Προς το περιεχόμενο

Με ποιά σειρά τα πεταλάκια;


nikosvaiou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ginargiros κ Angelos

σας ευχαριστω παρα πολυ!

καταφερα να αλαξω τον ηχο μου κ να τον κανω οπως τον φανταζομουνα!  ;D

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Γεια χαρα,

Θα ήθελα λιγη βοηθεια και εγω.

Τωρα εχω τα εξης:

 

Fender stratocaster Highway1>behringer tuner>dunlop fuzzface> vox wah>boss superoverdrive> boss ac. simulator> boss super chorus> artec analog delay> electro harmonix hum debugger> amp

 

Επίσεις σκεφτομαι να προσθεσω το boss compression sustainer.

 

καμια συββουλη για τα υπάρχοντα συμπεριλαμβανομενου και του επερχομενου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

guitar>behringer tuner>boss ac. simulator>dunlop fuzzface>vox wah>boss compression sustainer>boss superoverdrive>boss super chorus>artec analog delay>electro harmonix hum debugger>amp

ή

guitar>behringer tuner>boss ac. simulator>dunlop fuzzface>vox wah>boss superoverdrive>boss compression sustainer>boss super chorus>artec analog delay>electro harmonix hum debugger>amp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρα,

Θα ήθελα λιγη βοηθεια και εγω.

Τωρα εχω τα εξης:

 

Fender stratocaster Highway1>behringer tuner>dunlop fuzzface> vox wah>boss superoverdrive> boss ac. simulator> boss super chorus> artec analog delay> electro harmonix hum debugger> amp

 

Επίσεις σκεφτομαι να προσθεσω το boss compression sustainer.

 

καμια συββουλη για τα υπάρχοντα συμπεριλαμβανομενου και του επερχομενου?

 

Αν και δεν μας λες ποιο ακριβώς Fuzzface της Dunlop έχεις (το ασημί είναι αρκετά ευαίσθητο, το κόκκινο όχι ιδιαίτερα), ο συνηθισμένος κανόνας είναι ότι τα φαζ και τα wah πρέπει να είναι αμέσως μετά την κιθάρα, χωρίς να παρεμβάλλεται τίποτα άλλο. Αν σου αρέσει ο ήχος του Wah μετά το φαζ το αφήνεις ως έχει, αν το θες πριν το φαζ και ακούς τσιρίγματα θα χρειαστει να βάλεις αυτό: http://www.foxroxelectronics.com/Wah%20retrofit%201.html

 

Mετά θα έβαζα τον κομπρέσσορα για να σου κάνει το απαραίτητο "μασάζ" στο σήμα. Θα το έβαζα μετά από πετάλια βρωμιάς ΜΟΝΟ αν ήθελα να τον χρησιμοποιήσω σε υψηλό vol setting για να αυξήσω την έντασή τους σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του κομματιού (πχ σε ένα σόλο), κάτι που δεν μπορεί να επιτευχθεί αν το βάλεις πριν το Boss Super OD γιατί θα το... παραμορφώσει (εκτός κι αν αυτός είναι ο ήχος που θες).

 

Τα υπόλοιπα είναι στη θέση που θα τα έβαζα κι εγώ, μονάχα που θα έπαιζα λίγο με το acoustic simulator για να δω πού ακούγεται καλύτερα. Άρα:

stratocaster>dunlop fuzzface> vox wah>behringer tuner>compressor> boss ac. simulator> boss superoverdrive> boss super chorus> artec analog delay> electro harmonix hum debugger> amp

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν μας λες ποιο ακριβώς Fuzzface της Dunlop έχεις (το ασημί είναι αρκετά ευαίσθητο, το κόκκινο όχι ιδιαίτερα), ο συνηθισμένος κανόνας είναι ότι τα φαζ και τα wah πρέπει να είναι αμέσως μετά την κιθάρα, χωρίς να παρεμβάλλεται τίποτα άλλο. Αν σου αρέσει ο ήχος του Wah μετά το φαζ το αφήνεις ως έχει, αν το θες πριν το φαζ και ακούς τσιρίγματα θα χρειαστει να βάλεις αυτό: http://www.foxroxelectronics.com/Wah%20retrofit%201.html

 

Ειναι το κοκκινο, οταν το πηρα το έβαλα μετα το wah, οπως και το overdrive. Παρατηρησα ομως οτι οταν δουλευαν και τα 2 μαζι χαλαγε ο ηχος του fuzz, εκοβε πολυ το gain και ακουγοταν σα τρανζιστορακι. με το fuzzface πριν απο αυτο το προβλημα λυθηκε.

το  foxtrot δεν καταλαβα τι ακριβως κανει...

 

Γενικοτερα το fuzzface θελει προσοχη. πρεπει να εχω και λιγο gain στο σημα παραλληλα, αλλοιως ακουγεται χαλια. εαν δεν παιζω με τον marshall ενος φιλου που χρησιμοποιω στα live και παιζω με τον fender frontman που εχω στο σπιτι, προσθετω και λιγο gain απο το overdrive.

 

To acoustic simulator δεν εχει το αποτελεσμα που ηθελα και αν δεις το εχω βαλει στις αγγελιες, αν βρεθει καποιος που να το θελει οκ...

οστοσο θα κοιταξω να πειραματιστω λιγο με την θεση του.

 

το overdrive ειναι το SD-1. απ οτι καταλαβα με αυτου του ειδους τα πεταλακια θελει πειραματισμο του τι θες να πετυχεις με το compression sustainer...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τωρα που γυριζει ριξτε καμια ιδεα και για μενα: tuner-wah-phaser-fm4(filter)-chorus-delay-booster-flanger. distortion και overdrive προτιμω του ενισχυτη. εχω ομως και κανα δυο πεταλια distortion οποτε υπολογιστε κι αυτα για να εχω κιαυτο το option

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Αμέσως μετά την κιθάρα μπαίνουν τα εφέ που έχουν σχέση με ανίχνευση συχνότητας, δλδ tuners, pitch shifters, accoustic sims, whammy, harmonizer και τα wah.

2. Ακολουθεί ίσως ένας compressor.

3. Έρχονται τα Drive. Κάποιοι βάζουν αμέσως μετά το Wah γιατί έτσι τους αρέσει ...

4. Πιθανόν να υπάρχει ένα EQ για να "μαζέψει" την κατάσταση. Ίσως και ένας compressor να είναι χρήσιμος ανάλογα με την περίπτωση.

5. Μετά βάζουμε το noiz gate και το volume pedal (για να μη μας κόβει τις ουρές από τα delay/reverb)

6. Και τέλος βάζουμε τα ψηφιακά εφέ όπως chorus, delay, reverb. Αυτό το σημείο μπαίνει και στο FX LOOP του ενισχυτή, αν έχει o ενισχυτής μας.

7. Εδώ κάτι βάζουμε ... αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς τι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός και επεξηγηματικός ο Angelos  8)

Πάντως μην ξεχνάτε να "σπάτε" τους κανόνες που και που γιατί μερικές φορές κρύβονται εκπλήξεις  ;)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά του Άγγελου αλλά όποιος ασχοληθεί αρκετά με φαζ είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα καταλήξει σε αυτό που έγραψα προηγουμένως. Επίσης, ακριβώς για αυτόν το λόγο, υπάρχουν πολλά tuner όπως αυτό του άνωθεν παραδείγματος που κάνουν buffering, και η πλειοψηφία των φαζ μισεί τους buffers πριν από αυτά. To tuner το έβαλα αργότερα γιατί προσωπικά δεν θα ήθελα να παρεμβληθεί απολύτως τίποτα μεταξύ του φαζ και του wah, και θα δουλέψει ανετότατα αν το wah και το φαζ προηγουμένως είναι απενεργοποιημένα κατά τη διάρκεια του κουρδίσματος.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου