Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για πεταλιερα.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά.  ;D

Τώρα τελευταία σκάφτομαι να αγοράσω μια καινούργια πεταλιερα. Το παίξιμο μου είναι από Rock ( Zeppelin, Gallagher, Hendrix κλπ) και Soft Metal.

 

Σκάφτομαι να πάρω την Boss gt-10. Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας αλλά και αν αξίζει περισσότερο μια midi πεταλιερα. (που κατά την γνώμη μου πιστεύω ότι αξίζει γιατί πρέπει να κάνει απίστευτους ήχους.) Αλλά στο θέμα του Midi είμαι άσχετος. Αν έχετε να προτείνετε κάτι θα ήταν πολύ ευγενικό και καλοδεχούμενο.

:)

Επίσης αν ξέρετε κάποιο Site που μπορώ να βρω πως θα πετυχω ήχους από διάφορα συγκροτήματα και τραγούδια τους όπως πχ το solo του stairway to heaven.

 

Σας ευχαριστώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

καλώς ήρθες φίλε

εκτός από την gt 10, θα σου πρότεινα και την pod x3 live. Και οι δύο πεταλιέρες έχουν την δυνατότητα εύρεσης ήχων και κατέβασμά τους από το internet.

Η midi πεταλιέρα είναι (προσωπική μου άποψη) περισσότερο μπέρδεμα παρά ουσία, κυρίως για τη μουσική που θέλεις.

Καλό ήχο έχει και η Tonelab, την οποία μπορείς να βρεις και μεταχειρισμένη σε πολύ καλή τιμή.

 

Dreamers come and go, but a dream's forever

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά.  ;D

Τώρα τελευταία σκάφτομαι να αγοράσω μια καινούργια πεταλιερα. Το παίξιμο μου είναι από Rock ( Zeppelin, Gallagher, Hendrix κλπ) και Soft Metal.

 

Σκάφτομαι να πάρω την Boss gt-10. Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας αλλά και αν αξίζει περισσότερο μια midi πεταλιερα. (που κατά την γνώμη μου πιστεύω ότι αξίζει γιατί πρέπει να κάνει απίστευτους ήχους.) Αλλά στο θέμα του Midi είμαι άσχετος. Αν έχετε να προτείνετε κάτι θα ήταν πολύ ευγενικό και καλοδεχούμενο.

:)

Επίσης αν ξέρετε κάποιο Site που μπορώ να βρω πως θα πετυχω ήχους από διάφορα συγκροτήματα και τραγούδια τους όπως πχ το solo του stairway to heaven.