Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.353


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/07/2020 σε όλα

  1. φιλος.... μη λες αυτή τη λέξη γιατί ο παπάρας απο το χόλυγουντ μας έφαγε στη στροφή στο διαγωνισμό με ουφάδικο θέμα.
    3 βαθμοί
  2. Ναι, άστον λάσκα εσύ, να πηγαίνει στα ουφάδικα, αντί να μελετάει. Μην μου πεις ότι θα του πάρεις και παγωτό ....
    3 βαθμοί
  3. ξέρετε τα ανέκδοτα με τους μπασίστες υποθέτω. Τα ξέρω και εγώ, καθώς για μια περίοδο της ζωής μου για ένα χρόνο και κάτι ήμουν μπασίστας on a regular basis με τρεις εμφανίσεις την εβδομάδα... (παρένθεση εδώ, αν το καλοσκεφτεί κανείς, στο διάστημα αυτό έκανα κάπου 500-1000 live, δύσκολο να το υπολογίσω ακριβώς, άρα περισσότερο έχω εμφανιστεί ως μπασίστας παρά ως κιθαρίστας). Τελευταία παρακολουθώ το κανάλι του Lee Sklar που τον άκουγα από τότε που δεν ήξερα ποιος ήταν και πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν (και μάλλον είναι) η βασική και ίσως μοναδική μου επιρροή στο πως κάποιος προσεγγίζει το όργανο. Το κανάλι του είναι ...αφασία. Στερείται gadgets, είναι στημένο στο πόδι, χωρίς καμία σκηνοθεσία, κάθεται μιλάει, παίζει και κάνει ό,τι του έρθει. Αλλά ...είναι απόλυτα επιτυχημένο. Ενα κανάλι....αντι-κανάλι. Πχ στο συγκεκριμένο φαίνεται μόνο η σκιά του. Τα έχω δει όλα. Τα βλέπω μόλις βγαίνουν. Χτες έβαλε άλλον έναν αγαπημένο μου Τον Renaul Garcia Fons
    2 βαθμοί
  4. Και ένα δεύτερο take, επηρρεασμένος από το Prophet του Βασίλη... FOTIS PAROLIGON ASMA 2.mp3
    2 βαθμοί
  5. Να μην το σβήσεις, εγώ θέλω να το βλέπω. Μην σου πω δηλαδή να ανεβάσεις και τρίτη φορά το κομμάτι παίζοντας με 335. Μπράβο ρε μάγκα, μπράβο. Γιατί εκτός από το παίξιμο, περνάς κι άλλα πράγματα στον ακροατή, πράγμα σπάνιο και δύσκολο. Αυτό που είπε ο Φώτης, "ανατρίχιασα".
    2 βαθμοί
  6. Όχι μόνο είσαι μέσα αλλά εξελίσσεσαι και σε παιχταρά! Μπράβο ρε Βασίλη με έκανες και ανατρίχιασα! Ζηλεύω την "όρεξη" σου και την αγάπη σου για το όργανο (στο έχω ξαναπεί άλλωστε), θα ήθελα βέβαια και κάτι διαφορετικό από σένα, αλλά καταλαβαίνω το "κόλλημα" σου με τον Gary οπότε κάνω μόκο!
    2 βαθμοί
  7. Πέστα ρε πατέρα...! Με βρήκανε μικρό, χαζό, άμουσο (μούσι έχω, από μουσική δεν σκαμπάζω...) και με κοροϊδεύουνε... Είπα να σου κάνω τα παραπονάκια μου για να τους μαλώσεις , αλλά με πρόλαβες!
    2 βαθμοί
  8. Φόρεσα την Gibson την Garyμουριστική μου και το ξαναπροσπάθησα δεν μπορώ καλύτερα προς το παρόν αλλά τονικά λογικά είμαι μέσα ..... Το πρώτο βίντεο θα το αφήσω για λίγο για να μην χαλάσω το θέμα και το σβήσω αργοτερα
    2 βαθμοί
  9. "Great Hopes: Diversion" is a track of electronic music. It was created using synthesizer sounds and was written in 2007. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    2 βαθμοί
  10. Κοίτα Φώτη που ο παμπόνηρος πάει να σου δημιουργήσει τύψεις για να μην ανεβάσει κλίπ!!!!
    2 βαθμοί
  11. ανακλαστικά σκέφτηκα τα MusiKnow και MusiKen που φυσικά υπάρχουν... όπως και το MelodyKen... το musiQu (ΜιουζιΚου) που "παιχνιδοφέρνει" όμως?...
    2 βαθμοί
  12. Είπαμε να φτιάξουμε ένα ακόμα άσμα με τον Aravani και τον gmourmoul1 που να bluesοφέρνει. Άρχισα λοιπόν να γράφω κάποιες ιδέες στο reaper αλλά τελικά δεν το έχω με τα blues.... Αυτά που έγραψα μόνο blues δεν ήταν. Οπότε παράτησα το όλο project. Νίκο και Γιώργο άρχισα άλλο κομμάτι....ετοιμαστείτε!!! Πήρα λοιπόν 2 μέρη από τα 4 που είχα γράψει, έκοψα έραψα και τα έκανα backing track. Έβαλα κι ένα ψευτοhammond έτσι για το αλατοπίπερο και το ανεβάζω εδώ μπας και αρέσει σε κάποιο μέλος. Μην πάει χαμένο.... Τύμπανα-μπάσο, 2 κιθάρες, ένα "Hammond". 62 bpm, 6/8, Am7-Dm7-E7. Backing track 1.mp3
    1 βαθμός
  13. Πολυ ωραιο. Μου αρεσει πολυ το αποτελεσμα. Ταξιδιαρικο.
    1 βαθμός
  14. 1 βαθμός
  15. Mπραβο Βασιλη,δυνατος. Και οσο προχωραει το κομματι παιζεις πιο ωραια,βγαζεις πολυ συναισθημα. Να βαζεις να σε ακουμε.
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. Η ...κιθάρα φταίει.....κάτι τις έκανες..... Νικολάκη .....
    1 βαθμός
  18. κάποτε χορεύαμε με κάτι τέτοια... ωραία είναι. Κάποια σηκώματα και τρέμολα είναι σε παραπάνω δόσεις για τα γούστα μου, αλλά γενικά το έχεις αδιαμφισβήτητα. Κρίμα από μια άποψη που πλέον δεν με συγκινούν τέτοια άσματα.
    1 βαθμός
  19. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου με τιμά ειδικά από εσένα που όταν ζητούσα συμβουλές μου τις προσφερες απλόχερα. Το κόλλημα με τον Gary Moore είναι αγιάτρευτο..αλλά μην κάνεις μόκο θα βάλω και κάτι διαφορετικό ....
    1 βαθμός
  20. Μπράβο Βασίλη, πολυ ωραίο παίξιμο με συναίσθημα!
    1 βαθμός
  21. Ποιο είν το παληκάρι? (οι φίλοι που το είδαν που το έβαλα στο fb δεν παίζουν)
    1 βαθμός
  22. Αυτό είναι ωραία ιδέα. Ναι, Γιάννη, έχεις δίκιο. Αυτό προσπαθώ τόσο καιρό... Το Muzzle δε παίζει, καθώς είναι, στα Αγγλικά η μουσούδα (του σκύλου, πχ). Θενξ και πάλι παιδιά. χμμμ... musquiz.co.uk και musiquiz.co.uk ή μήπως το nimelory.com που είναι αρκετά εύηχο και από μόνο του ένας μικρο-γρίφος (τι στο Δία εννοεί ο συγγραφέας?) είναι διαθέσιμα (όχι τα .com αλλά τι να γίνει). Ποιό από τα δύο; Ή κανένα; Ούτως ή αλλιώς με λινκ θα μπαίνει ο κόσμος,
    1 βαθμός
  23. επ!... τι γίνετ΄εδώ?...για να επανέρθει η καθεστηκυία noiz τάξις περικαλώ... πολύ στα μαθηματικά μου το ρίξατε και θα μου δημιουργήσετε ψυχικά τραύματα στο παιδί...
    1 βαθμός
  24. Πιθανότατα συμβαίνει σε όλους. Ερχεται κάποια στιγμή που μπορείς να διαθέσεις ένα Α ποσό για το χόμπυ σου, της μουσικής. (Δεν το βάζω σε επαγγελματική βάση γιατί εκεί η πραγματικότητα είναι συνήθως πιό σκληρή). Πως ορίζεις τις προτεραιότητές σου? θα προηγηθεί μια αγορά που θα σου δώσει δυνατότητα να παρουσιάζεις στο εξής προς τα έξω πιό άρτιες παραγωγές? ή μήπως θα πρέπει να περιμένει και να προηγηθεί κάτι που θα σου δώσει το ερέθισμα, ή την έμπνευση να φτιάξεις μουσικά κάτι καινούργιο? Να σημειώσω ότι υποθέτουμε ότι μέχρι στιγμής πορεύεσαι με αυτά που έχεις και είσαι μια χαρά, αλλά όπως είπα πιό πάνω έρχεται η ώρα που έχεις κάποιο spending money, ή βγάζεις από το συρτάρι την μακρυά wish list που φτιάχνεις πολύ καιρό για να είσαι ...έτοιμος σε περίπτωση που σε καλέσουν στο add to cart.
    1 βαθμός
  25. Γέφυρα στο 3:36 Γέφυρα στο 3:10 Γέφυρα στο 2:41 Γέφυρα στο 3:22 Γέφυρα στο 2:44 Γέφυρα στο 2:09 (2:29) Γέφυρα στο 3:26 Γέφυρα στο 1:59
    1 βαθμός
  26. Από μπλα μπλα μπλα χορτάσαμε monsieur Στράτο.... Έργα (κλιπς) δεν βλέπουμε.... Όσο για τον Σπύρο.... πίσω έχει η αχλάδα την ουρά της!
    1 βαθμός
  27. Όχι πες μου, κάνω λάθος? Edit: Εγώ είμαι προχω φίλος. Βάζω τρεις ντράμερ να παίζουν 12/8α ο καθένας, με χρονική υστέρηση 1/16ο ο ένας από τον άλλο.
    1 βαθμός
  28. Δυο πενιές και από μένα. Πρώτη φορά παίζω 6/8 μπλουζ και με δυσκόλεψε αρκετά χρονικά (έχω καλομάθει στα 4/4). FOTIS PAROLIGON ASMA.mp3
    1 βαθμός
  29. Νιανιά mode on: Η τιμή αγοράς ορίζεται βάσει προσφοράς και ζήτησης. Δεν πα να πουλάς 30.000 την τελεκάστερ σου; Αν δεν στην ζητησουν δεν έχει αυτη την αξία. Και γι αυτό ότι πουλιέται απο εταιρίες που μπαίνουν στον κοπο να κάνουν business plan για να είναι βιώσιμες, έχει αυτη την λογική. Κανεις δεν λέει πως θα σου δωσουν την Les Paul Std 30 ευρώ επειδη εσυ τοσα έχεις, γιατι το κόστος κατασκευης είναι πολύ μεγαλύτερο και κάποιοι το διαθέτουν επίσης. Θα φτάσει λοιπόν σε ενα δικαιολογημένο ποσο Χ για να την πουλήσει. Οταν λέει όμως στους συνεργάτες - διανομείς της πως δεν επιτρέπεται να την πουλήσετε κάτω απο Ζ ποσό, έχουμε πρόβλημα. Διότι ορίζει την κατώτατη τιμή (σπάζοντας τον ανταγωνισμό) και όχι την ανώτατη, που θα είχε και κάποιο νόημα προστασίας του καταναλωτή απο αισχροκέρδεια. Αυτα έγιναν σήμερα.
    1 βαθμός
  30. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν υφίσταται πλέον ο όρος "αντιπρόσωπος". Ολοι μπορούν να προμηθεύονται απο τους κατασκευαστές άμεσα, αν τηρούν τις προϋποθέσεις του πωλητή βέβαια. Δεν θα μου πουλήσει πχ εμένα 2 κιθάρες η Fender στην ίδια τιμή με κάποιον που παίρνει 100 σε τακτά διαστήματα, οπότε γίνεται αυτόματα ασύμφορο για εμένα που θα πρέπει να βρω άλλο μικρότερο προμηθευτή (και θα'μαι αναπόφευκτα πάντα ακριβότερος) ή θα βρω άλλο τρόπο να δικαιολογώ τις τιμές μου, όπως π.χ. με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που θα εκτιμούν οι πελάτες μου. Είναι η ιστορία του super market και του παλιού καλού μπακάλη που έκλεισαν οι περισσότεροι αλλά κάποιοι απο αυτούς έχουν γίνει delicatessen και επέζησαν. Αυτά είναι συνέπειες που αν γίνουν προβληματικές αντιμετωπίζονται στο αρ. 102. της Ευρωπαϊκής συμφωνίας. Τα δυο αυτά άρθρα (101 και 102) καθορίζουν την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς στα μέλη της Ε.Ε.
    1 βαθμός
  31. Η γνώμη μου είναι ότι στην περίπτωση αυτή, μεγαλύτερη σημασία από όλα έχει το κίνητρο. Τι είναι αυτό που τον έκανε να θέλει τώρα να μάθει κιθάρα. Επίσης η φαντασία είναι πάρα πολύ σημαντική Αγαπημένες μπάντες, αγαπημένοι κιθαρίστες, κάτι που να τον κάνει να "φαντασιώνεται" ότι είναι και αυτός μέλος τους, κάτι που να συνεχίζει να τρέφει καθημερινά και ίσως και να μεγαλώνει το κίνητρο που τον έκανε να θέλει να μάθει κιθάρα (αλλιώς ... θα κόψει ρόδα μυρωμένα πολύ γρήγορα). Να πάρει κάποια κιθάρα λοιπόν σαν και αυτή που παίζουν οι κιθαρίστες και οι μπάντες που τον έκαναν να θέλει να μάθει κιθάρα. Οι επιλογές είναι άπειρες, strat, Les Paul, Ibanez, μεταλοκίθαρα, κλπ. Και όλα είναι μέσα στο budget του. Τα playability και playmobility, ας τα αφήσει για την ώρα, δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει, να σταμπάρει αυτή που θα του δίνει κίνητρο να συνεχίσει να θέλει να παίζει. Αφού παίζει ο "δικός" μου, θα παίξω κι εγώ, είναι το πνεύμα εδώ.
    1 βαθμός
  32. όμορφη (πραγματικά) δουλειά ΚΥΡΙΕ Μίμη (respect!)... η Τζένη όμως καθώς φαίνεται ήταν ΜΙΑ...
    1 βαθμός
  33. Κλαρίνο - Θ. Γεωργόπουλος Λαούτο - Κ. Παπαπροκοπίου Kρουστά, keys, samples, orchestration, remix, mastering - Σ. Χούλιαρης
    1 βαθμός
  34. Λοιπόν, να επεκταθώ πάνω σε κάτι που ανέφερα νωρίτερα-και ρώτησε σχετικά ο @gmoukou .Αρχικά, να πω πως υπάρχουν πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις στο ζήτημα και όλες είναι σωστές και ενδιαφέρουσες. Το οποίο ζήτημα είναι, πως κουλαντρίζουμε ανεπτυγμένη αρμονία(δηλαδή, ακόρντα με προεκτάσεις, αλλοιώσεις κλπ) στην κιθάρα, που εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να παίξουμε, ας πούμε 7φωνα ακόρντα-αλλά και αλλού όταν η οικονομία είναι κάτι επιθυμητό-που συνήθως είναι. Μια προφανής λύση είναι να βρει κανείς βιβλία με voicings κλπ και να μάθει από εκεί-με ζωγραφίτσες κλπ.Μια χαρά. Δεν χρειάζεται να εμβαθύνει παραπέρα-ή μπορεί να το κάνει αργότερα. Πάμε παρακάτω. Κάτι που μαθαίνουν όσοι μελετούν jazz arranging, είναι ακριβώς πως να παράγουν ανεπτυγμένα ακόρντα, δηλαδή 9ης, 11ης και 13ης μόνο με τις 4 φωνές ενός βασικού section πνευστών. Εδώ λοιπον, έχουμε κάποιες βασικές αρχές: -Η 9η εισάγεται σε ένα βασικό 4φωνο voicing (δηλαδή ένα voicing που περιέχει τις 1-3-5-7 του ακόρντου) αντικαθιστώντας την 1η, -Η 11η αντικαθιστώντας την 3-ή την 5η αν είναι αυξημένη, -Η 13η, αντικαθιστώντας την 5η. Έτσι, πχ ένα απλό, 4φωνο G7, στις 4 χορδές από την Ρε προς την Μι, παιγμένο FBDG, μπορεί να πάρει τις εξής μορφές, -FBDA, με 9 αντί για 1, -FCDG, με 11 αντι για 3 -FBEG, με 13 αντί για 5 Φυσικά, μπορούν να συνυπάρξουν περισσότερες προεκτάσεις, πχ -FBEA, με 9 για 1 και 13 για 5 κλπ ..ή ακόμα και αλλοιώσεις των προεκτάσεων αυτών, πχ -FBEbA#, με #9 για 1 και b13 για 5 κλπ, κλπ. Τώρα, προσεχτική ματιά στα voicings που προκύπτουν, αποκαλύπτει πως έχουμε στην πραγματικότητα άλλα γνωστά 4φωνα ακόρντα, τα οποία όταν τα τοποθετούμε πάνω στην συγκεκριμένη τονική, παράγουν ανεπτυγμένη αρμονία. Πχ. το πρώτο παράδειγμα -FBDA, με 9 για 1, στην πραγματικότητα είναι ένα Bm7b5.Άρα, αν κάποιος ξέρει ήδη τις αναστροφές και τα διαφορετικά voicings του Bm7b5, τότε μπορεί ωραιότατα να παίξει άλλες τόσες αναστροφές και voicings για το G9, και, εξάγοντας έναν απλό κανόνα, για κάθε Dom9. Ο κανόνας είναι, στην προκειμένη περίπτωση, -Για ένα ακόρντο Dom9, παίζω ένα m7b5 από την 3η του. Για G9, είναι Bm7b5. Για Α9, είναι C#m7b5.κλπ κλπ. Αυτή η λογική, δίνει χρήσιμα voicings για κάθε ποιότητα ακόρντου και για κάθε προέκταση/αλλοίωση και συνδυασμό τους. Προυποθέτει, φυσικά, να ξέρει κανείς αναστροφές και voicings για τα βασικά 4φωνα ακόρντα. Αν δεν ξέρει, να μάθει.
    1 βαθμός
  35. Προσωπικά δεν τις ορίζω. Όταν θέλω να αγοράσω εξοπλισμό που ανήκει στην κατηγορία των χόμπι, αγοράζω εντελώς παρορμητικά και το έχω πληρώσει πολλάκις. Πλην χορδών και πενών δηλαδή που είναι τα απολύτως απαραίτητα, παίρνω κατά κύριο λόγο πράγματα που δε χρειάζομαι αλλά μου γυάλισαν.
    1 βαθμός
  36. Γεια χαρά! Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια σειρά από βίντεο που έφτιαξα σχετικά με την ιστορία και την εξέλιξη των Μπλουζ (και γενικά της Αφροαμερικάνικης μουσικής) μέσα στους αιώνες. Έχω δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην περίοδο πριν την γέννηση των Μπλουζ (16ος-19ος αιώνας) και στον τρόπο που διαφορετικές μουσικές παραδόσεις αλληλεπίδρασαν και εξελίχθηκαν εν μέσω των κοινωνικο-οικονομικών εξελίξεων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Βέβαια πολλά επεισόδια αφορούν στη γέννηση και εξέλιξη της Μπλουζ μουσικής καθώς και στις εμβληματικότερες μορφές της, ξεκινώντας από το Proto-Blues στυλ που αναπτύχθηκε στον Αμερικάνικο Νότο, μέχρι τα “ηλεκτρικά” Μπλουζ του Σικάγο που έδωσαν ζωή σε νέα είδη μουσικής και στις δυο πλευρές του ωκεανού. Ελπίζω να βρείτε κάτι χρήσιμο σε αυτή την εργασία! Πάνος Χαραλαμπίδης Σε αυτό το πρώτο επεισόδιο τη σειράς “Η Ιστορία και Εξέλιξη των Μπλουζ”, θα εστιάσουμε στη ζωή και τις μουσικές παραδόσεις κατά τους πρώτους δυο αιώνες της αποίκησης του Νέου Κόσμου. Θα δούμε τον ρόλο που έπαιξαν τα “Work Songs” και τα “Field Hollers” τη περίοδο της σκλαβιάς, και πως αυτές οι μουσικές εκφράσεις βοήθησαν να κρατηθούν κάποιες Αφρικάνικες παραδόσεις ζωντανές. Υ.Γ. Αγγλικοί και ελληνικοί υπότιτλοι είναι διαθέσιμοι
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου