Προς το περιεχόμενο

Service Nακα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν μερικές ώρες ελαβα ενα email απο την tc electronic οπου συμπεριλάμβανε τα εξής κάτωθι:

''If you are still sure the device is faulty, I can offer you to send it directly to us to Denmark headquarters.

But if our testing department declares no fault, you have to pay for the testing procedure.

 

If we confirm a faulty unit, we are going to check the possibility of reparation and if that is not possible, you will get a replacement.

 

In both cases, you have to pay for shipping to Denmark. We will pay for the shipping back to you.

 

Tell me about your decision.''

 

Φυσικά εγω είμαι πεπεισμένος :D πως το μηχάνημα έχει πρόβλημα.

Μήπως γνωρίζετε κανένα τρόπο που να είναι λιγότερο επιβλαβής για την τσέπη, για να τους το στείλω;

Αρε Thomann που εισαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Κάτσε εκεί που είσαι, γιατι τα 50-αρια να το στείλες με τα ΕΛΤΑ δεν θα τα γλιτώσεις,απλά πάρε στον Νακα και κάνε τα όλα όπα. Πές πηρα την εταιρία στην Δανια, και τους είπα το και το.

 

Αλλά να σου πω και το εξης, πολλές φορές δεν φταινε τα τοπικά service, αυτοι, κοιτάνε, άμα μπορουν να το κάνουν το κάνουν , άλλιως και οι ίδιοι τους το στέλνουν στην Δανια κτλ κτλ. Άμα όμως πάσχει το μηχάνημα απο ανταλακτικα, κλαφτα χαραλαμπε...μήνες όλοκληρους να έρθει ενα τσιπάκι φτιαγμένο απο άμμο, απο την κίνα, την ταιβαν κτλ κτλ.

 

Απλά ο Νακας σαν Νακας, έπρεπε να σε τακτοποιήσει ανάλογα,και πίστεψε με, αντικατάσταση για να γίνει, πρέπει να περάσει, πολλά χέρια και να πέσουν πολλά τηλέφωνήματα.

Lost To The Living

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οk!Επιτέλους όλα εντάξει,Θα το στείλει ο  Νάκας στη Δανία.

Σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται μου υποσχέθηκαν πως θα μου το αντικαταστήσουν.(οι Δανοί φυσικά,γιατί για την Ελλάδα εξακολουθεί να είναι εντάξει το μηχάνημα  κι εγώ ο τρελός ;D)

Τελικά χρειαζόταν για τέσσερις μήνες να τους ζαλίζω καθημερινά.

Γιαυτό κι εσείς να γνωρίζεται απο εδώ και στο εξής...

Don't give up the fight. ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...

Και μιά που μιλάμε για το service του Νάκα, πέρσυ έστειλα μια 01V96 με καμμένη προενίσχυση στο κανάλι 1 και αφού η κονσόλα βολόδερνε μεταξύ μεταφορικής και Νάκα κανα μήνα και ψάχνανε να την βρούνε γιατί έπεσε και ο δεκαπενταύγουστος στην μέση, μου ήρθε μία χρέωση του τύπου : 1,25 ευρώ το τσιπάκι της προενίσχυσης και 140 ευρώ(!!!) οι τεχνικές εργασίες. Πάει στο διάολο είπα, αφού έγινε τουλάχιστον. Και με το που την βάζω στο ρεύμα διαπιστώνω ότι το κανάλι οκ, αλλά δεν δούλευαν τα 4 omni out. Το χειρότερο το έπαθα από το service της Bon studio, πριν μερικά χρόνια, όταν πήρα τηλ. να ρωτήσω τι μπαταρία παίρνει ένα synth rack της korg γιατί μου έβγαζε μύνημα στο display πως η εσωτερική μπαταρία θέλει αλλαγή και μου είπαν : "Δεν μπορούμε να σου πούμε, θα πληρώσεις τα μεταφορικά να μας το στείλεις, θα πληρώσεις 1500 χιλιάδες δραχμές (τότε) που κάνει η μπαταρία, 7000 χιλιάδες δραχμές η τεχνική εργασία και έξοδα αποστολής για να μου το στείλουν πίσω. Πήγα στον "Γερμανό" έβαλα το μηχάνημα στο ρεύμα (για να μην σβηστουν οι μνήμες) το ανοίξαμε, μου άλλαξε την μπαταρία, πλήρωσα 240 δραχμούλες για μία μπαταρία λιθίου και πήγα σπίτι μου χαρούμενος.... 10 χρόνια μετά, σήμερα δηλαδή, το m3r της korg δεν ξαναχρειάστηκε αλλαγή μπαταρίας.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναγκαστηκα να παω το yamaha sy77 που εχω στον Νακα, γιατι καποια κουμπια τα ειχαν παιξει, μου ζητησαν τα εντερα τους μετα  απο ενα μηνα και εκατο τηλεφωνα, θα περιμενα αλλους δυο για να ερθουν απο εξω, φρικαρα και πηγα και το πηρα. :P

 

Και στο τελος μου το ανοιξε ενας φιλος ( noizας) το καθαρισε με αερα και ολα δουλεψαν μια χαρα. ;D

 

Συμπερασμα: εμπιστεψου το noiz. ;D ;D ;D

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Υπενθυμίζω ότι οι αρνητικές δημοσιεύσεις (τα ποστ) προς επώνυμες εταιρείες δεν πρέπει να γίνονται με "ελαφριά καρδιά". Μη ξεχνάτε ότι δημοσιεύονται και μένουν τα γραπτά σας και ανα πάσα στιγμή μπορεί να ζητηθούν εξηγήσεις από τους θιγόμενους.

Σε αυτή την περίπτωση οι καταγγέλοντες δεν μπορούν να κρυφτούν στην ανωνυμία.

Ο taskor αναφέρεται σε πολύ συγκεκριμένο θέμα και πολύ καλά κάνει να το καταγγείλει με στοιχεία.

Οταν όμως σχολιάζουμε αρνητικά χωρίς στοιχεία τότε αυτό μπορεί να ληφθεί σαν δυσφήμιση που διώκεται από τον νόμο. Παρακαλώ λοιπόν να αποφεύγονται "ατάκες" του στυλ "Μακριά!" κλπ. Λίγη σύνεση παρακαλώ.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου