Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.384


  2. Slew Rate

    Slew Rate

    Administrator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      305


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      12.182


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2.362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/12/2023 σε Αναρτήσεις

  1. Μια ενδιαφέρουσα λειτουργία που, νομίζω, υποστηρίζει η πλατφόρμα είναι το "spoiler". Εάν θέλει να κάνει χαβαλε κάποιος, το βάζει μέσα σε σποιλερ, και όποιος θέλει να διαβάσει ποστ, απλά ανοίγει το κειμενακι από ένα κουμπί. Πρακτικον, διότι παραμένει καθαρό το θρεντ.
    4 βαθμοί
  2. Εγώ νομίζω ότι δεν είναι η φύση της συζήτησης αλλά των συζητητών. Μπορώ να μιλήσω για τα πάντα χωρίς να τσακωθώ. Είναι λάθος να το ρίχνουμε στη θεματολογία. Αν κάποιος είναι ανόητος, μπορεί να τσακωθεί για το ο,τιδήποτε.
    4 βαθμοί
  3. Το στουντιο σου παίζει να είναι πιο αυστηρό απο τον κανονισμο των αεροπορικών... Εχουν μεινει κάτω αεροπλάνα σε ξένα hubs γιατι πλακώθηκε το πιλοτήριο για πολιτική και έφυγε νέο πλήρωμα standby για να πάει να ανατικαταστήσει. Με 4-8 ώρες delay όπερ 16000-17000$ πρόστιμο στον αερομεταφορέα συν τις αποζημειώσεις στους επιβάτες. Και φυσικα αποζημίωσαν τα πάντα και ο υπαίτιος πετάει ακόμα... όπως και άλλοι που παραβίασαν χοντρά κανονισμούς ασφαλείας. Για τέτοιο moderation μιλάμε. Mε μια σύντομη αναγνωση των νέων κανόνων αποκομίζεις την εντύπωση ότι επαναδιατυπώνεται το ίδιο περιπου πράγμα αρκετές φορές. Η διατύπωση είναι ένα θέμα σημαντικό αν θέλει κάποιος να εφαρμόσει σκληρό moderation, γιατι για αιτιολόγηση θα αναφέρεται συνεχώς σε αυτό. Οι κανονισμοί δεν ειναι τίποτα χωρίς τους λειτουργούς τους και ο @LK το ξέρει καλά αυτό, αλλά είναι αγνωστο αν ένα σκληρό moderation θα περιορίσει την διασκέδαση απο το σκοπό χωρις να συμπαρασύρει τη συμμετοχή. Ωστόσο, Σαν χρήστης θα ήθελα να είναι σαφές αν το αντικείμενο του περιεχομενου του forum είναι η μουσική τεχνολογία ή η μουσική τεχνολογία και η μουσική τέχνη... Αν ισχύει το πρώτο (γιατι έτσι αναφέρεται στους νέους κανονισμους) τότε περιπου το μισο forum πρέπει να διαγραφεί (όλο το Noiz Cafe). Μαζι με αυτό και το ενδιαφέρον αρκετών απο εμάς και τους υπολοιπους που διαβάζουν και δε γράφουν. Ήταν και ο λόγος που προσωπικά πήρα μια παύση αρκετών ετών απο τη συμμετοχή και είναι και ο λόγος που πολύ αξιολογα μέλη με σημαντικότατη συμμετοχή στη γνώση που έχει μοιραστει εδω μέσα, έχουν σταματήσει να γράφουν ενώ γνωριζω ότι ψιλοδιαβάζουν που και που. Μερικές φορές εμφανιζονται αν παρουσιαστει αξιολογο μουσικο περιεχόμενο και όχι για να συζητήσουν για gear και μουσική τεχνολογια. Αυτοι οι άνθρωποι έχουν μοιράσει γνώση αφιλοκερδώς εδώ και σε μεγάλη έκταση (πράγματα που καποιοι απο αυτούς πληρώνονται για να διδάσκουν). Την ίδια στιγμή που είχαμε και μέλη που μας έτριβαν στη μουρη την επαγγελματική τους ιδιότητα ως conversation killer για οποιαδήποτε διαφωνια (ακομα και εν αγνοία τους σε πολύπειρους επαγγελματίες που εγραφαν με ψευδώνυμο) δίνοντας συμβουλές που ήταν στα όρια της ευστάθιας. Ποιός απο αυτούς θα πάρει badge αξιόλογης συμμετοχής? Επίσης ότα τα fora έχουν ομπρέλα που καλύπτει θεόρατο εύρος. Ακόμα και άσχετα θέματα με το κύριο αντικείμενο του forum. Όπως είπε και ο @fusiongtr το αν έχουμε φτάσει στο σημείο τα φαινομενικα ασχετα να εχουν μεγαλυτερη συμμετοχη απο τα θεματα modeling και recording είναι θέμα που απασχολεί αλλά με λάθος τρόπο... Η διαγραφή τους πιστεύετε ότι ειναι λύση? Το noiz έχει φιλοξενήσει όλα αυτά τα χρόνια την πλειονότητα των ανθρώπων που ασχολούνται ενεργά με τη μουσική στη χώρα και μερικούς απο εκτός αυτής. Τουλάχιστον έχουν κάνει εγγραφή. Το οτι δεν συμμετέχουν ενεργά είναι αξιο μελέτης όπως και η αιτια της παύσης τους εαν υπήρξαν ενεργοι στην κοινότητα. Αν κάποιοι θεωρείτε ότι υπάρχουν ζητήματα που είναι ενδιαφέροντα, τότε γράψτε περισσότερο για αυτά ασχέτως της προσδοκίας συμμετοχής σε συνάρτηση με την πραγματική συμμετοχή.
    3 βαθμοί
  4. Μερικές σκέψεις. Υπάρχουν δύο δρόμοι: α) Ο δρόμος της αδιαπραγμάτευτης ελευθερίας, όπου ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει, και οι διαχειριστές να δουλεύουν υπερωρίες για να λογοκρίνουν, και να κατευθύνουν, να πλάθουν, να φιλτράρουν τις συζητήσεις, κατα περίπτωση και κατα κρίση. Αυτή είναι μια δουλειά δύσκολη, επίπονη, που μάλλον θα έπρεπε να πληρώνεται αδρά. Απ' όσο έχω καταλάβει δεν είναι αυτή η επιθυμητή κατεύθυνση. β) Ο δρόμος της αυτοσυγκράτησης, της αυτολογοκρισίας. Το "αυτο-" μετριάζει το πρόβλημα κατα την κρίση του μέλους πλέον. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν πρόβλημα να κάθονται σιωπηλοί ακόμα κι όταν τους συκοφαντούν, ή όταν ακούνε κοτσάνες μεγατόνων, και ΔΕΝ έχουν ανάγκη να διορθώσουν ή να διαφωνήσουν. Υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν να έχουν τον τελευταίο λόγο, να εκμαιεύουν τη συμφωνία για κάθε τι ώστε να νιώθουν ότι ο κόσμος συμφωνεί με την κοσμοθεωρία τους. Οπότε, επειδή οι μεν "ήσυχοι" έχουν μεγαλύτερη ικανότητα αυτολογοκρισίας, ενώ οι "ζωηροί" μικρότερη ικανότητα αυτολογοκρισίας, ναι μεν γίνεται ευκολότερο το έργο των διαχειριστών, αλλά πολλές συζητήσεις μπορούν να μείνουν στα ρηχά, ακριβώς λόγω μιας υπέρμετρα συγκρατημένης στάσης των χρηστών. Περί αυθεντίας, πολιτικής, θρησκείας: Μερικές φορές, κάποια πράγματα για να συζητηθούν ΠΡΕΠΕΙ να γίνει πολιτική συζήτηση. Π.χ.. Ας υποθέσουμε ότι εγγράφεται ο "Χ" παίκτης στο φόρουμ. Εμπειροτέχνης, κομιστής τουμπέκας ψιλοκομμένης, και γενικώς τυχών μέγιστου σεβασμού από μεγάλη πλειοψηφία, εκτός κάποιας μερίδας φυσικά. Κι ας υποθέσουμε ότι έτερον μέλος του φόρουμ, κάτοχος πτυχίου από ωδείο της γειτονιάς διαφωνεί μαζί του γενικώς. Επώνυμα κι οι δύο. Ποια είναι τα τεκμήρια επίλυσης της διαφωνίας; Η δια βοής επιδοκιμασία και συμπόρευση; (Υπολογίζοντας το ανωτέρω σημείο β), μάλλον οι "ζωηροί" θα επιβάλουν την άποψή τους.) Η προτίμηση της διαχείρισης; (κανένα πρόβλημα, όμως δημιουργείται μια κάστα, κλίκα, παρέα, όπως θέλουμε να το πούμε - με καμία μομφή - άλλου τύπου.) Τα επίσημα πτυχία που αναγνωρίζει το ελληνικό κράτος; Πώς θα μπορέσει ο εμπειροτέχνης να υπερασπιστεί τη θέση του όταν δεν είναι "όσο μουσικός" όσο ο ωδειακός; Πώς να υπερασπιστεί τη θέση του ο ωδειακός έναντι του ΤΕΙτζή, κι αυτός έναντι του ΑΕΙτζή; Η σχέση όλων αυτών με την εφορία, με την ασφάλιση, με σειρά ζητημάτων, δεν είναι θέματα που τα διαπερνά ΚΑΘΕΤΑ η πολιτική; Αν γίνει συζήτηση γι' αυτά τα θέματα, είναι πρόβλημα; Και αν είναι πρόβλημα, είναι η ίδια η η ουσία της συζήτησης που ενοχλεί; Ή ο τρόπος που διεξάγεται; Ή είναι επιθυμία της διαχείρισης αυτά τα θέματα, που επεκτείνονται και στη ζωή των χρηστών του φόρουμ ως επαγγελματιών - αν είναι - να συζητιούνται σε άλλα φόρουμ, π.χ. συλλόγων αν υπάρχουν, και άλλων τέτοιων συλλογικοτήτων; Ή περι θρησκείας. Όταν κάποιος κάνει αναφορές στα ευαγγέλια, ποστάρει βίντεο μιας καντάτας ή ενός ύμνου, ένα δικό μας τροπάριο στα πλαίσια της βυζαντινής μουσικής, δεν είναι καθαρά θρησκευτικό περιεχόμενο; Άρα, το πρόβλημα είναι η ίδια η θεματολογία; Ή η αδυναμία μας να συζητήσουμε γι' αυτά τα θέματα χωρίς να βυθιστούμε στον συναισθηματισμό και τον οπαδισμό, παράγοντας συζητήσεις τραγικά χαμηλής ποιότητας;
    3 βαθμοί
  5. Και το ότι είσαι Άγιος φαντάζει... ύποπτο. Σοβαρά τώρα... Είναι απλά οι κανόνες που σε γενικές γραμμές πάντα ήταν εν ισχύι. Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όλον αυτό τον κουρνιαχτό που σηκώθηκε.
    2 βαθμοί
  6. Υπάρχει μια γενική διάθεση να παίρνουμε κάποιον από τους νέους (και μη) κανόνες και να τους ξεχειλώνουμε to prove a point. Παρ'όλα αυτά point δεν υπάρχει. Η κοινή λογική λέει ότι το "καλά Χριστούγεννα" δεν αποτελεί θέμα, αλλά για παράδειγμα μια συζητήση για την επιρροή της Ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας στα μουσικά δρώμενα της χώρας απαγορεύεται. Μπορούμε όλοι απλά να είμαστε λογικοί σε ανθρώπινο και τυπικό πλαίσιο; Δεν πάμε να ξαναφτιάξουμε αλφάβητο, ένα μπούσουλα θέλουμε να βάλουμε για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις από εδώ και πέρα.
    2 βαθμοί
  7. Αυτες ακριβως τις "τεχνικες", το πως κινουνται δηλαδη οι φωνες με την εναλλαγη των συγχορδιων ωστε να εχουμε ευηχο αποτελεσμα, εξεταζει η αρμονια. Ειχες υποβαλλει πριν καποιες μερες το ερωτημα του αν θα σου εκανε καλο να τη μελετησεις. Τωρα ξερεις.
    2 βαθμοί
  8. Δε συμφωνώ... Νομίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο... Οι λίγοι μπαχαλοποιουν τη συζήτηση και οι πολλοί αποχωρουν... Τεσπα νομίζω ότι οι νέοι κανονισμοί μπήκαν για να δώσουν ένα πλαίσιο, το οποίο φαντάζομαι στην αρχή θα είναι λίγο πιο αυστηρό, ώστε στη συνέχεια όλοι να αυτομονταρομαστε και να αυτοελεγχομαστε... Ότι γίνεται με τους νόμους στα προηγμένα κράτη...
    2 βαθμοί
  9. Αυτό που γράφεις είναι αντιφατικό. Αδιαπραγμάτευτη ελευθερία (υποθέτω ότι εννοείς περισσότερο απόλυτη ελευθερία, αν όχι το παίρνω πίσω) σημαίνει καμία ρυθμιστική παρέμβαση. Μηδέν κανόνες δηλαδή οπότε και απουσία λόγου ύπαρξης moderation. Αυτό δε λειτουργεί ποτέ και πουθενά, Είναι αντίθετο με την ανθρώπινη φύση. Οι άνθρωποι που μπορούν να το εφαρμόσουν στους εαυτούς τους είναι τραγικά λίγοι και εκ των πραγμάτων πολύ γρήγορα παραδίδουν τη θέση τους στους υπόλοιπους οι οποίοι, χωρίς κανέναν έλεγχο/ρύθμιση, απλά μετατρέπουν το όποιο σύστημα/σύνολο σε χάος με πολύ κακές συνέπειες και για τους ίδιους.
    2 βαθμοί
  10. @Ali Barout ωραίες σκέψεις. Όσον αφορά τη πολιτική συζήτηση, μπορεί οριακά να υπάρξει λίγο ανοχή όταν έχουμε να κάνουμε καθαρά και ΜΟΝΟ για θέματα που αφορούν τη μουσική. Οτιδήποτε ξεφεύγει θα δημιουργήσει προβλήματα. Ακόμα και αυτά θέλουν προσοχή γιατι μπορούν να πυροδοτήσουν συζητήσεις για κόμματα κτλ. Κατα τα άλλα, η πολιτική συζήτηση δεν έχει λόγο ύπαρξης σε τεχνικό σάιτ. Οι επισκέπτες του Noiz ενδιαφέρονται για κιθάρες, ποιος μαγνήτης μου κάνει, τι μικρόφωνο μου κάνει, τι monitor να πάω κτλ κτλ. Βλέποντας πολιτικές συζητήσεις απλά χάνει το Νοιζ την μοναδικότητά του: το niche του site είναι μουσική τεχνολογία. ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που ο άλλος/η έρχεται εδώ. Οι πολιτικές συζητήσεις έχουν -όντως- διώξει κόσμο. Μπορεί και να ειναι. αλλά συμβαίνει παντού. Το αποτέλεσμα μετράει. Στα airline (πιλότοι) τους απαγορεύεται να έχουν πολιτικές συζητήσεις γιατί ανάβουν τα αίματα, και δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο κλίμα σε περιβάλλον ενός αεροπλάνου. Το ίδιο ισχύει και στα στούντιο (και εγώ το επιβάλω) γιατί απλά καταλήγουμε να γίνουμε κ@λος και δεν γίνεται δουλειά.
    2 βαθμοί
  11. Λίγο το άκουσα έχει κανονική δεύτερη φωνή αλλά είναι μια οκτάβα πιο κάτω και αρκετά χαμηλά σε ένταση οπότε δυσκολεύομαι μόνο με το αυτί να καταλάβω όλα τα διαστήματα που τραγουδάει. Επίσης όλο το track έχει επίσης το στυλ μίξης και εφέ στη φωνή του Mick Guzauski που τον έκανε διάσημο στις δουλειές του με τις 90s divas (Whitney Houston, Mariah Carey κλπ): Διπλασιάζεις το track της φωνής, κάνεις extreme highpass σε αυτό το δεύτερο track αφήνοντας μόνο τον "αέρα" της φωνής και μετά το κομπρεσσάρεις αυτόν τον "αέρα" μέχρι θανάτου και τον προσθέτεις με προσοχή στο αρχικό track. 'Ετσι, όλο αυτό το κομπρεσαρισμένο high end κρατιέται εκπληκτικά σταθερό και προσθέτει λάμψη και shimmer στη φωνή χωρίς να ξύνει. Κάποιες φορές προσθέτει στον "αέρα" και λίγο chorus για να έχει και μια δόση swirl (περιστροφής). Υπάρχουν αρκετά βίντεο στο youtube που εξηγούν την τεχνική. Στη μίξη της Βανδή βέβαια είναι πολύ πιο brutal, κάνει μπαμ και έχει πολύ λίγότερη φινέτσα και προσοχή στη λεπτομέρεια από αυτή που έχουν οι Αμερικάνικες υπερπαραγωγές.
    1 βαθμός
  12. Παντα ειναι μια προκληση για δοκιμη τα EV. Ειχα παιξει στα 90's τον ιδιο marshall 30th anniversary combo (6101) με δυο διαφορετικα μεγαφωνα. Το default για Ευρωπη που ηταν το Celestion G12-Gold S303 8Ω 200W, και με της αμερικανικης version το μεγαφωνο, που ηταν ενα EV G200-L. Το EV εσκιζε. Νομιζω πως ο ενισχυτης μαλλον ειχε στηθει για το EV
    1 βαθμός
  13. Δεν αρέσουμε. Περί αυτού πρόκειται. Και συζητάμε τι πρέπει να κάνουμε, ώστε να αρέσουμε.
    1 βαθμός
  14. Να με συγχωρείς αλλά πιστεύω ότι τo κουρνιαχτό σηκώθηκε γιατί αποφασίσατε να το εφαρμόσετε πάνω στον Φούζιο.
    1 βαθμός
  15. https://www.thomann.de/gr/ev_evm_12l_classic_8_ohm.htm Σκέψου ότι θα είναι σαν να εχεις μια 4 Χ 12 και απειρα καλύτερη ποιότητα...
    1 βαθμός
  16. Δεν τα ξέρω το EV, αλλά το γεγονός ότι παίζουν πολύ καλά σε χαμηλές εντασεις, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον
    1 βαθμός
  17. 1) Αφου υπαρχει η μουσικη τεχνολογια, τοτε θα υπαρχει και σκετο μουσικη και σκετο τεχνολογια, αναγκαστικα. 2) Δεν ειναι οι διακρισεις και τα badges το προβλημα. Το προβλημα ειναι να βγαινει καποια στιγμη και καποια ακρη με τις συζητησεις. Ειδικα στην εποχη μας, οπου υπαρχει θριαμβος του κανακεματος και του "ολα παιζουν", θα πρεπει καποια στιγμη να μιλαμε και με ορους υλικης υποστασης, μιας καποιας επιστημονικης τεκμηριωσης. Φυσικα αυτο δεν αφορα φιλοσοφικα ερωτηματα, ετσι; Ουτε συζητησεις περι γουστου και γενικοτερης φασης. Αλλα σε θεματα που υπαρχουν ευρυτερα αποδεκτες απαντησεις, ειναι κριμα να αναλωνομαστε σε ανουσιες κοντρες επειδη καποιοι αγνοουν η επιλεγουν να αγνοουν τις απαντησεις αυτες. 3) Και εγω ειχα καποιες επισημανσεις για το κειμενο των κανονισμων, αλλα μην το παμε στο αλλο ακρο: Μια γενικη κατευθυνση δινουν, και νομιζω λιγο πολυ ολοι συμφωνουμε. Στην πραξη αλλωστε θα φανει. 4) Αυτο που για μενα ειναι το πιο σημαντικο, ειναι να καταλαβουμε ολοι μας οτι οταν εκθετουμε τις αποψεις μας σε ενα δημοσιο βημα, το αμεσως επομενο πραγμα που θα γινει ειναι η κριτικη επι των αποψεων αυτων. Και ναι μεν σε καθαρα πρακτικα- υλικα- τεχνικα ζητηματα, υπαρχει συνηθως και μια καποια σταθερα, μια ευρεια αποδοχη σε μερος τουλαχιστον των εφαρμογων, αλλα ομως σε γενικοτερα ζητηματα αισθητικης- ηθικης- φιλοσοφιας- πολιτικης, εκει οι αποψεις διιστανται. Οτι και να πιστευει κανεις, και οσο και αν νομιζει οτι κατεχει την απολυτη αληθεια, στην πραγματικοτητα τα φιλοσοφικα αυτα ζητηματα παραμενουν στο μεγαλυτερο μερος τους αλυτα. Και αν στο κεφαλι μας υπαρχουν ακομα και μας οδηγουν οι ντουντουκες που κραζουν τη βεβαιοτητα, ειμαστε υποχρεωμενοι στον εαυτο μας να τις επανεξετασουμε συνειδητα. Και επειδη αυτο στην πολιτικη στην Ελλαδα (και οχι μονο ) δεν εχει γινει τα τελευταια 3.000 χρονια, ας αφησουμε αυτη τουλαχιστον απεξω.
    1 βαθμός
  18. για τους μη...εχοντες υπαρχει και η εξισου καλη poor man's version (το χρησιμοποιουσα στους Mesa Boogie μου (ΜARK I) οταν επαιζα με ΜΒ & δεν ειχαν σε τιποτα να ζηλεψουν απο αυτους που φορουσαν EV απο το εργοστασιο) https://www.thomann.de/gr/eminence_delta_pro_12_tieftoener.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAhJWsBhAaEiwAmrNyq8nvDBqj1blNN2VokhuPGPN5vcoHgic6phCVIFbKsvAxb-TRkaXwABoCO_sQAvD_BwE#bewertung
    1 βαθμός
  19. Προφανώς από την απαντηση σου καταλαβαινω οτι δεν γνωρίζεις για τα EV .... Άπειρα καλυτερη απόκριση από εντάσεις ψιθύρου μεχρι σπασίματος τυμπάνου και χωρίς χρωματισμό από οποιοδήποτε μεγάφωνο σε οποιαδήποτε Watt εκεί έξω.... Μία που θα το βάλεις και μία που θα τα πετάξεις ΟΛΑ μετά....εξ ου και η τιμή τους
    1 βαθμός
  20. Η απάντησή σου είναι on topic ακόμα και αν δε βοηθάς ιδιαιτέρως αυτόν που ρωτάει. Off topic θα ήταν αν άρχιζες να του λες για καλά ενοικιαζόμενα στη Μονεμβασιά. Κανένας mod δε θα έκοβε τέτοια απάντηση με γνώμονα το εκτός θέματος.
    1 βαθμός
  21. Όχι μωρέ, οκ θα αλλάξει λίγο το κείμενο να είναι σαφές.
    1 βαθμός
  22. Φυσικά είναι και η μουσική τέχνη. Πως προκύπτει ότι δεν επιτρέπουμε μουσική τέχνη;
    1 βαθμός
  23. Έχοντας υπάρξει moderator σε άλλης φύσεως φόρουμ παλιότερα και μέλος του noiz για πολλά χρόνια (χωρίς να γράφω και να συμμετέχω σε πολλά νήματα βέβαια), απλά να πω σαν γενικό σχόλιο τα παρακάτω: 1) Οι κανόνες είναι υπεραναλυτικά διατυπωμένοι και μάλλον αχρείαστα πολλοί. Ένα μικρότερο κείμενο θα βοηθούσε στο να διαβαστούν πιο εύκολα. 2) Επί της ουσίας, οι κανόνες 7 και 8 θεωρώ πως πρέπει να αφαιρεθούν αφενός σαν αυθαίρετες γενικεύσεις, αφετέρου επειδή αφήνουν περιθώρια ανάπτυξης επικίνδυνων παρερμηνειών... Ο σεβασμός σε επίπεδο ύφους και έκφρασης πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει προς όλους τους συνομιλητές μας, καθώς αποτελεί τη βάση για να γίνει η οποιαδήποτε ανταλλαγή απόψεων ή επίλυση αποριών, ενώ ο σεβασμός σε επίπεδο γνώσεων και βαρύτητας μιας άποψης κερδίζεται βάσει περιεχομένου του λόγου κάποιου, και όχι βάσει badges ή ονόματος στην πιάτσα.. κι αυτό γιατί ακόμα κι ένας ταλαντούχος άνθρωπος ή καλός επαγγελματίας, αν είναι αναιδής, απρόθυμος ή χωρίς ιδιαίτερες αρετές στο να μεταβιβάζει τις γνώσεις του, μάλλον ούτε badges αξίζει να κουβαλάει, ούτε έχει να προσφέρει και πολλά με τα γραφόμενά του. 3) Προσωπικά μιλώντας, επί της αρχής διαφωνώ και με τον κανόνα 4, αλλά εντάξει.. μόνο και μόνο για να διευκολύνεται η δουλειά των moderators, αντιλαμβάνομαι την επιλογή να υπάρχει. Έτσι κι αλλιώς, όσα επιλέγουμε να σχολιάζουμε, ακόμα και σε όχι σχετικά με πολιτική θέματα, αποτελούν εντέλει κι αυτά με κάποιον τρόπο πολιτική πράξη.. άρα και να νομίζει κάποιος ότι μπορεί να αυτοπεριορίζεται και να τηρεί απόλυτα τον κανόνα, αυτό τελικά ίσως και να μην γίνεται κατά την ταπεινή μου άποψη.
    1 βαθμός
  24. Είμαστε αχόρταγοι. Pure GAS είναι η φάση, και ίσως και λίγο "κατοχικό σύνδρομο" για τους παλιότερους που έχουμε προλάβει στο παρελθόν synths πανάκριβα και τα οποία δεν υπήρχε περίπτωση να αποκτήσουμε ποτέ, και τώρα με την φτηνή τεχνολογία και την πληθώρα επιλογών είμαστε μονίμως σε "κυνήγι mode". Στην δε περίπτωση των soft/vst ο πειρασμός να ξεφύγει κάποιος είναι μεγαλύτερος λόγω χαμηλότερων τιμών, οι οποίες μεμονωμένα φαίνονται οκ, αλλά η τελική σούμα μπορεί να τσούξει άσχημα. Λίγα και καλά λοιπόν(λέμε τώρα...)
    1 βαθμός
  25. Δεν θα είναι πλήρες απ'οτι θυμάμαι, κατά το καλοκαίρι θα βγει η full version. Τώρα φαντάζομαι κάποια στιγμή θα αρχίσουν να την πουλάνε κανονικά σε όλους, σε τι τιμή θα το δούμε. Αν είναι ακριβής κόπια του hardware, δεν τη βλέπω να είναι και πολύ φτηνή.
    1 βαθμός
  26. Πες στο λογιστή σου να σου βγάλει το μη αναλωθεν κεφαλαιο από την ημέρα που ξεκίνησες να κάνεις φορολογική δήλωση,το υπολογίζεις πανευκολα και μόνος σου. Το μόνο πράγμα που κοιτάζει η εφορία είναι τα discrepancies μεταξύ των ποσών που διακινούνται στους λογαριασμούς σου και τις κάρτες σου καθώς και τα υπόλοιπα των καταθέσεων των λογαριασμών σου σε σχέση με αυτά που δηλώνεις αφού υπολογίσει και το μη αναλωθεν κεφαλαιο περασμένων ετών. Γενικά μην ασχολείσαι...μια και η εφορία έχει πολύ πιο σοβαρές προτεραιότητες όσον αφορά τα ποσά και επικεντρώνεται κατά 90% σε ελεύθερους επαγγελματίες. Υπαλλήλους που έτσι κι αλλιώς δίνουν σε φόρους το 20%-40% του εισοδήματος τους κάθε μήνα αυτόματα δεν ενοχλεί μια και αυτοί και να θέλουν δεν μπορούν να φοροδιαφυγουν. Πάντα βέβαια στα πλαίσια της λογικής,δεν μπορεί να έχεις μισθό 1000 ευρώ το μήνα και να έχεις ξοδέψει 30000 με κάρτες και να έχεις στην τράπεζα 500000,εκεί ναι θα σε πάρουν.... τηλέφωνο 1000%. Για τα 50 ευρώ το χρόνο που θα πάρεις από το Σπετζοφαι δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.
    1 βαθμός
  27. Το νέο νομοσχέδιο πιάνει αυτούς που βγάζουν 20 χιλιάδες και δηλώνουν 10.Αυτοι που βγάζουν 100.000 και πάνω απλά γελάνε. Όσο ανεβαίνει το εισόδημα τόσο πιο εύκολη γίνεται η φόροαποφυγή.Και λέγοντας φοροαποφυγη εννοώ νόμιμο τρόπο να μην δηλώνεις υψηλό εισόδημα.
    1 βαθμός
  28. Μια διευκρίνηση θα ήθελα κι εγώ. Ο κανόνας Νο 17 είναι ο εξής. "Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση." Αυτό σημαίνει ότι κάποια μέλη που άνοιγαν τέτοια threads (σαν ένα παράδειγμα και μόνο, θα αναφέρω τον γνωστό guitar coach), τώρα απαγορεύεται να το κάνουν? Αυτά τα threads θα διαγράφονται? Επίσης υπάρχουν εδώ κάποιοι επαγγελματίες, οι οποίοι είναι αξιόλογα μέλη κατά την γνώμη μου, και οι οποίοι κάνουν αναφορά σε προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχουν, ή με τα οποία έχουν άμεση σχέση (χωρίς να γράφουν ότι έχουν σχέση με αυτά, αλλά αυτό είναι ήδη γνωστό σε όλους). Αυτό κόβεται? Αν πχ εγώ πουλάω προϊόντα της fender, θα μπορώ να ανοίγω νήμα γι' αυτά τα προϊόντα? EDIT: Έτσι όπως είναι γραμμένος ο συγκεκριμένος κανονισμός ... "να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων ..." ... κανονικά δεν θα μπορεί κανείς να ανοίξει νήμα υποστηρίζοντας οποιοδήποτε προϊόν (και ας μην έχει σχέση με αυτό). Πχ κανείς δεν μπορεί να ανοίξει ένα θέμα για το πόσο καλή είναι μια κιθάρα, γιατί έτσι διαφημίζει κάποιο προϊόν άλλων. Αυτό το τελευταίο, έχει να κάνει μόνο με το τυπικό του συγκεκριμένου κανονισμού φυσικά.
    1 βαθμός
  29. Το περιμενα πως και πως. Βαζω ποτακι.
    0 βαθμοί
  30. Σήμερα με έχει πιάσει φαγούρα και ξεγαργαλίζω συνέχεια τα delay, με δημιουργικό τρόπο. Έκανα ένα γρήγορο κλιπάκι, με ένα ακόρντο, όπου παίζω μια ρυθμική κιθάρα και στην μεση έχω μια lead κιθάρα. Παίζοντας την τελευταία, ταυτόχρονα πειράζω τα knobs από αναλογικό delay, με σκοπό να δημιουργώ ήχους και ατμόσφαιρα, πέρα από τις λίγες νοτες που παίζω. Δεν το έχω ξανακάνει και μου αρέσει το -πρώιμο- αποτέλεσμα. Είναι κάτι που θα βάζω σιγά σιγά μεσα στα κομμάτια μου (μέχρι να μου περάσει...). timetest4track.mp3
    0 βαθμοί
  31. ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν το κάνω poll, αλλά θα δώσω μερικές ιδέες τι γίνεται εδώ? 1. Η Μαιρούλα την έπεσε στον Ρικ 2. Ο Ρικ την έβαλε να τον σπρώξει να πάει στα 4 εκατομύρια 3. Το σκέφτηκαν μαζί για να πάει αυτή στο εκατομύριο 4. Αγνή συναδελφικότης 5. Ο Ρικ παίρνει διαζύγιο 6. Τιποτα απο τα παραπάνω, όλα για τη δόξα 7. Αλλο. Προτείνετε εσεις
    0 βαθμοί
  32. Απο εποχη myspace Αληθινο προφιλ. Το εχω σαν φυλαχτο. 1981, γυμνασιοπαιδο μετα τα σχολικα μαθηματα, ετρεχα καθε μερα 1.5 χλμ για να παω στο σπιτι του συμμαθητη, που ο μεγαλος του αδερφος ειχε φερει απο την Αγγλια τους πρωτους δισκους των Police, για να τους ακουσω ακομα μια φορα. .
    0 βαθμοί
  33. Μια οκτάβα κάτω ακούγεται χάλια με τον συγκεκριμένο ήχο. Όσο για το "μπάσο", μου αρέσει καλύτερα έτσι. Αν ποτέ το παίξω με κάνα γκρουπ θα το αλλάξω. Ωραίο το ντέμο σας, και το Triton επίσης. Ωραίος και ο μεταλάς που τραγουδάει (μεταλάς δεν ήταν?)
    0 βαθμοί
  34. Παίχτο μια οκτάβα κάτω και να είσαι στο χρόνο στο μπάσο Βρήκα ένα παλιό ντέμο από συγκρότημα που έπαιζα. Με τα strings του Triton Le Αυτό με τα flanger που κάνω το εφφε στο 2.55 στη γέφυρα, το κάνει το Μοntage queen.mp3
    0 βαθμοί
  35. Sorry αλλά δεν άντεξα με αυτόν τον ήχο: Show Must Go On intro (MODX)a.mp3
    0 βαθμοί
  36. Αυτα τα τυμπανα !!! Ενα απλο πατερν. Ποσες φορες ομως το εχω ακουσει για αυτα. .
    0 βαθμοί
  37. Στο Montage M και στο MODX+ είναι +/- 99
    0 βαθμοί
  38. Δεν ξέρω, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω ένα δικό μου microtuning. Κάτσε να το τσεκάρω στο MODX και θα σου πω.
    0 βαθμοί
  39. Προτείνω να δημιουργηθεί μια black list με απαγορευμένες λέξεις (t***, μ*****ς, Μ**g κ.α.) και να μπαίνουν αυτόματα τα αστεράκια με το που γράφεται η Χ λέξη.
    0 βαθμοί
  40. Να το γράψω κι εγώ, σε περίπτωση που χάθηκε το νόημα τόσες μέρες. Η κατάσταση με τον Στράτο ήταν λάθος της διοίκησης. Ο αρχικός σκοπός ήταν μια απλή προειδοποίηση, το ban έγινε λόγω συστημικού λάθους και αναιρέθηκε. Με αφορμή αυτό όμως, διάφοροι βγήκαν παγανιά και προσπαθούν να αποδείξουν τι; Ότι αποφασίζομεν και διατάσσομεν; Ότι οι παλιοί και οι νέοι κανόνες στερούνται λογικής; Ότι οι mods γουστάρουν κάποιους, έναντι κάποιων άλλων; Ας αποφασίσουμε ποιο είναι το θέμα και ας μιλήσουμε ανοιχτά.
    0 βαθμοί
  41. . Για τις τελε θα έπρεπε να υπάρχει ειδική διάταξη/νομολογία, όπως η πχ παρακατω: Απαγορεύεται ρητώς να γράψετε (χρησιμοποιώντας το πληκτρολογιο) την λέξη "τελε", και όλα τα παράγωγά της, εάν πρώτα δεν έχετε σαπουνίσει και απολυμάνει τα χέρια σας. Επΐσης, απαγορεύεται να δηλώσετε ότι δεν σας αρέσει ο ήχος της, εάν πρώτα δεν έχετε προσκομίσει πρόσφατες (2 ωρών) εξετάσεις από ΩΡΛ. Σόρρυ για το σπαμ...
    0 βαθμοί
  42. Montage και για ΑΜΠΙΕΝΤ https://www.youtube.com/watch?v=l4uSsSqeqD4
    0 βαθμοί
  43. E καλό είναι αυτό ρε Terry Άσε που ακόμα και ο Josh Smith παίζει με Ibanez τύπου tele
    0 βαθμοί
  44. Έχω το πρώτο Wavestate όπως ξέρεις, το οποίο είναι κατά 99% το ίδιο synth με το mk II, εσωτερικά και εξωτερικά. Τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο θρεντ, αυτές οι mkII κυκλοφορίες, και ιδιαίτερα οι SE editions αυτών των synths, είναι μεγάλη αρπαχτή απ'την Korg. Πήραν το Wavestate, του αύξησαν την πολυφωνία από 64 σε 96, του κότσαραν ένα "mk II" δίπλα στο όνομα και το έβγαλαν στην αγορά, αλλά €300 ακριβότερο από το mk I. Μάγκες... Πέρα από αυτό όμως, το Wavestate είναι ένα πολύ πολύπλοκο και με απίθανες δυνατότητες synth, ένα πρωτοποριακό synth, και όσο κι αν μας τα χαλάει η Korg με τις εξυπνάδες που κάνει, αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του. Το θεωρώ "Must Have" synth.
    0 βαθμοί
  45. Τα microtunings υπήρχαν στα Yamaha synths ήδη από την εποχή του DX7 II (1986). Παραμένουν και στα σημερινά τους synths, τα οποία διαθέτουν λίγες επιπλέον user θέσεις (8 vs 2) για custom microtunings.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου