Προς το περιεχόμενο

Πτωση τιμων


victor130

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τα πράγματα είνα πολύ απλά παιδιά To Eliminator έχει τιμή καταλόγου ή ανώτατη λιανική τιμή όπως την λέει ο Στόλλας 395 Ευρώ και μια απλή έκπτωση του 12% παει στα 347 και άν το κάνεις 15% (που πλέον είναι standar) πάει 335Ε. Τόσο απλά. Το θέμα είναι πόσο θα το ψάξεις! ;)

www.myspace.com/thomasnastos

www.thomasnastos.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Θεμα:Ειστε αντε γεια!! 

 

 

Αυτό με κάνει να γελάο ακόμα  ;D

 

Να'σαι καλά!

 

Υπαρχουν καταστήματα στην Αθήνα που κάνουν τιμές σαν της Γερμανίας απλά ελάχιστοι τα ξέρουν γιατί δεν έχουν φανταχτερές βιτρίνες.

 

Δεν θέλω να αναφέρω ονόματα για να μην θεωριθεί διαφίμηση απλά ενώ παλιότερα κοίταζα μόνο Γερμανία τον τελευταίο χρόνο πρώτα κοιτάο να δώ τι θα βρώ εδώ και μετά αν δεν μου κάνει η εδώ τιμή και ειναι αντε γειά (  >:( >:( ) τότε βου από Γερμανία.

 

αλλά είναι και αρκετά μαγαζιά που είναι όντως άντε γειά!  :P ;D ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως λέω οτι αφού τελικά πέτυχε αυτό που ήθελε, δηλαδή να πέσουν η τιμές στο εν λόγο μαγαζί, μια χαρά τους τα έιπε και καλό τους έκανε στην τελική γιατί πιστεύω ότι πολύ λίγοι πλέον δεν κάνουν έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν κάτι και ειδικά από το internet. Οπότε στάνταρ 8α είχε χάσει και κάμποσους πελάτες που δεν θα αγοράζαν λόγο υψηλού κόστους και απλά δεν θα ασχολιόντουσαν όπως ο φίλος victor130. Είστε  Γ Τ Π έπρεπε να τους πεις!!!

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως λέω οτι αφού τελικά πέτυχε αυτό που ήθελε, δηλαδή να πέσουν η τιμές στο εν λόγο μαγαζί, μια χαρά τους τα έιπε και καλό τους έκανε στην τελική γιατί πιστεύω ότι πολύ λίγοι πλέον δεν κάνουν έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν κάτι και ειδικά από το internet. Οπότε στάνταρ 8α είχε χάσει και κάμποσους πελάτες που δεν θα αγοράζαν λόγο υψηλού κόστους και απλά δεν θα ασχολιόντουσαν όπως ο φίλος victor130. Είστε  Γ Τ Π έπρεπε να τους πεις!!!

Φίλε μου, δεν πάει έτσι. Το γεγονός ότι είχε αποτέλεσμα το υπερβολικό ύφος του victor130 δεν σημαίνει ότι μας δίνεται το δικαίωμα να μεταχειριζόμαστε οποιοδήποτε μέσο προκειμένου να πετύχουμε μια καλύτερη τιμή.

Αν π.χ. πάω αύριο στο Bon Studio και πλακώσω στις μπουνιές τον υπεύθυνο του τμήματος με τα keyboards, είναι σίγουρο ότι θα μου δώσει το Oasys στο κόστος προκειμένου να γλιτώσει το ξυλοφόρτωμα. Αποτελεσματικό κι αυτό αλλά δεν βλέπω κανένα να το εφαρμόζει. :P

 

Για να μην το πλατιάζω το θέμα, όταν απαιτείς από έναν μαγαζάτορα να διατηρεί τις τιμές του σε νορμάλ επίπεδα και να αντιμετωπίζει σοβαρά τους πελάτες του, πρέπει να κρατάς ανάλογη στάση ως καταναλωτής.

Θεωρώ ότι η συστηματική αποφυγή ενός συγκεκριμένου καταστήματος ώστε ο ιδιοκτήτης να αναγκαστεί να ρίξει τις τιμές είναι πιο σωστή αντιμετώπιση και σίγουρα δεν προκαλεί τόσο όσο ένα σχεδόν υβριστικό e-mail που στην τελική δεν πρόκειται να λειτουργήσει πάντα θετικά...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως λέω οτι αφού τελικά πέτυχε αυτό που ήθελε, δηλαδή να πέσουν η τιμές στο εν λόγο μαγαζί, μια χαρά τους τα έιπε και καλό τους έκανε στην τελική γιατί πιστεύω ότι πολύ λίγοι πλέον δεν κάνουν έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν κάτι και ειδικά από το internet. Οπότε στάνταρ 8α είχε χάσει και κάμποσους πελάτες που δεν θα αγοράζαν λόγο υψηλού κόστους και απλά δεν θα ασχολιόντουσαν όπως ο φίλος victor130. Είστε  Γ Τ Π έπρεπε να τους πεις!!!

Φίλε μου, δεν πάει έτσι. Το γεγονός ότι είχε αποτέλεσμα το υπερβολικό ύφος του victor130 δεν σημαίνει ότι μας δίνεται το δικαίωμα να μεταχειριζόμαστε οποιοδήποτε μέσο προκειμένου να πετύχουμε μια καλύτερη τιμή.

Αν π.χ. πάω αύριο στο Bon Studio και πλακώσω στις μπουνιές τον υπεύθυνο του τμήματος με τα keyboards, είναι σίγουρο ότι θα μου δώσει το Oasys στο κόστος προκειμένου να γλιτώσει το ξυλοφόρτωμα. Αποτελεσματικό κι αυτό αλλά δεν βλέπω κανένα να το εφαρμόζει. :P

 

Για να μην το πλατιάζω το θέμα, όταν απαιτείς από έναν μαγαζάτορα να διατηρεί τις τιμές του σε νορμάλ επίπεδα και να αντιμετωπίζει σοβαρά τους πελάτες του, πρέπει να κρατάς ανάλογη στάση ως καταναλωτής.

Θεωρώ ότι η συστηματική αποφυγή ενός συγκεκριμένου καταστήματος ώστε ο ιδιοκτήτης να αναγκαστεί να ρίξει τις τιμές είναι πιο σωστή αντιμετώπιση και σίγουρα δεν προκαλεί τόσο όσο ένα σχεδόν υβριστικό e-mail που στην τελική δεν πρόκειται να λειτουργήσει πάντα θετικά...

 

Σωστός.Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μεσα πάντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ενταξει Alchemist αστο....φοβερο και το ατυχες παραδειγμα που ανεφερες,και το email δεν ηταν σχεδον υβριστικο αλλα ο τιτλος ηταν εσκεμενα επικριτικος και χιουμοριστικος ταυτοχρονα.Αντιλαμβανομαι τη λεπτη σου θεση αλλα επετρεψε μου να εχω αλλη αποψη για τους Ελληνες μαγαζατορες που αμα θελουν μπορει να κατεβασουν κατα πολυ τις τιμες τους σε σχεση με τα καταστηματα της Ευρωπης.Διοτι ο συγκεκριμενος καταστηματαρχης εδειξε ποσο κατακορυφα πεφτουν οι τιμες αν τους αντιπαραθεσεις ενα site με καλυτερες απο τις δικες τους.Αλλα προφανως δεν ετυχε να το κανει κανεις αυτο και οταν το εκανα αθελα μου ειδα το συγκεκριμενο αποτελεσμα.Το αποτελεσμα ειναι που μετραει για μενα κα για πολλους αλλους, οι υπολοιποι ασχοληθειτε με το δεντρο και αφηστε το δασος.Και αν στειλω και κανα email στο drumstore θα δεις πως θα παει το elliminator απο 348 σε 330.Αλλα δε ειναι αυτη η δουλεια μου,μια φορα το εκανα και καταλαβα τι φρουτα ειναι και πως πεφτουν οι τιμες,οποιος κανει ερευνα αγορας ξερει και βγαινει παντα κερδισμενος.Πολλοι απο αυτους λοιπον πονταρουν στο γεγονος οτι οι ελληνες καταναλωτες δεν κανουν ερευνα αγορας ελα ομως που οι εποχες εχουν αλλαξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδάκι μου κι εσύ!!! Αν σε έγραφε, θα έκραζες μετά. Λίγο τακτ με τους πάντες δε θα σου βγει ποτέ σε κακό

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα δε ειναι αυτη η δουλεια μου,μια φορα το εκανα και καταλαβα τι φρουτα ειναι

Μεγάλο λάθος να κατατάσουμε τους ανθρώπους σε κατηγορίες και μετά να τους κρίνουμε όλους σαν "ίδιους" επειδή ανήκουν στην "ίδια" κατηγορία...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου σιγουρα ξερω να γραφω σοβαρους τιτλους οταν θα χρειαστει να στειλω ενα email και να πω καποια σοβαρα λογια σε μια σοβαρη επιχειρηση.Το υφος μου ηταν αναλογο τις αντιμετωπισης που εδειχνε το συγκεκριμενο καταστημα μηνες τωρα στον καθε ενα απο εμας ο οποιος πηγαινε να αγορασει σαν προβατο επι σφαγη το καθε προιον 20% και 30% πανω σε σχεση με τις υπολοιπες τιμες του ανταγωνισμου.Το υφος μου λοιπον να εισαι σιγουρος οτι τον πειραξε πιο πολυ και μεσα σε μια μερα(σε αντιθεση με σενα που δεν θα με επαιρνες στα σοβαρα) αυτος με πηρε και διορθωσε τις τιμες του σε πολλα απο τα προιοντα του.

 

Βασικά φίλε εμένα το email που μου έστειλες με στενοχώρησε και το λέω φιλικα. Πχ. αυτό που λες εδώ πέρα ότι σας έσφαζε σαν αρνιά και του άξιζε δεν το καταλαβαίνω. Σας πήρε με απαγωγείς και σας έσυρε στο μαγαζί του και εκτός κι αν αγοράζατε θα σας έκανε γαργάλημα μέχρι θανάτου; Πως του άξιζε; Επειδή ήταν ακριβός; Συμφωνώ ότι έλεος με τις τιμές αλλά απο κει και πέρα δεν συμφωνώ με τίποτα παραπέρα και όσο για το αποτέλεσμα που ήταν να φτηνήνει τις τιμές θα μπορούσε να έχει επιτευχθεί χωρίς να έχεις φερθεί σε έναν συνανθρωπό σου απαράδεκτα (όπως με το email που του έστειλες). Έλεος με την επιθετικότητα χωρίς νόημα. Να πω ότι κάποιος σου δίνει σπασμένη συσκευή να τα ακούσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...το email δεν ηταν σχεδον υβριστικο αλλα ο τιτλος ηταν εσκεμενα επικριτικος και χιουμοριστικος ταυτοχρονα.

Εντάξει, εδώ είναι το πρόβλημά μας. Εσύ θεωρείς το e-mail που έστειλες χιουμοριστικό, εγώ το εκλαμβάνω κάπως διαφορετικά. Δεν είμαι σίγουρος πόσο χιουμοριστικά θα το έβλεπες εσύ ο ίδιος αν ήσουν στη θέση του μαγαζάτορα αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο.

Πάντως αυτό που είπε ο boukaw μερικά posts παραπάνω ήταν πολύ σωστό. Ο καταστηματάρχης που παίρνει τέτοια mails θα μπορούσε πολύ άνετα να τα γράψει και να μην τους δώσει καμία σημασία (λόγω ύφους πάντα). Αυτό θέλω να σου πω τελικά, το ύφος του mail σου ήταν τέτοιο που οι πιθανότητες να το περνούσαν στο ντούκου ήταν πολύ μεγάλες και στο φινάλε, δεν λέει τίποτα που ένας το πήρε σοβαρά.

 

Αντιλαμβανομαι τη λεπτη σου θεση

Την ποιά; Τι έχει η θέση μου δηλαδή και είναι λεπτή; ???

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου