Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.132


  3. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.411


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 24/06/2022 σε όλα

  1. Τρία λεπτά stand by και άλλα τρία λεπτά αφού τον κλείσεις για να πέσει λίγο περισσότερο η θερμοκρασία στις λάμπες- αυτό (το συνολικά 6λεπτο) θεωρείται ως το ασφαλές όριο για να μετακινήσεις με ασφάλεια τον (λαμπάτο) ενισχυτή. Αυτά, μέσες- άκρες, αναφέρουν οι "σοφές κεφαλές" επί των λαμπάτων.
    1 βαθμός
  2. Σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να είναι ένας neck mini humbucker, ίσως και μαζί με κάποιον μονό.
    1 βαθμός
  3. Και εχω και την εντυπωση οτι συχνα ειναι "σκαμμενες" απο μεσα για να ειναι πιο ελαφριες. http://www.djangobooks.com/forum/uploads/editor/pe/3y41b130o863.jpg
    1 βαθμός
  4. Φαντάζομαι ότι είναι η ώρα της σιέστας. Σιγά να μην βαριέται εκεί που είναι. Μάλλον θα ρουφάει αχόρταγα το μέρος και τις συνθήκες ζωής. Για να γίνει κατηγορία κλιΠς, το βλέπω δύσκολο πάντως. Δεν υπάρχει στις δυνατές επιλογές που μπορεί ο κλαμπάρχης να ενεργοποιήσει.
    1 βαθμός
  5. Και νομίζω ότι έχουμε έναν winner για να κάνει ποδαρικό στο νέο σου κλαμπ. Αν θέλει και ο Πέτρος, θα πέσει μετακίνηση στο GJ.
    1 βαθμός
  6. Εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό ήμουν κάθετος. Ήθελα petit bouche αποκλειστικά. Και ηχητικά και εμφανισιακά. Τώρα τελευταία όμως ... σκέφτομαι πολύ και την D. Πιο ευκολόπαιχτη, λίγο πιο ισορροπημένη, για μοναξιές ή μικρό σχήμα είναι μια χαρά. Η F δεν με συγκινεί και τόσο. Είναι αυτό που λέει ο @gmoukou για τις τρύπες. Έχω υπερβολική έκθεση στα F holes μέσω της jazz κιθάρας, και προτιμώ κάτι πιο mainstream εδώ.
    1 βαθμός
  7. Έχεις απόλυτο δίκιο, δεν είπα τίποτα για τα ηχητικά χαρακτηριστικά τους. Κάποιες διαφορές είναι οι εξής. Συνήθως (αλλά πια όχι πάντα) ... Οι oval hole (petit bouche) έχουν μεγαλύτερο scale length (14 frets to body), και κατά συνέπεια πιο projected ήχο, με μεγαλύτερη έμφαση στις ψηλομεσαίες συχνότητες, γι' αυτό και θεωρούνται πιο "σολιστικό" όργανο. Οι D hole (grand bouche) έχουν μικρότερο scale length (12 frets to body), λίγο πιο all around/ισορροπημένο ήχο με λίγο περισσότερα μπάσα, και συνήθως θεωρούνται όργανα συνοδείας. Για τις F hole δεν ξέρω κάτι το ιδιαίτερο. Αυτά βέβαια δεν λένε τίποτα, βρίσκει κανείς φανταστικούς σολίστες με D hole, καθώς και υπέροχους ακκορντοπαίχτες με oval hole.
    1 βαθμός
  8. Εψήφησα λόγω εσωστρέφειας petite bouche. Δεν ξέρω, το μεγάλο μου δίνει την εντύπωση ότι πρέπει να παίξω πολλά, και τα f holes με πάνε προς jazz virtuosité. Οπότε, τέτοια θα τσίμπαγα αν εμπόρηγα. (Κι οι D μου αρέσουν όμως.)
    1 βαθμός
  9. +1 Να αναφέρω οτι κατα κύριο λόγο λατρεύω τα μεικτά σχήματα σε αυτή τη μουσική και όχι τόσο τα αμιγώς κιθαριστικά. Όσους παπάδες και να παίζει ο/οι κιθαρίστας/ες αν δεν ακούσω βιολί, ή κλαριν(έτ)ο, ακορντεόν, μαντολίνο κλπ εκεί μέσα λίγο στεγνώνω και μαραζώνω (και το βαριέμαι).
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ ωραιοτερος συνδιασμος απο παλαιωμενο olympic white και tortoise pickguard.
    1 βαθμός
  12. Νομίζω δεν έχει να κάνει με τους μουσικούς, αλλά γενικά με το επίπεδο ευνομίας σε μια χώρα.. Αν ο εργοδότης δηλαδή μπορεί να σε κλέψει, η αν όχι. Για να φτάσει το επίπεδο λειτουργίας του μουσικού επαγγέλματος σε ευρωπαϊκά επίπεδα (όπου στο επαγγελματικό επίπεδο πληρώνονται όλα, πρόβες, περιοδείες, κτλ), θα πρέπει να φτάσει η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή καθημερινότητα. Κάτι που δε θα γίνει ποτέ δυστυχώς.
    1 βαθμός
  13. Φτιάξε τι club ρε φίλος. Μσζί σου.
    1 βαθμός
  14. κι εκεί που αναπαυμένοι στις δανεικές δάφνες των σπουδαίων μουσικών περί των γενεών μας και πίσω, ξερνάμε εκ του ασφαλούς στην πλέμπα των τράπερ (κουνώντας ταυτόχρονα το δάκτυλο "στους νέοι" εν γένει μιμούμενοι τους πατεροπαπούδες μας ακριβώς με τον τρόπο που μισούσαμε), σκάνε από δω κι από κει διάφοροι Louis Cole και εκτός του αυθόρμητου χαμόγελου ικανοποίησης για την μουσική ευφυΐα που φωτίζει το μέλλον, νοιώθουμε και λίγο ντροπή... έτσι πρέπει...
    1 βαθμός
  15. Ελπίζω να μην πέσει κανένας μετεωρίτης μέχρι τότε. https://snarkypuppy.com/tour?fbclid=IwAR00xvhW-7qg1sNPdM29ioW4RKng06wk5mPXVLUYu_0gY57lmBvb7PC7dj4
    0 βαθμοί
  16. Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης είπαμε με τον σουφού να κάνουμε μια τζαζαμάσαταρ με αυξημένη (για μένα) δυσκολία, μιας και είχε πάνω πράματα που δεν είχα δοκιμάσει να κάνω μαζί. Εν ολίγοις, το νέο task για μένα ήταν μανίκι με round lam (βλέπε double bound tele project) ΑΛΛΑ με binding και pearl blocks! Η Fender λένε πως καρβάριζε τις ταστιέρες, εμείς αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε θερμότητα και να λυγίσουμε πάνω στο μανίκι ένα κομμάτι indian rosewood με ωραία νερά και πάχος μόλις 2.5 χιλιοστών όπως είχαν οι late 60s fender. Σε άλλα σπεξ: One-piece Obeche body (Υπερπανάλαφρο) 9.5" radius 6150 frets bone nut CBS headstock vintage tuners Halon JM bridge και tremolo tortoise shell pickguard Fender True vintage JM pickups CTS pots Switchcraft 3-way switch το μπάσο κύκλωμα πήγε υπέρ πατρίδος για να είμαστε no-frills nitro finish enjoy! Όποιος έχει απορίες από τον καταιγισμό του φωτορομάντζου μπορεί να τις εκφράσεις ευχαρίστως να απαντήσω! … αν ξέρω! Περιμένουμε να ωριμάσει το νιτρο γυαλλίζω με buffer και φεύγει Αθήνα να μας πει και ο σουφού τη γνώμη του. (πιο πριν ίσως διενεργηθεί τσεκ από alderbody , dimsonic, ez ,halon @Πνοή και Νύξη σε μια σεμνή τελετή.
    0 βαθμοί
  17. To άσμα είναι εν μέρει παλιό. Ήταν ένα πείραμα από τα πολύ πρώτα με το Boss BR600 κάπου 13-14 χρόνια πριν. Το είχα ανεβάσει και εδώ πολύ παλιά. Εκανα κάποιες επεμβάσεις στο δεύτερο μέρος. (οι έχοντες ευαίσθητα ώτα ας το αποφύγουν)
    0 βαθμοί
  18. Η Akai ανακοίνωσε το MPC Key 61, το πρώτο τους αυτόνομο synthesizer keyboard. Συνδυάζει ένα κλαβιέ 61-πλήκτρων ημι-βαρυκεντρισμένο με 16 MPC drum pads και 25 instrument plug-ins. Διαθέτει δύο εισόδους μικροφώνου/line/instrument με υψηλής ποιότητας προενισχυτές με phantom power και το λειτουργικό του software προσφέρει 8 κανάλια audio και 128 track MIDI sequencer, επιτρέποντας στους χρήστες να επεξεργαστούν, να κάνουν sampling και να ηχογραφήσουν χωρίς την ανάγκη υπολογιστή. Το κλαβιέ και τα 16 drum pads είναι velocity-sensitive με aftertouch, ενω η Akai λέει πως το όργανο προσφέρει την ίδια εμπειρία sampling των MPC ενω παράλληλα πορσφέρει νέους τρόπους να μορφοποιήσετε, να διαμορφώσετε και να ορίσετε ήχους με την προσθήκη ενός ελεγκτή Touch Strip και αναθέσιμα κουμπιά Q-LINK. Ρόδες Pitch bend και modulation υπάρχουν στα αριστερά και στο πάνω πάνελ βρίσκεται το transport section. Το MPC Keys 61 είναι εξοπλισμένο με 25 instrument plug-ins, και μια σειρά ποιοτικά εφέ της βραβευμένης AIR Music Tech. Μεταξύ τους υπάρχουν synthesizers όπως το Fabric XL, με sample-based synth engine και OPx4, ένα four-operator FM synthesizer. Υπάρχουν επίσης plug-ins όπως Stage Piano, Studio Strings, Stage EP και Organ προσφέροντας ακουστικούς και ηλεκτρικούς ήχους. Στο κέντρο του μπροστινού πάνελ βρίσκεται μια έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών, πολλαπλών χειρονομιών, η οποία προσφέρει έναν διαισθητικό τρόπο περιήγησης και φόρτωσης ήχων από τα ενσωματωμένα όργανα, καθώς και πρόσβαση στις δυνατότητες MIDI sequencing. Η ισχύς που κινεί το λογισμικό προέρχεται απο ένα τετραπύρηνο επεξεργαστή Arm σε συνδυασμό με 4GB RAM. Η ονομαστική τιμή του 1999 ευρώ.
    0 βαθμοί
  19. Στο 2:55 - 3:05 και στο 3:37 - 3:42 θα πάθεις ζημιά (συνεχίζει το γκλισάντο και σε άλλη χορδή χωρίς χρονικό κενό).
    0 βαθμοί
  20. Η πιο ακριβής διασαφήνιση οράματος που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου!
    0 βαθμοί
  21. 0 βαθμοί
  22. Έχω δεί κι εγώ,Στράτο.
    0 βαθμοί
  23. Και κομμένο δάχτυλο...
    0 βαθμοί
  24. βλακωδως, γιατί της είχα λιώσει τα τάστα από το πολύ παίξιμο και άρα, κάτι είχε και ήμουν συνέχεια πάνω της. Δεν έχω λιώσει τάστα σε άλλη κιθάρα. Θα μπορούσα να την είχα κρατήσει να κάθεται, θα έπαιζα τώρα αν την είχα. Η χειροποίητη ήταν πολύ καλή, και φυσικά ανώτερη από την Gitane. Δεν έχει πολύς κόσμος D για να συγκρινεις ή αν εχουν είναι 3πλασιου κόστους οπότε δεν έχει νόημα η σύγκριση. Αυτή την έδωσα γιατί είχα απομακρυνθεί από το είδος και δεν είχε νόημα να κάθεται ως ακριβό όργανο.
    0 βαθμοί
  25. Θα μιλάμε για γύφτους, θα ακούμε γύφτους, θα μιλάμε για την γύφτικη τζαζ μουσική και τα γύφτικα όργανα. Τι άλλο να κάνουμε δηλαδή? Εκτός κι αν θέλεις να πάρουμε κανένα Ντάτσουν να πουλάμε πατάτες και καρπούΖΑ στον δρόμο με ντουντούκα.
    0 βαθμοί
  26. ναι, είχα μια D-500 που βλακωδως έδωσα. Μετά είχα μια χειροποίητη Goulielmos, την είχα παρουσιάσει εδώ παλιά. Τώρα δεν έχω καν ακουστική κιθάρα :'(
    0 βαθμοί
  27. Καμία απολύτως!! Πού να αρχίσουμε και τις Τζάγκιουαρ!!
    0 βαθμοί
  28. Είδες... "Καλοχαιρέτας" ο admin μας. Ετακτοποιήθει Μια που ειπώθηκε, μια που περατώθηκε...
    0 βαθμοί
  29. Τι να καταλάβουν απο φύση, μερικοί - μερικοί, φάσιον μου... Αυτοί μεγάλωσαν ρουφώντας τον μπάφο του Scania Vabis στην ανηφόρα και τους άρεζε. Η δε σιέστα στα βουνά εξυπακούεται πριν την απογευματινή βόλτα στ' αμπέλια. Job done πάντως. Ο @blue στο σωστό κλαμπ.
    0 βαθμοί
  30. Mια απο τα ιδια, ηρθα και 'γω να μαζευτουμε πολλοι. Εχω το φυσικο αβανταζ ομως, μοιαζω (εμοιαζα?) λιγο με το Joscho Stephan
    0 βαθμοί
  31. Τελειο σετ δεν υπαρχει σιγουρα, ειναι πολυ πιο περιπλοκη η κατασταση σε σχεση με τις ηλεκτρικες κιθαρες και η καθε κιθαρα, κουρδισμα και στυλ παιξιματος θελει και το δικο της καταλληλο σετ χορδων. Χωρις να θελω να μειωσω προφανως τις διαφορες που υπαρχουν στις ηλεκτρικες κιθαρες μεταξυ διαφορετικων χορδων, στην τελικη ολες δουλευουν. Βαζεις οτι σου ακουγεται καλυτερα και σου καθεται καλα παικτικα και ξερεις οτι το οργανο "δουλευει" χωρις πολλα πολλα. Στις ακουστικες ειναι λιγο πιο περιπλοκο το θεμα - ειναι δραματικη η αλλαγη στο πως αποκρινωνται διαφορα οργαν με διαφορετικου τυπου/gauge χορδες. Αλλες κιθαρες θελουν βαριες χορδες για να παρουν μπρος, αλλες δεν τις σηκωνουν απο πλευρα κατασκευης, αλλες κομπρεσαρουν γρηγορα και αλλες ακουγονται σαν κουβαδες αν δεν εχουν πανω περασμενα συρματοσχοινα. Και η οποια επιλογη πρεπει προφανως να γινει και με βαση και το playability και το τι αντεχουν τα χερια μας. Και αν παιζεις σε περισσοτερα κουρδισματα περιπλεκεται η ισορροπια που πρεπει να επιτυχεις. Απο πλευρας τυπου χορδων να πουμε οτι πριν παμε σε gauges αξιζει να τσεκαρουμε και τα διαφορετικα ειδη που υπαρχουν (που ειναι ηδη περισσοτερα απ'οτι στο χωρο της ηλεκτρικης). Aφηνοντας στην απεξω "σπεσιαλ" σετ τυπου silk & steel, gypsy κλπ, aluminum bronze εχουμε 3 κατηγοριες: 80/20 Bronze (οι "τυπικες" χορδες ακουστικης), Phosphor Bronze (σχετικα παρομοιες αλλα λιιιιγο πιο dark & mellow απο τις 80/20) και Nickel Bronze / Monel (δεν ειναι ακριβως ιδιες αυτες αλλα same ballpark, τις βαζω μαζι). Προσωπικα ειμαι αμετακλητα φαν των Nickel Bronze / Monel. Πρωτη προτιμηση Martin Retro Monel, δευτερη αν δεν τις εχω ευκαιρες οι D'addario Nickel Bronze. Ειναι αισθητα πιο "σκοτεινες" απο τις αλλες, με πολυ πιο εντονη και μεστη fundamental νοτα χωρις το χαμο απο shimmy shimmy αρμονικες που εχουν οι 80/20. Δεν το μπορω αυτο το τσιγκινο high-end χαμο που εχουν οι φρεσκες 80/20, και ακομα λιγοτερο μπορω το ψοφιο κουφαρι που αφηνουν πισω τους οταν εξαφανιστουν μετα απο μερικες ωρες παιξιματος. Monel με τα χιλια, στιβαρη νοτα με ογκο, διαρκεια και ατακα που κραταει πανω κατω για ολη την ωφελιμη ζωη του σετ και δεν εξαφανιζεται με το καλημερα. Επισης πιο εντονη διαφοροποιηση απο οργανο σε οργανο (λενε μερικοι ακουγεται περισσοτερο η κιθαρα παρα η χορδη, λιγο κλισε μαρκετινισμος αλλα θα συμφωνησω σε γενικες γραμμες). Aπο gauge παιζω 12αρες ή 13αρες. Σε dreadnought / jumbo κιθαρα που θα παιζεται κατα κυριο λογο με πενα, βουρ 13αρες, ειδικα αν ειναι κοντη (24.75'' scale). Κυριως ομως παιζω fingerstyle, ειτε με fingerpicks ειτε με γυμνα δαχτυλα και κουρδισμενος σε open D/C κυριως. Στην κοντη συνηθως βαζω 13αρες, στα μεγαλα scale (25.5'') συνηθως κατεβαινω σε 12αρες γιατι οι 13αρες ζοριζουν λιγο με γυμνα δαχτυλα. Σε πιο μικρες κιθαρες θα κατεβαινα ισως και σε 11αρες, αναλογα το οργανο - σε ενα παλιο ρεμπετοκιθαρο που υπαρχει στο πατρικο μου εχω πανω 11αρες για να μη ζοριζεται υπερ του δεοντως. 11αρες βαζω και στην 12χορδη, που μενει και ενα τονο κατω κουρδισμενη προφανως.
    0 βαθμοί
  32. Εγώ είπα ότι ψήφισα και το άφησα το φακελάκι απάνω στην κάλπη, δεν το ριξα μέσα.
    0 βαθμοί
  33. Έχουμε "πόρτα" φίλως, είμαστε σοβαρό μαγαζί.
    0 βαθμοί
  34. Οι δυο πρώτες άσχημες! Η τρίτη κούκλα, σε εμπνέει! Μια ερώτηση... φαντάζομαι ότι οι κιθάρες αυτές έχουνε συρμάτινες χορδές, γιατί έχουν headstock από κλασικές;
    0 βαθμοί
  35. +1! Ταξιδιάρικο όπως ακριβώς μας έχεις συνηθίσει (δύσκολο πράμα). Well done! Θα μου άρεσε πάρα πολύ αν τα στοιχεία του πρώτου μέρους μπλέκονταν περίτεχνα με το δεύτερο μελωδικό και το ανάποδο έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ομογενοποίηση. Επίσης θα είναι μεγάλο συν αν αρχίσεις να δομείς αλλαγές τονικότητας μέσα σε αυτά τα μεγάλα αυτοσχεδιαστικά σόλο που συνήθως κάνεις. Πιστεύω θα απογειώσει τη κατάσταση.
    0 βαθμοί
  36. Pure fusion. Δύσκολο στην αρχή, avant garde/industrial που εξελίσσεται όμως με συνταρακτικό τρόπο προς μια μελωδική κατεύθυνση. Με τον ιδιαίτερο τρόπο του πολύ ταξιδιάρικο. Με πήγε σε μια κατάσταση σαν να τζαμάρουν οι Ozric Tentacles με τον Billy Cobham (της εποχής του Stratus), αλλά στο πολύ πιο "φευγάτο".
    0 βαθμοί
  37. Μα η σύζυγος με πιέζει να παίρνω κιθαρες,τις αρέσουν. Δεν είχε ποτέ πρόβλημα. Να φανταστείς στο προηγούμενο σπίτι είχα 14 κιθαρες και 3 ενισχυτές μαζί με όλο το στούντιο στο ΣΑΛΟΝΙ.
    0 βαθμοί
  38. ΠΩΣ να τα....μασουν οταν υπαρχει αυτο το ΑΘΛΙΟ συστημα υπολογισμου των ημερων ασφάλισης....και δεν μπορεις σε αυτες να βαλεις και τις προβες....και ουσιαστικα εδω και 15 χρονια οι μουσικοι δουλευουν 1-2 φορες την εβδομαδα σε εργασια που δικαιολογει ένσημα? Κανονικα επρεπε απο τη στιγμη που τα νομιμα χρηματα που παιρνουν ειναι κατα πολυ υψηλοτερα του βασικου να μπορουν να αγοραζουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ οσα ένσημα θελουν με τον τροπο που αγοραζονται και στην αυτασφαλιση....και στο ΙΚΑ θα έμπαιναν πολυ μεγαλυτερες εισφορες και δεν γινονταν και ολο αυτο το μπαχαλο της προσληψης και απολυσης καθε 2 ...ημερες.....
    0 βαθμοί
  39. Σας καταγγελΝω εδώ και τώρα! Σιγανοπαπαδιες....
    0 βαθμοί
  40. Αυτά είναι! Παμε δηλαδη ,για οσους δεν το εχουν καταλαβει, ανερυθρίαστα για OW MH, 66 Jazzmaster , την ομορφοτερη ΙΜΗΟ κιθαρα που εχει κατασκευαστει ποτε και την οποια την θελω απο μικρο παιδι σαν ημΑνε τα...σιδερα θα ειναι κορυφαια Hallon απο τη συμπρωτεύουσα και οι μαγνητες Fender Pure Vintage 65 (που εχουν και ακριβως τα ιδια specs με τους 66 original μαγνητες)
    0 βαθμοί
  41. Σε ευχαριστώ! Πολύ καλή ιδέα, το είχα ψάξει στο παρελθόν για να κάνω round lam αλλά τελικά χρησιμοποίησα μόνο heat gun. Δε θα έβλαπτε να προμηθευόμουν έναν ατμοκαθαριστή. Σε ευχαριστώ που μου το θύμισες!
    0 βαθμοί
  42. Είναι φοβερό. Τρεις Δημήτρηδες ....
    0 βαθμοί
  43. Δεν έχει καμία σημασία βρε συ αυτό. Να σε ενδιαφέρει το είδος είναι το σημαντικό.
    0 βαθμοί
  44. Πολυ ταξιδευτικό! Η εικόνα που μου φέρνει στο μυαλό ειναι περιπλάνηση σε μουσείο με περίεργα μηχανήματα αφηρημένης τέχνης!
    0 βαθμοί
  45. Ωραία παρέα, τα καλύτερα παιδιά σε ένα τραπέζι. Μιλήσαμε για stratocaster με μικρές παρεκκλίσεις, μάθαμε περισσότερα για όλους, είπαμε 2-3 πράγματα για τη θεματολογία του φόρουμ που ακόμα και ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού παρακούγοντας, τσίμπησε για να μας πει πως είδε τον Larry Carlton στο Blue Note, κάναμε πλάκα με τις αγγελίες... και έτσι πέρασαν 4 ώρες χωρίς να το καταλάβω. Καιρό είχα να μιλήσω με τοσο κόσμο με κοινά ενδιαφέροντα και το χάρηκα πολύ. Σας ευχαριστώ για την παρέα, Απόστολε, Αλέξη, Νίκο, Νέστορα και Πέτρο.
    0 βαθμοί
  46. Κάτι κωλοπαιδαράδες είναι, που παίζουν της Παναγιάς τα μάτια. Όποιος είναι έξυπνος όμως, δεν περιμένει να τους δει τον Νοέμβριο. Πάει 2 Ιουλίου στην Σόφια και τους βλέπει με λιγότερο από 13 ευρώ (12,77 για την ακρίβεια). Με άλλα τόσα (12,77 ευρώ) βλέπει και την προηγούμενη μέρα McLaughling στο ίδιο μέρος, και γυρνάει πίσω χορτάτος. https://embed.urboapp.com/WgZfjBP6344Utk1osGbbgUpRrtE1akKT/en/ (Πάνω δεξιά στην οθόνη πατήστε το νόμισμα για να γυρίσει από BGN σε EUR).
    0 βαθμοί
  47. Για το ματσάκι μια χαρά είναι κι αυτή Δεν μαρτυράω φυσικά τι ομάδα είμαι.
    0 βαθμοί
  48. Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν είχε βγεί έκανε να βρέξει τρία χρόνια και είχε στερέψει ο Μαραθώνας.Αν σε έπιαναν να πλένεις το αυτοκίνητο πέρναγες αυτόφωρο.Τι έγινε όταν έγινε ο υποτιθέμενος γιος του πρωθυπουργός το ξέρουμε όλοι.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου