Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      5.232


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.573


  3. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.441


  4. fanisatt

    fanisatt

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      304


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/05/2024 σε όλα

  1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλο το φόρουμ. Επειδή προσφάτως είχα κουβέντα με γνωστό μου κιθαρίστα, ο οποίος ενώ παίζει αρκετά χρόνια και σε πολύ καλό επίπεδο, έχει πρόβλημα στην ακουστική αντίληψη/αναγνώριση των τρόπων της ματζόρε κλίμακας, είπα να κάνω μια προσπάθεια να δώσω το ύφος του κάθε τρόπου με ηχητικά κλιπάκια τα οποία και του έστειλα. Ξέρω ότι το ενδιαφέρον για τέτοια θέματα είναι μάλλον περιορισμένο, αλλά μια που τα έγραψα, τα ανεβάζω κι εδώ και όποιος έχει διάθεση για κουβέντα, απορίες ή ό,τι άλλο, το αναλύουμε. Ionian (ματζόρε): Ionian.mp3 Dorian: Dorian.mp3 Phrygian: Phrygian.mp3 Lydian: Lydian.mp3 Mixolydian: Mixolydian.mp3 Aeolian (φυσική μινόρε): Aeolian.mp3 Locrian: Locrian.mp3
    4 βαθμοί
  2. H 5η βαθμίδα είναι ματζόρε αντί για μινόρε οπότε είναι F# αρμονική μινόρε
    2 βαθμοί
  3. @Jazzjoker Το θολωμένο μου μυαλό είναι αρμονική μινόρε.
    1 βαθμός
  4. Όχι είναι αφύσικο. Πέρα από την πλάκα, κάποια modes είναι πολύ πιο "εύκολα" στο αυτί γιατί έχουμε συνηθίσει να τα ακούμε από τότε που γεννηθήκαμε. Π.χ. η aeolian και η ionian είναι οι πιο συνήθεις τρόποι στην τραγουδοποιία οπότε όλοι μας έχουμε πάρα πολλά ακούσματα σε αυτά τα αρμονικά περιβάλλοντα. Όμως επειδή είμαστε Έλληνες, και η phrygian δεν ακούγεται ξένη ή "exotic" όπως θα έλεγε ένας Αμερικάνος. Το 90% της ελληνικής λαϊκής μουσικής είναι γραμμένο σε phrygian (ουσάκ για τους παραδοσιακούς) κι επίσης πολλά παραδοσιακά, τοπικά είδη μουσικής τη χρησιμοποιούν κατά κόρον.
    1 βαθμός
  5. Πολύ ωραία προσπάθεια. Ελπίζω κάποια στιγμή κάποιος να κάνει και κάτι αντίστοιχο για τους λαϊκούς δρόμους, γιατί εγώ κυρίως εκεί δυσκολεύομαι και δεν έχω πλέον τόσο πολύ χρόνο και διάθεση να διαβάσω και να εξασκηθώ. Τις προάλλες είχα μια παρόμοια συζήτηση κι έστειλα μερικά τραγούδια σε διάφορους τρόπους σε φίλο κιθαρίστα, όπως το Dreams των Fleetwood Mac για σολάρισμα πάνω από Λύδια, το Planet Caravan των Sabbath για Δώρια κλπ. Επειδή κι εγώ ενώ τα είχα διδαχτεί στο Ωδείο με αυτόν τον τρόπο ουσιαστικά έμαθα να ξεχωρίζω με το αυτί και ανέπτυξα phrasing.
    1 βαθμός
  6. Το αρχικό ακόρντο σε κάθε mode το χρησιμοποίησα περισσότερο για να δώσω το ηχόχρωμα αλλά θα μπορούσα και να βάλω ένα απλό τρίφωνο. Ο λόγος που χρησιμοποιείται το εκάστοτε ακόρντο είναι απλός: Τα τονικά ακόρντα περιέχουν την τονική, την τρίτη και την πέμπτη βαθμίδα της εκάστοτε κλίμακας. Φυσικά, αν θέλουμε να βάλουμε και την 7η ή/και επεκτάσεις, θα επιλέξουμε κάθε φορά την αντίστοιχη νότα της κλίμακας. Π.χ. ένα ντο ματζόρε που ανήκει στην ματζόρε κλίμακα περιέχει την τονική (ντο), την τρίτη (μι) και την πέμπτη (σολ) της ντο ματζόρε. Αν θέλουμε να του βάλουμε και την 7η, προσθέτουμε ένα σι φυσικό που είναι η έβδομη βαθμίδα της ντο ματζόρε. Αντιστοίχως ένα ντο ματζόρε που ανήκει στη mixolydian π.χ., έχει και πάλι την τονική (ντο), την τρίτη (μι) και την πέμπτη (σολ) οι οποίες είναι και πάλι οι αντίστοιχες βαθμίδες της mixolydian. Εδώ όμως, αν θελήσουμε να προσθέσουμε 7η, θα είναι το σι ύφεση μια και σε αντίθεση με την ματζόρε, η έβδομη βαθμίδα της mixolydian δεν είναι σι φυσικό αλλά ύφεση. Στα συγκεκριμένα κλιπάκια τώρα και με τη σειρά που είναι ανεβασμένα, τα αρχικά ακόρντα που έπαιξα είναι: A, Amin7, Amin, Amaj6, A7, Amin, Amin7b5.
    1 βαθμός
  7. Good job αγόρια. Ωραία laid back ατμόσφαιρα. Η μόνη μου παρατήρηση είναι ότι μου ακούστηκε λίγο "ξαφνικό" το φινάλε με το σόλο (που ήταν και αυτό πολύ μέσα στην ατμόσφαιρα και έδωσε στο κομμάτι). Μπράβο Απόστολε, μπράβο Γιώργο.
    1 βαθμός
  8. 1 βαθμός
  9. Κώστα , Χρόνια Πολλά , με υγεία , χαρές και τέτοιες εμπνεύσεις !!
    1 βαθμός
  10. Υπέροχο !!! Μου άρεσε πάρα-πάρα πολύ για πολλούς και διαφορετικούς λόγους . Δεν έχει να κάνει μόνον με το ύφος του έργου που τέλος πάντων τυχαίνει να προτιμώ . Κι ο Γιώργος στο τέλος έβαλε κι αυτό το κάτι παραπάνω που ταίριαξε απόλυτα ! Μπράβο Απόστολε ! Χρόνια Πολλά !!
    1 βαθμός
  11. Άλλο ένα άριστο, εξαιρετικό, εμπνευσμένο, καλοδουλεμένο, απολαυστικότατο κομμάτι! Εύγε!!!!
    1 βαθμός
  12. Την εκχώρηση μιας κλίμακας σε μία άλλη που έλεγε και ο κυρ Στέφανος. Λοιπόν, δεν έχω λόγια να εξυμνήσω το κομμάτι γιατί θα το αδικήσω. Το εξυμνώ χωρίς πολλά λόγια λοιπόν, νιώθοντας συγκίνηση και την ανάγκη να τιμώ στον ανώτατο βαθμό τους εξαιρετικούς, ταλαντούχους συμφορουμίτες μου. Απόστολε, υποκλίνομαι στο αστείρευτο ταλέντο σου, στη συγκλονιστική σου ερμηνεία και στα όργανα και στη φωνή και το ίδιο κάνω ακριβώς και για τον φίλο Γιώργο. Μπράβο σας παιδιά, πραγματικά μπράβο και καλή επιτυχία!!! Μπράβο!!!!
    1 βαθμός
  13. Είχα καιρό να κάτσω να γράψω κάτι και σήμερα που βρήκα λίγο χρόνο έγραψα αυτό. Καλή μας ανάσταση.
    0 βαθμοί
  14. Φτάσαμε αισίως στον τρίτο λογαριασμό soundcloud Καλή Ανάσταση! Αν Μ' Έχεις στο Μυαλό σου (Chorus) Αν μ' έχεις στο μυαλό σου, μη με πονάς. Πάρε ένα χάπι μόνο, να με ξεχάσεις. Κι αν μ' έχεις στο μυαλό σου, μη με ζητάς. Μη ψάξεις δάκρυα τώρα για να κλάψεις (Verse 1) Έλα και πες μου άλλη μια φορά, τι κρύβεις μέσα σου εσύ. Με άδεια χέρια, άδεια αγκαλιά δεν ξεκλειδώνεις την καρδιά. (Chorus) Αν μ' έχεις στο μυαλό σου, μη με πονάς. Πάρε ένα χάπι μόνο, να με ξεχάσεις. Κι αν μ' έχεις στο μυαλό σου, μη με ζητάς. Μη ψάξεις δάκρυα τώρα για να κλάψεις (Verse 2) Έλα και ψάξε άλλη μια φορά Τι κρύβω μέσα μου εγώ. Γυμνά τα χέρια, άδεια τα κορμιά πώς να πιστέψει η καρδιά;
    0 βαθμοί
  15. Οι τελευταίοι signature του μεσιέ Petrucci.Eδώ μιλάμε για την 7χορδη έκδοση τους αλλά θαρρώ ότι καθόλου δεν πρέπει να μας απασχολεί αυτό. Αυτό που πρέπει να μας απασχολήσει είναι ότι οι συγκεκριμένοι μαγνήτες δεν είναι για όλους και σίγουρα δεν είναι για μένα. Εξηγούμαι... Bridge: Ζόρι.Μεγάλο.Παρότι πρόκειται για passive μαγνήτη,η έννοια του transparent ήχου ανεβαίνει σε άλλο επίπεδο.Έχω παίξει αρκετά στο παρελθόν με EMG και νόμιζα ότι δεν έχει άλλο στο συγκεκριμένο κομμάτι...Κούνια που με κούναγε.Το ρημάδι δεν συγχωρεί τίποτα,το παραμικρό.Ο παίκτης όμως που έχει αυτή την ακρίβεια και καθαρότητα στα δάκτυλα,υποθέτω ότι θα ανταμειφθεί με ένα κρυστάλλινο και fluid ηχόχρωμα που δύσκολα θα βρει ταίρι.Επίσης πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με το χτύπημα της πένας σου καθώς οι αρμονικές ξεχύνονται πολύ εύκολα και σχεδόν από παντού...Καλά,αυτό δεν το λες απαραίτητα κακό. Στα ρυθμικά τα πράγματα είναι κάπως πιο προβλέψιμα...Και πολύ ευχάριστα,αν είσαι βέβαια φαν του είδους.Σφιχτά μπάσα,που σε αφήνουν να κατέβεις κυριολεκτικά μέχρι όποιο κούρδισμα θες,ισορροπημένα μεσαία και πρίμα που σου δίνουν την επιλογή να βγάλεις ό,τι ήχο θες μέσω του eq του ενισχυτή. ...Και μιας που η έξοδος του δεν είναι μεγαλύτερη από έναν Seymour Dunkan JB ας πούμε,μπορείς να παίξεις τα πάντα από hard rock μέχρι όπου πάει.Απλά θα σου λείψει κάπως αυτό το γρέζι που χαρακτηρίζει κάποιους κλασικούς ροκ ήχους. Neck: Εδώ έχουμε μια έκπληξη αφού τα προηγούμενα σετ του Petrucci ακολουθούσαν τον κλασικό συνδυασμό ceramic στη γέφυρα και alnico στο λαιμό. Τούτος εδώ είναι επίσης κεραμικός και του φαίνεται.Από την άποψη ότι όσο gain και να του δώσεις,αυτός θα ανταποκριθεί με single-coilish χαρακτηριστικά με την αναμενόμενη αύξηση στην ένταση βέβαια.Δίνοντας πάλι ένα παράδειγμα από Seymour,όσοι γνωρίζουν τον ήχο ενός Jazz neck θα βρουν αρκετές ομοιότητες. Επίσης πολύ ακριβής αλλά κάπως πιο δεκτικός σε βρομιές και blues διαθέσεις. Στα καθαρά δεν έχουμε εκπλήξεις.Αυτό που περιμένεις είναι εκεί.Διαύγεια στο φουλ,να είχαμε άλλα τόσα δάκτυλα να πιάναμε ακόρντα με το κιλό.Παραδόξως παρατηρώ ότι αποδίδουν τέλεια δουλεύοντας και οι δυο μαζί.Κανείς δεν καπακώνει τον άλλο,είναι λες και έχει προστεθεί ένας διαφορετικός τρίτος μαγνήτης για την περίσταση...Και γαμώ. Τα σπλιταρίσματα τους είναι οκ.Να μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με διπλούς κεραμικούς. Τώρα περί του αν καθαρίζουν όμορφα με το volume knob και πως ανταποκρίνονται σε low gain καταστάσεις,θα ρωτήσετε λάθος άνθρωπο.Απλά δεν έχω ιδέα. Επίσης δεν γράφω για specs και τέτοια,είναι παντού διαθέσιμα. Αυτά τα ολίγα.
    0 βαθμοί
  16. Η αρμονία δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι Φρύγια γιατί εκτός του Eb (και όχι D#) έχει και Cm. Οι πτώσεις είναι Cm-Dm. ΥΓ .Με μια γρήγορη αυτιά το μπουζούκι περνάει από ύφεση 2
    0 βαθμοί
  17. Εδώ που τα λέμε και το "Και τί δεν κάνω" θα μπορούσε κάλλιστα να είναι φυσική μινόρε μιας που η φωνή δεν πατάει πουθενά την δεύτερη βαθμίδα με τη χαρακτηριστική αλλοίωση της Φρύγιας. Απλά γίνεται Φρύγια λόγω της αρμονίας που έχει επιλεγεί (Dm-D#) για να το κάνει πιο ενδιαφέρον αντί του (Dm-Gm) που θα μπορούσε κάλλιστα να σταθεί.
    0 βαθμοί
  18. Δεν ισχύει αυτό. Σίγουρα στην παράδοση των Ρομά ο φρύγιος είναι κυρίαρχος αλλά πολύ μεγάλοι συνθέτες του λαϊκού που ουδεμία σχέση είχαν με τσιγγάνικη παράδοση, συνέθεσαν σε φρύγιο. Π.χ. Άκης Πάνου: Και Άκης Πάνου με Καζαντζίδη:
    0 βαθμοί
  19. Μπορεί να μη χρειαστείς και κανένα, μπορεί όμως και να τα χρειαστείς όλα. Άλλοι μεγαλούργησαν χρησιμοποιώντας σε όλη την καριέρα τους μισή κλίμακα, άλλοι μεγαλούργησαν χρησιμοποιώντας 150. Και άλλοι δε μεγαλούργησαν ποτέ ούτε και πρόκειται. Γενικά στη μουσική δεν υπάρχουν "πρέπει". Ό,τι εξυπηρετεί την ευχαρίστηση και το στόχο που θέλει να επιτύχει ο καθένας μας.
    0 βαθμοί
  20. Κανένας δεν την μπορεί. Είναι άνετα ο πιο "στριφνός" τρόπος της ματζόρε κλίμακας και ελάχιστα τα παραδείγματα συνθέσεων που τη χρησιμοποιούν. Παρόλα αυτά, ακούγεται άψογα αν τη χρησιμοποιήσεις πάνω σε μινόρε ακόρντα που έχουν ελαττωμένη 5η.
    0 βαθμοί
  21. Χρόνια Πολλά Φάνη!!! Να μαστε καλά με υγεία πάνω από όλα και όλα τα άλλα γίνονται!!!
    0 βαθμοί
  22. REVISION 3.0 # Επιπρόσθετες παρεμβάσεις στα ρυθμικά. I love it! REVISION 2.1 # Έκανα κάποιες αλλαγές για να ξεμπουρδουκλωθεί λίγο, νομίζω είναι καλύτερα και με αλλαγή του ρυθμικού σε πιο fusion Φίλοι μου, μου ήρθε η όρεξη σήμερα να γρατζουνίσω λίγο απλωμένος αναπαυτικά στην καρέκλα του home studio και πάτησα το REC και αυτοσχεδίασα για κανα μισάωρο εκεί πειράζοντας patches στο πολυαγαπημένο μου Roland V-Synth και λέω άντε να το κάνω παραγωγή χωρίς πολλά πολλά, έτσι όπως είναι, για τη noizoπαρέα. Ακούστε ήχους synth και ρυθμικά όπως δεν θα τα ξαναακούσετε να απλώνονται και να τεντώνονται.. Μπορείτε να πάρετε τα ακριβότερα σημερινά music workstations της Yamaha, της Korg, της Roland, της Kurzweil με τα πλούσια specs, να πάρετε ακόμα και τα τελευταία καθαρόαιμα hard ή soft Synth. Θα έχετε εξαιρετικούς ήχους πιάνου φυσικού, ηλεκτρικού, ορχηστρικά και άλλα. Αλλά synth ήχους και ρυθμικά με τέτοια ελαστικότητα, τέτοια αμεσότητα και τέτοια ιδιαιτερότητα στη διαμόρφωση και κατά την εκτέλεση, μόνο με το V-Synth, με το V-Synth και μόνο να επιτύχετε, πιστέψτε με και ξέρω πως θα το ακούσετε και θα με καταλάβετε. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε με αυτά που λέω, εγώ συμφωνώ και σας καληνυχτώ. Μουσική, noiz, υγεία, καλή παρέα. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
    0 βαθμοί
  23. Κώστα σε ευχαριστούμε πολύ! Φάνη σε ευχαριστούμε πολύ! Χρόνια πολλά! Μάλλον έπρεπε να δώσω στον Γιώργο περισσότερα μέτρα για το σόλο και να συνεννοηθούμε λίγο καλύτερα για ένα πιο ομαλό outro. Έκανα λάθος (τεμπέλιασα για την ακρίβεια) . Ευχαριστούμε πολύ Terry!
    0 βαθμοί
  24. Ένα μικρό απόσπασμα (3:38) από την εκπομπή "Ρεπόρτερς" του 1986 που ανεβαίνει στο youtube για πρώτη φορά. Το συγκεκριμένο επεισόδιο ήταν αφιερωμένο στο ορθόδοξο Πάσχα, εστιάζοντας στο άλμπουμ "Rhapsodies" που είχε κυκλοφορήσει την ίδια χρονιά από τον Παπαθανασίου σε συνεργασία με την Ειρήνη Παπά, και το οποίο ήταν βασισμένο σε ελληνορθόδοξους ύμνους (Ω! Γλυκύ Μου Έαρ, Τη Υπερμάχω Στρατηγώ, Χριστός Ανέστη κ.α.). Το βίντεο ανέβηκε χτες αλλά ο ήχος του είχε τόσα μπάσα που δεν καταλάβαινες τι έλεγαν, οπότε το πήρα, του πείραξα λίγο τον ήχο και το ξανανέβασα στο κανάλι μου.
    0 βαθμοί
  25. Χρόνια πολλά στους ουκ ολίγους Γιώργηδες. Να σας χαιρόμαστε αγόρια.
    0 βαθμοί
  26. Βασικά - όπως αναφέρθηκε άλλωστε από τον Περικλή- είχε έντονο ενδιαφέρον για τον Ολυμπιακό (για να το θέσω κομψά). Ο αείμνηστος ήταν γέννημα - θρέμμα Πειραιώτης (νομίζω και ο Σπάθας). Αυτά πάνε "φούστα - μπλούζα" αγαπητέ κ. συνήγορε.
    0 βαθμοί
  27. Στο σημείο αυτό, και με αφορμή το post, να πώ (δεν είχα ανοίξει νήμα όταν συνέβη) , πριν καμιά εβδομάδα, επίσης ένας άλλος μουσικός , από τη Θεσσαλονική αυτή τη φορά , ο Αλέξανδρος Πέρρος (κιθαρίστας- τραγουδιστής ) με κυρίως rockabilly - surf στυλ η μπάντα του για πολλά χρόνια (Alexandros Perros and the lone stars) , έφυγε από τη Ζωή. Ωραίος τύπος επίσης, μικρός σε ηλικία (γύρω στα 60) . Αυτόν τον ήξερα καλλίτερα, είχαμε κάνει αρκετές κουβέντες. μιας και είχε μαζί με τον αδερφό του ένα καφε-μπαρ στην Προξένου Κορομηλά στη Θεσσαλονίκη. Στο καφέ αυτό πήγαινα και πάω ακόμα και τώρα, και το προτείνω σε όσους βρεθούν προς τα εκεί. Έτσι, και κατά κατάχρηση του νήματος και ας με συγχωρέσει ο OP, μια μικρή αναφορά και σε αυτόν, μιας και τους συνδέει με τον Τουρκογιώργη.....η αγάπη τους για τη μουσική.
    0 βαθμοί
  28. Νέο άλμπουμ από τους Black Country Communion που κυκλοφορεί στις 14 Ιουνίου. Good news.
    0 βαθμοί
  29. Ο Αντωνης ηταν ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ Ολυμπιακος .Μαλιστα εχει γραψει και τον υμνο της Ομαδας. Πηγαιναμε μαζι στο Γηπεδο Καραισκακη (οπου μας κοιταζαν περιεργα οι μαγκες και καλα λογω της μαλλουρα που ειχαμε.) Ο Αντωνης ηταν βασικα κιθαριστας και επαιζε μπασο και τραγουδουσε στο συγκροτημα SOCRATES. Eγω τους πρωτοειδα σε μια συναυλια σε ενα σινεμα στην Καλλιθεα (απεναντι απο μια εκκλησια Αγιος Νικολαος ) στην συμβολη Θησεως & Φιλαρετου , επειτα απο παροτρυνση του κουμπαρου μου και τραγουδιστη τοτε των Persons Hλια Ασβεστοπουλου ( μετεπειτα 2000 GR ). Τοτε επαιζε μαζι τους και ο Johnny Lampiji ( Ουγγρος νομιζω κιθαριστας ) ο οποιος ειχε παει στο γκρουπ και το Γιωργο Τρανταλιδη.Περιττον να σας πω για τα σαγονια μου που εψαχνα να τα βρω.Περισσοτερα στο βιβλιο του Αντωνη ""το συγκροτημα ''. Ο εκκλιπων ηταν οντως ακομπλεξαριστος ,δοτικος , φοβερος χιουμοριστας /ατακαδορος αλλα συναμα και αγαθος (με την καλη εννοια ) .Δεν ειναι του παροντος να γραψω διαφορα περιστατικα ,ενα μονο να αναφερω οτι σε μια συναυλια που επαιξα μαζι του και δεν ειχε τον απαιτουμενο κοσμο εγω και ο Αντωνης δεν κρατησαμε δραχμη αλλα οτι μας εδωσε το ανεκδιηγητο ''αφεντικο'' το δωσαμε στον μπασιστα που ειχε φερει και τα ηχητικα.Τετοιος ωραιος τυπος ηταν.Αντωνακη καλο σου ταξιδι .
    0 βαθμοί
  30. Είναι αλήθεια ότι έκανα κάποιες αλλαγές και τώρα ακούγεται καλύτερα και πιο καθαρά. Τα θέματα αν δεν ήταν τζαμάρισμα ντεφορμέ και τα έγραφα σταδιακά θα το έκαναν πολύ καλό. Δεν πειράζει. who really cares
    0 βαθμοί
  31. Το ΠΣΚ ολοκλήρωσα ένα Project που είχα στο μυαλό μου. 25 DVD / CD recorders (optical drives) τόσο σε pc όσο σε laptops και σε storage 1 "φέτα" και 5 players , Ανοίχτηκαν, καθαρίστηκαν ενδελεχώς, δοκιμάστηκαν αν διαβάζουν και αν γράφουν. Μια μόνο "απώλεια" , αλλά είχε φάει τα ψωμιά του μιας και είχε κάψει πάνω από 1000 DVD's και CD's. Και εκεί που νόμιζα ότι είμαι πάλι μόνος σε αυτόν τον κόσμο, πέρασαν αρκετά άρθρα και από το timeline μου και από το Google , Ελληνικά και διεθνή . Όλα έλεγαν το ίδιο πάνω -κάτω. Ότι τα DVD's μετά την πτώση τους , ακολουθούν την αναγέννηση των CD's. Όλες οι streaming πλατφόρμες , που ενώ είχαν το πρώτον τα πάντα, αφαιρούν πλέον τίτλους από τη βάση τους για να περιορίσουν το κόστος τους. Αποτέλεσμα , πολύς κόσμος, να στρέφεται ξανά στα φυσικά μέσα, μιας και κανείς δεν μπορεί να στα αφαιρέσει από το ράφι της βιβλιοθήκης σου. Αισθάνθηκα καλλίτερα , και αγόρασα και 2 καινούργια αντιγραφικά για το pc,. με μόλις 17 € το ένα (θυμάμαι το 1997 να αγοράζω το πρώτο μου RICOH 63.000 δρχ. ( 184.00 euro) ). Πολύ φθηνά επίσης (σε ιστορικά χαμηλά) και τα άδεια δισκάκια (περίπου 20 λετπά το CD και 30 λεπτά το DVD). Ανεξάρτητα από το τί θα γίνει με την πτώση ή άνοδο των οπτικών μέσων , εξακολουθείτε ακόμα να "καίτε" DVD's ή CD's.;
    0 βαθμοί
  32. Οχι δε θα πάθει τίποτα ο ενισχυτής. Αρκεί η εμπέδηση να είναι σωστή. Να είναι δηλαδή 4Ω.
    0 βαθμοί
  33. Τα μπάσα έχουν να κάνουν κυρίως με την κατασκευή της καμπίνας του ενισχυτή. Επίσης τα μεγάφωνα είτε θα έχουν πλούσια μπάσα, είτε μεγάλη ένταση ανάλογα με την κατασκευή. Όσο μεγαλώνει το sensitivity, πέφτει η απόκριση και θ απόδοση στα μπάσα.
    0 βαθμοί
  34. Ήταν υπόσχεση και έγινε πραγματικότητα. «Κατάλαβε με» του γίγαντα Κώστα Ψυχογιού (πρώτη και κορυφαία εκτέλεση του επίσης γίγαντα Κ.Καφαση) σε μια ελεύθερη διασκευή από τους Twang Attack. @Terry RoscoeBeck5: Bass @Nestoras: Lead Guitars SF: όλα τα υπόλοιπα +παραγωγή/ενορχήστρωση/μίξη & mastering Hope U enjoy it!
    0 βαθμοί
  35. Το ξανα ανεβαζω μετα απο την βοηθεια και τις εμπειρες πινελιες του φιλου μου του γιωργου στην μιξη !!(σε ευχαριστω πολυ φιλε μου γιωργο για τον χρονο που ξοδεψες για εμενα !!! )
    0 βαθμοί
  36. Να Μετράς Πιο Αργά (Verse 1) Σ' αυτής της γης το οικόπεδο τι ζόρι εγώ τραβάω; Σ' αυτόν τον χωματόδρομο πως έμαθα να ζω. Τι βλέπεις φίλη μοίρα μου; Τα λόγια μου σα χάνω Και τ' αδειο τωρα μου μυαλό στα πόδια σου πετώ (Chorus) Να μετράς πιο αργά τη ζωή που θα φεύγει απ' το στρώμα μακριά. Μη τη διώχνεις ξανά. Στο ίδιο στρώμα και εγώ να μετρώ πια αργά. Η ζωή μου - ζωή σου με τα μάτια κλειστά. Ένα νέο σκαλί. Ανέβα πάμε μαζί, Της φυγής τα λεπτά να μετράς πιο αργά. (Verse2) Αυτής της γης τον τόπο μου, να σκύβω να προσκυνάω. Σε άδικο μονόδρομο, Ιθάκη εγώ θα βγω. Μη δείχνεις φίλη μοίρα μου, ξέρω να περπατάω. Το σώμα τόσα άντεξε, δεν νοιώθει τον γκρεμό. (Chorus) Να μετράς πιο αργά τη ζωή που θα φεύγει απ' το στρώμα μακριά. Μη τη διώχνεις ξανά. Στο ίδιο στρώμα και εγώ να μετρώ πια αργά. Η ζωή μου - ζωή σου με τα μάτια κλειστά. Ένα νέο σκαλί. Ανέβα πάμε μαζί, Της φυγής τα λεπτά να μετράς πιο αργά.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου