Προς το περιεχόμενο

Τριγκοαμάξι


trigga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξέρεις πόσες χιλιάδες λινκ μπορώ να σου βρώ για όλα τα αυτοκίνητα???

Πάντως όντως  έπεσες στην περίπτωση μιάς συγκεκριμένης παρτίδας 1.8 tsi που ανακλήθηκε για αλλαγή αντλίας. Και μου έβαλες λινκ από το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ Club Vag... EVER, πλεον.

 

Πάντως να ξέρεις ότι ανακλήθηκαν OPEL για φρένα, Mazda για αντλία ρεζερβουαρ και τιμόνι.

 

1 δτλ διαφορά σε πίστα είναι σοβαρή απόσταση. Δεν κολλάω σε αυτό πάντως  βγαίνει μέσος όρος, δεν μιλάμε για έναν γύρο....

 

Τέλος πάντων φυσικά και δεν έχω διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης, είναι ευκαιρία πάντως έστω κι έτσι να μαθαίνονται ορισμένα πραγματάκια.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 165
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ξέρεις πόσες χιλιάδες λινκ μπορώ να σου βρώ για όλα τα αυτοκίνητα???

 

σε αυτο δεν εχεις αδικο...

παντως απο οτι ξερω δεν ειναι προβλημα μονο μιας παρτιδας...και σιγουρα οχι  μονο  προβλημα της seat...

 

Τέλος πάντων φυσικά και δεν έχω διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης, είναι ευκαιρία πάντως έστω κι έτσι να μαθαίνονται ορισμένα πραγματάκια.

 

;) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μας (Seatnet) έχουν καταγραφεί 2 αντλίες σε 1.8 TSI κι ένας κινητήρας σε 2.0 tsi που παρέδωσε πνεύμα από ελαττωματική αντλία αναβάθμισης και ποτηράκι. Πέραν τούτου, μόνο λάδια και ιπποδυνάμεις μέχρι 350 στρόφαλο σε καινούρια Cupra με βελτίωση πρώτου σταδίου.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο με τα φορουμ θειο SeatΜήτσο που θα τα βρω?Δωσε κ τπτ αλλο εκτος απ τη σεατ που εισαι να δω συζητησεις παρομοιες με αυτην.

 

Αυτο με τα περιοδικα ειναι μια αληθεια στο ποιο θα βγαλουν καλυτερο αμαξι αλλα τις πωλήσεις κ τα τοπ των ιντερνετικων φίλων κ τα προβληματα που εχει σε στηλες το autotrith δε νομιζω να ειναι κατευθυνομενα.

 

το αυτοτρίτη είναι ό,τι πιο γελοίο μπορείς να βρεις σε έντυπο για αυτοκίνητα (μαζί με κάτι auto moto und sport)

 

δοκίμασε κάνα σοβαρό περιοδικό (πχ 4 τροχοί) που ακόμα και εκεί οι κριτικές είναι ΠΟΛΥ "διακριτικές" και "στρογγυλεμένες". Εγώ έχω σταματήσει να το παίρνω εδώ και σχεδόν 2 χρόνια.

Και το auto bild για τη δουλειά που θες πρέπει να ναι καλό, απ ότι λένε

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Vrass  αυτά που λες δεν στέκουν γενικός.  το που κατασκευάζεται (συναρμολογείται) ένα αυτοκίνητο δεν παίζει κανένα ρόλο στο πόσο καλό θα είναι. Οι ίδιοι σχεδιαστές το σχεδίασαν σε υπολογιστές, η ιδία γραμμή παραγωγής και τα ιδία ρομπότ θα το φτιάξουν. Οσο για αυτά που λες για τα γιαπωνέζικα σου απαντάω πος ήταν, είναι και θα είναι αξιόπιστα οτι και να γίνει. Μπορεί να έχει πέσει η αξιοπιστία τους σε σχέση με παλιότερα αλλά ολα τα αυτοκίνητα είναι πλέων ποιο πολύπλοκα (ηλεκτρικά κτλ) και ποιο αναξιόπιστα.

 

κάποιος είπε οτι όλα καινέ λάδια!!!!!!  άκυρο, το δικό μου εχει 250.000χλμ και δεν καίει σταγόνα

(χωρίς επισκευή μέχρι τώρα, από το 91)

 

trigga, το καλό που σου θέλω μακρυά απο VAG και TSI-TFSI κτλ ψάξε λίγο στο νετ, ρωτά και

κανένα μάστορα και θα καταλάβεις. (ακούς εκεί να καίνε 1L λάδι στα 1000χλμ  :P)

 

επίσης σου προτείνω να ψάξεις στο autotriti να βρεις (αν υπάρχει ακόμα) την δημοσκόπηση/ερεύνα που έκαναν για ολα τα αυτοκίνητα ρωτώντας ιδιοκτήτες!!!  το γεγονός οτι πρώτα σε όλες της βλάβες βγήκαν τα AUDI και τα ALFA και τελευταία τα KIA και HYUNDAI νομίζω λέει πολαααααααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

........KIA και HYUNDAI νομίζω λέει πολαααααααα

Μπα στην μέση της αξιοπιστίας βγήκαν και πάνω από αυτά τα Vag (auto moto sport), Από την άλλη πάλι είναι σαν να συγκρίνεις  Kumika με Gibson.......

 

Γι αυτό λέω μην διαβάζεις περιοδικά.......

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή η συζήτηση έχει ξεφύγει από το αρχικό θέμα δε θεωρώ ότι έχει νοημα να επεκταθώ.

Οσον αφορά τα των κινητήρων του group VAG, θα συμφωνήσω με τον studio54GR που κάλυψε το συγκεκριμένο θέμα πλήρως. Αν καποιοι επιμένουν να διαφωνούν, δικαίωμά τους. Το ποιος γνωρίζει εξ'ιδίας πείρας και ψαξίματος φαίνεται...

 

Φιλτατε Ibanezion, μάλλον δεν καταλαβαίνεις αυτά που διαβάζεις ή γράφεις αλλα από αυτά που νομίζεις... Λες ότι αυτά που λέω δεν στέκουν και γράφεις περίπου τα ίδια. Επίσης δεν κατανόησες αυτό που έγραψα σχετικά με τους γιαπωνέζικους κινητήρες. Δεν εγραψα πουθενά ότι έχουν κάνει οι Ιάπωνες εκπτώσεις σε ποιότητα και αξιοπιστία. Αντιθέτως, έχουν βελτιωθεί, αλλά μαζί τους έχουν βελτιωθεί σε αυτά τα θέματα και οι Ευρωπαίοι και έχουν φτάσει σε εξ'ίσου υψηλό επίπεδο. Σου φαίνεται πιο κατανοητό τώρα?

 

Ά, και το "γενικώς" στην πρώτη πρότασή σου γραφεται με "ω"...

 

Το γεγονός είναι ότι όταν πιέζεις και "σκαλίζεις" ένα μηχανικό σύνολο (όπως εγώ, ο studio54gr, και πολλοί άλλοι του συναφιού μας), αυξάνεις την πιθανότητα να σου βγάλει κάποιο προβληματάκι. Αν δεν την πολυψάχνεις με τέτοια και το έχεις "μαμα" και οδηγείς ΣΩΣΤΑ και χαλαρα, η παραπάνω πιθανότητα μειώνεται. Οσοι ασχολούνται ουσιαστικά με το θέμα αυτοκίνητο καταλαβαίνουν τη διαφορά.

 

Τρίγκα, πάρε ότι σου αρέσει και σε βολεύει και απλά πρόσεχέ το και φρόντιζέ το. Τις προτάσεις μου τις έκανα σε προηγούμενο ποστ.

(ρε, 11 σελίδες πήγε το thread... τωρα το είδα...)

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που να θέλει να αγοράσει ο Triggas και τίποτις προφυλ@κτικ@.... στις 70 σελίδες θα πάει το τόπικ......

  :D  :D  :D  :D  :D

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου