφέ χωρίς καφεϊνη Μπύρα χωρίς αλκοόλ 10-38 χωρίς την 38 Super Lead του '69 με λαμπατο rectifier Parker με όλα τα τάστα στην ταστιέρα @vrasidas27 με Τέλελούδο Ανώμαλα πράματα, για αυτό φέρτε πίσω τον Φιουζιο ωρε μην χακάρω τις τοστιέρες, τα ψυγεία σας και τους μπιντέδες σας! ΜΙΛΗΣΑ!
    1 βαθμός
  12. Είναι safe λύσεις. Μην απορρίψεις το ts mini, ιδιαίτερα εάν δεν σου αρέσουν τα πολλά μπάσα στον ήχο.
    1 βαθμός
  13. Με εγγραφή του KRONOS ή του NAUTILUS ή και του triton μου που λέει ο λόγος σε ένα σύγχρονο daw και την καλή χρήση των envelopes, των φιλτρων, lfo's, effects και κυματομορφών-carriers των, μπορεί να βγάλεις το ηχόχρωμα και την παραγωγή του Βαγγέλη αφού έχεις φυσικά και τις απαραίτητες γνώσεις. Το πρόβλημα είναι να είσαι ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ. Αυτό ή είσαι η δεν είσαι. Δεν είναι θέμα setup λοιπόν. χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα Και φυσικά το software υπερτερεί του hardware. Software κρυμμένο σε hardware με δικο του os δεν είναι τα hardware workstations τα σύγχρονα έτσι και αλλιώς?
    1 βαθμός
  14. Κατ' αρχάς αν κατάλαβα καλά, έχεις την Mooer GE250 και ένα μικρό τύπου τρανζιστορ ενισχυτάκι Orange; Τότε πιθανότατα το πρόβλημα είναι με το ενισχυτάκι ειδικά στα drives και όχι με τα εφέ. Κάποια στιγμή ίσως πρέπει να σκεφτείς έναν Fender Pro Junior για pedal platform κι αφού σου αρέσει και η jazz. Φθηνοί είναι, το πολύ 300€ μεταχειρισμένοι. Από κει και πέρα σε αυτό που ρωτάς: Για τα δικά μου γούστα το απόλυτο mini setup είναι compressor-drive-delay. Επίσης για μένα όταν πηγαίνεις σε mini setup, ξεχνάς chorus-phasers-flangers-περίεργα fuzzes και άλλα εξωτικά που θα χρησιμοποιούσες μία στο τόσο. Το reverb επίσης δεν είναι τόσο χρήσιμο για τα είδη που ανέφερες. Καλύτερα delay. Αφού το budget σου είναι σφιχτό, δύο λύσεις μπορώ να σκεφτώ: 1. Μπαίνεις Thomann, κοιτάς Behringer, Harley Benton και Joyo, διαβάζεις κριτικές και αγοράζεις. 2. Βρίσκεις κάποιον εδώ Ελλάδα που φτιάχνει κλώνους (υπάρχουν πλέον πάρα πολλοί), το συζητάτε και σου φτιάχνει αυτό που θέλεις. Αν όμως κρατήσεις την Mooer και τη συνδυάσεις όπως πολύ σωστά προτείνεται και πιο πάνω, τότε πάρε έναν αναλογικό compressor και δύο αναλογικά drives και όλα τα άλλα από τη Mooer.
    1 βαθμός
  15. Το digital εκτος του χαμηλοτερου κοστους και της ασυγκριτης ευκολιας χρησης, εχει και αλλο ενα πλεονεκτημα: Εχει καταπληκτικο ηχο. Ευκολα το διαπιστωνει κανεις ακουγοντας μια καλη ηχογραφηση κλασσικης μουσικης, η πιστοτητα του ηχου ξεπερναει καθε προσδοκια. Αν τωρα επιλεγει καποιος να παιζει ροκ με τα παντα μετρονομημενα, εντιταρισμενα και κουανταιζμενα και καπακι να κανει και ενα mastering με κυματομορφη πυροτουβλο, και το αποτελεσμα και ειναι για την πυρα, ε δε φταιει το digital, παρα μονο με την εννοια οτι επιτρεπει στις μαλακιες να γινονται.
    1 βαθμός
  16. Ωραίος ο λεγόμενος "αναλογικός" ήχος, κυρίως διότι ο ήχος είναι όντως "αναλογικό" φαινόμενο - κύματα αέρα που δονούν αντίστοιχα το τύμπανο στο αυτάκι μας. Ο ήχος, είναι αναλογικός, αποθηκεύεται ψηφιακά και μετά ξαναγίνεται αναλογικός ώστε να τον εμπειραθούμε. Δυστυχώς, τα αναλογικά μέσα αποθήκευσης ήταν πολύ κατώτερα από τα ψηφιακά, από κάθε άποψη, οπότε ορθώς τα απέσυρε η Ιστορία, και ναι, το όλο θέμα έχει λήξει εδώ και δεκαετίες, μέχρι να βρεθεί κάτι άλλο στο μέλλον, ακόμη καλύτερο.
    1 βαθμός
  17. Ειναι πολυ ωραιο βιντεακι, ψυχραιμο, καλοφτιαγμενο και αντικειμενικο. Η ηχητικη διαφορα ειναι υπαρκτη, αλλα οχι και τιποτα το εξωφρενικο. Αναμενομενη θα την ελεγα. Ενα bump σε μπασα, ενα ελαφρυ κομπρεσσαρισμα, τα γνωστα, τιποτα το σουπεργουαο, αν επρεπε να φερουμε και τον ηχο του υ ψηφιακου εκει θα μπορουσαμε να το πλησιασουμε αρκετα με καποιο extra processing. Η τεραστια διαφορα ειναι στο κοστος, μιλαμε για εξαψηφιο νουμερο αν σκεφτουμε το οτι χρειαζομσστε εκτος απο 24καναλο, και κονσολες, processors κλπ. Αλλη μεγαλη διαφορα ειναι στις δυνατοτητες, το editing, το full automation and recall, το UNDO, και χιλια δυο αλλα πραγματα. Και βεβαια το κερασακι στην τουρτα ειναι η ευκολια χρησης, bedroom στουντιο μονο με το στρωμα πανω στην κονσολα θα μπορουσε να κανει κανεις Και ολα αυτα για ενα bump στα μπασα και λιγο κομπρεσσαρισμα.
    1 βαθμός
  18. Για να μην υπάρχουν ζήλιες, θα θέσω σε κίνηση τα γρανάζια για να βρεθούμε σε μια noizομάζωξη-jam (αφορμή για μπύρες φυσικά)
    0 βαθμοί
  19. Δε βαφτιζουμε Ταύγετο τον Υμηττο μην τρεχουμε? Διχτυ καπου θα βρω
    0 βαθμοί
  20. Δεν ξερω εσεις τι λετε…? Αλλα ειναι φανερο οτι μας λειπει! καλα ξεμπερδεματα ρε φιλε Φουζιε!
    0 βαθμοί
  21. Μολις πηρα μήνυμα από τον Φιού με racing περιστέρι... Αν συνεχιστεί η λασπολογία πέρι καυσότελεξυλων και αλλαγής χορδών (φτου κακά, ουτε 20 χρόνια δεν τις εχει ο ανθρωπος, απο κιθάρα σε κιθάρα τις μεταφέρει), λεει, από την στεναχώρια του θα ανεβάσει καμιά 30αριά πρόχειρα κλιπάκια... Ξέρετε απο ποιά, έτσΕ? Απο αυτά που με το που τα ακούς βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που έπιασες κιθάρα και δεν έγινες συλλεκτης γραμματοσήμων instead. Για ήρεμα λοιπον, γιατί τώρα πήρα τις Parker, μην τις πετάξω από κανά Ταϋγετο καλοκαιριάτικα (και τις πιάσει ο Βρα με δίχτυ και γίνει Λούης).
    0 βαθμοί
  22. Νεοτερες πληροφοριες λενε οτι αλλαξε και χορδες για περισσοτερο twang. παρελαβε χθες απο courier, δεμα που εσταλει απο το Παγκρατι- αγνωστος αποστολεας. Σχετικη ερευνα ξεκινησε η επιτροπη ανταγωνισμου, φημολογειται οτι οι χορδες ηταν 10-38 ( 3 σετ).
    0 βαθμοί
  23. Τι να πω... Είμαι ένα βήμα πριν τοποθετήσω τους ενοχλητικούς* vintagολάγνους/vintagόπληκτους/vintagόκαυλους στην ίδια κατηγορία που βρίσκονται flat-earthers, οπαδοί των ζωδίων, συνωμοσιολόγοι, purists, vinyl freaks κ.α. * vintagολάγνοι/vintagόπληκτοι/vintagόκαυλοι που συμπεριφέρονται σαν Ιεχωβάδες, δηλαδή πρηξ@%$&ες
    0 βαθμοί
  24. 0 βαθμοί
  25. Η σκέψη του γράφοντα δεν χρειάζεται τακτοποίηση. Τα γράφω για να μην μένουν λάθος εντυπώσεις στα όποια πιτσιρίκια μας διαβάζουν, και μετά βγαίνουν παραέξω αναπαράγοντας τα απίθανα που διαβάζουμε στα ξένα synth forums/sites και τραβάμε τα μαλλιά (που δεν έχουμε).
    0 βαθμοί
  26. Η κίνηση έγινε θα σας πω απόψεις. Boss sd1 k rat ! Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
    0 βαθμοί
  27. Εξαιρετικό!! Πολλά συγχαρητήρια!!
    0 βαθμοί
  28. Στην τελικη, το συνδεεις το montage με το usb, και παιρνεις το σημα του ψηφιακα, και τελειωσε το προβλημα. Αν και προβλημα δεν υπαρχει. Μια χαρα ειναι οι συγχρονοι converters, ακομα και σε φθηνα πολυκαναλα σαν το τασκαμ ειναι σαφως καλυτεροι απο τα τυπικα ψηφιακα MASTER RECORDERS της παλαιας εποχης, το διανοειστε αυτο; Η τεχνολογια τρεχει, τι να κανουμε, onboard audio converter απο motherboard ( !!!) ακους πια και ειναι τζετ. Το ξερω οτι ειναι δυσκολο να χωνευτει αλλα τρεχει η τεχνολογια, οι επεξεργαστες της αποστολης που πηγε στη σεληνη και κοστισε απειρα δις, ειναι πολυ κατωτεροι απο τους επεξεργαστες του πλυντηριου ρουχων της κυρα Κομπρεσσας, απιστευτο αλλα αληθινο.
    0 βαθμοί
  29. Αυτός είναι ο φούζιος. Φως φανάρι.
    0 βαθμοί
  30. Ο Στράτος έκανε μια μικρή έρευνα... κάνα δύο γείτονες έχουν κάμερες. Βρήκε μόνο ένα φευγαλέο πλάνο ενός τύπου που γυρόφερνε το ΚΑΦΑΟ, αλλά δυστυχώς όπως θα δείτε δεν φαίνεται πρόσωπο... Μετά ο τύπος έγινε καπνός.
    0 βαθμοί
  31. Κ δέκα αλογάκια παραπάνω απ'όσο νομίζουμε πως χρειαζόμαστε
    0 βαθμοί
  32. Πολύ ωραίο το video! Thanks! Το Logic Remote έχεις εκεί μπροστά σε iPad?
    0 βαθμοί
  33. 0 βαθμοί
  34. Έτσι είναι. Ενώ τις τέλε τις παρουσιάζει μετά βαΐων και κλάδων.
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Αν δεν μπορεί ο Στρατός να στείλουμε το ιππικό
    0 βαθμοί
  37. Εντάξει ο ΟΤΕΣ τις έχει αφτες τις ποικιλιες , μην πλήττουμε κιολας. Εκτός αν υπάρχει δαχτυλος ιφλουεσε. Αν είναι μπηφ πως να το πω...
    0 βαθμοί
  38. Ο Στρατός πήγε να ξεσκεπάσει αυτό κ κύκλωμα κ βρέθηκε χωρίς ΚΑΦΑΟ ο άνθρωπος..
    0 βαθμοί
  39. Αγνωσται άι βουλαί των ιφλουεσε...
    0 βαθμοί
  40. Αυτή διαφήμισε. Το ότι πήρε ash-bodied strat το πέρασε στο ντούκου.
    0 βαθμοί
  41. Κ εγώ τα ίδια. Ήδη άνοιξα μια κουνημενη κόκα κόλα κ λερωσα το πάτωμα
    0 βαθμοί
  42. Νταλκάς, βαρύς, με βααααααααρεσεεεεε... Mπαίνω σε berserk modeά σιγα σιγά... Θα κάνω ζημια...
    0 βαθμοί
  43. @manosx Αν ήθελε ήχο πιάνου (φυσικού) μπορούσε να βάλει πολύ απλά ένα από τα τόσα JV που είχε ή από κάποιο άλλο rack ή keyboard, απλά το αναφέρω αυτό ως παράδειγμα. Όμως, στην περίπτωση που ήθελε έμφαση στο πιάνο θα έβαζε και έβαζε φυσικό, αφού υπήρχε φυσικό πιάνο. Επίσης στην περίπτωση του ηλ. πιάνου. Για παράδειγμα, αν ήθελε ήχο Rhodes με έμφαση στον συγκεκριμένο ήχο, θα έβαζε φυσικό Fender Rhodes. Ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. Να σημειωθεί όμως κάτι πολύ σημαντικό για όσους κατέχουν τέτοιες τεχνικές. Τα όποια hardware μηχανήματα, μπορεί να υπάρχουν σήμερα σε vst και σε οτιδήποτε άλλο. Βολικά μεν και μιά χαρά είναι για μιά "απλή" σπιτική παραγωγή και ίσως κάτι παραπάνω. Όμως, αν βάλεις το original μηχάνημα έχει διαφορές. Η πρώτη σημαντική διαφορά είναι στον ηχητικό χαρακτήρα του ίδιου του μηχανήματος στην έξοδό του. Αυτό θα το καταλάβει κάποιος όταν συνδέσει το hardware και το software στην ίδια κονσόλα δίπλα δίπλα. Εκεί θα ακούσεις τις διαφορές. Το software είναι πάρα πολύ κοντά αλλά στην κονσόλα και ειδικά σε μία καλή κονσόλα καταλαβαίνεις την διαφορά και ειδικά στη μίξη. Το software τις περισσότερες (πάντα) φορές είναι λίγο πιό στενό και ίσως λίγο πιό γυαλιστερό και χαμογελαστό. Κάποιοι το προτιμούν - τους βολεύει αν και δεν είναι το 100%. Η δεύτερη διαφορά είναι στην κάρτα ήχου. Όταν για παράδειγμα κάθε hardware έχει την δική του δυναμική και μπούνε όλα μαζί τα hardware σε μία σοβαρή κονσόλα, το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι να έχεις έναν ήχο από εκεί και πάνω. Από την άλλη, δηλαδή εάν τα έχεις όλα σε software, χρησιμοποιούν όλα την ίδια κάρτα ήχου. Αυτό πρακτικά μπορεί να βολεύει διότι είναι πιό μαζεμένα τα πράγματα αλλά όλα βγαίνουν από τον ίδιο κονβέρτορα (της κάρτας) όπου έχει μία συγκεκριμένη δυναμική για όλα. Η λύση βέβαια είναι να μπεί μία πολύ καλή κάρτα ήχου, με πολύ καλούς κονβέρτορες και σχεδίαση, όχι της σειράς. Αλλά εδώ υπάρχει θέμα κόστους της πραγματικά καλής κάρτας. Η τρίτη διαφορά είναι το σημείο στο οποίο θα αποτυπώσεις τον ήχο. Μπορεί να είναι software ή hardware. Σημαντικό ρόλο παίζει πόσο καλά μπορεί το μέσον εγγραφής να αποτυπώσει αυτό που παράγουν όλα τα μηχανήματα μαζί στην έξοδο της κονσόλας. Αυτό το τελικό αποτέλεσμα είναι που πουλάς. Αυτό το αποτέλεσμα είναι που θα αξιολογηθεί. Κάποιοι το ακούνε και κάποιοι το αγνοούν στο βωμό του κόστους. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Και μιάς και το έφερε η κουβέντα θα φέρω κι ένα παράδειγμα. Σχετικά με κάποιες κάρτες επέκτασης ήχων (SR-JV80) για την σειρά της Roland JV-2080 κλπ. Την ίδια κάρτα με τα ίδια δείγματα και Patches, αν την βάλεις σε ένα JV-2080 για παράδειγμα έχεις έναν A ήχο. Την ίδια ακριβώς κάρτα αν την βάλεις σε ένα JV-880 ή σε ένα JV-90 έχεις έναν Β ήχο. Ο ήχος Α με τον ήχο Β ενώ είναι ακριβώς οι ίδιοι, στο JV-90 για παράδειγμα ακούγεται πιό ζεστός ο ήχος. Το ίδιο και με τα JD-800 και JD-990, ενώ το ένα είναι το rack του άλλου, έχουν κάποιες μικρές διαφορές. Το ίδιο και στα S-770 & S-760, αν φορτώσεις τα ίδια ακριβώς πράγματα έχουν μιά μικρή διαφορά. Για να καταλάβεις τις διαφορές αυτές πρέπει να τα βάλεις δίπλα δίπλα στην ίδια καλή κονσόλα. Τώρα, όταν επί σειρά ετών τα έχεις και τα δουλεύεις όλα αυτά μαζί, πολύ απλά τα έχεις συνηθίσει και ο ήχος τους έχει γίνει πλέον κτήμα σου. Οπότε καταλαβαίνεις τις διαφορές και πιό είναι πιό.
    0 βαθμοί
  44. Το να εχεις παραπανω οργανα, σε σχεση με τις multitimbral δυνατοτητες ενος synth, ειναι σαφως προτιμοτερο, με μια ομως προυποθεση: Τα οργανα αυτα να εχουν παρομοιες δυνατοτητες με τις multitimbral φωνες. Οταν ομως στη μια περιπτωση μιλαμε για μνημη δειγματων μερικων κιλομπαιτ (!) και στην αλλη μερικων giga, δε μιλαμε για τις ιδιες δυνατοτητες. Δεν εχουν τα μηχανηματα του vangelis setup τη δυνατοτητα να αναπαραγουν π.χ. ενα τοσο ρεαλιστικο πιανο σαν του montage, κυριολεκτικα ολα τα μηχανηματα της εποχης να παρεις, ενα εκατομμυριο s50 και s900 να εχεις, πιανο σαν το montage δε θα ακουστει. Ειναι η ποιοτικη διαφορα δηλαδη που γερνει την πλαστιγγα στο συγχρονο workstation. Η ποιοτητα στις γεννητριες, που σε ενα sample based οργανο ειναι καθοριστικη, αλλα και σε αλλα επιμερους στοιχεια, τα εφε, οι modulation δυνατοτητες κλπ. Και ειναι η ποιοτικη διαφορα στα analog ηχοχρωματα που κραταει τα προσχηματα για το hardware set up. Η ποιοτητα των αντιστοιχων αναλογικων γεννητριων, τα αναλογικα φιλτρα κλπ. Τον οκτωβριο ομως, αν η yamaha αποφασισε να εξελιξει πραγματικα το κορυφαιο an1x, μπορει και εκει να λεμε αλλα.
    0 βαθμοί
  45. Τι κάνεις ρε πστ Govan, ΗΜΑΡΤΟΝ Και οπτικοαστικό για τους ματάκηδες
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου