Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.810


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      46.966


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4.443


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/07/2021 σε όλα

  1. To R-MIX που είναι πολύ καλο αλλά νομίζω στην x3 έκδοση δεν υπάρχει πια. Δεν θυμάμαι. Στην x2 υπάρχει και αν την ειχες το βλέπει και στην x3 και είναι απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΌ
    1 βαθμός
  2. Τέλεια! Σου προτείνω ανεπιφύλακτα το εγχειρίδιο ενορχήστρωσης του Κόρσακοφ. Το έχει πάρει το μάτι μου online στο τζάμπα, αλλά δεν ξέρω αν στην online έκδοση είναι όλο ή το πρώτο μισό. Το δευτερο μισό είναι πολύ ενδιαφέρον, γιατί είναι ακριβώς αυτό που λες. Έχει αποσπάσματα από έργα του, και εξηγεί γιατί πήρε την συγκεκριμένη ενορχηστρωτική απόφαση στο κάθε απόσπασμα, τι ήθελε να πετύχει τι να αποφύγει κτπ. Ρίξε μια ματιά, αξίζει! Εγώ το μόνο που θα πρότεινα για το συγκεκριμένο είναι να έπαιρναν λίγο "ρυθμό" τα έγχορδα. Είτε με divisi pizzicato, είτε όπως είναι τώρα αλλά τρεμολάντο και φουσκώματα στις δυναμικές colla parte του ομποε, γενικά κάτι να γίνεται. Οι πολύ μακρόσυρτες αρμονίες στα έγχορδα ακούγονται αμήχανες. (Τα δεμένα επι δεμένων επι δεμένων, σαν pads.) Γενικά, το πρόβλημα είναι το εξής. Η καλή "εκτέλεση" προϋποθέτει ένα μίνιμουμ προγραμματισμού. Η καλή ενορχήστρωση προϋποθέτει καλή εικόνα του μουσικού υλικού (να ξέρεις από πριν τι θες να ακούσεις). Αν η εικόνα του μουσικού υλικού προέρχεται από την εκτέλεση (του daw) υπάρχει κίνδυνος για φαύλο κύκλο, όπου η ενορχήστρωση πλέον δεν υπαγορεύεται από τον ενορχηστρωτή, αλλά... τα samples ασυνείδητα. Δηλαδή καταλήγεις να γράφεις ό,τι ακούγεται καλύτερα, περνώντας από την ενορχήστρωση στην παραγωγή. Τα λέω για να τα ακούω εγώ πρώτος.
    1 βαθμός
  3. Γνώμη μου ως παντελώς αρχάριος σε αυτά τα πράγματα, αλλά αν μιλάμε απλά για την ηχογράφηση μιας ιδέας, σίγουρα δεν αξίζει τόσο λεπτομερές programming από έναν κιθαρίστα που τώρα ξεκίνησε γενικώς να μπαίνει στη φάση DAW, arranging, κλπ. Αργότερα θα μπορούσε να ασχοληθεί, αλλά και το programming είναι μία τέχνη από μόνο του. Πρέπει να ξέρεις πώς παίζονται τα όργανα και αυτή τη γνώση να μάθεις να την αποτυπώνεις στο DAW με automations, είτε με μολύβι, είτε με controller real time. Δεν είναι απλή δουλειά.
    1 βαθμός
  4. στο 11 κατεβαίνει και η έκδοση spectralayers one 7 σε standalone εφαρμογή. Χρήσιμο κι αυτό θα έλεγα, αν και σίγουρα είναι appetizer, αλλά σίγουρα κάποιοι θα βρούν χρησιμότητα. Πχ ένα κομμάτι που δουλεύω ήθελα να βγάλω φωνητικά και μέχρι τώρα αυτό το έκανα με μια άλλη εφαρμογή που δεν έτρεχε μέσα στο cubase όπου έχω στημένο όλο το project, και φυσικά δεν καθάριζε σε τέτοιο βαθμό.
    1 βαθμός
  5. Ωραίο θεματάκι, συμφωνοποιείται άνετα! Μπάμπη ξέρεις από ενορχήστρωση;
    1 βαθμός
  6. Κοίτα, χωρίς modulation θα ακούγεται αφύσικο όπως και να χει. Είναι ο κύριος τρόπος να το κάνεις να ακουστεί ρεαλιστικό, αλλιώς ακούγεται φάση-synth. Σε αυτό το στυλ, εγώ θα ξεκινούσα με χαμηλό, στη μέση ανεβαίνεις, και προς το τέλος κάθε νότας (ή φράσης) το ξαναχαμηλώνεις, σαν ένα κύμα, έτσι ώστε να υπάρχει μια καμπύλη και να φαίνεται ότι το παίζει άνθρωπος (όχι πάντα σταθερό χέρι ή ανάσα). Το όμποε πχ ακούγεται πολύ ψηφιακό (το attack φταίει, επειδή δεν υπάρχει legato sample). Εκεί πρέπει να παίξεις με το modulation, μιας και αναμειγνύει διαφορετικά samples παιγμένα σε διαφορετικές εντάσεις. Έτσι ίσως να το φτιάξεις κάπως. Αλλά μετά πάμε σε αρκετά λεπτομερές programming που παίζει να μην αξίζει σε αυτή την περίπτωση...
    1 βαθμός
  7. @mpamps Μια χαρά είναι το Discover, αλλά τα Dynamics με το modwheel (CC1) είναι must για ένα καλό αποτέλεσμα! Όσο για το legato, σε μια βιβλιοθήκη που δεν έχει, πρέπει να παίζεις με το overlap του midi από νότα σε νότα, έτσι ώστε να φτιάξεις ένα "ψεύτικο" legato (που να ακούγεται έστω όσο πιο συνδεδεμένα γίνεται). Σε συνδιασμό με τα dynamics, κάπως το φέρνεις. Όταν έλεγα για ensembles εννοούσα τα "συνολικά" ensembles, πχ όλα τα strings μαζί (πρώτα +δεύτερα βιολιά +βιόλες +τσέλο+μπάσα, όλα μαζί σε ένα patch. Ευτυχώς που το Discover έχει σπασμένα τα sections! Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με το συγκεκριμένο plugin γενικά! Φαντάσου όμως ότι ακόμα και στην πιο ακριβή τους βιβλιοθήκη (Symphony Orchestra) δε θα βρείς Solo strings, τα πουλάνε ξεχωριστά οι άτιμοι (και αυτοί και όλοι άλλοι)... Ευτυχώς στα πακέτα πνευστών βρίσκεις τα αντίστοιχα σόλο.
    1 βαθμός
  8. ε ενταξει σε αυτα τα τζαζιστικα που πας εσυ που το ευκολοτερο κομματι ειναι 45/89 δεν "πρεπει" αλλα αντε να πας σε συναυλια των Earth Wind and Fire και να μη χορεψεις... στην τελευταια συναυλια του James Brown που πηγα πρεπει να εχασα 4 κιλα απο τον χορο... κατα τα αλλα ενα μεγαλο μαθημα που πηρα ,δεδομενου οτι εχω να "κρυολογησω" σχεδον 2 χρονια λογω της μασκας ειναι οτι ΠΟΤΕ πλεον σε κλειστο χωρο (και ειδικα σινεμα, ΜΜΜ και αεροπλανα,πλοια,τραινα) ΧΩΡΙΣ ΚΝ95. το ειχα δει σαν σταθερη πρακτικη στην Ιαπωνια οποτε πηγαινα (και κοροϊδευα,αλλα κατι ξερει ο Γιαπωνεζος) και ας "γελανε" μαζι μου.
    1 βαθμός
  9. Μόνο αν προέρχεται η πτήση από χώρα classified ως basic risk ή high risk ζητείται plf και γίνεται η διαδικασία που περιγράφω. Η Ολλανδία είναι basic risk για εμάς, εμείς δεν είμαστε για την Ολλανδία, είμαστε όμως για την Γερμανία. H Κύπρος είναι high risk. Yπαρχουν δε και χώρες classified ως new variant, δηλαδή με μεταλλάξεις που δεν υπάρχουν στην ΕΕ όπου υπάρχει υποχρέωση τεστ και καραντίνας ακόμα και για τους εμβολιασμενους που έρχονται από εκεί (π.χ.Αργεντινη,Βραζιλία) Εμεις ζηταμε PLF απο ΟΛΕΣ τις χωρες. Οτι αλλο θετε για ταξιδια με ρωτατε. "Ταξιδιωτικο γραφειο SUPERFUNK,τιμαι λογικαι,στο 4ο query δωρο Squier Telecaster"
    1 βαθμός
  10. Ακόμα κι εγώ που είμαι του '95 τα πρόλαβα αυτά. Με θυμάμαι πολύ ξεκάθαρα να παίζω με κασέτες και για να δω παιδικά και για ακούσω μουσική. Μετά κάπως ανακάλυψα τη ροκ ώρα του MTV και τα παράτησα αυτά.
    1 βαθμός
  11. Μια χαρά προσπάθεια είναι και η ιδέα αν και μικρή είναι όμορφη! Αλλά μπορεί να γίνει 100 φορές καλύτερο το κομμάτι, βέβαια δεν είναι μόνο το programming που μετράει, αλλά και το πόσο περιορισμένες είναι οι βιβλιοθήκες που χρησιμοποιείς. Για παράδειγμα, το legato είναι ανύπαρκτο και το παίξιμο ακούγεται πολύ ψηφιακό επειδή όλες οι δυναμικές είναι το ίδιο - ψηλό attack και καθόλου διαμόρφωση στο ενδιάμεσο. Επίσης μου ακούγεται σαν να χρησιμοποιείς πολλά ensembles αντί να διαφορετικά tracks ανά όργανο (που θέλει τη δεκαπλάσια ώρα προγραμματισμού). Στην αρχή και γω έτσι τα έκανα, μέχρι που ανακάλυψα το modwheel - που (στις περισσότερες) καλές βιβλιοθήκες, εναλλάσει διαφορετικά samples παιγμένα με διαφορετικό τρόπο. Ειδικά τα χάλκινα δε γίνονται να παίζονται χωρίς modwheel dynamics. Εκεί έρχεται το programming, να το φέρουμε εμείς όπως θέλουμε, παίζοντας με dynamics, expression και vibrato. Το Factory Library που έρχεται με την αγορά του Kontakt πχ, δεν έχει τίποτα από αυτά, καθιστώντας τα longs/sustains αρκετά ψεύτικα. Τα staccato/pizzicato είναι οκ βέβαια, γιατί ελέγχονται με το velocity.
    1 βαθμός
  12. Πολυ ωραιο σαν βαση κ εξελιξιμο. Νομιζω οτι η συμβολη του gkourmoul1 ηταν αρκετα στοχευμενη
    1 βαθμός
  13. Πολύ καλή προσπάθεια! Το μόνο πρόβλημα που διακρίνω, και είναι λεπτομέρεια, είναι το πόσο διαρκούν κάποιες από τις νότες που παίζεις, η ατάκα τους (άρα και η καθυστέρηση στο να μπουν) και πως πατάνε, γενικότερα πάνω στον χρόνο. Στην θέση σου θα αύξανα το release ώστε να μη σβήνουν αστραπιαία. Επίσης, στα στρινγκς αριστερά, υπάρχει καθυστέρηση λόγω υψηλού attack. Ή θα μικράνεις το attack, ή θα μετακινήσεις όλες αυτές τις νότες λίγα δέκατα του δευτερολέπτου πιο πίσω, ώστε να "κάτσουν" ακριβώς πάνω στον χρόνο. Μην ξεχάσεις να ανεβάσεις το release για να μην υπάρχουν αυτά τα κενά ανάμεσα στις νότες. Πρέπει να έχει μια ροή ο ήχος, να μην χοροπηδά. Πολύ καλός ο ήχος, και καλός διαχωρισμός. Νομίζω ότι μπορεί να βελτιωθεί εάν φροντίσεις κάποιες χαμηλομεσαίες συχνότητες να μην κουτουλούν μεταξύ τους.
    1 βαθμός
  14. 1 βαθμός
  15. Για μειοψηφία μιλάμε, με προεκτάσεις όμως. Το θέμα είναι ότι όλη η διαχείριση της κατάστασης από τους υπευθύνους της ήταν και είναι στο γάμο του καραγκιόζη.
    1 βαθμός
  16. Ποια είναι η θεραπεία της πολυομελίτιδας; Ποια είναι η θεραπεία της ευλογιάς; Ποια είναι η θεραπεία της φυματίωσης; Ποιά είναι η θεραπεία της Διφθερίτιδας; Ποια είναι η θεραπεία της γρίπης; κ.α. Αυτές και πολλές άλλες ασθένειες δεν παρουσιάζονται πλέον, γιατι ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ μιας και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. Γιατρός δεν είμαι. Κριτική σκέψη έχω.
    1 βαθμός
  17. Καλημέρα στην παρέα! Ολοκλήρωσα και ανέβασα χθες, επιτέλους, κάτι που ήθελα πολύ καιρό να κάνω. Ένα cover στους Death του ΜΕΓΑΛΟΥ Chuck Shuldiner όπως του πρέπει. Ένα απ'τα αγαπημένα μου κομμάτια και από μουσικής και από στιχουργικής πλευράς. Για τα τεχνικά θέματα και για όποιον ενδιαφέρεται: --- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper. --- Masterαρισμένο με T-racks. --- Τα ντραμς είναι ένας συνδιασμός από EZ Drummer 2, Addictive Drums 2, Steven Slate 4 και Perfect Drums --- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton, SHB-1 Ignite Amp και καμπίνα από Amplitube 4. --- Ρυθμικές κιθάρες είναι reamped. Οι 2 κύριες κιθάρες είναι με ένα μονταρισμένο Randall που καταλήγει σε μία 2 X 12 καμπίνα Randall και οι 2 "πίσω" κιθάρες είναι με έναν Orange micro dark τον οποίο τον συνδέω στην λούπα του Randall για να εκμεταλλευτώ το τελικό του στάδιο. Και στις 2 περιπτώσεις ηχογραφώ με Shure SM57 που καταλήγει στην Focusrite Scarlett 18i20. --- Φωνητικά ηχογραφημένα με Rode NT-1. Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!!
    0 βαθμοί
  18. Συνεχίζοντας τις αναζητήσεις μου στο κομμάτι της μουσικής δημιουργίας, πήρα το θάρρος να δοκιμάσω να ενορχηστρώσω μια πολύ παλιά μουσική ιδέα που είχα. Πρόκειται (πάλι) για μια ημιτελή προσπάθεια και περισσότερο χάρηκα που ασχολήθηκα και κάτι έβγαλα παρά για την ποιότητα του αποτελέσματος. Ακούω πολλά πράγματα που δε μου αρέσουν και είναι πολλά αυτά που θα ήθελα να διορθώσω και δεν ξέρω ακόμα πως, όπως δυναμικές, articulations κλπ. Ήθελα όμως να μοιραστώ την προσπάθειά μου μαζί σας και να ακούσω ο,τι έχετε να μου πείτε. Orchestrating_an_idea.mp3
    0 βαθμοί
  19. Ενα μικρό δείγμα αφαίρεσης vocals από ένα finished track με το spectralayers. Σε αντιπαραβολή το κομμάτι πλήρες και μετά με αφαίρεση όλων των οργάνων. Τουλάχιστον στην αφαίρεση των vocals είναι σχεδόν 100%. Εχω δει και άλλα παρόμοια εργαλεία, αλλά κανένα με τέτοια ποιότητα. bn.mp3 bn-v.mp3 bn-i.mp3
    0 βαθμοί
  20. Όλο;! Ρεεεεε γαμώτη! Λέω, ότι αφού ο Μπάμπης έχει και τέτοιες τάσεις, και ακούσματα, να γράφει. Αλλά να έχει στο νου του να γράφει αυτό που θέλει πραγματικά, όχι αυτό που ακούγεται καλά με το bbc core γιατί αυτό έχει σήμερα. Γιατί αν τα ανάγουμε όλα σε θέμα προγραμματισμού, θολώνουν λίγο τα νερά. Μπορεί να κυνηγάω να φέρω με ταυτόχρονη ζωγραφική στο CC1 11 και 21 μια ενορχήστρωση που θα μπορούσε να είναι καλύτερη από συλλήψεως, αλλά να μην το κάνω, γιατί play play play, μπήκε στο αυτί, έμεινε, άντε γεια. Μήπως θέλει να κόψω 10 τικ τη διάρκεια των νοτών; (Μήπως να ντουμπλάρω με στακάτα όμποε) Πώς να κάνω πιο δυναμικό αυτό το λεγκάτο μέρος με πηδήματα, πού είναι το sine tool; (Μήπως να έσπαγα τη μελωδία σε θέσεις και άρσεις και να τη μοίραζα σε κλαρινα και φλάουτα; Γιατί ξύνουν άντερα οι τρομπέτες, να κατέβαζα velocity και να ανέβαζα το fader? (Να ντουμπλάριζα με όμποε, φλάουτα ή βιολιά) Τώρα, καλύτερα; Ή πάλι σαν τον τρελό του χωριού;
    0 βαθμοί
  21. @Ali Barout Ελάχιστες ως μηδαμινές γνώσεις εχω. Έχω μια λοξά να κοιτάω/μελετάω, ως το βαθμό που οι όποιες γνώσεις μου επιτρέπουν, full scores από κοντσέρτα, συμφωνίες και soundtrack. Και προσπαθώ από εκεί να καταλάβω/εξάγω συμπεράσματα ως προς γιατί έδωσε αυτή τη γραμμή στο cello, τι ρόλο έχουν οι βιόλες κ.ο.κ. Από εκεί και πέρα προσπαθώ όπως μπορω(αποσπασματικά είναι αληθεια) να μάθω 1-2 πράγματα. Π.χ. πριν αρκετούς μήνες παρακολούθησα 1 course στο Udemy για orchestration που εστιάζει στα έγχορδα. Στο συγκεκριμένο απόσπασμα, είχα μια μελωδία και το chord progression και προσπάθησα να χτίσω μια απλή αρμονία(νομίζω) και να τη σπάσω στα 4 έγχορδα, δίνοντας την κυρίως μελωδία στο κλαρινέτο, επειδή αυτό το ηχόχρωμα είχα στο μυαλό μου.
    0 βαθμοί
  22. αρχίζω και το συμπαθώ ιδιαίτερα το άσμα. Ιδίως στην αρχή έχει εκείνο το ευρηματικό ακόρντο στο τέλος του πρώτου ριφ. Εγώ θα τα αντέστρεφα και θα έβαζα στο πρώτο ένα απλό ματζόρε ή 5η και το καλό στο τέλος του δεύτερου. Εχει μέλλον !
    0 βαθμοί
  23. Είναι εφαρμογή το spectralayers. Στο cubase 11 περιέχεται μια... γερμανικά... λιτή έκδοσή του, ειδικά για το cubase, το spectralayers one. Ίσα ίσα για να μας πιάνουν πελάτες. Μετά υπάρχει με 80 φράγκα το elements, και 300 φράγκα το pro. Αυτά μπορούν να συνεργαστουν με όποιο DAW υποστηρίζει ARA. Αν το cakewalk υποστηρίζει ara λογικά θα δουλεύει. Πάντως δεν έχω ασχοληθεί με το spectralayers καθόλου. Είδα τα εργαλεία, είδα ότι έχει unmix vocals (τα παραπάνω έχουν περισσότερες δυνατότητες unmix, σε stems ή ακόμα και όργανα), δοκίμασα τα εργαλεία, ενδιαφέρον φάνηκε, σαν photoshop για ήχο. Δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα ποτέ, γιατί δεν θα ήξερα να χρησιμοποιήσω ούτε το 0,0001% από αυτά που κάνει, αλλά μόνο του το unmix stems αξίζει, έστω για μελέτη, και ευκολότερες τρανσκριπσιόν. (Αν καταφέρει να βγάλει αυτά που ενοχλούν)
    0 βαθμοί
  24. Δέν ξέρει ρε.Τρίζει! Θεός φυλάξοι!
    0 βαθμοί
  25. η διαδικασία είναι απλή. Θα έλεγα δεν έκανα τίποτα ιδιαίτερο, και αυτό είναι ίσως η πιό φανταχτερή χρήση του plugin για να εντυπωσιάσεις. Σίγουρα κάνει πολύ περισσότερα από το να σου φτιάχνει ένα "καραόκε" τρακ. Απλά δεν το έμαθα ακόμα. Επιλέγεις το τρακ που θες, ανοίγεις το πλαγκιν, αναλύει το τρακ, και μετα επιλέγεις unmix vocals. Και σου φτιάχνει ένα τρακ vocals και ένα όλα τα άλλα.
    0 βαθμοί
  26. @Alex Raptakis Σε ευχαριστώ πολύ. Πολύ ωραία η ιδέα με το overlap. Το χρησιμοποίησα σε όλα τα όργανα. Έκανα και ένα ελαφρό volume automation σε (1-2 μόνο) σημεία στα βιολιά. Και άλλαξα αρκετά το κλαρινέτο, γιατί ρυθμικά δεν μου καθόταν καλά. (Μεταξύ μας, έκανα και λίγο το "μαέστρο" κουνόντας τα χέρια, ώστε να μπορέσω να καταλάβω κι εγώ ο ίδιος που θέλω να κάτσουν οι νότες). Παραμένει κατα 90% flat δυναμικά, αλλά νομίζω ότι έχει καλύτερη ροή από πριν. Και ιδού το αποτέλεσμα. Orchestrating_an_idea_v2.mp3
    0 βαθμοί
  27. Οι νεαροί μη με ρωτάτε με μηνύματα τι είναι. Είναι μια καινούργια ανακάλυψη που θα αντικαταστήσει τα mp3. Ίσως χρειαστεί κι αυτό
    0 βαθμοί
  28. O κουμπάρος και η κουμπάρα.... :)
    0 βαθμοί
  29. You win. Σιγά μη πάω στο Λαγονήσι ν' ανοίξω κουτιά για να βρω τη δουλειά του 90. 78 όμως έχω καλά φυλαγμένο όπως βλέπεις. Και είναι απο τα πρώτα mixtapes. Παραγγελιά. "Δια κουμπάρα Ειρήνη" αμα λάχει...
    0 βαθμοί
  30. Κάτσε καλά... θα με κανεις να πσάξω ν' ανεβάσω 2-ιντσα τάματα απο την Παναγιά την εικοσιτετρακάναλη του Studer. Διαγωνισμό κωλόγερων κάνουμε και τι σκελετούς κρύβουν στο πατάρι; Ah... the good old days που δεν ξέραμε ότι μας περίμενε το ε μπι θρι στα 96 απο το full range μεγάφωνο του κινητού, για να έρθουμε στα ίσα μας.
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. Σκέψου να πας AC/DC, να κάθεσαι στην καρέκλα και να έχει και ησυχία ο χώρος. Θα ξενερώσει και η μπάντα. Αυτά είναι για Μέγαρο. Την τελευταία φορά που είχα πάει Motorhead, εκτός του ότι παίζαμε κλωτσιές, βρήκα την μπλούζα μου καμιά 15αρία μέτρα μακριά σκισμένη, μετά το τέλος του live.
    0 βαθμοί
  33. Από την εποχή που θυμάμαι τον εαυτό μου, έχω 45άρια και 33άρια του πατέρα μου, έχω μαγνητοταινίες, κασέτες, δικά μου 45άρια και 33άρια, cd, dcc, md, dat, πέρασα από itunes, mp3, έχω ριπάρει όλη μου τη δισκοθήκη σε flac από το 2005, κράτησα 7 χρόνια συνδρομή spotify και τώρα την έχω γυρίσε σε tidal. Όλα αυτά μαζί κι αντάμα. Τελευταίο κασετόφωνο αγόρασα πριν 2 χρόνια, dcc πριν 3, και βινύλια πριν 10 μέρες. Πριν 2 μήνες έστησα ένα δεύτερο πικαπ για 45άρια μόνο. Σε σχέση με τον σύγχρονο 20άρη που εξαρτάται από ένα σύννεφο για να ακούσει μουσική μάλλον είμαι σε καλύτερη μοίρα.
    0 βαθμοί
  34. @Alex Raptakis Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις. Χρησιμοποιώ την BBC Symphony Orchestra (Discover version) της Spitfire, η οποία ως free library έχει διάφορους περιορισμούς. Δεν έχει legato, δεν έχει solo versions των οργάνων. Για παράδειγμα στο κλαρινέτο που χρησιμοποίησα είναι 3 όργανα μαζί. Όσον αφορά τις δυναμικές, πρέπει οπωσδήποτε να μάθω χρησιμοποιώ το mod wheel. Όπως ωραιότατα το δείχνει κι ο Guy στο demo video που έκανε για το συγκεριμένο library.
    0 βαθμοί
  35. Εγω αυτό που γνωρίζω είναι ότι πρεπει καθε μερα και ώρα να ψαχνεις να δεις τι ισχυει στο reopen.eu και φυσικα αν δεν εχεις smartphone δεν ταξιδεύεις
    0 βαθμοί
  36. Μαθαίνω πως ήδη ετοιμάζουν αντικαταστάτη οι πολύ πσαγμένοι.
    0 βαθμοί
  37. αυτό δεν εφαρμόζει σωστά. Χάνει γύρες. Το κίτρινο μπικ ήταν το σωστό εργαλείο.
    0 βαθμοί
  38. Παρακολουθείς τις τεχνολογικές εξελίξεις βλέπω.
    0 βαθμοί
  39. Είσαι φοβερός για άλλη μια φορά Γιώργο. Σε ευχαριστώ πολύ.
    0 βαθμοί
  40. Δοκίμασε με το eq όπως σου είπα. Δεν θα γίνει και telecaster αλλά για καθαρό ήχο για γενική rock ,hard rock χρήση μια χαρά θα είσαι, βάζεις και λίγο chorus και delay και είσαι πασας Στο YT θα βρεις πολλά παραδείγματα Δες πχ εδώ γύρω στο 04.00 Δες και το ΤΕΡΑΣ από το 02.00 και μετά πως το χρησιμοποιεί για να καθαρίζει τους διπλούς
    0 βαθμοί
  41. https://www.google.com/amp/s/www.sport24.gr/basket/otan-o-giannis-antetokoynmpo-eiche-typseis-gia-tin-agora-enos-playstation.9304237.amp.html
    0 βαθμοί
  42. Οι τελείες είναι για το τέλος. Ο cos_dr δεν έχει τέλος, είναι αέναος .....
    0 βαθμοί
  43. Γιατί το εμβόλιο είναι πρόληψη. Γιατί και με το εμβόλιο θα πρέπει να υπάρχουν μέτρα πρόληψης (κοινώς, απαγορεύσεις). Γιατί όπου υπάρχουν απαγορεύσεις, υπάρχουν και αντιδράσεις. Γιατί πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που, για τους δικούς τους λόγους, (δυστυχώς, κατά τη γνώμη μου) δεν θα θέλουν να εμβολιαστούν. Οπότε, μόλις βρεθεί θεραπεία, θα αντιμετωπίζεται και η Covid ως μια γρίπη, όπως έγινε με την Η1Ν1.
    0 βαθμοί
  44. Ακριβώς. Οποίοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό έχουν απλά τσακωθεί μαζί της. Φυσικά δεν υπάρχει κανένας νόμος που να απαγορεύει τον παραλογισμό. Ίσα ίσα τον υποστηρίζει και η τοπική τραγουδοποιια (το άσμα "Άσ'τον τον τρελό στην τρέλα του" είναι μέγα διαχρονικο χιτ :) ) μια και, γιατί να το κρυψωμεν άλλωστε, τείνει να γίνεται πολλάκις το εθνικό μας σπορ. Όχι βέβαια πως δεν συμβαίνει αυτό και σε άλλα μέρη του κόσμου. Υπάρχει. Και λέγεται ΕΜΒΟΛΙΟ. Όπως εξαφάνισε εκατοντάδες αρρώστιες τα τελευταία 150 χρόνια που υπάρχει, σώζοντας δισεκατομμύρια ζωές,έτσι θα εξαφανίσει και τον C19 αν το κάνουν ΟΛΟΙ. Εξάλλου μη ξεχνάς ότι και ΘΕΡΑΠΕΙΑ να υπάρξει δυστυχώς ,με βάση την λογική, θα πρέπει πρώτα να ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ για να....θεραπευτεις οπότε γιατί τόση ταλαιπωρία όταν η λύση που σε προστατεύει από το να αρρωστήσεις in the first place είναι απλή και ΔΩΡΕΆΝ?
    0 βαθμοί
  45. Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα κομμάτια που έγραψα κατά τη διάρκεια του Lockdown σε ένα album. Ελπίζω να σας αρέσει. Beautiful Lies by Superfunk12
    0 βαθμοί
  46. ενώ έχω σταματήσει να ασχολούμαι ενεργά με την φίλαθλη μου πλευρά από την μετεφηβεία μου, 8 χρόνια τώρα δεν έχω χάσει ούτε ένα παιχνίδι του... αυτό το παιδί (κι όμως είναι παιδί ακόμα) είναι ένα πολυεπίπεδο ηθικό βάλσαμο στο θυμικό μου... να ναι καλά και υγιής...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου