Προς το περιεχόμενο

συμβολαιο με δισκογραφικη: οδηγιες για αρχαριους παρακαλω!!!


darshan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλά 20.000.000 για ένα LP το 67? Δε νομίζω.

 

γιατι σε παραξενευει το 67? τοτε ηταν που φευγαν κατα εκατομμυρια οι δισκοι και οχι τωρα. τοτε η αγορα και συλλογη δισκων ηταν απο τα πιο δημοφιλη χομπι , τωρα υπαρχει η συλλογη κινητων , vitage κιθαρων, plugins , μαρσπιεδες σποιλερ φιλτροχωανες, κλπ κλπ  Την μουσικη την ακουμε τζαμπα αφου ... (αττικη (=αθηναικη) συνταξη  ;D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 149
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

...Αφού σας αρέσουν τόσο πολύ οι αριθμοί θα σας πρότεινα να ψάξετε τις συνολικές πωλήσεις της Νάνας Μούσχουρη (της γνωστής με τα περίεργα γυαλιά ;D)......το νούμερο είναι, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό...αλλά δεν νομίζω πως αποδεικνύει κάτι ::)

 

Ο Wow! (και οι υπόλοιποι κάποιες στιγμές  ;)) έγραψε κάποια πολύ σημαντικά πράγματα  για την σημασία και τον ρόλο των δισκογραφικών εταιριών παγκοσμίως (ειδικά των "ανεξάρτητων") και αυτό θα έπρεπε να είναι το αντικείμενο της κουβέντας (τουλάχιστον είναι πιο κοντά στον τίτλο του thread...sorry αν τον αντιλαμβάνομαι λανθασμένα) .......είναι κρίμα αυτές οι απόψεις να χάνωνται μέσα στην αδιάφορη συζήτηση περί πωλήσεων Ελλήνων στο εξωτερικό, την αιώνια κόντρα των 40άρηδων (+,-) ανάμεσα στον Χατζιδάκι και τον Θεοδωράκη, στο ουτοπικό ή όχι του ελληνικού αγγλόφωνου ροκ και άλλα τέτοια "όμορφα" :( :(

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το νούμερο είναι, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό...αλλά δεν νομίζω πως αποδεικνύει κάτι

 

Ειναι πανω απο 100 εκ.και αποδεικνυει αν μη τι αλλο οτι ο συνδιασμος κακου γουστου,light αισθητικης και νοσταλγιας για τον παιδαρα βαρκαρη των διακοπων μας στα 70s στο...Greece σε συνδιασμο με τρισαθλια τραγουδια μπουζουκοποπ ;D επιφερει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ επιτυχια.. ;D ;D ειδικα αν το κοινο ειναι 50αρηδες ξενερωτοι Γαλλοι... ;D ;D (ρε τι παθαμε με τους Γαλλους) ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

σύμφωνα με τις δισκογραφικές της εταιρίες είναι περισσότερες από 250 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ :o και για κάποιους άλλους περισσότερα από 300.....

 

και όμως αυτό δεν αποδεικνύει (για μένα ) τίποτα απολύτως όπως πολύ γλαφυρά περιέγραψε και ο Superfunk

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Wow! (και οι υπόλοιποι κάποιες στιγμές  ;)) έγραψε κάποια πολύ σημαντικά πράγματα  για την σημασία και τον ρόλο των δισκογραφικών εταιριών παγκοσμίως (ειδικά των "ανεξάρτητων") και αυτό θα έπρεπε να είναι το αντικείμενο της κουβέντας

 

 

 

 

Nα μιλησουμε για τις "ανεξαρτητες εταιριες" που ηταν "μελη" των πολυεθνικων? , π.χ 4AD και πολλων αλλων?...

 

παρτε το χαμπαρι...

 

  ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΔΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

 

 

Nα μιλησουμε για τις "ανεξαρτητες εταιριες" που ηταν "μελη" των πολυεθνικων? , π.χ 4AD και πολλων αλλων?...

 

παρτε το χαμπαρι...

 

   ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΔΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

 

 

 

man αν η 4AD ή η οποιαδήποτε 4AD επιτελεί σωστά το έργο της ως ανεξάρτητο label (καταλαβαίνεις τι εννοώ) ακόμα και κάτω από την "ομπρέλα" της πολυεθνικής ...προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα.....το αντίθετο μάλλον αν η 4AD ήταν ενα μικροσκοπικό label με τοπική διανομή τότε η μισή μου δισκοθήκη δεν θα υπήρχε ;D ;D ;D

 

Δεν θεωρώ κακό την ύπαρξη πολυεθνικών κολλοσών, μάλλον αναγκαία...θεωρώ κακό την ΜΗ ύπαρξη "ανεξάρτητων" label (όπως βλέπεις χρησιμοποιώ εισαγωγικά ;)) ή την ύπαρξη κακών label (και αυτό συμβαίνει παγκοσμίως...το "παπατζιλίκι" και η ηλιθιότητα δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό προνόμιο) ...αν κάποιος θέλει να δει τι εννοώ κακό label μπορεί να ψάξει προηγούμενο μου ποστ στο παρόν thread ;D

 

Αν το εννοείς κάπως έτσι...συμφωνούμε ;)

 

τέλος μην ξεχνάς ότι έχουν υπάρξει πάρα πολλά label, εντός και εκτός, ΕΝΤΕΛΩΣ απαλαγμένα από κάθε είδους εξάρτηση

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πανω απο 100 εκ.και αποδεικνυει αν μη τι αλλο οτι ο συνδιασμος κακου γουστου,light αισθητικης και νοσταλγιας για τον παιδαρα βαρκαρη των διακοπων μας στα 70s στο...Greece σε συνδιασμο με τρισαθλια τραγουδια μπουζουκοποπ ;D επιφερει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ επιτυχια.. ;D ;D ειδικα αν το κοινο ειναι 50αρηδες ξενερωτοι Γαλλοι... ;D ;D (ρε τι παθαμε με τους Γαλλους) ;D

 

LOL!! Απιστευτη ατακα....περα για περα αληθινη ομως κατ'εμε...

 

Στο θεμα τωρα..να πω και εγω την δικη μου εμπειρια μιας και αυτο τον καιρο η μπαντα μου εχει υπογραψει συμβολαιο με μικρη ανεξαρτητη δισκογραφικη της Θεσσαλονικης και συντομα θα κυκλοφορησουμε το πρωτο μας cd...

Καλο και αγιο το cubase,τα plugins,η ηχογραφηση στο home studio με τα παιδια και ο χαβαλες..επισης καλο και αγιο και το ιντερνετ και τα myspace,soundclick,musicwave.gr κτλ...Καναμε ενα αξιοπρεπεστατο demo μεσα απο αυτη την διαδικασια...και μαθαμε πολλα...αλλα η εμπειρια του αληθινου studio (Magnanimous) και η βοηθεια σε ολους τους τομεις απο πραγματικο μουσικο παραγωγο σε πανε πολλα βηματα παραπερα..Καταρχας νοιωθω και πιστευω πως πλεον εχω γινει καλυτερος μουσικος μεσα απο ολο αυτο,οπως και ολα τα παιδια του γκρουπ..δευτερον ειδαμε τα κομματια μας και τους εαυτους μας απο αλλη οπτικη γωνια πλεον και συνηδητοποιησαμε μεχρι που μπορουν να φτασουν και που οχι...επιτελους ενδιαφερθηκε κοσμος για εμας (μανατζερ,μαγαζια,ΜΜΕ) και τα επερχομενα live πιστευω θα κλειστουν ευκολοτερα και με καλυτερες συνθηκες...Δεν ξερω τι θα πουλησουμε ή ποσα λεφτα θα βγαλουμε απο το cd αλλα σιγουρα το reputation της μπαντας ανεβαινει και μαζι και οι ευκαιριες για προβολη και περισσοτερα χρηματα φυσικα...Νομικα θεματα,κατωχυρωσεις,δημιουργικο,εξωφυλλα φωτογραφησεις και διανομη,ακομα και η προωθηση ειναι πραγματα που δεν περασαν απο τα χερια μας...θα μου πειτε ισως κακως...αλλα σιγουρα για εμας που ολοι εχουμε και τις πρωινες μας δουλειες πολυ καλως...δεν χρειαζεται εγω να ψαξω εναν "φιλο" ή "γνωστο" φωτογραφο - γραφιστα - η οτιδηποτε αλλο χρειαστει μιας και ολα τα αναλαμβανει η εταιρια...και ετσι τις 4 ωρες που μπορω να διαθεσω την ημερα τις διαθετω μονο για να παιζω μουσικη...

Καλο το DIY, αλλα αυτο που εχω καταλαβει εγω με την εμπειρια μου ειναι οτι χρειαζεται ομαδικη δουλεια για να βγει κατι καλο..και απο ανθρωπους που ο καθενας ξερει να κανει την δουλεια του...Οπως δεν μπορω ειμαι ταυτοχρονα ντραμερ,μπασιστας,κιθαριστας πληκτρας και τραγουδιστης και εξισου καλος σε ολα αυτα, ετσι δεν μπορω να κανω την δουλεια 20 ανθρωπων με επαγγελματα τα οποια απλα εχω ακουστα...με ενα photoshop δεν γινεσαι γραφιστας,ουτε παραγωγως με ενα cubase...

Τωρα το αν η δισκογραφικη με "εκμεταλευτει" ή οχι ειναι θεμα που προκυπτει απο πολλες συνιστωσες..εμεις ουτως η αλλως μονο χρονο βαζουμε στην ολη διαδικασια και το οποιο "ταλεντο" μας...

Εν κατακλειδι,μην αφοριζεται τον ενα η τον αλλο τροπο...μετρηστε πρωτα τι θα χασετε και τι θα κερδισετε και αποφασιστε μετα...Τα μυαλα σας και τα αυτακια σας ανοιχτα...

 

Sorry και για το μακρυ post,ελπιζω να μην ξανασυμβει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι σε παραξενευει το 67? τοτε ηταν που φευγαν κατα εκατομμυρια οι δισκοι και οχι τωρα. τοτε η αγορα και συλλογη δισκων ηταν απο τα πιο δημοφιλη χομπι , τωρα υπαρχει η συλλογη κινητων , vitage κιθαρων, plugins , μαρσπιεδες σποιλερ φιλτροχωανες, κλπ κλπ  Την μουσικη την ακουμε τζαμπα αφου ... (αττικη (=αθηναικη) συνταξη  ;D )

 

Χωρίς να είμαι και σίγουρος το πιο πολυπουλημένο LP πρέπει να είναι το Thriller του Jackson (26.000.000?). Για αυτό με παραξενεύει αλλά ναι συμφωνώ με αυτό που λες περί αγοράς.

 

man αν η 4AD ή η οποιαδήποτε 4AD επιτελεί σωστά το έργο της ως ανεξάρτητο label (καταλαβαίνεις τι εννοώ) ακόμα και κάτω από την "ομπρέλα" της πολυεθνικής ...προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα.....το αντίθετο μάλλον αν η 4AD ήταν ενα μικροσκοπικό label με τοπική διανομή τότε η μισή μου δισκοθήκη δεν θα υπήρχε ;D ;D ;D

 

Σνιφφ...σνιφ... μυρίζομαι ... Dead Can Dance?  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σνιφφ...σνιφ... μυρίζομαι ... Dead Can Dance?  ;)

 

Dead Can Dance, Cocteau Twins, This Mortal Coil,The Birthday Party, PIXIES, Throwing Muses, Lush, Red Lory,Yellow Lorry. ...τα παντα!!!

 

υπήρξα τόσο πορωμένος μικρός με την 4AD που θεωρούσα πως και η κλ*νιά τους ακόμα θα μύριζε τριαντάφυλλο ;D ;D ;D

 

τελείως offtopic....ίσως όμως και όχι ;)

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει συνέντευξη του Frank Zappa (την έχω σε audio, αν θέλετε μπορώ να τη βρώ και να την ανεβάσω κάπου), όπου εξηγεί ΠΛΗΡΩΣ το πρόβλημα της στελέχωσης των δισκογραφικών εταιρειών, όπως το βίωσε ο ίδιος την περίοδο της δεκαετίας του 80.

 

Χωρίς να μπορώ να μιμηθώ το ύφος του Zappa (και με τον κίνδυνο να έχω παραφράσει κάτι μεταφέροντας αυτά που έλεγε στα ελληνικά), τα είπε περίπου ως εξής:

 

Τη δεκαετία του '60, είχαμε μόνο μεγάλες δισκογραφικές οι οποίες ενδιαφερόντουσαν πολύ για τις πωλήσεις. Αυτές τις εταιρείες τις είχανε διάφοροι πλούσιοι επιχειρηματίες, είτε γελαδάρηδες, είτε γεωκτήμονες, είτε πετρελαιάδες, οι οποίοι το μόνο που ξέρανε να ακούνε ήταν country μουσική. Τους πήγαινε λοιπόν κάποιος έναν περίεργο δίσκο, κάτι ψυχεδελικό ίσως, κάτι δικό μου... τους το βάζανε στο πικαπ, ακούγανε υπομονετικά, μασάγανε λίγο καπνό, γουρλώνανε τα μάτια και λέγανε "Ξέρω'γω ρε παιδί μου... τι είναι αυτό το πράγμα... τέλος πάντων, άντε, ας το βγάλουμε... μπορεί και να αρέσει...". Παρά την ασχετίλα τους, δεν εμπόδιζαν τη κυκλοφορία νέας και ενδιαφέρουσας μουσικής, με το σκεπτικό ότι μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους καίτοι δεν ενδιέφερε τους ίδιους.

 

Αργότερα όμως, κάτι επειδή μεγαλώσαν οι εταιρείες, κάτι επειδή μεγαλώσαν (ηλικιακά) όσοι αποτυχημένοι μουσικοί δεν είχαν κάνει καριέρα στο μεταξύ (!!!!!!!*), έπιασαν δουλειά σα στελέχη σε αυτές τις εταιρείες - με την εξής σημαντική διαφορά: αυτοί πίστευαν ότι ΗΞΕΡΑΝ τι ενδιαφέρει το κοινό και τι όχι (!!!!!!!*), οπότε τώρα τους πας κάτι δικό μου και λένε "Μπααα, ποιος να κάτσει να το ακούσει αυτό το πράγμα...;"

 

* Τα θαυμαστικά δικά μου. Τα ναρκωτικά δε ξέρω ποιος θα τα βάλει...

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου