Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      11.998


  2. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      11.488


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.984


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.366


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 16/03/2024 σε όλα

  1. Το σχόλιο "που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν" είναι παρόμοιου ύφους με σχόλια που γίνονται ανάμεσα σε φίλους τύπου "είχες και μάρσαλ στη στάνη σου;", τα οποία έχουμε διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα και μου έχωσε σήμερα ο γείτονάς μου που με είδε με ένα ασυνήθιστο για μένα τύπο αυτοκινήτου. Ναι, είναι χιούμορ. Η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα οφείλει να είναι ελαφρά (όπως λέμε ελαφρά μουσική) διότι το ίδιο το θέμα είναι ελαφρύ. Και εκεί που το χαζογελάγαμε, υπέστημεν έφοδο από ανθρώπους που αναρωτιούνται για τους φόρους τους, θέλουν να στείλουν τον Φακανά (εν' αγνοία του, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και ανέφεραν την Σαμίου (και όχι, αρχικώς το μυαλό μου δεν πήγε στη Δόμνα, αλλά στην άλλη), για να μη πω για τον npap που συνέχεια (με επίμονα και επίπονα bold) αναφέρεται στις προθέσεις της κοπέλας, ενώ με κάθε ευκαιρία διαβεβαιώνει ότι δεν κάνει ποτέ του δίκες προθέσεων. Ναι, αγαπητέ npap το πρόσεξα, όπως φυσικά (μια και ρώτησες) είχα προσέξει ποιες ώρες δουλεύεις, απλά νόμιζα ότι γινόταν εκτάκτως λόγω προσωρινού στριμώγματος. Ας το ξαναπούμε λοιπόν με άλλα λόγια. Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF, και 3-4 από εσάς έχουν σταματήσει την προβολή και αγορεύουν για την ζημιά που γίνεται στον οικιστικό χαρακτήρα της περιοχής, το πόσο απίθανο είναι το σενάριο, ότι δεν χρειαζόντουσαν τα ειδικά εφέ, ότι τα ροδάκινα τελικά πάνε με το μέλι κατά τη γνώμη τους και ότι πριν εγκριθεί η παραγωγή έπρεπε να έχει γίνει μίνι-δημοψήφισμα. Δεν θα έφτανα να πω ότι είστε εκτός θέματος (γιατί να μην είστε άλλωστε), αλλά είστε οπωσδήποτε σε λάθος ταινία. Άμα θέλετε, πάμε όλοι μαζί να δούμε Ταρκόφσκι και να φτάσουμε σε έκσταση αναλύοντας κινηματογραφικό ύφος και τεχνική. Ή, αν πρέπει να το διανθίσουμε και με ενόχληση για το που πάνε οι φόροι μας, ας βρούμε κανένα έλληνα σκηνοθέτη που να πήρε χρήματα από το ολοδιάφανο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Και εκεί θα δούμε ποιος έχει έστω τις γνώσεις για να συμμετέχει στη συζήτηση. Η Σάττι δεν προσφέρεται και ούτε καν ισχυρίζεται ότι προσφέρεται.
    3 βαθμοί
  2. Αν και ο κανιβαλισμός και η αντιποίηση επαγγέλματος δεν απαγορεύονται ρητά στους κανονισμούς, νομίζω ότι καλό θα ήταν να το σταματήσουμε εδώ..
    2 βαθμοί
  3. Για τίποτα δεν αξίζει , αν με ρωτάς, να κομπλεξαριζόμαστε ή να βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή.
    2 βαθμοί
  4. Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα από τις περισσότερες τοποθετήσεις του νήματος είναι ότι εάν η Μαρίνα Σάττι θέλει να καθιερωθεί στο ακροατήριο των πενηντάρηδων και βάλε, θα δυσκολευτεί να το πετύχει.Στην πράξη δεν νομίζω να την πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας. Εδώ που τα λέμε αν κινείσαι στο χώρο της ποπ, μια γενική αποδοχή από τη γενιά των γονιών σου παίζει να είναι ένα από τα κλειδιά της αποτυχίας. Με αυτή την έννοια κατά τη γνώμη μου μια χαρά το πάει το κορίτσι. Εμείς μαζί με τον Πασχάλη, τον Αντρέα Μικρούτσικο και άλλους σπουδαίους είμαστε εντελώς αποκομμένοι από το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικά ενεργή σκηνή του είδους. Το θέμα είναι η αποκοπή αυτή να μη δημιουργεί κομπλεξ και να μην εκδηλώνεται με μισαλλοδοξία και απαξίωση. Είναι κάτι φυσικό και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει, απλώς για κάποιους ίσως είναι η πρώτη φορά που αντιλαμβάνοντα ότι είναι πια στην άλλη όχθη. Οι γονείς, οι θείοι και οι παπούδες του Πασχάλη ήταν περισσότερο έξω φρενών με την τότε νέα μουσική από ότι ο Πασχάλης και οι υπόλοιποι με τη Σάττι. Δεν είχαν βέβαια internet, forum, social media για να εκτεθούν δημοσίως. Για το συγκεκριμένο κομμάτι προσωπικά παραδέχτηκα από την αρχή ότι βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες γέφυρες, ιδέες κλπ αλλά δεν μπορώ να το προσεγγίσω αισθητικά ως σύνολο. Δεν μπορώ. Δεν φταίει το κομμάτι. Σχετικά με τις επίμαχες δηλώσεις με το ρέγκετον, είδα το σχετικό βιντεάκι και από τον τρόπο και μόνο που το λέει δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.
    2 βαθμοί
  5. @Superfunk Το επόμενο γκραν σουξέ των Twang Attack παρακαλώ να είναι Βούλα Πάλλα Ευχαριστώ... Συνεχίστε σε κόσμιο ύφος.
    2 βαθμοί
  6. Δεν βγάζει «καλυτερο», αλλά διαφορετικό, με αλλά χαρακτηριστικά. Το 8αρι δεν έχει χαμηλομεσαία και μπάσα, και έχει έντονα ψηλομεσαία και πρίμα. Επίσης, τα συνηθισμένα 8αρια που κυκλοφορούν σε combo, δεν έχουν ένταση και συνολική παρουσία ικανή να υποστηρίξει έναν ενισχυτή σε εντάσεις μπάντας. Και να την έχουν, στα πιο πολλά είδη μουσικής, θα ακούγεται χάλια.
    2 βαθμοί
  7. Τίποτα λιγότερο από τεράστιος. Στα σχόλια γίνεται χαμός, με τον Frank Gambale να γράφει: «George is the greatest…total respect for the amazing man. No one has come close to him. I first saw him live at the State theater in Sydney in 1976, with his iconic Breezin’ band I was 17. I was so completely blown away I could not speak for several hours afterwards. Such a warm and gracious man too. First time I met was in Sydney. I was playing with my band at the Basement club. He called me out of the blue, I thought it was a prank by one of my band mates but it was him. He said “I heard your album Thinking Out Loud” and invited me to the Hilton downtown where he was playing the ballroom in a few nights time. We hung out for a few hours and he played my album and pointed out all the things he liked in real time. I’ll never forget that day. Then a day later he came early to my show and stayed for 2 full shows. I of course acknowledged his presence to the audience. He invited me to his show and somewhere in the middle of his show he acknowledged me to his audience. I was so surprised that he did that. He certainly didn’t have to. That just shows you the character of this kind and gracious man. I have seen him in concert many times over the years and always go backstage after to say “George, you are the greatest” because he is.» ️️️️️️ Frank G ️
    2 βαθμοί
  8. Κανά 100ρικο, πάντως εντυπωσιάζομαι πως ξέρουμε πως το μεγάφωνο είναι μούφα στο όλο σύνολο
    2 βαθμοί
  9. Ο θρύλος κιθαρίστας της Τζαζ, George Benson σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στον Rick Beato.
    1 βαθμός
  10. Ξέχασες και τις τελεκαστερ, οι σωστοί πρωτευουσιάνοι (εκτός ότι πάνε με τα πόδια) παίζουν μόνο τελεκαστερ
    1 βαθμός
  11. Το δεύτερο, πολύ ωραίο και πολύ δύσκολο (τεχνικά). Άξιος ο μάστορας.
    1 βαθμός
  12. Και οχι μονο Jazz/Soul/Funk/Pop Και Blues και Rock και Hard Rock και τα παντα.
    1 βαθμός
  13. Εγώ αν και ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ δεν αισθάνθηκα απειλή. Αλλά δεν Ιμε αντιπροσωπευτικό δείγμα της generation X ο γιος μου μου λέει ότι μάλλον προς gen A γέρνω .
    1 βαθμός
  14. Έχουν δοκιμαστεί διάφορα μικτά μοντέλλα για τη διαδικασία επιλογής. Προφανώς οι καλλιτεχνικές επιλογές (καλές ή κακές), δεν είναι το αποτέλεσμα δημοκρατικών διαδικασιών.
    1 βαθμός
  15. ΣΥΜΦΩΝαΩ θα το βαλω μαζι με αυτα τα ρεγκατονΙ σαν μπαινΜΙΞ
    1 βαθμός
  16. Να καταγραφεί στο Αρχείο Ελληνικής Μουσικής, το αρχείο του ΚΣΔΜΔΣ, και στον τομέα Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικης Ανθρωπολογίας του ΤΜΣ της φιλοσοφικής μαζι με το Ζάρι. Να τα διδασκουμε αργότερα να μαθαίνουν οι χωριάται να ξεστραβώνονται.
    1 βαθμός
  17. Και όχι μονο Jazz. Soul/Funk / Pop Π.χ. το album του 20/20 του 1985..... εμπορικό αριστούργημα.
    1 βαθμός
  18. Μεγάλο κεφάλαιο στη τζαζ αλλά και γενικότερα στη μοντέρνα μουσική ο Benson. Όποιος θέλει να μάθει τζαζ κιθάρα (και όχι μόνο κιθάρα εννοείται) από κάπου εδώ πρέπει να ξεκινήσει:
    1 βαθμός
  19. ναι εσεναΝΕ περιμενε η Σατι για να ακουσει Δομνα Σαμιου... (εξω απο την πλακα η Σατι εχει κανει οχι απλα deep dive στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη αλλα πληρη αποστολη τυπου Ζακ Ιβ Κουστω..)
    1 βαθμός
  20. Ανέφερα ανωτέρω πως είδα αρκετές συνεντεύξεις της με αφορμή αυτό το νήμα, και μου φάνηκε συμπαθητική και έξυπνη. Και εμένα οι τελευταίες δηλώσεις ήτοι "πάμε να τους δείξουμε πώς γίνεται' "και το είχατε και στο χωριό σας" , με κάνουν να αναθεωρώ...τουλάχιστον το "έξυπνη". Το "συμπαθητική" το κρατάω γιατί είναι το απώτατο σημείο που μπορεί να φτάσει. Παραπάνω δεν πάει (σε όλα τα επίπεδα) . Όπως είπα από την αρχή δεν αισθάνομαι ότι με εκπροσωπεί, οπότε μικρό το κακό. Αντιθέτως , αισθάνομαι ότι με αντιπροσωπεύει ο George Benson , που τρέχει σε άλλο νήμα, και θα πάω να δω τη συνέντευξή του.
    1 βαθμός
  21. «Για όσους λένε πως το τραγούδι είναι ρεγκετόν, θα ήθελα να σας να προσκαλέσω να πάτε στο YouTube και να πατήσετε "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου, είναι μια μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνις και ουσιαστικά αυτός ο χορός στο "Ζάρι" είναι συρτός. Οπότε το "ρεγκετόν" για όσους είναι εκτός Ελλάδας, στην Ελλάδα το λέμε συρτό. Ας ακούσουμε τον συρτό» και στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν». Μαρίνα Σάττι πηγή εκ του καβαλήματος του καλαμιού και του ύφους της "παραμορφωμένης" κυράτσας που ανακαλύπτω στα τελευταία link που ανεβάζετε, αποσύρω την εγγενή μου ευγένεια και επίσημα την "συμπάθεια" που της είχα μη γνωρίζοντας σε όλο του το εύρος τι αντιπροσωπεύει και της απαντάω πλέον στα ίσα στο ανάλογο ύφος που εντέλει αξίζει στην περίπτωσή της - ίσα μαρή... νιε στου χουριό μ΄ δεν είχαμ' ρεγκετόνε... είχαμ' όμους ριγκατόνι και δικό μας συρτό... και δεν χρειαστηκιε καν να ξενιτευτούμε ίσα στα μπέρκλι, αλλά έφτανε να ροβολήσουμε στου πανηγύρ' του διπλανού χωριού ή να γκογλάρομεν την βίκι πίδια στο σμαρτφονι μας στην ρούγα του δικού μς για να μάθουμ' ότι ο "συρτός" είναι αρχαιοελληνικής προέλευσης έννοια (εκ του "σύρω" τον χορό) που τότε αντιστοιχούσε σε έναν χορό, αλλά στο πέρασμα των χρόνων έγινε προσδιορισμός διαφόρων (και μάλιστα διάφορων ρυμθικών αξιών) χορών σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και της Μικράς Ασίας... Μπάλο τον θετε; Καλαματιανό; Πωγωνίσιο; Ικαριώτικο; Χανιώτικο; και μεταξύ πολλών ακόμα διαλιέχτε... ο ρυθμός στο "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου που αναφέρεις εμβληματικά ως "μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνι" (και φαντάζομαι είναι το "είδωλό" σου για να την μνημονεύεις), είναι μια παραφθορά των νησιώτικων συρτών αχταρμά με ανατολίτικους maksum, που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια εν πολλοίς στα σκυλάδικα της εθνικής και τα λαϊκοδημοτικά υπόγεια πέριξ της Ομόνοιας... το όνομα του δε μεταξύ των μουσικών (ακόμα και σήμερα εφόσον γνωρίζω) "Ρούμπα" (ή Συρτορούμπα ή Γυφτορούμπα)... το κούνημα των νυχιών του δακτύλου που μας κάνεις για να μας βάλεις στη θέση μας εμάς τους "χωρικούς" και η αντιστοιχία με το κακομαθημένο στυλάκι καβαλημένης παιδούλας δείχνει απλά το "επίπεδό" σου (όπως το αντιλαμβάνεται ενδεχομένως ο καθείς μεν, αλλά στην σωστή του διάσταση δε) και για μια ακόμα φορά το ότι το εγγενές ταλέντο δεν συνάδει απαραίτητα με την ευφυΐα και την πνευματική καλλιέργεια πλέον της παπαγαλίας... πάρε τώρα και δυο χαρακτηριστικές αυθεντικές ηχογράφησεις συρτών από την τεράστια δασκάλα κυρία Δόμνα (που δεν είχα τύχει να γνωρίσω δια ζώσης αλλά το έργο που άφησε πίσω της ήταν φάρος για μένα και πηγή γνώσης σε πολλές ενασχολήσεις μου) να μαθαίνς και τίποτις από τα δικά μας τα "βλάχικα" ώστε να μην το ανοίγεις το απαίδευτο (παραπλεύρως της όποιας μόρφωσής σου) αλαζονικό στοματάκι επί παντός επιστητού... μείνε στην υπέρτατη τέχνη του ρεγκετον και του τραπ κι ασε μας εμάς... μη πέφτεις στο δικό μας επίπεδο... άλλο η ρυθμική αξία των χορών κι άλλο το όλον ύφος κι ότι αυτό αντιπροσωπεύει κάθε φορά στο είδος μιας μουσικής... τα "πονηρά" δάνεια τους δεν φέρνουν στο κάθε νέο συνονθύλευμα απριόρι και τις παραδοσιακές αρχές πίσω από αυτούς...
    1 βαθμός
  22. Οι διαφορές έιναι πολλές με τον dsl1. Ο dsl1 είναι εργαλείο για σπιτική χρήση, άντε και για λίγο ήρεμο τζαμάρισμα μαζί με άλλους, στο βρώμικο κανάλι (αλλά θα χρειαστεί μεγάλη καμπινα γι' αυτό). Ηχητικά είναι πολύ διαφορετικοί. Ο Dsl εχει μοντέρνο ήχο μάρσαλ, thin καθαρό κανάλι και εντονα distorted στο βρώμικο. Ο ΗΒ έχει έναν αρκετά παχύ καθαρό ήχο, που θυμίζει λίγο jcm800 σε λίγο πιο vintage εκδοχή, και μπορεί να φτάσει μέχρι 70s hard rock ήχο. Ειναι ολοκληρωμένος ενισχυτής, όπου βγάζεις άνετα ένα gig με ένα tube screamer μπροστά ή κάνα ωραίο fuzz. Το 1 του watt ειναι πολύ πιο δυνατό σε σχέση με το ένα του dsl1cr, στο καθαρό κανάλι. Επίσης, ο dsl1cr εχει 8άρι μεγάφωνο ενώ ο OP εχει δείξει την προτίμησή του σε 12άρι.
    1 βαθμός
  23. Αυτό συμβαίνει δεκαετίες τώρα και παρότι κινδυνεύω να γίνω κακός, ξέρω πως άλλο το μπλουζ, άλλο το rythm and blues, άλλο το rock n roll . Βασικά οι τύποι εδώ παίζουν δωδεκαμετράκι και μπορεί να το υπερτονίζει η παραγωγή στα τύμπανα και τη ρυθμική κιθάρα αλλά και να ήθελαν, δεν μπορούν να παίξουν αλλιώς. Το αλλιώς τους είναι κάτι δωδεκαμετράκια σε σλόου τέμπο που κλαίει μάνα τους στο μνήμα και οι κιθαρίστες ανεβοκατεβάζουν τη τοστιέρα χωρίς λόγο. Μαμπεμπεγοζγκόνιδες τους λέω εγώ και δυστυχώς, αυτό λέγεται Blues ή έστω σύγχρονο blues. Φυσικά για RnB-RnR ούτε κουβέντα δεν μπορεί να γίνει από τέτοιους τύπους. Βέβαια διασκευή κάνουν θα πεις...
    1 βαθμός
  24. Good point, η απάντηση είναι ότι αφείλεται σε κάποιο είδος ώσμωσης. Έχω ένα γείτονα που είναι 50 ετών και μιλάει επίσης έτσι, διότι (απ[ ότι κατάλαβα σε μία φάση που είχε κάνει ένα πάρτυ και μιλούσαν στο μπαλκόνι του) εργάζεται στο χώρο του ραδιοφώνου και όλοι οι φιλοι και συνάδελφοί του μιλούν έτσι. Το έχω εμπειραθεί και με παρέες γιατρών και (ασφαλώς) δικηγόρων, και ταξιτζήδων, μιμείται ο ένας τον άλλον σε ύφος και phrasing. Το βρίσκω πάντα διασκεδαστικό, αλλά σε καταλαβαίνω. Αν έκανε παρέα με σένα, σε μία εβδομάδα, θα μίλαγε αλλιώς.
    0 βαθμοί
  25. Ακολουθεί αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό από την εκούσια μετακίνηση του Καταρράκτη, μακρυά από την Αθήνα στην ηλικία των δύο εβδομάδων.
    0 βαθμοί
  26. Μόνο στον Μένιο ήξεραν να διαθέσουν 12 αστυνομικούς. ΑΙΣΧΟΣ
    0 βαθμοί
  27. Α proud Athenian Proud όχι γιατί γεννήθηκα στην Αθήνα αλλά γιατί, αν και μόλις 2 βδομάδων μωρό, την εγκατέλειψα για πάντα.
    0 βαθμοί
  28. Η Αθήνα είναι ωραία να πας να δεις κάνα live, να πας για κάνα ποτό και τέλος. Μετά επιστροφή στη βάση, εκτός Αθηνών. Μαύρη μαυρίλα λέμε, όποτε κατέβαινα με έπιανε ψυχοπλάκωμα με αυτά που έβλεπα στους δρόμους. ΠΩΣ ΖΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
    0 βαθμοί
  29. Slash, Brian Johnson και Steven Tyler σε διασκευή Howlin' Wolf
    0 βαθμοί
  30. Βάζω δυο αγαπημένα μου καρε (τα πηρα τωρα snapshots) Στο ένα στο βάθος πιθανολογω οτι ειναι η ακαδημια αθηνων.
    0 βαθμοί
  31. Με αφορμή το πως παρουσιάζεται η Αθήνα στο video clip , κάθισα και σκέφτηκα ταινίες που παρουσιάζουν την Αθήνα. Εξαιρώ τον παλιό Ελληνικό κινηματογράφο, που πραγματικά έχει μερικά αριστουργήματα . Ήθελα να βρω μια πιο σύγχρονη. Κατέληξα στην ταινία "Bkack out" (1998) του Μενέλαου Καραμαγγιώλλη , οπου κατά τη γνώμη μου είδα τα καλλίτερα πλάνα της πόλης. Είμαι σίγουρος πώς υπάρχουν κι άλλες, απλά δεν μου έρχονται τώρα.
    0 βαθμοί
  32. ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ λέμε. Για να αισθανθείς απειλή θα έπρεπε να είσαι ΒΛΑΚΑΝΙΟΣ. Νομίζω ότι αποκλείεται να σου αρέσει. Όχι επειδή είσαι 50 ετών.
    0 βαθμοί
  33. Εγώ αναμένω να δω και το ενδυματολογικό. Αν τυχόν δεν μου αρέσει και το γράψω, και ακούσω πάλι ως επιχείρημα ότι είμαι 50 άρης και δεν καταλαβαίνω , θα σκίσω όλες τα τεύχη της Vogue που έχω (κυρίως Italia)
    0 βαθμοί
  34. Τον καταλαβαίνω. Εγώ για να πάω από το σπίτι (που ειναι πάνω) στο γραφείο (που είναι κάτω), κάθε μέρα τραβάω τα πάνδεινα
    0 βαθμοί
  35. Πολύ καλή δουλειά όπως πάντα, με πολύ μεράκι!
    0 βαθμοί
  36. Βλέπω τις βάρκες που κουνιούνται και μια ατομική βόμβα δεξιά.
    0 βαθμοί
  37. ρε trolley ρε τρόλ ευ.. μια και με ανέφερες ενώ σε αγνόησα από ένα σημείο και μετά για να μην παίζουμε με τις λέξεις, να σου κάνω ένα ρεζουμέ... ασχολήθηκα με το εν λόγω τραγούδι (δεν μ άρεσε όπως και πλειοψηφικά σε όλα τα νέα παιδιά που εγώ γνωρίζω και όχι μόνο στους πενηντάρηδες αν έχει σημασία για κάποιους), ασχολήθηκα με την πεντακάθαρα αδιαφανή επιλογή του τραγουδιού και των συνεργατών της (δεν συμψηφίζω τις λαμογιές αναλόγως κόστους επαναλαμβανόμενες ή όχι αν και 170 χιλιάρικα "μιλημένα" στο δημόσιο νομίζω στοιχειοθετούν αδίκημα που επισύρει φυλάκιση) και ασχολήθηκα τέλος με επιχειρήματα και με τις εμφανώς άστοχες στην καλύτερη προσβλητικές για μένα δηλώσεις της αοιδού (για σένα και για άλλους χιούμορ ok! διαφορά αντίληψης)... το μόνο που δεν ασχολήθηκα πάντως ήταν το "πεσμένο στήθος" της Σάττι που είχες ασχοληθεί εσύ όπως θυμάμαι όταν είχε ξανασχολιαστεί στο φόρουμ η κοπέλα πριν κάποια χρόνια... μάλλον αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μας στο πως αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο καθώς φαίνεται... περί ορέξεως δεν λέω, απλά διαχωρίζω θέση από σένα και ελπίζω αυτή τη φορά τα bold μου να σου φάνηκαν χρήσιμα...
    0 βαθμοί
  38. Ο Mark Knopfler μάζεψε καμιά 50ρια από τους πιο γνωστούς κιθαρίστες του κόσμου για καλό σκοπό. Στην εισαγωγή ίσως η τελευταία ηχογράφηση του Jeff Beck
    0 βαθμοί
  39. Και εγώ το πήρα το πατρικό και το άλλο το πατρικό, και περιμένω και κάτι μητρικα να χωρίσω με την αδελφή μου και κάτι αλλα που από προίκα της γυναίκας μου που θα πάνε στο μοναχογιο μου ζωή να χει να τον βολέψω σε 6-7 χρόνια στο ΔΗΜΌΣΙΟ κάνω υπομονή (εκτός και αν έχει αυτοκτονικες τάσεις, δηλαδή θα θέλει να δουλέψει στον Ιδιωτικό Τομέα, να ανοίξει επιχείρηση ή να είναι ελεύθερος επαγγελματίας) και μετά να φύγω στην επαρχία να ηρεμήσω. Μακριά από το πατρικό μου και από πόλη. Μακριά. Να μην ξαναπάω ποτέ πίσω πάρα μόνο αν χρειαστεί με ασθενοφορο για νοσηλεία Να φύγω από την πόλη που με τρώει κάθε μέρα από μέσα. Και διέξοδο να έχεις να φεύγεις αμα πρέπει να γυρνάς και να ζεις στην Αθήνα, αργοπεθαίνεις και δεν το καταλαβαίνεις. Πλέον πεθαίνεις αργά και βασανιστικά και σαν αυτό ακριβώς είναι. Είναι σαν τη δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα. Δεν την καταλαβαίνεις. Τα τα τα.
    0 βαθμοί
  40. Ένα σαφλάκι λίγο "πειραγμένο" για να περάσει η ώρα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου