Jump to content
dimsonic

Διαμόρφωση ήχου πιάνου (vst) στο mix

Recommended Posts

9 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Νίκο...

 

Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω 🙂 μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα.20200214_132241.thumb.jpg.42e7be6f47b5990cb3868a55302ef866.jpg

Edited by Superfunk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω 🙂 μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα.20200214_132241.thumb.jpg.42e7be6f47b5990cb3868a55302ef866.jpg

 

Και κάπως έτσι βλέπουμε την διαφορά κάποιου που ξέρει με κάποιον αδαή....

 Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες.

Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Superfunk said:

Ναι σε όλα ,το 100 είναι ένα ball park εγώ κάνω high pass σίγουρα από τους 50 και κάτω στα μπάσα όργανα,κάτω από τους 100 στα πλήκτρα,στα οποία κόβω και μεσαία και κατω από τους 150 στις κιθάρες.

Παίζω βέβαια με το curve , συνήθως το κάνω soft.

Ουσιαστικά αφήνουμε τις ουσιαστικές συχνοτικες περιοχές στις οποίες "ζει" το κάθε όργανο και κόβουμε τις άχρηστες που βαβουριαζουν και λασπωνουν.

Τι να τους κάνουν τους 100-150 οι κιθάρες; Πετά τους 🙂

Ολη η ιστορία με τη μίξη είναι το eq 🙂

 

να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 λεπτά πριν, Ledge είπε

να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις;

 

Ναι ανάλογα με τη φωνή βέβαια διαφορετικό ΗΡ θα κάνεις στον Σινάτρα διαφορετικό στον Τερλέγκα  🙂

 

γενικά άκου προσεκτικά αν το τρακ έχει θολούρα,βαβουρακαι βόμβο τα οποία είναι άχρηστα στον βασικό τόνο του οργάνου.

6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα

 

Δεν χρησιμοποιω ΕΖ , superior χρησιμοποιώ και φυσικά ΠΟΤΕ δεν πέφτω τόσο χαμηλά ώστε να χρησιμοποιώ τα έτοιμα μιξαριΖμενα Κιτ...

 

Έχουμε και ένα πρόσωπο στην κΕνωνια 🙂

 

Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp.

 

Ετσι όπως καΜναμε και παλιά που γράφαμε αναλογικά,ο κοΖμος δεν είχε πονηριά και είχαμε και Κωτσο βασιλιά 🙂

 

Τα έτοιμα Κιτ ωραία είναι πάντως για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί και δεν έχει φάει τη ζωή του στα στουντιΑ όπως εγώ. 🙂

Edited by Superfunk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Superfunk said:

 

 

Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp.

 

γιου κιλντ ας...

2 hours ago, cigaret13 said:

 

 

 Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες.

Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα!

θυμάσαι που βλέπαμε κάποτε Χαι Σαπαραλ?

ε εδώ έχουμε το Χαι Πασσ-αραλ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ερώτησις:

το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Superfunk said:

Ναι ανάλογα με τη φωνή βέβαια διαφορετικό ΗΡ θα κάνεις στον Σινάτρα διαφορετικό στον Τερλέγκα

Το high pass του Τερλέγκα γίνεται μόνο του...:P

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

ερώτησις:

το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass?

Εγώ ξέρω πως όλα τα κάνουμε κάτι ανάλογα.

 Γενικά κάνουμε αλλά δεν φιλτράρουμε και τονιζουμε μια μιξη με ένα στανταρ και σε συγκεκριμένες συχνοτητες για όλα.

 Ανάλογα με το κομμάτι, την ενορχήστρωση και μέσα στο κομμάτι όλα αυτά μπορεί να χρειαστεί να είναι και μεταβλητά κατά τη διάρκειά του και ανάλογα με την εξέλιξη, ιδιαίτερα αν δουλεύουμε στο κάθε κανάλι.

 Στο χωριό έτσι το μαθαίναμε εμείς.

 χαχαχαχχαχαααχαχαχαχαχα

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

ερώτησις:

το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass?

 

Εννοείται ειδικά τα πιάνα έχουν τρελλούς βομβους και θολούρα στα χαμηλά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines