Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.681


  2. marioG542

    marioG542

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      629


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.810


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/09/2022 σε όλα

  1. Tweed Deluxe εστω κ κλωνος!!!
    2 βαθμοί
  2. Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι το Soundcloud και γενικότερα τα streaming services δε βάζουν limiter, αλλά normalizer, δηλαδή απλά χαμηλώνουν το gain μέχρι να πιάσουν το όριο που έχουν θέσει μέσω LUFS. Το αποτέλεσμα δεν είναι limited ή όχι, απλά χαμηλώνει η ένταση σαν να τη χαμηλώνεις από το volume. Τι -6 τα πας, τι -26, το streaming service θα το φέρει πχ στο -14 ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας το συνολικό volume, οπότε δεν έχει διαφορά στο limiting. Μέσα από το limiting όμως μπορείς να πετύχεις ένα πιο έντονο κομμάτι, επιρρεάζοντας τη συνολική ένταση σε dB μέσω LUFS. Μέσα από το loudnesspenalty (πολύ χρήσιμο site) φαίνεται ότι δε το χεις παρακάνει πολύ. Πάμε τώρα στο τι παρατηρώ εγώ μέσα από την κυματομορφή του mix και το master όπως τα ανέβασες. Αυτή είναι η κυματομορφή του mix στο audacity kai me ta δύο κανάλια (δεξιά+αριστερά) σε ένα κύμα. Παρατηρώ τα παρακάτω: 1) Υπάρχουν κάποια peaks (κόκκινα σημάδια) τα οποία δε μπορώ να καταλάβω από που ακριβώς προέρχονται, αλλά μάλλον είναι από τη φωνή, συν κάποιες συχνότητες που χτυπάνε ταυτόχρονα με άλλα όργανα. Πάρε για παράδειγμα το πρώτο πρώτο στα αριστερά. Αυτό αγγίζει τα κοντά τα -0,35dΒ, ενώ φαντάσου ότι το μεγαλύτερο κομμάτι του τέλους που είναι φορτωμένο, δε ξεπερνάει κατά μέσο όρο τα -0,6 (διακεκομμένη). Αυτό τι δείχνει? Πολύ απλά ότι υπάρχει κάτι που μπορεί να χτυπίσει ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις, πράγμα που μπορεί να επιρρεάσει το γενικό mix και σίγουρα κομπρέσορες και limiters. Πώς το κάνει αυτό? Εφόσον ένα peak φτάνει ψηλότερα από τον μέσο, αυτό σημαίνει ότι θα ενεργοποιηθεί ο limiter/compressor πιο νωρίς, με αποτέλεσμα να συμπιέζεις πολύ παραπάνω ΟΛΟ το υπόλοιπο κομμάτι χωρίς να φταίει. Αυτό λύνεται με το να τσεκάρεις ένα ένα τα tracks και να δεις τι μπορεί να δημιουργεί αυτά τα peaks. Όταν το βρεις, είτε θα χρειαστεί να επέμβεις με κομπρέσορα, είτε με limiter, είτε με EQ, είτε με transient editor, όπως μπορείς. 2) Ακούγοντας το mix καταλαβαίνω ότι πρέπει να "ανοίξεις" το mix λίγο παραπάνω, μιας και αυτή τη στιγμή είναι όλα στο κέντρο και κατά πάσα πιθανότητα, πολλά όργανα "παλεύουν" συχνοτικά μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι πάλι αυτά τα ανομοιόμορφα peaks, είτε απλά λάσπη και ένα όχι και τόσο καθαρό αποτέλεσμα. Βάλε λοιπόν λίγο stereo separation, κάνε λίγο hard-panning σε κάποια όργανα. Μπορείς πχ την κιθάρα να τη στείλεις -50 αριστερά, και το πιάνο +50 δεξιά. Δε χρειάζεται να πας all the way στο 100. Κανονικά πρέπει και τις δεύτερες να τις σπάσεις στα πλάγια, και να αφήσεις κέντρο μόνο την πρώτη φωνή. Για stereo imaging μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Ozone Imager που ειναι τσάμπα και πολύ καλό. Μπορείς να το βάλεις στην κιθάρα και στο πιάνο πχ, αλλά και στις φωνές, ειδικά στις δεύτερες. Το σημαντικότερο, κόψε συχνότητες που δε χρειάζονται. Πχ, αν η μπότα της drums χτυπάει στα 50-60Hz, και το μπάσο στα 100, κόψε με high pass/low cut τις υπόλοιπες χαμηλές του μπάσου και λίγο τις ψηλές της μπότας, έτσι ώστε να μη χτίζεται μαζί με την μπότα. Αυτό μπορείς να το κάνεις και στην κιθάρα σε συνδιασμό με το μπάσο, πχ να κόψεις τα μπάσα τις κιθάρας για να μπορέσει να αναπνεύσει το μπάσο. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και στη φωνή. Είδα ότι έχεις Cubase, δε ξέρω αν η έκδοσή σου το υποστηρίζει αυτό αλλά είναι φοβερό εργαλείο. Στα channel settings, στo Equalizer του κάθε track, δίπλα από το όνομα έχει να διαλέξεις ένα άλλο track και να συγκρίνεις τα EQ τους. Για παράδειγμα, εδώ βλεπεις το μπάσο να συγκρίνεται με τις κιθάρες, και βλέπεις ότι έχω κάνει χώρο στο μπάσο, κόβοντας μέχρι τα ~180 από τις κιθάρες. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα!
    1 βαθμός
  3. Θα είναι υποκειμενικό το θέμα. Και τα δύο μπορούν ιδανικά να προσφέρουν το "ίδιο" αποτέλεσμα. Δηλαδή έχουν μεγάφωνα για όλο το ηχητικό φάσμα. Full Range δηλαδή. Το Flat Response είναι υπο συζήτηση μιας και οι κατασκευές για ένταση είναι αντιστρόφως ανάλογες αυτών της πιστότητας.
    1 βαθμός
  4. Οι μεγαλύτεροι έχουν δικές τους επιχειρήσεις πια.
    1 βαθμός
  5. Ένα όνομα που δεν πολυακούγεται, ενώ έχει πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, τεράστιες συνεργασίες, και μοναδικό στυλ φραζαρίσματος. Κιθαρίστας και συνθέτης από την Νέα Υόρκη, γεννημένος το 72. "Jonathan Kreisberg is an American jazz guitarist and composer known for combining timeless melodicism with forward–thinking lines and textures. His compositions have been performed by his quartet on five continents. Kreisberg has led groups including Larry Grenadier, Bill Stewart, Gary Versace, and Kevin Hays. He has collaborated with Lonnie Smith and has performed as a sideman with Lee Konitz, Joe Locke, Ari Hoenig,[2] Stefano di Battista, and Don Friedman. He has also performed 20th century works with the New World Symphony[2] directed by Michael Tilson Thomas." Πηγή: https://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Kreisberg Το παίξιμό του είναι εκπληκτικό, μοντέρνο ακόμα και σε post-bop πράγματα. Φράσεις λυρισμού, ακολουθούν φράσεις με μεγάλα διαστήματα, το φραζάρισμά του είναι απίθανο, και ο ήχος επίσης καταπληκτικός. Απολαύστε τον με την μπάντα του, που αποτελείται από τους ... Jonathan Kreisberg - Guitar Will Vinson - Alto Saxophone Gary Versace - Piano Joe Martin - Bass Mark Ferber - Drums Όλοι μαζί παίζουν σαν λυσσασμένοι μια σύγχρονη bop σύνθεσή του.
    0 βαθμοί
  6. Κατ αρχάς το κομμάτι του Styles φαίνεται να έχει mono το beat με φοβερό de-essing και τις φωνές και τα πλήκτρα stereo για τo widening και τo κομμάτι φαίνεται να είναι πολύ πιο wide. Το beat του είναι compressed απ το limiting συνολικά του κομματιού, όχι γιατί έχει κομπρεσσάρει τα τύμπανα και είναι πολύ πιο δυνατά, το δικό σου είναι πολύ πιο vocal mix. Η μπότα του είναι πολύ πιο ψηλά συχνοτικά απ τη δική σου, τα μπάσα και τα πλήκτρα δίνουν τα sub αλλά είναι ταυτόχρονα και εξαιρετικά high passed, ίσως 12db στα 50hz? Εσένα αντίθετα φαίνεται να έχει αρκετό masking στις χαμηλές. H φωνή θα έλεγα ότι είναι πολύ hollow στο δικό σου, τις λείπουν πολλές χαμηλομεσαίες και γενικά θα έλεγα λείπουν απ το κομμάτι σου. Αυτός ίσως να είναι και ο λόγος που λες ότι σου ακούγεται χάλια σε μικρότερα συστήματα. Τελευταία παρατήρηση τα πλήκτρα μου ακούγονται να έχουν κάποια artefacts στα ψηλά, ίσως έχεις βάλει εκεί κάποιο exciter η eq? Όσον αφορά τα levels θα διαφωνήσω με το πού πρέπει να είναι το κομμάτι. Ανεξάρτητα με το normalizing που κάνουν οι διάφορες πλατφόρμες το κάθε compression έχει τον δικό του ήχο. Μπορείς ποτέ να φανταστείς πχ τους Royksopp στα -14db? Αυτό πχ αν θυμάμαι είναι στα -3db...
    0 βαθμοί
  7. ναι αλλά περιορίζει αν πχ χτυπήσει +5 σε κάτω απο 0 συμπιέζοντας. Αμεσα δεν το ακούς, αλλά συνέχεια θα σε ενοχλήσει. Πως να σου πω, το πρώτο σου ειναι ξεκούραστο και ευχάριστο. Όπως πήγε τελικά με το μαστερ σου και την όποια επέμβαση του sc δεν μου αρέσει πλέον. Είπες ότι δεν σ αρέσει και σένα. Να το πω απλά, θέλεις να είναι δυνατό και ζωντανό για να πιάσει τον άσχετο κόσμο άστο. Θες να σε ευχαριστήσει (που δεν σε ευχαριστεί) άστο όπως ήταν. Αλλά πλέον όπως λες θα συγκρίνεται με τα σύγχρονα? Διάλεξε μόνος σου
    0 βαθμοί
  8. Όντως, μπορεί να έχει καλύτερο ήχο από του Thomann, όμως όπως σου είπα πιό πάνω δεν το έχω δει από κοντά. Η επιλογή μεταξύ των δύο είναι καθαρά λόγω τριετής εγγύησης. Επίσης δεν γνωρίζω κάποιον που να έχει παίξει με artesia έτσι ώστε να μας πει την γνώμη του.
    0 βαθμοί
  9. εδώ βλέπεις τι εφαρμόζει η κάθε πλατφόρμα. Το sc λέει -8 με -13. Προσωπικά όταν ακούω τα δικά μου μέσα στο cubase είναι πάντα πολύ καλύτερα και πάντα τα κάνω -14. Αλλά δεν είμαι και επαγγελματίας να σκάσω κι όλας. Ειλικρινα δεν ξέρω πως συμπεριφέρονται οι αλγόριθμοι του(ς) αν το κομμάτι σου είναι υποτονικό δηλαδή -17 ή -9 ή -8. Πάντως ειλικρινά το αρχικό σου το απολαμβάνω. Πιθανόν το χάλασες με το μαστερ. Αν έχεις καλή μείξη το μαστερ πρέπει να προσθέσει ελάχιστα. Και όλα αυτά τα limiters/maximizers εντυπωσιάζουν, αλλά τελικά κουράζουν τον ακροατή (αν ο ακροατής είναι σοβαρός). Εσένα σε νοιάζει που είναι συμπιεσμένο. Ενας 14άρης που θα το ακούσει θα τον νοιάξει ή όχι?
    0 βαθμοί
  10. θεωρώ ότι με το master σου το χάλασες το κομμάτι. Το αρχικό είναι πάρα πολύ καλό. Το δεύτερο με ενοχλεί. Δεν ξέρω πόσα lufs είχες στην αρχική μείξη και που το κατέληξες και με τι επεμβάσεις. Θα προτιμούσα να δώσω το αρχικό να το κάνει master το ίδιο το soundcloud
    0 βαθμοί
  11. Προσωπικά, για Kurzweil ή Yamaha θα πήγαινα μόνο σε μοντέλα άνω των 1000 ευρώ. Τώρα, εάν ήταν να επιλέξω υποχρεωτικά μεταξύ Artesia και μοντέλα του Thomann, θα διάλεγα του Thomann καθαρά και μόνο λόγω τριετής εγγύησης κι ας ήταν υποδεέστερο. Εκτός κι αν θέλεις να κάνεις πειράματα. Βέβαια, μπορεί να σου βγεί καλό, ποτέ δεν ξέρεις. Δεν το έχω δει ποτέ από κοντά ούτε έχω ακούσει γνώμες από κάποιον γνωστό που να καταλαβαίνει από πιάνα και κλαβιέ. Παρακάτω είναι η επίσημη σελίδα του προϊόντος. https://artesia-pro.com/products/dp-10e-digital-piano/ Μην ξεχνάς πως εκτός του οικονομικού, σημαντικότατος παράγοντας είναι οι γνώσεις και οι ανάγκες - απαιτήσεις του χρήστη. Εάν κάποιο προϊόν σε καλύπτει με αυτά που σου προσφέρει, περί ορέξεως...
    0 βαθμοί
  12. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα VST3 plugins, όλων των κατασκευαστών, μέσα στο Waves StudioRack. Πάρτε το δωρεάν εδώ: https://t.co/RtTyyOYcHU
    0 βαθμοί
  13. εγώ προοτιμώ την mp3 έκδοση που έστειλες. Μήπως ζήτησες το soundcloud να κάνει master? Εμένα του soundcloud πολύ τσιτωμένο μου ακούγεται
    0 βαθμοί
  14. -9 είναι δυνατα. Το soundcloud ειναι πλατφορμα επίσης και σιγουρα το χαμήλωσε στα -14
    0 βαθμοί
  15. Κι εγώ στο δικό μου σύστημα δεν ακούω κάτι συμπιεσμένο από mastering/limiting συνολικά του κομματιού. To κομμάτι συνολικά μπορώ να πω ότι για τα δικά μου γούστα είναι και υποσυμπιεσμένο με εξαίρεση για κάποιο λόγο τα τύμπανα τα οποία μου ακούγονται flat out limited.
    0 βαθμοί
  16. να τα πάρουμε από την αρχή. Με ποιό daw είναι φτιαγμένο? όταν το ολοκλήρωσες στο daw στα ποσα db lufs το έκλεισες? εκεί σε ικανοποιούσε το αποτέλεσμα ? και πως το άκουγες? μέσω μονιτορ? ακουστικών? (εννοώ μέσω του daw). Μετά έκανες την προσπάθεια να δεις να το ακούσεις με τα ίδια μονιτορ/ακουστικά μέσω της πλατφόρμας που το έστειλες?
    0 βαθμοί
  17. Καλησπέρα Andrew, Καταρχάς έπρεπε να στείλεις και το απλό master αρχείο wav γιατί το Soundcloud ήδη κάνει normalize, όπως όλα τα services. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να δω την κυματομορφή του mix, και όχι του master, μιας και τα περισσότερα προβλήματα προέχρονται από τη μείξη, και κακή διαχείρηση των transients. Το mastering δεν είναι απλά να πιάσεις ένα στόχο στα LUFS. Γιατί το στόχο τον πιάνεις, αλλά θυσιάζεις άλλα πράγματα. Αν το mixing είναι καλό, τότε στο mastering δε χρειάζεσαι πολλά πολλά. Το κομμάτι το άκουσα στα monitor ηχεία μου. Δεν μου ακούγεται κάτι τρομακτικά συμπιεσμένο, αλλά σίγουρα γίνεται χειρότερο όσο μπαίνουν περισσότερα όργανα, και ιδιαίτερα όταν μπαίνουν τα κρουστά. Φαίνεται να πνίγεται η φωνή, ειδικά αν το συγκρίνεις με την αρχή. Συνεπώς δεν είναι θέμα του tablet πιστεύω. Αυτό μπορεί να συμβγαίνει για διάφορους λόγους, αλλά κυρίως λόγω κακής μείξης. Μάλλον ξεφεύγουν κάποια peaks και ενεργοποιούν τον limiter με τέτοιο τρόπο ώστε να ρίχνει και στοιχεία που δεν θες, όπως πχ η φωνή. Αυτό διορθώνεται με το να προσέχεις τα transients σε κάθε όργανο να μην ξεπερνούν ένα σημείο, με σωστό compression και limiting όπου χρειάζεται. Επίσης σίγουρα συχνότητες που συγκρούονται μεταξύ τους θα δημιουργίσουν σαν άθροισμα βαβούρα και peaks, και αυτά ίσως ενεργοποιήσουν και τους compressορες και limiters που έχεις βάλει στο mastering. Μπορεί απλά να μην έχει ομοιομορφία η ένταση ανάλογα με την ποσότητα των οργάνων. Πολλές φορές πρέπει να προσέχεις τις εντάσεις ανάλογα το section, και να βάζεις automation ανάλογα την πολυπλοκότητα του σημείου στο κομμάτι. Γι αυτό το λόγο, συνήθως κάνουμε mastering σύμφωνα με το πιο "δυνατό" μέρος ενός κομματιού. Τώρα για το tablet, να ξέρεις ότι, ειδικά οι μικρές συσκευές, αλλά και κάποια ακουστικά όπως handsfree, έχουν κάτι σαν limiters από μόνα τους προκειμένου να προστατεύσουν τη συσκευή, οπότε μην περιμένεις την καλύτερη ποιότητα. Για να είσαι σίγουρος όμως, πάντα πρέπει να τσεκάρεις διάφορες εκδοχές master σε όσες περισσότερες συσκευές μπορείς. Από ξεφτύλα 3ευρώ ακουστικά μέχρι και αυτοκίνητο αν έχεις.
    0 βαθμοί
  18. επίσης όταν λες ταμπλετ τι εννοείς? ακούς το κομμάτι στο τάμπλετ πως ? από τα ηχεία του τάμπλετ ή με ακουστικά στο τάμπλετ? και όπως να είναι περιμένεις να βγάλεις συμπέρασμα από το τάμπλετ?
    0 βαθμοί
  19. Andrew σε ακούω στο PC με ηχεία Creative- όλες οι φωνές ακούγονται κανονικότατα.
    0 βαθμοί
  20. αυτό που έβαλες είναι soundcloud. Λες ότι δοκίμασες -11 και -9. Αυτά είναι πολύ δυνατά ήδη σε σχέση με το -14 που θεωρητικά οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν. Αν το βρήκαν δυνατό σίγουρα το συμπίεσαν με κάποιο δικό τους τρόπο που πιθανον να μη σου αρέσει. Γι αυτό λέμε, μόνοι μας το κάνουμε στα -14
    0 βαθμοί
  21. από όσο γνωρίζω για να μην γίνει επέμβαση (δραστική) από τον πάροχο που θα κάνει το streaming θα πρέπει να υποβάλεις αρχείο με -14 dbLUFS και -1 peak. Αυτό που ακούω στο soundcloud καλούτσικο ακούγεται. Εχεις λινκ γι αυτό που λες ότι ακούγεται συμπιεσμένο?
    0 βαθμοί
  22. Τον ακούς και δεν το πιστεύεις!
    0 βαθμοί
  23. Η πώληση φυκιων δια μεταξΩτας κορδέλας? Σίγουρα.
    0 βαθμοί
  24. Κβαντικέ με έσωσες από επικείμενη αγορά ενισχυτή ακουστικής, thanks. Η φάση είναι ότι εδώ και 10 χρόνια που παίζω ακουστική ποτέ δε μου χρειάστηκε, άρα γιατί να μου χρειαστεί τώρα. Το gas είναι ακαταμάχητο. Μπορεί να ξοδέψεις πολλά λεφτά σε κάτι που δε θα σου χρειαστεί ποτέ. Πάντως για ηλεκτρική σε live καταστάσεις ακόμα δεν μπορώ να αποχωριστώ τη λάμπα. Συμφωνώ με τον @Yannis Methenitis ότι αν έχεις έναν καλό ενισχυτή τρέμεις να τον βγάλεις έξω, οπότε για ζωντανές καταστάσεις, ένα ελαφρύ combo με δυνατό και καλό ήχο σε σώζει. Εκεί έρχεται και κουμπώνει ο Fender Bassbreaker 30r που πήρα πέρυσι, ο οποίος είναι πολυεργαλείο. Με σώζει και από την υποχρέωση να κουβαλάω πολλά πετάλια
    0 βαθμοί
  25. Έχω δοκιμάσει αρκετούς και σχετικά ακριβούς ακουστικούς ενισχυτές.Καμια σχέση έτη φωτός μπροστά ένα καλο ηχείο.Ασε που οι ακουστικοί ενισχυτές δεν την παλεύουν με ηλεκτρικές κιθάρες σε μεγάλη ένταση. Βασικά με τέτοιο σετ παίζω μέχρι στιγμής αλλά οι ακουστικοί ενισχυτές δεν έχουν ελπίδα αν έχεις τύμπανα. Γι'αυτό και ψάχνω να πάρω ένα καλό ηχείο και έπειτα ίσως άλλο ένα και μια μικρή κονσόλα.Βασικα είναι PA με πεταλιερα.Αλλα για έναν κιθαρίστα ένα ηχείο και πεταλιερα είναι κομπλέ. Αν βέβαια παίζεις με ακουστική και τραγουδάς ο ενισχυτής έχει το προνόμιο ότι έχει εφέ για την φωνή οπότε γλιτώνεις πετάλια καλώδια κτλ.
    0 βαθμοί
  26. Τετάρτη 14 & Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022, 21:30 Jonathan Kreisberg -Ηλεκτρική κιθάρα Nelson Veras – Nylon String Ακουστική Κιθάρα Δυο από τους πιο εφευρετικούς κιθαρίστες του 21ου αιώνα συναντιούνται στη τζαζ σκηνή του Jazzét Music Hall, στο Χαϊδάρι. To Jazzét Music Hall, ξεκινά δυναμικά το νέο κύκλο συναυλιών του, με δύο σημαντικές συναυλίες -ορόσημο για τη σύγχρονη διεθνή τζαζ σκηνή- την Τετάρτη 14 και Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου με την πολυσυζητημένη και εξέχουσα καλλιτεχνική συνάντηση των εκλεκτών κιθαριστών Jonathan Kreisberg και Nelson Veras. Οι μεγαλύτερες συνεργασίες συχνά χτίζονται πάνω σε δύο μοναδικές προσωπικότητες που συνδυάζονται για να δημιουργήσουν κάτι πέρα και έξω από αυτό που είχαν πετύχει οι δύο ξεχωριστά. Όταν αυτές οι δύο εμβληματικές προσωπικότητες είναι ομοϊδεάτες αλλά κατέχουν τη δική τους ακουστική και μουσική αισθητική, η πρόκληση πλέον, είναι να φτάσουν σ΄ ένα τέτοιο νέο υψηλό επίπεδο καλλιτεχνικής δημιουργίας όπου θα συμπαρασύρουν μαζί τους το ενθουσιασμένο κοινό τους. Τέτοια είναι η μουσική και προσωπική φιλία των κιθαριστών Jonathan Kereisberg και Nelson Veras και οι επερχόμενες ηχογραφήσεις τους όσο και οι παγκόσμιες περιοδείες τους θα μυήσουν το ακροατήριο τους σε έναν νέο ήχο στον κόσμο της κιθάρας. Ο Jonathan Kreisberg είναι επιφανής κιθαρίστας, για τον συνδυασμό του διαχρονικού “μελωδισμού“ και του αμερικάνικου swing με τη δική του καινοτομική μουσική σκέψη και αντίληψη. Η μουσική του εξακολουθεί να προσελκύει διεθνώς νέους θαυμαστές και να επηρεάζει την ανερχόμενη γενιά νέων μουσικών. Έχει ηγηθεί των δικών του γκρουπ σε περιοδείες σε όλο τον κόσμο και ηχογραφήσει αρκετά άλμπουμ που είναι ευρέως καταξιωμένα από κριτικούς και ακροατές. Έχει παίξει και ηχογραφήσει με τους Dr Lonnie Smith, Joe Locke, Lee Konitz, Bill Stewart και Larry Grenadier μεταξύ άλλων θρύλων της jazz καθώς ερμήνευσε έργα του 20ου αιώνα με τη New World Symphony υπό τη διεύθυνση του Michael Tilson Thomas. O Nelson Veras χαρακτηρίζεται εδώ και καιρό, ώς ένα από τα “σπουδαία μυστικά του κόσμου της κιθάρας” έχοντας ένα μοναδικό στυλ που βασίζεται σε μία μίξη τεχνικής της κλασικής κιθάρας, εξαιρετικών σύγχρονων τζαζ γραμμών, κλασικής αρμονίας και των βραζιλιάνικων ρίζων του. Τον ανακάλυψε ο Pat Metheny σε ηλικία 14 ετών και κέρδισε πολλά βραβεία πριν καν κλείσει τα 19 του. Το 1998 σε ηλικία 14 ετών ήταν ένας από τους τρεις νικητές του “Premo Visa of Brazilian Music” μαζί με τους Hamilton de Hollanda και Andre Mehmari. Έχει κυκλοφορήσει αρκετά προσωπικά του άλμπουμ, ερμηνεύσει και ηχογραφήσει με τους Steve Coleman, Michel Petrucciani, Tomasz Stanko και Manu Kaché μεταξύ πολλών άλλων. "Ο Jonathan Kreisberg και ο Nelson Veras είναι δύο από τις πιο εφευρετικές κιθαριστικές φωνές σήμερα. Μαζί έχουν δημιουργήσει ένα απόλυτο άλμπουμ ορόσημο, όχι μόνο για τον κόσμο της κιθάρας, αλλά και για τη μουσική του XXI αιώνα." – Guitarist and Composer, Chico Pinheiro «Δύο από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες σε τέλεια συμβίωση. Αυτό είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα μεγαλύτερα έργα “ντουέτο κιθάρας “που έχω ακούσει μέχρι σήμερα. ανανεωτικό και εμπνευσμένο!» - Guitarist and Composer, Lionel Loueke ΣΥΝΔΡΟΜΗ 15€ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 210 5815626 ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ: 731, 845, 892, Α15 ΜΕΤΡΟ: Μ3 ΣΤΑΣΗ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ (15΄με τα πόδια) ____________________________________________ JAZZET CAFE - ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ 99-101, ΧΑΪΔΑΡΙ
    0 βαθμοί
  27. Θα εμφανιστεί στο Jazzet music hall στην Αθήνα για δύο μέρες την επόμενη εβδομάδα (14-15 Σεπτεμβρίου) μαζί με τον Nelson Veras. Από το άλμπουμ που έχουν κάνει:
    0 βαθμοί
  28. Μάλλον ποιοτικότερη. Βέβαια εγώ έγραψα αναφερόμενος στα συγκεκριμένα ηχεία και το Helix. Αυτό είναι αόριστο.
    0 βαθμοί
  29. Είναι μια πολύ ωραία λύση. Χοντρικά 1,5 χιλιάρικο.
    0 βαθμοί
  30. Για να παίξεις με αυτοενισχυόμενο ηχείο κατευθείαν από ηλεκτρική θες και ένα amp sim, σωστά; Άρα αυτή τη δουλειά θα στην κάνει η πεταλιέρα που ανέφερες λογικά, πχ για line6 θα είναι το Helix, αν κι έχει πολλά μπλιμπλίκια...
    0 βαθμοί
  31. Ο ενισχυτής των ονείρων μου μαζί με κάποια καλή πεταλιερα line6 όχι τις πολύ ακριβές έχουν πολλά μπλιμπλικια. https://www.soundimage.gr/product/yamaha-dbr-10-aytoenishyomeno-iheio?skr_prm=WyIwMjA0YmNkMy1jNTY3LTQ5NDItYTBiYy01Y2EzMmRlNGNkOWIiLDE2NjI1Mjg4ODY4NTgseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0
    0 βαθμοί
  32. Όχι ρε γμτ, ας διορθωθεί αυτό. Θα είχε γενέθλια ο Κώστας αν ήταν ακόμα κοντά μας.
    0 βαθμοί
  33. 585mbps download 44mbps upload 5G Αθήνα, Κυψέλη.
    0 βαθμοί
  34. Οι mesa είναι φτιαγμένοι για σένα.
    0 βαθμοί
  35. Δεν άντεξα. Μου έλειπε κάτι τέτοιο απο τότε που έδωσα το Tech-21 PSA1 πριν κάτι χρόνια. Το πήρα σήμερα απο τις αγγελίες και παίζω, παίζω... και ξαναπαίζω. Iridium uber alles! Θα γράψω και την δική μου άποψη όταν θα το έχω ξεψαχνίσει.
    0 βαθμοί
  36. Κι εγώ δεν είχα ζηλέψει άλλο ενισχυτή απο τον Lonestar Special και όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία τον πήρα με κλειστά μάτια. Θαυμάσια καθαρά, όγκος και EQ που ακούει. Το βάθος του είναι ένα τεράστιο Accutronics spring reverb και όσο και αν είμαι λάτρης του ψηφιακού βάθους, αυτό πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς στο είδος. Δεν έχω ακούσει καλύτερο. Ούτε μπινγκ, ούτε μπόινγκ και δεν μπαίνει ποτέ εμπόδιο στον ήχο παρά προσθέτει στον ζεστό ήχο της λάμπας, χωρίς να ξεχωρίζει, ούτε να αλλοιώνει. Το βρώμικο κανάλι δεν είναι για metal. Προσφέρει όμως όλα τα στάδια breakup. Aπο μόλις, μέχρι σχεδόν Santana και οι ξεχωριστές επιλογές έντασης των δύο καναλιών, βοηθούν τα μάλα στο live, ενώ σε συνδυασμό με το onboard boost καθιστά την ανάγκη πεταλιών ανύπαρκτη. Είναι όμως μια Ferrari F40. Κορυφαίες επιδόσεις, κούκλα αλλά μπελαλίδικη. Μου έκαψε την ανορθώτρια 2 φορές και τις τελικές άλλη μια. Δουλεύει σε υψηλές τάσεις το μηχάνημα και θέλει τα καλύτερα parts. Έκανα και τη διόρθωση στο κύκλωμα που μου πρότεινε το εργοστάσιο και δουλεύει άψογα αλλά δεν τον βγάζω έξω για live. Τρέμω. Τον συνδέω με καμπίνα Lonestar 1X12, καθώς και τον φοβερό value for money που θα με ακολουθεί στα live πλέον, Crate.
    0 βαθμοί
  37. Πάντα θα είναι αυτός. Δεν βλέπω πώς θα αποκτήσω έναν...
    0 βαθμοί
  38. Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο, σίγουρα θα υπάρχει κάποιος εκεί έξω που θα είναι dream amp για μένα αλλά όντας συνηθισμένος να βασίζω τον ήχο μου στο pedalboard (είμαι της άποψης ότι πιο εύκολα θα βρεις πχ τον overdrive ήχο σου από ένα πετάλι παρα από έναν ενισχυτή - και εδώ που μένω δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να δοκιμάσεις soldano, mesa boοgie κτλ - αν και δεν νομίζω να διαθέτω τέτοιο budget..) δεν έχω ''λαχτάρα'' για κάποιον συγκεκριμένο καθώς με έναν καλό καθαρό λαμπάτο - βάση για πετάλια είμαι ικανοποιημένος....
    0 βαθμοί
  39. Απο το στόμα του master luthier το τι κάνει και προσφέρει το Custom shop. Ο ίδιος αγαπάει ιδιαίτερα μια Squier όπως αναφέρει.
    0 βαθμοί
  40. Συγνωμη δεν ειναι φουσιον. Φουζιον ειναι ή φασιον
    0 βαθμοί
  41. Ενδεικτικό βίντεο για το πώς ακούγεται ένα καλό drive
    0 βαθμοί
  42. Αν αυτό είναι τζίτζικας τότε φέρε ακόμα περισσότερα Boss
    0 βαθμοί
  43. Να 'στε καλά ωρέ παλικάρια! Πάρτε και ένα βίντεο που μόλις τράβηξα, με ένα ωραίο backing που βρήκα....
    0 βαθμοί
  44. Ωρε τι πεταλάρα είναι αυτή? Δεν ξέρω εάν είναι το καλύτερο, αλλα σίγουρα είναι το λιγότερο βαρετό μοντέλο της συμπαθούς, κατά τα άλλα, boss. Είναι 1+1 πετάλια, με ξεχωριστά χειριστήρια για το καθένα, με δυνατότητα να τα κάνεις stack μεταξύ τους, αλλά και να τα παίζεις παράλληλα. Μπορεις να εναλλάσεις μεταξύ των δυο, να μπουστάρεις το ένα με το άλλο με τη βοηθεια εξωτερικού ποδοδιακόπτη και πολλά άλλα. Και το βασικότερο, όλοι οι ήχοι είναι εξαιρετικοί και πάρα πολύ δυναμικοί. Ακομα και στον δύστροπο origin 20, που δεν του αρέσουν οι πολύ βρώμικοι ήχοι, με αυτό το πετάλι ακούστηκε ωραία σε κάθε ρύθμιση. Σίγουρα θα μπεί στην πεταλιέρα μου. Εδώ παίζω με stratocaster πρώτα με το bd2, έπειτα με το jhs, και μετά με τα δυο μαζί παράλληλα. Με gain στο 13.00 σε όλα. Παρατηρείστε πόσο δυναμικό είναι στην πένα, ακόμα και στο Parallel mode, προς το τελος. jb2par.mp3 Εδώ παίζω με Bd2 (τέρμα gain) και στη συνέχεια μπουστάρω με jhs (0 gain). jb2boss.mp3 Εδώ παίζω με JHS (τέρμα gain) και στη συνέχεια μπουστάρω με το bd2 (0 gain) jb2jhs.mp3 Και εδώ όλοι οι ήχοι μαζεμένοι, αλλάζοντας τα mode διαδοχικά, με gain στη μεση. jb-2.mp3 Και εδώ ένα πολύ ωραιο βίντεο για το πως γεννήθηκε αυτό το πετάλι, προ 5 ετών, από των έναν εκ των δημιουργών.
    0 βαθμοί
  45. Κι άλλο διαστηματικό παίξιμο (με γωνίες όπως το λέω εγώ). Ο τύπος έχει καρασύγχρονο παίξιμο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου