Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13.270


  2. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.243


  3. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.303


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      8.166


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 24/04/2024 σε όλα

  1. Μόλις πήρα χαμπάρι ότι η Atomic Amplifiers έβαλε δωρεάν όλη τη σουϊτα ενισχυτών. Τους κατέβασα, είναι αξιοπρεπέστατοι και εξαιρετικά responsive! Kάνεις μόνο λογαριασμό και κατεβάζεις. Από εδώ: https://tonocracy.com/
    2 βαθμοί
  2. Οπωσδήποτε αν αγόραζα αυτή τη στιγμή οθόνη θα έπρεπε να κάνω εντελώς νέα έρευνα αγοράς και ίσως να ήταν και αρκετά δυσκολότερη η επιλογή. Ίσως τη συνήθισα αυτή που έχω και με βόλεψε και δεν το έχω ψάξει.. Φυσικά η τεχνολογία ακόμη και στις 42'' 1920x1080 αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι πολύ καλύτερη (το είδα όταν πήρα και νέο κινητό μετά από χρόνια και η οθόνη ήταν η μέρα με τη νύχτα).
    1 βαθμός
  3. Είναι για gaming αλλα θεωρώ πως έχουν πλεονεκτήματα στη χρήση DAW ΑΚΡΙΒΩΣ γι αυτό. Σε σχέση με άλλα monitor έχουν πολύ καθαρό image, crisp oθόνη με πολλή καλή απεικόνιση των χρωμάτων και των στοιχείων των DAW και τις μεγάλες συχνότητες τις θέλεις γιατί η κίνηση των παραθύρων, το scrolling των bars και πολλά άλλα γίνονται πολύ πιο ξεκούραστα για τα μάτια. Προσωπικά επειδή έχω και δουλεύω σε τέτοιες οθόνες για μουσική και βίντεο έστω και ερασιτεχνικά, άμα γυρίζω στα πιο κλασσικά monitor π.χ. στην εργασία μου, με τα 60hz και τις ρυθμίσεις/απόδοση χρωμάτων με ενοχλεί, εκνευρίζομαι Δοκίμασε τα και θα δεις. Θα με θυμηθείς. Σε ultra wide έχεις μεγάλο πλεονέκτημα όταν δουλεύεις στα tracks και σε video και σε audio και έχεις χώρο πολύ για να δουλέψεις αν το υποστηρίζει και το DAW τα tracks, τον mixer αλλά και τα VST και τον folder browser π.χ. σε μία οθόνη, τουλάχιστο τα βασικά τους. Δεν έχουν καμία σχέση στην απόδοση με την τηλεόραση και είναι ασύγκριτα ξεκούραστη εμπειρία. Όλοι με τέτοια δουλεύουν.
    1 βαθμός
  4. Δεν ξέρω τι θα πουν οι άλλοι γέροντες, αλλά θα μου άρεσε η ιδέα "ζωντανού" πνευστού σε κάποιο μελλοντικό κομμάτι. Αλλά άντε βρες τον πνευστό...
    1 βαθμός
  5. Για εφαρμογές μουσικής και casual βίντεο editing περισσότερο σημαντική θεωρώ πως είναι η θέση και η απόσταση παρά το αν τελικά δουλέψουμε με monitor ή TV. Αυτό ισχύει και για άλλες χρήσεις μέσω υπολογιστή, δηλαδή την προβολή ταινίας, παιχνιδιών κλπ. Μια μεγάλη τηλεόραση π.χ. πρέπει να τοποθετηθεί σωστά studio desk μας για να βλέπουμε όλα τα στοιχεία χωρίς να κουραζουμε τα μάτια μας ή το σώμα μας αποφεύγοντας τις κινήσεις του κεφαλιού. Για απαιτητικό gaming το monitor είναι μονόδρομος για το καλύτερο αποτέλεσμα και την καλύτερη απόδοση. Για φωτογραφία/DTP monitor και μάλιστα κατάλληλα monitor.
    1 βαθμός
  6. 1 βαθμός
  7. Τέλη δεκαετίας 2000 χρησιμοποιούσα μια τηλεόραση samsung 40ρα και χειριζόμουνα τον υπολογιστή από τον καναπέ στο απέναντι τοίχο, τεράστια εικονίδια φυσικά, δεν χρειαζόμουν υψηλότερη ανάλυση. Πιο βολικό σεταπ δεν έχω ξαναφτιάξει... Εδώ και μια δεκαετία είμαι με τα λάπτοπ αλλά αν ξανά πάρω πύργο, με τεράστια τηλεόραση θα τον στήσω για να βλέπω από τον καναπέ
    1 βαθμός
  8. Ρε μην παιδεύεστε λέμε, πάρτε ένα προτζέκτορα να δουλεύετε εξελ σαν Άνθρωπες.
    1 βαθμός
  9. Ενα είναι το πρόβλημα που με έκανε να μην ξαναπάρω Apple,οι συμβατότητες.Καλό θα ήταν στην συγκεκριμένη εταιρία αν έχουμε ένα παλαιότερο σύστημα που δουλεύει απροβλημάτιστα είτε για dj είτε για μουσική παραγωγή να μήν κάνουμε πολλά πειράματα με λειτουργικά και updates προγραμμάτων εκτός άν είναι υποχρεωτικά. Τα OS δέν είναι Windows,ενα συστημα Apple είναι σταθερό και απροβλημάτιστο μόνο όταν στηθεί εξ αρχής βάση προδιαγραφών και συμβατότητας hardware/software.
    1 βαθμός
  10. Το έχω κατεβάσει εδώ και καιρό και το έβαλα δίπλα δίπλα με amplitube 5 και Neural DSP. Είναι τουλάχιστον 1 κλικ πιο κάτω από τα δύο πρώτα, για τους ήχους που χρησιμοποιώ εγώ. Μπορεί κάλλιστα να το κάνει κάποιος αυτό πάντως χωρίς να χάσει απολύτως τίποτα Imo. Σε συνθήκες ηχογράφησης, τα κορυφαία plugins, δεν έχουν πλέον να ζηλέψουν απολύτως τίποτα από έναν λαμπάτο. Σε συνθήκες live και εφόσον έχει κανείς μια καλή καμπίνα, με τα κατάλληλα μεγάφωνα, το ίδιο.
    1 βαθμός
  11. Με googlάρισμα https://speakersolutions.gr https://www.athensspeakerscenter.gr
    1 βαθμός
  12. Δεν το ξέρω καν το original, αλλά δεν πειράζει. Ωραία παιξιματα. Ωραία παραγωγή. Πολύ καλό το αποτέλεσμα. Well done!
    1 βαθμός
  13. Δεν νομίζω ότι υπάρχει 1080p πλεον πανω απο τις 32'', σε τηλεόραση. Εκτός αν μιλάμε για τίποτα τελείως καμένες μαρκες, αρχαία στοκ κλπ. Αντιθετως υπαρχουν πλεον μια χαρα 32''-4Κ μονιτορς, πιο ξεκουραστα απο TV :D (Nαι θα επρεπε να ξεκινησεις την ερευνα σου απ το 0 ;) )
    0 βαθμοί
  14. μια ώρα την κοιτάω......χάμπουρκερ δεν είδα...
    0 βαθμοί
  15. To ότι έχουν κάποια gaming oriented features δε σε εμποδίζουν από το να κάνεις οποιαδήποτε δουλειά. Δε σημαίνει δηλαδή ότι χωλαίνουν σε κάτι άλλο (εκτός αν μιλάμε για εξαιρετικά απαιτητικές προδιαγραφές απόδοσης χρώματος για επαγγελματικη φωτογραφία και εκτύπωση, που κι εκεί π.χ. τα OLED που ανεφερα δεν ξερω ποσο ασχημα τα πανε, ειμαι ασχετος, αλλα αυτή είναι μια κατηγορία έτσι και αλλιώς ειδική, επαγγελματική, και άρα ακριβή), απλώς πληρώνεις ένα premium καπελο εξτρα διοτι... hobby κλπ. Define μεγάλες :D Πλέον τα 120 δεν θεωρουνται κατι τρελο, ισως το κανει και ακομη πιο ξεκουραστο (αν και δεν ξερω ποτε και εαν μπορεις να καταλαβεις διαφορά) Ε πες ντε να ψηφίσουμε με δεδομένα 2010 (αν και ειδικά τότε σε ποιοτητα απεικόνισης και ξεκούρασης τα μονιτορ ηταν κλασεις ανωτερα απο TV, αλλα όντως σε θεμα μεγεθος τότε ξεκινουσαν)
    0 βαθμοί
  16. Tολμω να προτείνω 2 monitors για εργασία σε περιβάλλον DAW /Home Studio που....... θα αγαπήσετε. LG 34WN80C-B MSI Optix AG32C
    0 βαθμοί
  17. Σε "φτηνές" κατηγορίες είναι πολύ προτιμότερο γενικά ένα κανονικό monitor. Και δεν υπαρχει λογος να κανουμε διακριση "τηλεοραση = μεγαλο, μονιτορ = μικρό μέγεθος". Πλέον μόνιτορ και τηλεοράσεις έχουν πολύ περισσότερο overlap στο θέμα μέγεθος+ανάλυση. Μάλιστα, αν ανέβουμε κατηγορία (π.χ. κάποιες OLED), μιλάμε ακόμη και για τα ίδια panel: π.χ. οι Asus PG42/48UQ έχουν τα πάνελ (42 & 48'' αντίστοιχα) της LG C2 σειράς, αν δεν κανω λαθος. Απλά έχουν διαφορετικό "treatment" (tv:glossy, monitor:non-glossy) και -νομίζω- peak brightness, λιγο overclocked refresh rate, και διαφορετικό packaging και περιφερειακα χαρακτηριστικά (USB hub vs 1-2 usb *inputs*, DisplayPort(s) + HDMI vs 4 HDMI κλπ.) όπως επιβάλει η αντίστοιχη χρήση. Γενικά πάντως (στις πιο "προσιτές" κατηγορίες) μια τηλεόραση δεν είναι τόσο πρακτική, λόγω πρωτίστως φωτεινότητας (είναι πολύ πιο bright), refresh rate και απόδοσης χρώματος, αλλά και από θέμα ports + IO. Οπότε και η εκτίμηση ότι μια τηλεόραση (φαίνεται να) έχει μικρότερη τιμή ανά τετραγωνικό, αν συνεκτιμηθεί με τα υπόλοιπα ίσως και να μην είναι τόσο προφανής πια :) Και σε μέγεθος βρίσκει κανείς ό,τι τον βολεύει σε μονιτορ (π.χ. ultrawide, που εγω δεν ειμαι φίλος, αλλά καταλαβαίνω γιατί βολευει κόσμο), ακομα και σε τεραστια μεγεθη, ενω σε TV πρεπει να παμε πανω απο 50'' (και παραπανω ισως) για να μη βρισκουμε αντιστοιχο μόνιτορ.
    0 βαθμοί
  18. 0 βαθμοί
  19. Παράγγειλε το boxset τότε, μόνο $89,98 κάνει. Δύο πάρε και στείλε το ένα στον Samy, θα σε ευγνωμονεί για πάντα...
    0 βαθμοί
  20. Μάλλον διάλεξαν ένα μέσο μέγεθος για να πιάσουν πολλούς. Εσύ να το παραγγείλεις ξεχωριστά. θα παράγγελνα κι εγώ, αλλά τελευταία φορά που φόρεσα t-shirt πρέπει να ήταν πριν καμιά 30ριά χρόνια.
    0 βαθμοί
  21. Aπό τα 5, τα Rapture Of The Deep, Now What και Infinite μου αρεσουν περισσότερο.
    0 βαθμοί
  22. Σήμερα, πελάτης (και φίλος- μαζί χτίσαμε το σπίτι μου στην ανακαίνιση) Αλβανικής καταγωγής (ταλαιπωρημένος άνθρωπος πολύ ) , στα 55 του πλέον , πήγε και πήρε (εγώ του έκανα τα "χαρτιά" και τις διαδικασίες) την νέα του άδεια διαμονής στην Ελλάδα ( πλέον από αορίστου χρόνου γίνεται 10ετίας). Έλειπε δύο χρόνια στην Ιταλία . Γι αυτόν τον λόγο πραγματικά ήταν στο μεταίχμιο να προλάβουμε τον νέο νόμο και παιζόταν αν θα την πάρει. Έζησα την αγωνία του από την πρώτη στιγμή που αποφάσισε να φύγει από την Ιταλία (δεν του άρεσε καθόλου κατά τα λεγόμενα του) ....... μέχρι να εκδοθεί η άδεια διαμονής. Σήμερα μου την έδειχνε ....σαν μικρό παιδί. Ήταν ευτυχισμένος που ήταν στην Ελλάδα και με τα νέα του "χαρτιά". Ζήλεψα με την καλή έννοια την χαρά του. Δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο σε αυτή τη ζωή και πραγματικά χαίρομαι που είμαι εδώ.
    0 βαθμοί
  23. Να σου πω ότι το σκέφτηκα...
    0 βαθμοί
  24. Για να μην αισθάνονται ασχημα οι υπόλοιποι.
    0 βαθμοί
  25. Αφήστε με να μπω, να κάμνω κριτική Here's Paragas
    0 βαθμοί
  26. Ρε συ αυτός... άσπρισε. Σε τελευταίες φωτό που τον είχα δει ήταν... ξανθό αγόρι
    0 βαθμοί
  27. Είναι απλά άυπνος. Οι γέροντες τον τραβάνε σε όλο τον πλανήτη για lives, δεν περίμενε να είναι στον δρόμο μέρα παρά μέρα. Ένα δείγμα από την tour τους.
    0 βαθμοί
  28. Καραρχάς δεν αρπάζομαι. Απλά κουράζομαι να διαβάζω άσχετες "απόψεις" από ανθρώπους που ολοφάνερα δεν ξέρουν για τι μιλάνε.
    0 βαθμοί
  29. Nα πηγαίνουμε πού και πού σε οφθαλμίατρο. Εγώ πήγα που το αμελούσα καιρό και άλλαξε η ζωή μου με τα νέα γυαλιά και άλλαξαν και οι αποστάσεις από τα μόνιτορ και η κούραση Και στην οδήγηση. Τώρα βλέπω αν είναι γάτα ή σκύλος αυτό που περνάει γρήγορα μπροστά μου
    0 βαθμοί
  30. Καλό... Άγιος, συμβουλή: άραξε στα θέματα που ξέρεις. Στα θέματα που έχεις πλήρη άγνοια καλύτερα να μην σχολιάζεις γιατί προκαλείς γέλιο σε αυτούς που πραγματικά ασχολούνται. Αυτοί που έχουν να ακούσουν DP από την εποχή του Machine Head καλό είναι να μην εκτίθενται.
    0 βαθμοί
  31. Οι Twang attack είναι κάτι σαν τους Beatles της 2ης περιόδου. Μπορεί να κάνουν live σε ταράτσα κάποια στιγμή, σε ανύποπτο χρόνο.
    0 βαθμοί
  32. Η κιθάρα προσεγγίζεται περοσσότερο σαν χόμπι. Απο αυτή την άποψη οι δουλειές γίνονται μόνο σε ελεύθερο χρόνο. Και απο εμένα σχεδιαστικά, και απο τον Αργύρη εκτελεστικά. Περισσότερο είναι ένα σχέδιο που τεστάρουμε (το κονσεπτ στο 1ο ποστ), και αφού η δουλειά θα γίνει που θα γίνει, είπαμε να βάλουμε και καλά components. Καλή και η PRS, αλλά δεν είναι τελε....ετούτη, έστω και λίγο, θα είναι!
    0 βαθμοί
  33. Με το απλόλυτο jig για αυτή τη δουλειά, και με την (κυριολεκτικά) χειρουργική ακρίβεια του @argytar, κόπηκε η γωνία στο μπράτσο στο 16ο τάστο για να κάτσει στο neck pocket (που είναι και το επόμενο βήμα).
    0 βαθμοί
  34. Eμένα πρώτη μου apple συσκευή ήταν αυτό...και δουλεύει ακόμα
    0 βαθμοί
  35. Γιατί ελάχιστοι καλλιτέχνες και ειδικά μπαντες θα αποδεχτούν αυτό Οπότε πάμε σε αυτό που ο ηχολήπτης υπό...στενή παρακολούθηση της μπάντας μπορεί να κάνει Προσωπικά σε όσες παραγωγές έχω κάνει ή έχω δουλέψει/συνεργαστεί μονο σε μια έχω δει να γίνεται το πρώτο και αυτό επειδή ο παραγωγός ήταν γνωστός παραγωγός από το εξωτερικό ενώ το δεύτερο συνήθως καλύπτονταν από τον ηχολήπτη σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη,τον "αρχηγό'' της μπάντας,δηλ. αυτόν που γράφει τα κομμάτια ή τον ενορχηστρωτή. Πρέπει βέβαια και η μπάντα να ΘΕΛΕΙ να συνεργαστεί και αυτό στην Ελλάδα δεν είναι πάντα δεδομένο , προσωπικά έχω χάσει "δουλειά" ως παραγωγός 3 φορές γιατί είχα ζητήσει να παίξει άλλος drummer στην ηχογράφηση μια και ο drummer της μπάντας δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του studio και οι μπάντες δεν το δέχτηκαν,και βέβαια πάτωσαν.... ενώ είχα και πολλές κόντρες σε θέματα ήχου κιθάρας και μπάσου....και βέβαια ενορχήστρωσης Πάντως αν κάποιος το θέλει πολυ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ παραγωγοί,τους αναφέρω παραπάνω που κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ την δουλειά του παραγωγού όπως γίνεται στα εξωτερικά...
    0 βαθμοί
  36. Δεν χρησιμοποιώ το Logic....γιατί δεν το χρειάζομαι!!! Χρησιμοποιώ όμως τα τελευταία 25 χρόνια το Garageband με άπειρα layers και άπειρα AU (VST δεν υπάρχουν στην Apple), όπως καταλαβαίνεις σε διαφορετικά μηχανήματα, χωρίς κανένα πρόβλημα.
    0 βαθμοί
  37. Πρακτικά, όλα τα καινούργια λειτουργικά είναι πιο "βαρειά" από τα προηγούμενα. Φαίνεται ότι το Sonoma καταναλώνει πιο πολλούς πόρους. Μου κάνει πάντως εντύπωση το ολο σκηνικό
    0 βαθμοί
  38. Αν και έχουν ειπωθεί τα πάντα ήδη, στο παρελθόν εχω γράψει ένα αρθράκι σχετικό που λέει διεξοδικά τις ράτσες των παραγωγών. Κάποιοι παραγωγοί π.χ. Hugh Padgham μπορεί να επιβάλλουν το ύφος τους τόσο που η μπάντα να γίνει αγνώριστη, όπως έγινε στο Owner of a lonely heart των Yes και κάποιοι όπως ο Daniel Lanois στους U2 να βγάζει όσο καλύτερα γίνεται τον ήχο της μπάντας. Και είναι φυσικά και οι πΡΟαγωγοί που κάνουν διεκπεραίωση και συνήθως η μουσική επιρροή τους είναι ελάχιστη. Κάποιοι φτασμένοι στον ελληνικό χώρο αναλαμβάνουν προσωπικά πλέον κάποια μεγάλα ονόματα και εκεί ξεκινά μια διαφορετική διαδικασία αφού ο καλλιτέχνης (ή ο παραγωγός) συνήθως έχει και δικό του label, όπου συμπεριλαμβάνει και την έξτρα προώθηση αλλά και τη συνολικότερη εκπροσώπηση του “προϊόντος”. Προσωπικά έχω κάνει παραγωγή σε 3-4 νέα ταλέντα στο παρελθόν, όπου οι υπηρεσίες μου αφορούσαν, budget, επιλογή στούντιο, τελική μείξη, ηχητικό και μουσικό μασάζ για να πετύχουμε σαν αποτέλεσμα αυτό που είχα καταλάβει πως είναι στο μυαλό των παιδιών. Προσπάθησα να μην επιβάλλω δικά μου μουσικά κολλήματα αντιθέτως να χρησιμοποιήσω τις ηχοληπτικές, μουσικές και audiophile γνώσεις μου ώστε να αποδοθεί το ύφος πάνω στο genre (ιδίωμα) της μπάντας, ταυτόχρονα αποφεύγοντας τις όποιες ακούσιες επιδράσεις του εκάστοτε ηχολήπτη, που ναι μεν μπορεί να ήταν καλές αλλά ανάρμοστες στο ύφος μιας και δεν έβλεπε το δάσος, όπως ο παραγωγός που έχει τη γενική επίβλεψη του project, αλλά το δέντρο. Ο παραγωγός στη χώρα μας είναι ίσως πολυτέλεια αλλά αν πέσεις σε κάποιον που καταλαβαίνεστε, τότε το αποτέλεσμα μιας δουλειάς μπορεί να είναι η καλύτερη σου εκδοχή.
    0 βαθμοί
  39. Καλημέρα!Ευχαριστω για την απάντηση MGΠριν μερικές ωρες έκανα downgrade απο Sonoma σε Ventura.Ήταν η πρώτη μου απόπειρα για κάτι τέτοιο και τελικά τα κατάφερα με καλά αποτελέσματα.Αφου εγινε το downgrade κατεβασα Logic και κατευθείαν του φόρτωσα το μεγαλύτερο project που εχω(31 κανάλια audio και 10 MIDI)χωρίς να τα κανω bounce.Τα άφησα επίτηδες ετσι για να «κουράσω»λιγο παραπανω το μηχάνημα.Τελικα ολα δούλεψαν ρολόι χωρίς κανενα προβλημα.Αρα το πόρισμα ειναι οτι έφταιγε το λειτουργικό;
    0 βαθμοί
  40. Δωρεάν είναι, το συζητάμε κίολας; Εγώ το κατέβασα και δεν έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω άμεσα. Ας υπάρχει.
    0 βαθμοί
  41. Εγώ παίζω απροβλημάτιστα με ένα καλό PC (i9 11ής γενιάς) και μια Antelope ZenQ με Thunderbolt4. Όμως έχει έρθει και φίλος που ήθελε να τσιμπάει την Telecaster με τα νύχια και να μπιστάει και παραπονέθηκε ότι δεν είναι ο ίδιο. Αλλά μου φάνηκε λίγο ακραία περίπτωση. Έτσι κι αλλιώς με plugin παίζεις. Ούτε έγω θα πετάξω τους ενισχυτές μου για να παίζω αποκλειστικά με αυτά. Btw χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στο forum. Μου άρεσε να σε διαβάζω.
    0 βαθμοί
  42. Ιδανικά θα ήθελα να είναι σε minimoog/Voyager format, αλλά υποθέτω για λόγους κόστους επέλεξαν το Matriarch format. Aν η τιμή είναι στα $2,600-2,900 τότε sold out/reselling arbitrage before you can spell moog... Προσωπικά πιστεύω οτι θα είναι στα $4,000-4,500. https://synthanatomy.com/2024/04/moog-secretly-premiered-a-new-hardware-synthesizer-at-the-2024-super-bowl.html
    0 βαθμοί
  43. Καλησπέρα παιδιά, μια ερώτηση, αυτός είναι καλός? Ξέρει?
    0 βαθμοί
  44. Υπάρχουν κάποιοι και ειναι και εξαιρετικοι ..from the top of my head: Αγγελος Σφακιανακης,Τίτος Καργιωτάκης & Χρήστος Χαρμπίλας, Coti K, Alex K (Αλεξης Καλοφωλιας), Άρης Χρήστου, Χρυσόστομος Μουράτογλου, επισης στο Hip Hop/Trap υπαρχουν φυσικα πολλοι. Πολλοι ειναι και οι ηχολήπτες στα ελληνικα στουντιοΖ που πραγματικα παιζουν και τον ρολο του παραγωγου επαξια. Καλα ενταξει, αΦτος ινε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ On a more serious note αυτοι με τους οποίους εχω δουλεψει εγω εκαναν βασικα αυτο
    0 βαθμοί
  45. Μετά τις software/VST προσομοιώσεις πολλών hardware synths, τώρα τελευταία κάποιες εταιρείες το γυρνάνε προς την ανάποδη κατεύθυνση, με την Arturia να κυκλοφορεί την hardware version των V Collection & Pigments στη μορφή του Arturia AstroLab. Εκ πρώτης όψεως το AstroLab διαθέτει ωραίο design, 61 semi-weighted piano-type keys με aftertouch, μεταλλική (απ'ότι φαίνεται) κατασκευή, minimal panel με λιγοστά κουμπιά & pots, pitch & mod wheels στην πάνω αριστερή θέση, με το mod wheel να έχει στα δεξιά του μια παντελώς άχρηστη led γραμμή που δείχνει την εκάστοτε θέση του (λες και χρειάζεται led ένδειξη για να καταλάβει κανείς τη θέση του mod wheel) και μια -τουλάχιστον- αστεία στρογγυλή οθόνη. Πως είναι οι στρογγυλές LCD οθονίτσες που έχουν κάποια συστήματα CPU υδρόψυξης για να δείχνουν διάφορα GIFs και τη θερμοκρασία της CPU? Ε, μια τέτοια οθόνη σκέφτηκαν να βάλουν στο synth τους οι απίθανοί της Arturia. Το όλο project φαίνεται ωραίο στα χαρτιά, αλλά χάνει εντελώς στον hardware τομέα και το καθιστά τραγικά δύσχρηστο. Στα πλην προσθέστε την bi-timbrality του (καλώς μάς ήρθε το 1986), την limited per part πολυφωνία του (8-voice for synths & 48-voices for pianos/organs) και την τιμή του στα €1,600. Δεν ήξερες ωρέ Arturia, δεν ρώταγες τουλάχιστον την Akai να σου πει πως γίνεται η δουλειά? AKAI MPC Key 37 (€899) AKAI MPC Key 61 (€1,299) Μετά τις φωτογραφίες βάζω λινκ να διαβάσετε λεπτομέρειες από το "Synth Anatomy". Synth Anatomy: https://shorturl.at/vzLMV
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου