Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6.218


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2.362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/12/2023 σε όλα

  1. έχουμε ίδιο λαπτοπ (εγώ με 16). Το πλήκτρο δεν έχει πρόβλημα, παίζει μια χαρά. Τα θέμα(τα) είναι αλλού: 1. τα vst synths που θα χρησιμοποιήσεις και πόσο βαρειά θα είναι 2. το ableton lite. Σχετικά με το 2. να ξέρεις ότι η έκδοση είναι μόνο για να σου ανοίξει την όρεξη. Εχει αρκετά έως πολύ περιορισμένες (=κουτσουρεμένες) δυνατότητες. Γενικά για να μην μακρυγορούμε, το πλήκτρο ΟΚ πάρτο. Με τον υπολογιστή μπορείς άνετα να ηχογραφήσεις με κάποιο άλλο daw (ή και με το ableton) αλλά σίγουρα όχι να ανοίξεις 10 vst μαζί. Θα εξαρτηθεί και από την κάρτα ήχου που έχεις ή θα πάρεις.
    3 βαθμοί
  2. Τουλάχιστον είναι συνεπής όσο αφορά την θεματολογία και την κουλτούρα της μουσικής του. Οχι σαν κάτι ψευτοροκάδες.
    2 βαθμοί
  3. Να ξέρεις πως θα πουλήσει. Το 'χεις και με την εξιστόρηση... Καν'το άμεσα γιατί η επόμενη γενιά δεν διαβάζει βιβλία, βλέπει βίντεο.
    2 βαθμοί
  4. Σαν το παλιό καλό κρασί..... Τόσες και τόσες και τόοοοσες δεκαετίες προσφοράς στο μουσικό κουρμπέτι της Ελλάδας, ανδριάντα έπρεπε να του κάνουν εκεί στο παλιοφάληρο! Χωρίς πλάκα τώρα, Τέρυ για κάνα βιβλίο το σκέφτεσαι; 'Εχεις φάει στην μάπα όλη την μουσική σκηνή της Ελλάδας (έστω της Αθήνας...) τα τελευταία 40 χρόνια, δεν θά'ταν άσχημη ιδέα...
    2 βαθμοί
  5. Χαχαχαχαχαχαχα τρισάθλιο!
    2 βαθμοί
  6. Φιλε οταν πρωτοερχεσαι σε μια κοινοτητα δεν σηκώνεις τα μανικια σου με το καλημερα. Δεν σε εβρισε κανενας. Αν δεν σ αρεσει εδω...δεν υπαρχει λογος
    2 βαθμοί
  7. Να ρωτήσω εγώ ρε παιδιά, η focusrite τι πρόβλημα έχει και δεν την προτιμάτε (αν δεν την προτιμάτε)? Το μισό noiz έχει ή είχε focusrite, και μια χαρά παίζει και γράφει μουσική.
    1 βαθμός
  8. Τέρρυ, πολύ καλή η συνέντευξη. Πράγματα που μου έκαναν εντύπωση: - Η ταπεινότητα του ομιλούντος. Πως να το κάνουμε τώρα, έχουμε εδώ έναν που ανέβηκε στην ίδια σκηνή με τον Ντηπ Περπλ, νομίζω ότι έχει μία μοναδική αίγλη το επίτευγμα. Άλλοι θα τον είχαν πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ. - Το ότι ο συντάκτης χρειάστηκε να διευκρινήσει στους αναγνώστες ποιος είναι ο Παστόριους. Εντάξει δεν τους είχα για μουσικά μορφωμένους τους έλληνες ροκάδες, αλλά τι διάολο; - Η αγάπη για τους Toto, τους οποίους ακούω από την πρώτη μέρα και ξέρω ότι έφαγαν πολύ άκαιρο σνομπισμό από τους (πάλι) έλληνες ροκάδες. Και μόνο που τους παραδέχεσαι δημόσια, συγχαρητήρια. - Το ότι η συζήτηση δεν ξέφτισε στις γνωστές (και αδιάφορες για το κοινό) φλυαρίες για εξοπλισμό, ενισχυτές, χορδές, πετάλια, ενισχυτές και λοιπά πολλά. Το βιβλίο δεν είναι καλή ιδέα, παρ' ότι το πρότειναν αρκετοί. Σε άλλες εποχές ίσως, σήμερα έχει ξεφτίσει, άσε που όντως δεν διαβάζει κανένας. Αυτά.
    1 βαθμός
  9. Κανά YAMAHA SY θα ειναι ή κανα CS6 ή βαριά κανά motif για YAMAHA μου ακούγουνται
    1 βαθμός
  10. Υπαρχει η λυση του ASIO4ALL https://asio4all.org/ Αυτος ειναι ενας generic asio driver, για να μην εχεις ( μεγαλη) καθυστερηση στην onboard καρτα σου, να ακουγεται δηλαδη ο ηχος του synth την ωρα που πατας το πληκτρο. Οχι ιδανικο φυσικα, αλλα για τα πρωτα πειραματα εφοσον δουλεψει αρκετο. Το Reaper εχει πολλα πλεονεκτηματα: Ειναι το ελαφρυτερο, εχει πολλες δυνατοτητες, η τιμη του ειναι φοβερα χαμηλη, και οχι, δεν παιρνεις lite εκδοση με τα 60, παιρνεις την πληρη. Ενα αλλο πλεονεκτημα ειναι οτι το demo του ειναι πληρες, και διαρκει για αρκετο καιρο. Το μειονεκτημα του ειναι οτι δεν ειναι και το πιο ευχρηστο προγραμμα, μαλλον το αντιθετο. Αλλα, εφοσον δεν εχεις και καμμια μεγαλη εμπειρια, με οποιο προγραμμα και να ασχοληθεις ενα πακετο θα το φας, οποτε γιατι να μη φο φας με το reaper. Με το reaper που ειναι παναλαφρο, και με καποια ελαφρια και καλα freeware synths και εφε οπως π.χ. το surge, θα μπορεσεις να κανεις οσα πειραματα θελεις χωρις να εχεις προβλημα με το laptop σου.
    1 βαθμός
  11. Χμμμ... πρέπει να ρωτήσω τον Μιχάλη. Με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω και ελπίζω να θυμάται.
    1 βαθμός
  12. Δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι είναι κάτω από 100 ευρώ.
    1 βαθμός
  13. βαρειά γίνονται όταν γίνονται πολλά τα tracks και πρέπει να φορτώσεις από ένα στο καθένα. Αλλά υπάρχουν γενικώς workarounds, και θα τα μάθεις, ακόμα είσαι καινούργιος. 1. https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_solo_3rd_gen.htm υπάρχουν κι άλλες. Αυτή δίνει επίσης ξανά το ableton live lite. Ίσως να δεις κάποια εναλλακτική στα ίδια λεφτά ώστε να πάρεις κάποιο άλλο δώρο. 2. υπάρχει το bandlab sonar, αλλά και το studio1, reaper κλπ Το ablteton είναι φτιαγμένο για ζωντανές καταστάσεις. Για σειριακή ηχογράφηση δηλαδή sequencer αυτά που είπα. το sonar είναι το cakewalk που ήδη αναφέρθηκε. Αν μπορέσεις να στρεσαριστείς πάρε την focusrite 2i2 το reaper η μικρή έκδοση κάνει 60 το cubase η μικρή 99
    1 βαθμός
  14. Με αφορμή αυτό το topic θα ήθελα να γράψω το εξής. Το 2002 που ήμουν 27 ετών άκουσα τότε το S.A.G.A.P.O. που θα εκπροσωπούσε τη χώρα στη Eurovision και ομολογώ πως ως πληκτροελεκτροσυνθεσαιζερόπληκτος ενθουσιάστηκα από την εισαγωγή κιόλας με το sequencer που βάραγε τα δεκαταέκτα και μπαίνει η χαρακτηριστική μελωδία με τη saw-ειδή lead α λα axel f και τον soul ρυθμό και ότι έπεται μετά, μια εξαιρετική electro-soul μπαλάντα που έσπαγε το τετριμμένο των ελληνικών συμμετοχών τουλάχιστο για τα δικά μου δεδομένα. Θυμάμαι τον δικό μου εκνευρισμό όταν το βλέπαμε καθιερωμένα με την παρέα τα ζευγαράκια με φαϊ και παρελκόμενα αφού ψήναμε τότε σε κάθε τέτοιο οκέιζον, μιλάμε που ήμουν και τούμπανο πολύ τότε, αν ήμουν εκεί θα τους έσπαγα στο ξύλο, απορώ πως συγκρατήθηκε η ομάδα με αυτό που έγινε. Θυμάμαι επίσης κάτι π@π@ριές που άκουγα στα κανάλια μέχρι και από βουλευτές του ΚΑΝΑΠΕΟΣ που έλεγαν πως πήγαμε λέει στην Ευρώπη με στολές ΜΑΤ και περιβολές που ξυπνάνε μνήμες ολοκληρωτισμού και γι αυτό δεν πήγαμε καλά, ότι να ναι χαχαχαχαχαχχαχαχαχ Τέλος πάντων αυτό που έχω να πω μετά αυτόν τον πρόλογο και διαβάζοντας την συνέντευξη, είναι πως χαίρομαι και είναι εξαιρετική τιμή για εμένα όπως για όλους νομίζω που μέσω του noiz μας κατάφερα και γνώρισα τον@Terry RoscoeBeck5 που είναι πραγματικά αξιολογότατος πέραν από μουσικός και σαν άνθρωπος, συγκινούμαι δε περισσότερο που έμαθα μέσω αυτής(της συνέντευξης) περισσότερες λεπτομέρειες για τη μουσική του πορεία αλλά και τις απόψης του για πολλά θέματα. Τι να πω... αγάπη, συγκίνηση, πάντα επιτυχίες, να είναι πάντα καλά, ζήτω το noiz μας, χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    1 βαθμός
  15. Ναι αλλά αν ήταν γαμπρός σου αντί για κουνιάδος, δε θα έλεγες μπραβο
    1 βαθμός
  16. Νομιζω ηταν κατι σχετικο με: "Αυτες ειναι καριερες..."
    1 βαθμός
  17. Απ'ότι διαβάζω είχε συλληφθεί και τον Ιούλιο του 2021 για τον ίδιο λόγο. έκατσε 1μιση χρόνο στην φυλακή και με το που βγήκε άρχισε τα ίδια Θα ξαναπάει φυλακή, θα ξαναβγει και θα ξανακάνει τα ίδια μόλις βγει κ.ο.κ. 'οπως κάνουν πολλοί άλλοι στο γελοίο κράτος που ζούμε το οποίο καθιστά την εγκληματικότητα συμφέρουσα
    1 βαθμός
  18. Δεν κατάλαβες φίλος, πουλάω το πακέτο των 100 ριάκσοs στα €20. Τα δικά μου τα έχω τζαμπέ απ΄την εποχή που ήμουν admin σε ένα international forum.
    1 βαθμός
  19. Και το ταπερ με το τραπερ, και αυτο αλλος το ειπε, βλεπω εχουμε αρχισει δυνατα. Πρεπει να ανοιξουμε θεμα, για το ρολο του ταλεντου στους ληστες
    1 βαθμός
  20. Βελτιώθηκε σημαντικά. Σωστά έπραξες.
    1 βαθμός
  21. Γιατι, ποια ειναι η κουλτουρα και η θεματολογια του ροκ, που ειναι ασυνεπεις οι ροκαδες απεναντι της; Οτι φαμε, οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο κ@λος μας ειναι η ροκ "κουλτουρα", και μια χαρα συνεπεια εχουν οι ροκαδες: Οι μισοι πεθαναν απο τα ναρκωτικα, και οι αλλοι μισοι εχουν επαυλεις με πισινες στρεμματων για να κολυμπανε τα παιδια απο τους 7 διαφορετικους γαμους τους. Συνεπεστατους τους βρισκω.
    1 βαθμός
  22. Τραπερ εκανε ληστειες; Τι λε ρε παιδακι μου, σε λιγο θα ακουσουμε και για κανα reggae μουσικο που καπνιζει μπαφους.
    1 βαθμός
  23. 1 βαθμός
  24. Τι να κλάσει και εκείνη στην αφήγηση, εδώ υποψιάζομαι ότι μιλάμε για πολλά σουρρεάλ σκηνικά, τα οποία θα μείνουνε ανεξιστόρηγα (ε; ε; ε;). Δε θέλομνε ποντ καστ κύργιε, δε θέλομνε ότιο πουκ, θέλομνε βλιβλίο, με χαρτί, να το κρατάμε να το διαβάζουμε να ελαφραίνει η ψυχούλα.
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. O Eddie δεν είναι δεξιά? Ποιος Μάνος?
    1 βαθμός
  27. Ο Μεσαίος βγήκε χάλια, και ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεις να αποκατασταθεί η τάξη. Μας έβγαλε η Τια.......και όπως πάντα με χαντάκωσε. Θα ανέβαζα μια κανονική φωτογραφία μου , προς αποκατάσταση της τάξεως, αλλά θα εθεωρείτο thread hijacking..... Ζαλονίκη. Αυτοί με τα περμανάντ....όλοι ίδιοι είναι Y.Γ. Πραγματικά ο Μάνος....μαμάει και δέρνει.
    1 βαθμός
  28. Τα θελετε και τα λετε, θα βασανισετε βιολιστη; Εχετε ακουσει βιολι να παιζει φαλτσα; Ποιος θα βασανισει ποιον μου λετε;
    1 βαθμός
  29. Ωραιο θεμα, θα μπορουσε να γινει κομματαρα με καλυτερη παραγωγη και τυμπανα.
    1 βαθμός
  30. Παιχτάρα μεγάλη ο Μάνος, και πολύ καλό παιδί. Για τον Τέρρυ .... δεν έχω λόγια βέβαια.
    1 βαθμός
  31. Σε κουβεντα με τον Γιαννη (GAS) μου εχει πει πως για ενα πιστο αντιγραφο early PAF που βγαζει (εντελως τελε on steroids οπως λενε) πολλοι πανε ενθουσιασμενοι ζητώντας αυτον για Les Paul, οταν ομως τον βλεπουν στην πραξη καταληγουν σε πιο μετεπειτα υλοποιησεις PAF να εχουν περισσοτερη ''στρογγυλιλα'' κ λιγοτερη ακατεργαστη χορδιλα
    1 βαθμός
  32. Δεν θα βγάζει αυτό που λέμε Strat-ίλα, Tele-ίλα μπορεί να βγάλει άνετα (με την έννοια του σκασίματος). Επίσης αν δεν κάνω λάθος στο συγκεκριμένο σόλο η κιθάρα είχε P-90s?
    1 βαθμός
  33. Αυτο ακριβως - οταν μιλαμε σε αυτο το πλαισιο για strat, tele κλπ μιλαμε για τυπικα, standard οργανα. Ο ηχος της strat δεν ειναι οσο "ευπλαστος" θα περιμενε κανεις, ειδικα αν σκεφτεις οτι καθολικα θεωρειται απο τις πιο "ευελίκτες" κιθαρες. Εχει καποια χαρακτηριστικα στην ατακα του που τα παντρευεσαι πανω κατω, ειναι δυσκολο να κρυφτουν κατω απο το χαλι οταν δεν τα θελεις, κανουν μπαμ ρε παιδι μου. Και ναι, ειναι ωραια ηχητικα χαρακτηριστικα, που δυσκολα θα βρεθει μουσικο πλαισιο στο οποιο να μην ταιριαξουν, αλλα υπαρχουν και ηχοι των οποιων η προσεγγιση γινεται πολυ δυσκολη αν δεν κρυφτουν. Η telecaster απο την αλλη, μπορει να μην της φαινεται αλλα ειναι σαν πλατφορμα τρομερα ηχητικα ευελικτη - εχει μπολικο παραπανω "σωμα" στον ηχο της και αυτο την κανει αρκετα πιο ικανη να μασκαρευτει, ειδικα με τη βοηθεια καταλληλου compression και tone rollof σε πιο Gibson-ειδους ηχους που θυμιζουν κλασσικες συνταγες διπλοι-μαονι-set neck. Η 335 ειναι παρομοιως πολυ ευελικτη, η SG το ιδιο (με τους καταλληλους μαγνητες). Η Les Paul απο την αλλη ειναι ΜΑΚΡΑΝ η λιγοτερο ευελικτη κιθαρα, υπο την εννοια που συζηταμε εδω παντα.
    1 βαθμός
  34. Στα δικα μου τα αυτια, ο ηχος της strat σε ΟΛΕΣ τις θεσεις ειναι ο ηχος του τρεμολο. Παιζει μεγαλο ρολο το ειδος της γεφυρας στον ηχο, και δη της strat οπου λογω του trem εχεις ενα τεραστιο cavity στην πλατη της κιθαρας για τα ελατηρια παιζει τεραστιο ρολο. Ναι ειναι και διαφορετικης σχεδιασης οι μαγνητες, ενας "σωστος" tele bridge θα πρεπει να εχει βαρβατο baseplate, το οποιο τυπικα απουσιαζει απο των strat. Αλλα και να παρεις εναν tele bridge pickup και να τον βαλεις πανω σε strat θα δεις οτι ο ηχος δεν ειναι ιδιος, υπαρχει ολη αυτη η διαφορα μαζας και γεφυρας και παιζει μεγαλο ρολο στο τελικο αποτελεσμα. Και εδω ερχομαστε στο hot take της ημερας, κατ'εμε οι strat αν και καταπληκτικα οργανα με κλασσικη ηχαρα ΔΕΝ ειναι και τα πιο ευελικτα, καθως ο χαρακτηρας τους ειναι πολυ δυσκολο να μασκαρευτει/εξαφανιστει. Μια telecaster απο την αλλη, αν εχεις το σωστο approach (και χερια) μπορεις να την κανεις να ακουστει σχεδον αναγνωριστη.
    1 βαθμός
  35. Ότι έχει γραφεί με βρίσκει σύμφωνο. Το ήσυχο μέρος είναι καταπληκτικό. Ο ήχος της κιθάρας όμως δεν ...
    1 βαθμός
  36. Φοβερό είναι Μάνο. Τα τύμπανα που είπε και ο Γιώργος είναι ένα θέμα. Ένα άλλο είναι η σόλο κιθάρα στο 1:40κάτι, και η θέση της στον χώρο. Μάλλον την έγραψες αργότερα και δεν την πολυπρόσεξες. Αλλά είναι πάρα πολύ ευρηματικό το θέμα, και οι άλλες φωνές από πίσω που κινούνται αντιστικτικά.
    1 βαθμός
  37. Πολύ πολύ ωραίο το κομμάτι. Το μόνο που με χαλά, διότι υστερεί σε σχεση με τα υπόλοιπα, ειναι τα τύμπανα. Στην πλειονότητα τους, τα ακούω πολύ απλοϊκα και διεκπεραιωτικά, ίσα ίσα να υπάρχει μια γκρούβα για να παίξεις πάνω. Θα ηταν ένα πραγματικά εντυπωσιακό κομματι, εάν είχε πιο "δημιουργικά" τύμπανα. Εύγε
    1 βαθμός
  38. Τρίτο επίσημο lyric video των Pain Asymbolia από το επερχόμενο ντεμπούτο άλμπουμ "Things Left Unsaid". All music and lyrics by Christos. Video created and edited by Christos. Song Tracking, Editing, Mixing and Mastering at 'LoNe Studios' Athens, Greece by Thimios Krikos. Vocals recorded at 'Devasoundz Studios', Athens, Greece by Thimios Krikos. Artwork and layout of the album by George Zacharoglou.
    0 βαθμοί
  39. Fourth official lyric video from the forthcoming debut album "Things Left Unsaid". All music and lyrics by Christos. Video created and edited by Christos. Song Tracking, Editing, Mixing and Mastering at 'LoNe Studios' Athens, Greece by Thimios Krikos. Vocals recorded at 'Devasoundz Studios', Athens, Greece by Thimios Krikos. Artwork and layout of the album by George Zacharoglou.
    0 βαθμοί
  40. Καλησπέρα σε όλους, αυτό ειναι ενα απ'τα κομματια του πρώτου μου EP δίσκου οπου ειναι διαθεσιμος στο Spotify, Bandcamp κτλπ.. Ελπιζω να σας αρέσει!
    0 βαθμοί
  41. Να σου πω Οδυσσέα. Από την εμπειρία μου, αυτός ο όγκος στον οποίο αναφέρεσαι (και φυσικά έχεις δίκιο) νομίζω ότι άνετα (χμμμ ίσως όχι και τόσο άνετα) "μασκαρεύεται". Αυτό που είναι πιο δυσκολο, ίσως να είναι το να αποκτήσει περισσότερο σκάσιμο, όπως έχει πχ η SG, και γι' αυτό και η αναφορά σου. Φυσικά το έχω ακούσει. Αλλά αυτό έχει να κάνει με την χρήση τους. Πατάνε δηλαδή σ' αυτό το χαρακτηριστικό, και την χρησιμοποιούν έτσι, ώστε αυτό να τονίζεται. Αυτό τουλάχιστον πιστεύω εγώ, δεν είμαι και κανένας ... γκουρούς.
    0 βαθμοί
  42. Το λεω γιατι πολλοι φαν των στρατ (κ των Πινκ Φλουντ) υποθετουν πως ο Γκουρμουλ... ε συγγνωμη ο Γκιλμουρ το ηχογραφησε με στρατ (ειδικα σε προ ιντερνετ μερες) κ το χρησιμοποιουν ως τεξτμπουκ παραδειγμα καθαρου στρατ ηχου
    0 βαθμοί
  43. Το σολο του the wall διαφωνει με αυτο το στεητμεντ
    0 βαθμοί
  44. Για να το συνδεσω με το θρεντ με τις κιθαρες του Παβεζα. Ειπα πως εντυπωσιαστηκα πολυ απο μια τελε με μαονι, semi hollow με διπλο, αλλη γεφυρα, που επαιζε σαν Λεσπωλ. Αυτη η κιθαρα τα μονα 2 χαρακτηριστικα τελε που ειχε (εκτος του σχηματος) ηταν το scale κ το bolt on. Αν η ιδια κιθαρα ειχε σχημα στρατ δε θα ειχε αυτον τον ηχο? Φυσικα κ θα τον ειχε. Αλλα κατα πασα πιθανοτητα θα λεγαμε πως δεν ειναι στρατ. Περιεργως στην τελε δεν το ειπε κανεις. Ισως αυτο να επιβεβαιωνει αυτο που λες @odis13 πως απο την τελε ολοι περιμενουν να ειναι "ευπλαστη", ενω απο τη στρατ ολοι περιμενουν ενα βαθμο στρατιλας που οταν δεν την εχει, τοτε δεν τη χαρακτηριζουμε στρατ
    0 βαθμοί
  45. Αυτό με τις ρακές καλό ακούστηκε αλλά για ποια μπάντα; Συγχώρεσε με, δεν κατάλαβα τίποτα.
    0 βαθμοί
  46. Neil Zaza vibes. Πολύ μου άρεσε, συγχαρητήρια και καλοτάξιδο!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου