Προς το περιεχόμενο

Μαγνήτες - Κατάλληλότητα - Ήχος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τους μαγνήτες.

Όπως θα έχετε καταλάβει οι γνώσεις μου για την ηλεκτρική περιορίζονται μόνο στο πως παίζεται.

Σε περίπτωση που κάποιος θελήσει να αλλάξει μαγνήτες στην ηλεκτρική του εκτός από τον ήχο που θέλει να πετύχει τι άλλα θέματα έχει να σκεφτει.Δηλαδη:

Σε μια κιθάρα με 2 μονους κ 1 διπλό μαγνήτη εμένα μου κατεβαίνει να βάλω δυο μαγνήτες di margio IJM ένα humburcer angus young.Αυτό γιατί θέλω να πετύχω τα γκάζια του Σουηδού σε συνδιασμό με το raw των ac-dc.

Τελικά το αποτέλεσμα θα είναι μια τρύπα στο νερό η κάτι που αξίζει?

 

Αν παρόμοια ερωτήματα έχουν ξανατεθεί κ απαντηθεί παρακαλώ υποδείξτε μου τα συγκεκριμένα posts και διαγραψτε το δικό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια τρύπα στο νερό

 

ακριβως ;)

 

αν ηταν με ενα μαγνητη να βγαζαμε τον ηχο του καθε παιχταρα,θα ειμασταν ολοι πλουσιοι & διασημοι ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι ο μαγνήτης είναι το 20-30% μόνο του ήχου. Τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο ενισχυτής. Αν είσαι κομπλέ απο ενισχυτή όσον αφορά τον ήχο που θες να βγάλεις τότε να αρχίσεις να σκέφτεσαι τον μαγνήτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι ο μαγνήτης είναι το 20-30% μόνο του ήχου. Τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο ενισχυτής. Αν είσαι κομπλέ απο ενισχυτή όσον αφορά τον ήχο που θες να βγάλεις τότε να αρχίσεις να σκέφτεσαι τον μαγνήτη.

 

Mάλλον ανάποδα τα λες λάμπρο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες λιγο κ τα δαχτυλα σου κ τις γνωσεις σου μετα κ θα γινει η δουλεια.

 

Ενας κιθαριστας για να πει οτι εχει αναγκη αναβαθμισης ήχου ή να πλησιασει εναν ηχο που γουσταρει θα πρεπει να σκεφτει την κιθαρα τελευταια.Αν δωσουμε κ το ποτε δικαιουσε να αλλαζεις ενα εργαλειο για τη διαφορα του παιξιματος σου τοτε αυτο ισως ειναι το λιγοτερο 2 χρονια.Μεσα στα οποια πρεπει να παιζεις-διαβαζεις αρκετα.

 

Υποκειμενικο ειναι αυτο με τη χρονολογια αλλα για να δειξω οτι η αναγκη αλλαγης μηχανηματων ειναι για αυτους που δεν ασχολουνται και πολυ με τα παιχτιρια αλλα με το πως θα "δειξει" η κιθαρα μετα την αλλαγη κ τι specs θα γραφουν οταν βαλουν πανω τον ιδιο τον fender σε αυτοκολλητο.

 

ΚΑΦΡΙΛΑ Νο1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παραδέχομαι όσον αφορά το διάβασμα κ τις γνώσεις έχω μεσάνυχτα.Καμία σχέση με το παίξιμο βέβαια.Καταλαβαίνω προς τι το τελευταίο σχόλιο κ το δέχομαι απόλυτα.Θα προσπαθήσω να βρω υλικό για να διαβάσω κ να αρχίσω να καταλαβαίνω καλύτερα το τι μου χρειάζεται κ πότε μου χρειάζεται πραγματικά

Αν το post δεν εξυπηρετεί κάποιο άλλο σκοπό μπορείτε να το διαγράψετε.

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πιστεύω ότι ο ήχος κάθε οργάνου (εννοώ κιθάρας) είναι ένας συνδυασμός

 

Ξύλων + Γεωμετρίας & τύπου Κιθάρας + Χορδές + Μαγνητών + Effects + Ενισχυτής + Playing Style

 

Για να μην αναφέρω το ρόλο που πάιζει το nut... ή η πένα !!!! ;D ;D ;D

 

Δυστυχώς ελάχιστοι νέοι καλιτέχνες (κιθαρίστες) είναι αυτοί που αντιλαμβάνονται την συνεισφορά του κάθε παράγοντα στο τελικό αποτέλεσμα του ήχου. Προσωπικά πιστεύω πως συνήθως οι προσεγγίσεις των περισσοτέρων είναι βασισμένες στην τυχαιότητα και παραθέτω το παράδειγμα της Frankenstrat (http://en.wikipedia.org/wiki/Frankenstrat). Απλά τυχαίνει και προκύπτει ένα πετυχημένο αποτέλεσμα.

Συνήθως οι ώριμοι καλιτέχνες που έχουν πειραματιστεί με αρκετούς συνδυασμούς έχουν κατασταλάξει σε συγκεκριμένο συνδυασμό που δεν τον θεωρούν τον απόλυτο απλά τους ταιριάζει και τους προσδιορίζει.

 

Παιδιά είναι η ταπεινή προσωπική μου άποψη. :)

 

Πολύ καλή συνολική προσέγγιση στο θέμα, για όσουν θέλουν μια καλή εισαγωγή έχει το βιβλίο :

 

Getting Great Guitar Sounds

(A Non-Technical Approach to Shaping Your Personal Sound)

Εκδόσεις HAL-LEONARD

 

by Michael Ross

Memento Mori | Carpe Diem

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως οι ώριμοι καλιτέχνες που έχουν πειραματιστεί με αρκετούς συνδυασμούς έχουν κατασταλάξει σε συγκεκριμένο συνδυασμό που δεν τον θεωρούν τον απόλυτο απλά τους ταιριάζει και τους προσδιορίζει.

 

ακριβως,ή οπως λεει και ο λαος "αν δεν παθεις δεν θα μαθεις" ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το playing style, έχω παρατηρήσει ότι παίζω καλύτερα όταν έχω φάει σπανακόπιτα με τα χέρια πιο πριν οπότε μου χαρίζει τη δυνατότητα να βολευτώ με οποιαδήποτε κιθάρα (εκτός από τέλε για κάποιο λόγο...)  ;D

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...αλλιώς νάναι καλά οι τεχνολογία και οι προσομειώσεις...με τα σημερινά software μπορούμε να βγάλουμε ήχο και από σκουπόξυλα!!! Άρα...

ο ήχος κάθε οργάνου (εννοώ κιθάρας) είναι ένας συνδυασμός

Ξύλων + Γεωμετρίας & τύπου Κιθάρας + Χορδές + Μαγνητών + Effects + Ενισχυτής + Playing

Για να μην αναφέρω το ρόλο που πάιζει το nut... ή η πένα !!!!

Άρα έχεις να διαλέξεις μεταξύ perception και reality. Όπου perception  είναι αυτό που ακούει ο ακροατής και reality αυτό που παίζει-κρατάει στα χέρια του ο μουσικός

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου