Προς το περιεχόμενο

Slash, Marshall Silver Jubilees και JCM800s


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο Slash signature λένε ότι είχε φτιαχτεί στα ακριβή specs του Silver Jubilee 2555, με την διαφορά όμως ότι πολλοί από αυτούς που έπαιζε ο Slash ήταν μονταρισμένοι με 6550 τελικές, κι όχι EL34.

Με 6550 είναι αυτοί που χρησιμοποιεί για τα καθαρά,λόγω headroom.Οι ενισχυτές για το overdrive είναι EL34.

 

Συν τοις άλλοις, αν δεν απατώμαι υπήρξε revision στο κύκλωμα του Silver Jubilee, oπότε η όλη ηχητική του ιστορία μπερδεύεται.

...απατάσαι  ;)

Είχα και έναν Jubilee πριν τον Slash και ήταν σχεδόν ίδιοι.

 

Επίσης, o Σλας έπαιζε με πολύ ψηλά το master vol και χαμηλά το preamp, και βέβαια σε καμπίνες με 4 25ρια Greenbacks.

Vintage 30.

 

Προσωπικά, ακόμη κι αν είχα 100% τον εξοπλισμό του, ποτέ δεν θα ήλπιζα να ακουστώ σαν κι αυτόν για ευνόητους λόγους...  ;D ;D

Συμφωνούμε  :)

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όντως ισχύει για τις 6550, όπως φαίνεται και στα λινκς που είχα βάλει στην αρχή. Όσον αφορά στα V30s, πράγματι πάντα καταλήγει σε αυτά (και τα διαφημίζει σαν official endorser) αλλά τα 25ρια τα χρησιμοποιούσε στην Appetite for Destruction εποχή. Το λινκ που είχα δώσει προηγουμένως και αναφέρει τα 25ρια δεν δουλεύει, αλλά το περιεχόμενο της σελίδας αναδημοσιεύτηκε εδώ: http://wylde.tistory.com/45

 

Kαι όσον αφορά στα circuit revisions, φοβούμαι πως δεν απατώμαι, πχ: http://www.marshallampforum.com/forum/viewtopic.php?t=11100&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=602af235049050a8f86c094c684a253f

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι όσον αφορά στα circuit revisions, φοβούμαι πως δεν απατώμαι, πχ: http://www.marshallampforum.com/forum/viewtopic.php?t=11100&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=602af235049050a8f86c094c684a253f

 

..ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση,απατάσαι αν νομίζεις πως θα ακούγονται πολύ διαφορετικά  ;)

Διαβάζοντας πάντως από το link που έδωσες,οι marshall πρέπει να είναι οι ενισχυτές με τη μεγαλύτερη παραφιλολογία πίσω τους.Όχι οι τελευταίοι Jubilee ακούγονται καλύτερα από τους πρώτους,όχι μου έτυχε πειραγμενος-modified ενισχυτής και τι θα τον κάνω και δε συμμαζεύεται  :)

Προσωπικά δε νομίζω πως αξίζει να δώσεις πια λεφτά για κάποιο vintage marshall.Yπάρχουν ενισχυτάρες εκεί έξω που δίνουν τον ήχο των παλιών ενισχυτών και άλλο τόσο.

 

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..Προσωπικά δε νομίζω πως αξίζει να δώσεις πια λεφτά για κάποιο vintage marshall.Yπάρχουν ενισχυτάρες εκεί έξω που δίνουν τον ήχο των παλιών ενισχυτών και άλλο τόσο.

 

Πες 2-3  ενισχυτάρες.

Αντε να μαθαίνουμε και εμείς οι νεαροί ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε Slash signature δεν έχω παίξει, oύτε με τόσους πολλούς JCM800 για να επαληθεύσω το ότι ήταν πολύ inconsistent στον ήχο τους. Με Silver Jubilee όμως έχω παίξει και ήταν φοβερός, όπως επίσης τον έχω δει και σε διάφορες συναυλίες, μια εκ των οποίων ήταν και αυτή του Bonamassa.

 

Ο Slash signature λένε ότι είχε φτιαχτεί στα ακριβή specs του Silver Jubilee 2555, με την διαφορά όμως ότι πολλοί από αυτούς που έπαιζε ο Slash ήταν μονταρισμένοι με 6550 τελικές, κι όχι EL34. Συν τοις άλλοις, αν δεν απατώμαι υπήρξε revision στο κύκλωμα του Silver Jubilee, oπότε η όλη ηχητική του ιστορία μπερδεύεται.

 

Επίσης, o Σλας έπαιζε με πολύ ψηλά το master vol και χαμηλά το preamp, και βέβαια σε καμπίνες με 4 25ρια Greenbacks. Προσωπικά, ακόμη κι αν είχα 100% τον εξοπλισμό του, ποτέ δεν θα ήλπιζα να ακουστώ σαν κι αυτόν για ευνόητους λόγους...  ;D ;D

 

Θανάση οι Silver Jubilees ήταν επετειακοί ενισχυτές ("silver jubilee" στα αγγλικά σημαίνει "αργυρή επέτειος", συνήθως η 25ετής ενός γάμου ή μονάρχη), και βγήκαν σαν περιορισμένη έκδοση το '87 με αφορμή τον εορτασμό 25 ετών κατασκευής ενισχυτών του Jim Μarshall.

 

Σήμερα πωλούνται καμιά φορά στο Ebay - μοιάζουν αρκετά με τους JCM800, όμως αν επιθυμείς έναν ενισχυτή μοντέρνας παραγωγής βγαίνει σήμερα ένας πολύ ωραίος Marshall που αν και με διαφορετικές τελικές, θα σε φέρει πολύ κοντά σε εκείνα τα ηχοχρώματα (και που βεβαίως τον χρησιμοποιεί και ο ίδιος ο Slash), ο Vintage Modern.

 

Θα συμφωνήσω και γω με τον bloody sunday οσον αφορα το νεο διαμαντακι της Marshall - τον vintage modern. Πολυ ωραιος ηχος τοσο στο low οσο και στο high sensitivity mode.Και επισης εχει πολυ καλο master volume - κοινως παιζει αναπαντεχα καλα σε χαμηλες εντασεις για Marshall. Πλησιαζεις ευκολα σε τετοιους ηχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι υποκειμενικο το θεμα αλλα σε καμια περιπτωση δεν λες τον vintage modern πατατα. Για οσους τρεφουν αυταπατες, για χρηση χωρις attenuator στο σπιτι ακουγεται πολλες φορες καλυτερα απο ολους τους vintage Marshall. Κατα τη γνωμη μου πολυ ανωτερος του JVM. Καθαριζει πολυ καλυτερα με το volume απο τον JVM αν και δεν εχει τοσα κουμπακια και ηχους. Αλλα αυτα που κανει τα κανει πολυ καλυτερα απο τον JVM και απο πολλους αλλους. Στο λεω γιατι τον εχω + τους ειχα δοκιμασει διπλα διπλα για πολυ ωρα στην Αγγλια (που δεν ειναι κομπλεξικοι οι καταστηματαρχες) πριν τον παραγγειλω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Από το The Marshall Shoppers Guide ( http://www.legendarytones.com/marshallshoppers2.html ) μερικές αλήθειες που 100% ισχύουν. Α, και ο Vintage Modern θα ήταν ένας πολύ καλός ενισχυτής μόνο αν κόστιζε 500 ευρώ...(αυτή είναι η γνώμη μου).

 

Eπίσης δεν υπάρχει κανένας λόγος για κανέναν και ποτέ να αγοράσει ενισχυτή με diode clipping (βλ. Jubillee). Mπορείτε με έναν vertical input JCM800 να διαλέξετε μόνοι σας τα Fuzz/Distortion/Overdrive που θέλετε.

 

Μπορείτε να ακολουθήσετε το link και να διαβάσετε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Παρακάτω παραθέτω μόνο το μέρος που αφορά το Topic.

 

Right now at the time of this writing (5/02), there is a lot of “hype” surrounding the JCM 800 series and the market value of them has been driven up as a result. The notion is basically this: JCM 800’s are ALL great and the JCM 900’s that follow all “suck”. As with any rumors/hype there ARE some elements of truth within the statements, but it is NOT always so clear-cut.

 

The JCM 800 series marked a very unique time in Marshall history. Marshall was free from a contractual distribution deal and in essence celebrated its “independence” with the introduction of the JCM 800 series. Cosmetically now changed with front and rear panels and chasis that extended all the way across the bottom of the amplifier heads, and its larger logo now put onto a fabric backing piece, this is the basic Marshall “look” that continues today.

 

Inside the circuit, the early master volume and non-master volume models continued and were essentially the same as the JMPs that preceded them. To my ears however, I hear just a slight bit more gain and brightness from the circa ’81-’83 JCM 800 master volumes. These were and are aggressive rock amplifiers and sound great. Unfortunately, with the “hype” surrounding the master volume models, especially the strength of the 100 watt 2203, its value has eclipsed the earlier JMP variations. Whether this will continue remains to be seen, but with Marshall recently “reissing” its 2203 model as well as bringing out the limited “Zakk Wylde” (Ozzy Osbourne) model also based on the 2203, the 2203 buzz is currently hot!

 

However, during circa 1985, the design of the 100 watt JCM 800 series changed in order to cut costs. The age of the “vertical input” style of inputs as used on 2203s and 2204s for years had ended. A new “horizontal input” configuration began and this in itself only meant that the potentiometers and input jacks were now mounted directly to the printed circuit boards rather than being wired up with flying lead wires. This obviously simplified construction and in itself was NOT such a big deal, but what WAS a big deal was the change in the filtering and power supply structure of the 2203 (but NOT the 2204 - which remained unchanged) that took place later in l986 – this was also designed to reduce costs. Unfortunately, this latter change altered the tone of the amp. When looking at a “vertical input” JCM 800 2203 (or earlier JMP 100 watt for that matter) at the chassis, a total of six filter capacitors (those large “cans” that look like tubes) were previously present. The first of the horizontal input models were basically unaffected and examples such as the one pictured below show a design with five filter caps rather than the previous six. The primary four caps grouped together that ran as two pairs in series, was still part of the design and corresponded to Marshall's early power supply design. The circa late-1986 2203's, to reduce costs further, incorporated reduced power supply requirements and specifications and was able to eliminate one "pair" of the series-run caps, reducing the number to three filter caps total. Unfortunately these new 2203's just didn’t have the same “punch” or power levels. Sure, they were still loud, but were much more grainy and thin-sounding as they were turned up. It did NOT help that at around the same time, the U.S.A. versions of the JCM 800 series began to re-adopt the EL34 tubes, which otherwise could've been a blessing. For Marshall’s best-selling 2203 and 2204 single-channel master volume heads, the switch in tubes actually limited the tone further since the 6550 – while not as quick to break up – still provided a fuller tonal range in this particular configuration. In essence, the "three-capped" 100 watt JCM 800 was the first Marshall that did NOT necessarily sound better as the volume went up - in fact, it began to sound worse - more grainy, thin, and muddy as the volume increased. REMEMBER: THIS is simply MY opinion represented above - you may prefer the later JCM 800's as is your right to do so!

 

During the JCM 800 series, Marshall introduced its first channel-switching amps that also included reverb with the 2210 and 2205 (100 and 50 watt models respectively) heads (combos were available as well) and these quickly became the best sellers in the range. What made these popular besides the benefit of a separate clean (really, more semi-clean) and distortion channel was the fact that the distortion channel had a bit more preamp gain built in that could be dialed in with an additional knob. As a previous owner of a 2210, I felt it was an o.k. amplifier but two things bothered me about it. 1) the clean channel would sometimes “bleed” into the distorted channel and produce weird overtones. The bleedover problem was a well-known occurrence and was a design-fault issue. 2) The overall distortion tone lacked the fullness and punch of the earlier single-channel vertical input models. Yes, more preamp gain was on tap with the dual-channel Marshall, but it was just typically a bit thinner overall. All said, these amps could still produce some desirable tones, especially in a studio environment where volume could be controlled and reduced - a pleasant irony for Marshall since they were known as the amps you had to "crank up"!

 

In 1987 Marshall brought out its Silver Jubilee series for its 25th anniversary. In the ‘80s, the “hot-rodded Marshall” was all the craze, with Marshalls being modified in all kinds of ways around the world for more preamp-gain as well as options such as direct outs and effects loops. Again, the desire has always been and continued to be to get more distortion at lower levels and this was before the era of the THD Hot Plate, which in my mind, really revitalized and revolutionized the vintage amp market as it is today (read the review in the amp section). In anycase, Marshall set out to produce its own hot-rodded from the factory amplifier and the various 50 and 100 watt Silver Jubilee amps were born. They looked cool as well with chrome mirrored panels and unique silver tolex.

 

These amps have their own unique sonic structure and are rather versatile. The tone circuits worked much more dramatically when one would turn up or down the e.q. controls. More gain was also produced, thanks to a diode circuit that provided additional distortion from one of the gain stages. Tube purists have criticized this circuit saying it is lacking due to not being a pure tube circuit. However, because of the design of the amp itself which really has a well-designed preamp tone stage in particular, the Jubilee amps enjoy widespread popularity and have become rather collectable today.

 

The “modern” features such as an effects loop, direct out, a channel switching modes brought further versatility to the amp and in all fairness in my experience, this series does a great job of capturing the essence of the earlier Marshall tones as well as doing the best of the modern higher-gain sounds. Diodes or not, Marshall did a nice job refining this preamp circuit and the design but also still incorporated the “cost-reducing” elements that occurred about a year earlier (reduced power supply filtering along with PCB-mounted pots and jacks). Since the Jubilee series were newly-tuned circuits, Marshall seemed to put more care into the final tone and design of these models than they did with the regular JCM 800 line when the “cost-cutting” went into effect!

 

The Jubilee 2555 100 watt head continued after 1987 as the “Custom series 25/50 2555” and was produced in standard black trim. Later, the amp would be “reborn” again as the Slash Signature amp.

 

The last of the JCM 800s were produced in 1990

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το The Marshall Shoppers Guide ( http://www.legendarytones.com/marshallshoppers2.html ) μερικές αλήθειες που 100% ισχύουν. Α, και ο Vintage Modern θα ήταν ένας πολύ καλός ενισχυτής μόνο αν κόστιζε 500 ευρώ...(αυτή είναι η γνώμη μου).

Κάποιος φίλος τον έδινε 600 ευρω,πάνω απο 1 μήνα.

Επίσης μεγάλη πατάτα είναι και ο JCM 800 RI.

Τον πήρα απο φίλο σε πολύ καλή τιμή,άλλαξα λάμπες, αλλά η πατάτα δεν άλλαξε χρώμα ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

..ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση,απατάσαι αν νομίζεις πως θα ακούγονται πολύ διαφορετικά   ;)

Διαβάζοντας πάντως από το link που έδωσες,οι marshall πρέπει να είναι οι ενισχυτές με τη μεγαλύτερη παραφιλολογία πίσω τους.Όχι οι τελευταίοι Jubilee ακούγονται καλύτερα από τους πρώτους,όχι μου έτυχε πειραγμενος-modified ενισχυτής και τι θα τον κάνω και δε συμμαζεύεται  :)

Προσωπικά δε νομίζω πως αξίζει να δώσεις πια λεφτά για κάποιο vintage marshall.Yπάρχουν ενισχυτάρες εκεί έξω που δίνουν τον ήχο των παλιών ενισχυτών και άλλο τόσο.

 

 

Κάποιος φίλος τον έδινε 600 ευρω,πάνω απο 1 μήνα.

Επίσης μεγάλη πατάτα είναι και ο JCM 800 RI.

Τον πήρα απο φίλο σε πολύ καλή τιμή,άλλαξα λάμπες, αλλά η πατάτα δεν άλλαξε χρώμα ;)

 

 

@ Roybatty: Ναι υπάρχουν. Οι Mojave και οι Roccaforte είναι οι προσωπικοί μου αγαπημένοι. Κοστίζουν 2500-3000$ άρα...Από εκει και πέρα μόνο σε kit του Metropoulos έχω ακούσει ήχο. Αν καταφέρεις να έχεις έτοιμο ένα kit με όλα τα upgrades και με λιγότερα από 1500 ευρώ αξίζει τον κόπο.

 

@ffmakis: Mετασχηματιστή έπρεπε να αλλάξεις. Να βάλεις επάνω έναν Mercury Magnetics (νομίζω βγάζει ειδικά γι αυτό το μοντέλο εκδόσεις με περισσότερο headroom ή περισσότερο γκάζι ανάλογα με τα γούστα). Βέβαια κοστίζει, αλλά έχω ξαναγράψει ότι τα Reissues με τα κινέζικα parts δεν προσφέρονται για πιστή αναπαραγωγή του ήχου των παλιών Marshall. Aλλο πράγμα οι Drake (made in U.K μετασχηματιστές), πως να το κάνουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου