Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      11.681


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      46.968


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      5.207


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/04/2019 σε όλα

  1. Συννεφιασμενο ΠΣΚ μοιαζεις με την καρδια μου
    7 βαθμοί
  2. Ενα αναλυτικό βίντεο με την μεθοδολογία μέτρησης των σημαντικών παραμέτρων που κάνουν μια καλή κάρτα. Δοκιμάστηκαν οι κάρτες Apogee Quartet, Arturia Audiofuse, RME Babyface Pro και Focusrite 6i6, που κοστίζουν απο 200 ευρώ μέχρι 1400. Ξεκάθαρος νικητής όπως θα δείτε δεν υπήρξε, κάτι που λέει πολλά για το υψηλό επίπεδο των καρτών ήχου που κυκλοφορούν σήμερα απο τα 200 ευρώ και πάνω. EIN (Equivalent Input Noise) - Ο θόρυβος που παράγει το κύκλωμα δηλαδή. Προέκυψαν μικρές διαφορές όπου νικήτρια η Arturia AudioFuse με -129dB σε σύγκριση με τις υπόλοιπες στα -126dB και -125dB, της φτηνής Focusrite. Λογικές τιμές θα έλεγα. Round Trip Latency - Στην καθυστέρηση νικήτρια η RME Babyface Pro με 3.335 ms στα 48KHz αν και οι υπόλοιπες δεν πήγαν πίσω μέχρι τα 5.5 ms. Στα 96KHzη καθυστέρηση μειώνεται π.χ. 2.9 ms στην Focusrite με τις υπόλοιπες κάπου μεταξύ 1 και 3 ms. Είναι προφανές πως όσο μεγαλύτερη ανάλυση τόσο λιγότερη καθυστέρηση αλλά με μεγάλο κόστος στην υπολογιστική ισχύ να προσθέσω εγώ. Output Dynamic Range - Δυναμική περιοχή με κορυφαία την ακριβότερη Apogee quartet στα 121.55dB και τελευταία την φτηνότερη Focusrite, 98.4dB που όμως δεν είναι κακό νούμερο. Input Frequency Response - Η πιστότητα στο ηχητικό φάσμα. Η RME Babyface Pro είχε την μικρότερη +/- απόκλιση με .0225dB στα 20 Hz to 20 KHz. Γραμμική δηλαδή. Και οι υπόλοιπες όμως δεν απέχουν πολύ με απόκλιση μικρότερη του .04dB που το αυτί δύσκολα αναγνωρίζει. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων δημοσιεύονται εδώ: https://www.pro-tools-expert.com/production-expert-1/2017/12/15/case-study-technical-testing-of-audio-interfaces
    4 βαθμοί
  3. τι το θυμήθηκα ρε @fusionakis . Εσύ φταις
    2 βαθμοί
  4. ΓΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Duran Duran - A View To A Kill Bon Jovi - Living on A Prayer Gladys Knight - Licence to Kill Roxette - For The very first time Led Zeppelin - Stairway to Heaven Queen - Bohemian Rhapsody Queen - Princes of the Universe Celine Dion - It's all coming back to me Urban Shakedown - Some Justice Clash - Rock the Casbah ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΑ Star Wars Intro Star Trek Intro (circa 1979 The motion picture) Hans Zimmer - Injection Lalo Schifrin - Mission Impossible - main title Harold Faltermeyer - Top Gun Anthem Hans Zimmer - The Rock Main Theme Giorgos Chatzinasios - To agkistri main theme είναι και άλλα που δεν μου έρχονται τώρα, βολέψου με αυτά χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  5. Κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80 κρέμασα τα γάντια μου από τα live. Αφορμή το καθημερινό ξενύχτι, το ποτό κι η κούραση. Εξ άλλου είχα αρχίσει να γέρνω αριστερά από τα κιλά της Les Paul και εκτός αυτού ποτέ δεν παίζονταν τα κομμάτια μας όπως τα φανταζόμουν ενώ τα απογεύματα είχα αρχίσει να πειραματίζομαι με ένα μικρό Casio αρμόνιο που μου έκανε δώρο η Κική. Αυτό ήταν! Κόλλησα γερά και ξαναβγήκα απο το καβούκι μου μια δεκαετία αργότερα, έχοντας σπαταλήσει άπειρες νύχτες και Σαββατοκύριακα προγραμματίζοντας synthesizer και ντραμοκούτια, παίζοντας μπάσα, κιθάρες και ότι όργανο βρισκόταν πρόχειρο, προσπαθώντας να ενορχηστρώσω το τέλειο background για τις μουσικές μου διαστροφές. Κι ας μην τις άκουγε κανείς. Εγώ διασκέδαζα! Μόνος αλλά πάντα στην ώρα μου για την “πρόβα” και χωρίς αντιρρήσεις από τον “μπασίστα”. Μεγάλο χάσιμο χρόνου για πολλούς αλλά δεν θ’ άλλαζα με τίποτα την απόλαυση που ένοιωθα όταν πετύχαινε το ζητούμενο. I did it my way! Και συνεχίζω... τριάντα χρόνια αργότερα όπου πολλά έχουν αλλάξει προς το αρτιότερο, το ευκολότερο και το φτηνότερο. Μακάρι να είχα τα εργαλεία του σήμερα, τότε. Αλλά ποιός τα είχε; Και κυρίως πόσα θα ήξερα, αφού θέλοντας και μη συνυπήρξα στην επανάσταση του Home recording και παρακολούθησα το κάθε βήμα των εξελίξεων καθημερινά και όχι από βιβλίο; Λίγη Ιστορία Πριν τον πολυκάναλο τρόπο ηχογράφησης, η εγγραφή της μουσικής ήταν μια αποτύπωση ενός performance σε ταινία. Οι μουσικοί μαζεύονταν σε ένα στούντιο ηχογράφησης, έτρεχε η ταινία και έγραφε την συγκεκριμένη εκτέλεση μαζί με κάθε απρόοπτο. Παρά το γεγονός ότι πολλοί θα πουν πως είναι η πιό ειλικρινής και πιστή διαδικασία εκτέλεσης, πρόκειται για μια μέθοδο ηχογράφησης με περιορισμούς. Εαν κάποιος μουσικός του συνόλου κάνει ένα μικρό λάθος, αυτό αποτυπώνεται στην ηχογράφηση. Προβλήματα και αδυναμίες στη διαδικασία επίσης, όπως η άνιση στάθμη μεταξύ οργάνων και φωνών καταγράφονται μόνιμα. Με την εμφάνιση της πολυκάναλης ηχογράφησης οι παραγωγοί απέκτησαν άμεσο έλεγχο σε συγκεκριμένα μέρη της εκτέλεσης. Αν μια φωνή φαλτσάρει ή ένα όργανο κάνει λάθος, το συγκεκριμένο κανάλι που ηχογραφήθηκε αυτό το όργανο, μπορεί να ξαναγραφτεί χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα όργανα. Με αυτό τον τρόπο ηχογραφείται το μεγαλύτερο μέρος της δισκογραφίας σήμερα. Την δεκαετία του 50, ο κιθαρίστας και εφευρέτης Les Paul πρωτοεφάρμοσε την πολυκάναλη διαδικασία, χρησιμοποιώντας μαγνητική ταινία 1 ίντσας σε ένα οκτακάναλο μαγνητόφωνο Ampex για να γράψει σε παράλληλα κανάλια ή επίπεδα τη μουσική του. Ηταν μια επαναστατική εξέλιξη στην βιομηχανία της φωνογράφησης (όπως λεγόταν τότε), αυτή που θα καθόριζε την καλλιτεχνική απελευθέρωση των μουσικών την επόμενη δεκαετία. Στα 60’ς οι Beatles με τις επαναστατικές ηχογραφήσεις τους προώθησαν τις εξελίξεις στην τεχνολογία της πολυκάναλης ηχογράφησης. Υπο την καθοδήγηση του παραγωγού τους George Martin, η χρήση των πολυκάναλων εγγραφέων από το δικάναλη ηχογράφηση του "Please, Please Me" μέχρι την οχτακάναλη του "Abbey Road" επέβαλε τον τρόπο που θα γραφόταν μελλοντικά η μουσική. Φυσικά όλοι πλέον ξέρουμε την εποχή των δεινοσαύρων που ακολούθησε στην δεκαετία του 70, με τα μεγάλα ροκ συγκροτήματα να κάνουν χρήση της τεχνολογίας αυτής, που στο απόγειο της αναλογικής ηχογράφησης έφτασε στα 24-κάναλα μαγνητόφωνα σε μέγεθος ψυγείου. Οι δεινόσαυροι “έκλειναν” τα πανάκριβα στούντιο με τους μήνες για να γράψουν ένα άλμπουμ. Ολο αυτό είχε ένα κόστος σοβαρό που το πλήρωναν μόνο όσοι είχαν υπογράψει συμβόλαιο με πολυεθνική δισκογραφική εταιρεία. Ο τρόπος αυτός έπαιξε μεγάλο ρόλο στην μουσική της εποχής αφού τα σημαντικότερα συγκροτήματα δούλευαν περισσότερο με την τεχνική των στούντιο παρά σαν live performers. Η ηχογραφημένη μουσική έγινε ένα είδος τέχνης όπου ο ηχητικός πειραματισμός αποχαλινώθηκε, πολλές φορές δημιουργώντας αποτελέσματα που ήταν αδύνατο να επαναληφθούν επι σκηνής. Κλασσικό παράδειγμα το “A night at the Opera” των Queen. Αν για τα μεγάλα συγκροτήματα αυτό σήμαινε δημιουργική ελευθερία, για τους σόλο μουσικούς ήταν αποκάλυψη. Ο Stevie Wonder για παράδειγμα που έπαιζε πολλά όργανα, μπόρεσε να συνθέσει και να ηχογραφήσει δίσκους όπου τραγουδούσε και έπαιζε αν όχι όλα, τα περισσότερα όργανα μόνος του. Προς το τέλος της δεκαετίας εμφανίστηκαν τα πρώτα 4-κάναλα μπομπινόφωνα στενής ταινίας και αμέσως μετά τα κασετόφωνα από τις Tascam και Fostex με ενσωματωμένους μείκτες, που επέτρεψαν στους κοινούς θνητούς να γράφουν στο σπίτι τους, αφού το κόστος ήταν πλέον προσιτό. Για τον “ηλεκτρονικό” μουσικό το έτος Μηδέν ήταν το 1982 όταν παρουσιάστηκε το MIDI (Musical Instrument Digital Interface) ένα ανοιχτό πρωτόκολλο σύνδεσης μηχανημάτων και synthesizer. Λόγω των περιορισμών χρόνου στις στενές ταινίες που έπαιζαν στις διπλάσιες ταχύτητες για ν’ ανταπεξέλθουν στα προβλήματα ποιότητας του format και των λίγων σχετικά καναλιών, η ενορχήστρωση με τον συνδυασμό synthesizer που έπαιζαν ταυτόχρονα και σύγχρονα λόγω MIDI, είχε μεγάλο αντίκτυπο στην μουσική του 80, κυρίως στην “φτωχότερη” Ευρώπη όπου το home recording άρχισε να αναπτύσσεται. Ο άμεσα αναγνωρίσιμος ήχος των 80’ς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις προδιαγραφές ενορχήστρωσης, καθώς όλοι πειραματίζονταν με ότι “μαραφέτι” κυκλοφορούσε τότε χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Σε γεννήτριες ήχου ή και εφέ. Απο την Αμερική γεννήθηκε ο ήχος του hip-hop και rap από άτομα που είχαν στη διάθεση τους τέτοια προσιτά εργαλεία που ναι μεν επέτρεπαν τη σύνθεση, ταυτόχρονα όμως οδηγούσαν σε επαναλαμβανόμενους ρυθμούς, κυρίως από το γεγονός ότι ήταν αυτοδίδακτοι μουσικοί περιορισμένων δυνατοτήτων στην ανάπτυξη αρμονίας. Ετσι δημιουργήθηκε ένα ολόκληρο μουσικό ιδίωμα με βάση ρυθμούς από drum machines, που πάνω του στήθηκε η σημερινή σκηνή του R&B και του House. Στα μέσα του 90 εμφανίστηκαν τα digital hard disk recorder (μηχανήματα εγγραφής σε σκληρό δίσκο) και παράλληλα η ψηφιακή πολυκάναλη ηχογράφηση αναπόφευκτα πέρασε στον υπολογιστή με δυνατότητες που ήταν στη σφαίρα της φαντασίας για όσους είχαν ξεκινήσει την πολυκάναλη εγγραφή και το home recording. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός.
    2 βαθμοί
  6. Μου έστειλαν ένα κομμάτι (ο Θεός να το κάνει...) ο Αραβανής με τον Gvour. Ό πρώτος το έγραψε, τα πάντα όλα και ο δεύτερος πρόσθεσε ένα θέμα, κάποια σόλο και κάτι άλλα περίεργα με την κιθάρα του. Το έβαλα στο Reaper, έκοψα, έραψα, άλλαξα κάποια (πολλά...) πράγματα, το συμμόρφωσα, διόρθωσα τα (πολλά...) λάθη των παραπάνω άμουσων συμφορουμιτών, πρόσθεσα ένα κανάλι με μια δικιά μου Θεϊκή φανκέ κιθάρα και ένα ακόμη με μια θεσπέσια παραμορφωμένη. Το αποτέλεσμα, εν συγκρίσει με αυτό που μου έστειλαν (κι όχι μόνο...) νομίζω ότι με δικαιώνει ως Αρχιμαέστρου, Αρχιμουσικού, Αρχιμηχανικού ήχου και εν τέλει Αρχιμιξερά-Αρχιμαστερά....τέλος πάντως ότι αρχίζει από Αρχι.... Απολαύστε υπεύθυνα χωρίς ενοχές και κανονιστικές δεσμεύσεις! Edit: Μετά από 4 χρόνια είπα να ασχοληθώ ξανά με το κομματάκι, έκανα κάποιες αλλαγές (μπάσο, τύμπανα και ειδικά σε μίξη - παραγωγή) και το ποστάρω πάλι.
    1 βαθμός
  7. Καλό απόγευμα κυρίες (μακάρι να υπάρχετε κι εσείς εδώ τριγύρω) και κύριοι, Τα νήματα "Τι μουσική ακούτε τώρα;" που ανανεώνονται συνεχώς εντός noiz σίγουρα είναι ενδιαφέροντα, μιας και όλο και κάτι θα πάρει το μάτι σου που δεν έχεις τσεκάρει. Ωστόσο, προσωπικά μιλώντας, για μένα χάνουν λίγο το νόημά τους όταν αναρτώνται βίντεο που δεν είναι ακριβώς μουσική (π.χ. βίντεο με έναν αυτοσχεδιασμό ή ένα ωραίο τζαμάρισμα), όπως και επίσης όταν μαζεύονται πολλά live βίντεο, καθώς σε αυτά, θέλοντας και μη, επενδύεις αρκετά και σε αυτό που βλέπεις. Να το πω κι αλλιώς, πολλές φορές η φάση γίνεται περισσότερο "τι μουσικά βίντεο στο youtube γουστάρετε τώρα", και όσο κι αν μπορεί να ποστάρονται βίντεο-διαμαντάκια, κάπου το πράγμα ελαφρώς διαφοροποιείται από την αρχική του ιδέα. Ένα πράγμα που γουστάρω πολύ είναι να βλέπω σε μορφή λίστας τις βαθιές, ειλικρινείς και εντελώς προσωπικές προτιμήσεις φίλων, αλλά και γνωστών καλλιτεχνών (ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τη μουσική). Εδώ μέσα, μπορεί να μην σας γνωρίζω προσωπικά ώστε να έχω ανάλογη περιέργεια για συγκεκριμένα άτομα, όμως πιστεύω θα ήταν ωραία φάση ο καθένας μας να σκεφτεί ποια είναι εκείνα τα κομμάτια που - χωρίς ντε και καλά να είναι τα μεγαλύτερα αριστουργήματα - τον έχουν σημαδέψει πιο πολύ.. εκείνα δηλ. που μόλις τα ακούσει χτυπάει η καρδούλα έντονα λόγω προσωπικού βιώματος, ή που νιώθει μια αίσθηση διαφορετική σε σχέση με άλλα κομμάτια που γουστάρει, ή που θέλει οπωσδήποτε να τα ακούει κάθε λίγο και λιγάκι για να του φτιάχνουν τη διάθεση ή να τον επαναφέρουν, ή που τα θεωρεί τόσο τέλεια που δεν μπορεί να διανοηθεί μια προσωπική λίστα με αγαπημένα στα οποία να μην βρίσκονται μέσα. Με αυτά σαν πρόλογο λοιπόν, σας προσκαλώ να αρχίσετε την προσωπική σας ανασκαφή και να παραθέσετε (με βίντεο, με λόγια ή και μόνο με απλή ονομαστική αναφορά) 2 λίστες: 1) Τοπ 10 προσωπικά αγαπημένων τραγουδιών 2) Τοπ 10 προσωπικά αγαπημένων ορχηστρικών κομματιών Εγώ εδώ και λίγες μέρες είμαι σε διαδικασία ανασκαφής σε στιγμές ησυχίας.. μόλις καταλήξω, θα τις γράψω. Μπορεί ωστόσο την αρχή να την κάνει και κάποιος άλλος. Υ.Γ.: - Καλύτερα να προϋπάρξει η σκέψη, και να γίνει ένα συνολικό ποστάρισμα για καθεμία ή και για τις δύο λίστες.. και όχι random posts ενός κομματιού εδώ, άλλου ενός παρακάτω κλπ... - Αν τα 10 φαντάζουν πολύ λίγα για ορισμένους για κάποια από τις κατηγορίες, ας το πάμε μέχρι και 20. Καλύτερα όχι παραπάνω όμως, μιας και ο αριθμητικός περιορισμός βοηθάει στο να εμβαθύνουμε στα εντελώς απαραίτητα και προσωπικά αγαπημένα.
    1 βαθμός
  8. Παντως ο tremonti το καλοκαιρι στο rockwave δεν επαιξε με τον signature του, prs mp15 (που συζητηθηκε), αλλα με ενα prs archon σε mesa καμπινα. Ο "2ος" κιθαριστας του ομως (eric friedman), επαιξε με kemper. Και αυτος ειχε τον καλυτερο ηχο imo στο φεστιβαλ.
    1 βαθμός
  9. ωραία λοιπόν, πάμε με πόνο καρδιάς ένα τοπ10. Πάντα έχω μπούσουλα ότι θα βάζω τα 10 που ήρθαν πιο γρήγορα στη σκέψη μου , ώστε να μετριάσω κιόλας τις ενοχές top 10 τραγουδιών Motorhead - killed by death Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone Lynyrd Skynyrd - Born to Run ( το καλύτερο outro southern δίσκου & κομματιού ) Helloween - Keeper of the 7 keys Down - Nothing in Return ZZ Top - Jesus Just Left Chicago ( ε κολλάει και το waitin for the bus ως ιντρο σαφέστατα ) Savatage - Wake of Magellan Savatage - All That I Bleed Gamma Ray - The Valley of the Kings Gamma Ray - Last Before the Storm τελικά ήταν απίστευτα δύσκολο
    1 βαθμός
  10. και ξαφνικά ένιωσα ότι καλό θα ήταν να κρατήσω την 6i6 για λίγο καιρό ακόμα.... ίσως περισσότερο από όσο υπολόγιζα...
    1 βαθμός
  11. Το σκέφτηκα κι εγώ για τους 10 καλλιτέχνες, αλλά κι αυτοί παραείναι λίγοι...
    1 βαθμός
  12. ίσως με βόλευε λίγο πιο εύκολα να βάλω τοπ 10 καλλιτεχνών παρά κομματιών αλλά θα το κάνω το τοπ10 κομματιών θα εστιάσει σε αυτό που ανέφερες ότι μου φτιάχνει τη διάθεση ή "νιώθω μια αίσθηση διαφορετική" δεν είμαι μεγάλος φαν των ορχηστρικών , ή μάλλον των μεγάλων μεταλο-βιρτουόζων οπότε θα δυσκολευτώ πάρα πολύ
    1 βαθμός
  13. Καθόλου κουφό.. Ίσα ίσα που το θεωρώ δύσκολο και πρόκληση, για αυτό και το έθεσα σαν θέμα. Εννοείται πως θα αφήσεις πολλές αγάπες απ'έξω, κι απλά θέλω να δω ποια (και για ποιους λόγους πιθανά) είναι τα πιο αγαπημένα για τον καθένα. Σίγουρα η φάση θέλει το χρόνο της. Οι "desert island" είναι οι πιο δύσκολες επιλογές, αλλά και οι πιο ενδιαφέρουσες. Εγώ δεν βιάζομαι πάντως...
    1 βαθμός
  14. Γειά χαρά! Μπορεί να σου φανεί λίγο κουφό, αλλά είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να απαντήσω στις λίστες των 10... ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΛΕΜΕ!!! Πιθανόν βέβαια να το ακούσεις και από άλλους αυτό... Άσε που ΟΛΑ τα κομμάτια έχουν κάτι όμορφο πάνω τους, απλά πρέπει να μπορέσεις να το νιώσεις... Όλα μπορούν να γίνουν αγαπημένα υπό κάποιες προϋποθέσεις...
    1 βαθμός
  15. στο γνωστό υψηλό επίπεδο που δεν επιδέχεται αρνητικών σχολίων. Ο διαχωρισμός και η ισορροπία οργάνων υποδειγματική.
    1 βαθμός
  16. Ωράιο αλλά κόβει λίγο απότομα
    1 βαθμός
  17. με διαφορά η καλύτερη σου παραγωγή... και το κομμάτι μαζί με ένα άλλο farfisoειδές (που δεν θυμάμαι τώρα) επίσης τα καλύτερα σου (για τα γούστα μου)... εύγε...
    1 βαθμός
  18. Πολύ ωραία ατμόσφαιρα, το παίξιμο σε όλα τα όργανα άρτιο και η παραγωγή trademark SF!!!
    1 βαθμός
  19. Κόντρα στον καιρό, που δε λέει να φτιάξει !!! Έρημος και κάκτοι. Enjoy
    1 βαθμός
  20. Ωραίος !! Ταξιδιάρικο, ότι έπρεπε ήταν. Ζήλια για το μπασσοτύμπανο
    1 βαθμός
  21. Είναι ένα από τα πιο άρτια σου κομμάτια σε επίπεδο παραγωγής I think Και η ενορχήστρωση είναι άρτια, εξαιρετικές επιλογές στα θέματα και τα όργανα με εξαιρετικό δέσιμο. Το ηχοσύστημα εδώ έβγαζε τόσο γεμάτο και ισορροπημένο ήχο. Το αφησα να παιξει 2-3 φορές και ακόμα όταν πηγα στην κουζίνα να φτιάξω καφέ ακουγόταν από το σαλόνι ο ήχος ζωντανός και γεμάτος. Το κομμάτι είναι πολύ καλό. Εμπνευσμένο. Rock Solid!!!!!! Ε, μπράβο!
    1 βαθμός
  22. Όχι ότι θα βγάλει κάποιος συμπέρασμα από αυτό, αλλά ρίξε μια αυτιά.
    1 βαθμός
  23. Δυστυχώς όχι, τη φετινή φουρνιά δεν την έχω δοκιμάσει. Ο MT-15 από direct comparisons που μου έστειλες ένας γνωστός μου από την Πολωνία είναι ένας mini Archon ουσιαστικά. Αν σου αρέσει αυτή η μοντέρνα Αμερικάνικη χροιά που πάει προς Boogie θα ξετρελαθείς.
    1 βαθμός
  24. Φίλε μου κάποια στιγμή ήθελα κι εγώ μικρό ενισχυτή για τέτοια (και πιο βαριά) παιξίματα, οπότε έπαιξα με όλους τους ενισχυτές αυτής της συνομοταξίας. Ένα θα σου. Μόνο EVH LBX II, τα πατάει όλα τα άλλα κάτω. Ποτέ δεν εκφράζομαι έτσι γιατί θα βγει κάποιος που έχει το άλλο μηχάνημα και θα παρεξηγηθεί, αλλά ο μικρός EVH είναι φανταστικός ενισχυτής. Καταρχάς έχει τόσο γκάζι που το πετάλι από μπροστά θα το θέλεις για κάνα solo. Το καθαρό του είναι υπερτίμιο, φτάνει και σε ψιλό-crunch επίπεδα, σε περίπτωση που θες να ρίξεις καμιά μπλουζιά. Ειδικά σε καμπίνα με σοβαρά μεγάφωνα ο ενισχυτής πετάει, δε δίνει καθόλου την αίσθηση του "μικρού" ενισχυτή. Πήγαινε άφοβα λέμε.
    1 βαθμός
  25. Πολυ καλο! Ισως να μου αρεσε να εχει περισσοτερα lead parts οπως αυτο στο 3.00.
    1 βαθμός
  26. Tι αθραυστη και π...ριες, εδω ειναι η πρωτοπορία. Dunable Guitars
    1 βαθμός
  27. Ακουσα το 6 και το 7. Ντεν το κατεχω μανα μου. Ποιο ειναι το ποθουμενο? Μπουρδουκλωθηκα ... Τι δεν σου εκανε στο 6? Υ.Γ. Εμενα μ΄ αρεσει!
    1 βαθμός
  28. Αναλόγως πόσα είδη αγαπάς,άν είσαι επαγγελματίας,ερασιτέχνης, session μουσικός. Θυμήθηκα κι ένα ρητό του Ισοκράτη παρεμπιπτόντως:"Ξοδεύοντας τον εαυτό σου σ'αυτά που δεν χρειάζεται, δεν επαρκείς για αυτά που πρέπει."
    1 βαθμός
  29. Επιτηδες το αφηνουν ευπαθες. Ξερουν οτι μολις σπασει και κολληθει, η κιθαρα εχει καλυτερο ηχο.
    1 βαθμός
  30. Εμφανισιακά πάντως είναι πολύ ωραία. Και σηκώνει και αναβαθμίσεις. Διπλή εξάτμιση, αεροτομή, μπάρες θόλων, κλπ. Οι μαγνήτες σε δυναμομέτρηση, πόσα άλογα βγάζουν στη ρόδα?
    1 βαθμός
  31. Άμα ήξεραν μάρκετινγκ οι τύποι που την έφτιαξαν αντί για τον Μάλμστιν θα είχαν τον Στινγκ να παίζει το fragile.
    1 βαθμός
  32. Βασικά είναι πολύ σαχλό το βίντεο, θα ήθελα περισότερα στοιχεία για την κιθάρα - δες τη γέφυρά της ας πούμε, πώς περνάει η χορδή...
    1 βαθμός
  33. ;Το Noiz εϊναι γεμάτο απο μουσικοϋς. που αγαποϋν να παϊζουν χωρϊς περιορισμοϋς και με μεράκι. Αυτό το σέβομαι πολϋ. Ετσι και εδώ. Ωραϊα παραγωγή με δυνατά παιξϊματα και ανάλαφρο θέμα που δϊνει χώρο για σολο . Μου αρέσουν πάντα τα delay και οι λουπες στα θέματα. Συμφωνώ με τον fusiongtr οτι θα μπορούσε να υπάρχει χώρος για ανάπτυξη θέματος αλλά αυτό έχει να κάνει με την οπτική του μουσικοϋ. Εξάλλου το καλό εϊναι οτι η μουσικη εξελίσεται . Μπράβο σε όλους. Υ.Υ: Gvour περιζήτητος έχεις γίνει ! Ελπϊζω το κασέ σου. να εϊναι ανεκτ9 για το επομενο project. μας.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου