Προς το περιεχόμενο

Τριγκοαμάξι


trigga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 165
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα....

μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α και μακρυά από περιοδικά και συγκριτικά..... είναι όλα κατευθυνόμενα.

Μπες σε φόρουμ αυτοκινήτων να αποκτήσεις άποψη.

 

ακριβως!

και το ποια εταιρια υποστηριζουν και προωθουν τα περιοδικα ειναι γνωστο σε ολους ετσι..; ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

opel_corsa_opc_manu-07_03.jpg

 

Kι έμενα δεν μου πολυαρέσει, αλλά 180PS με 7τάχυτο σασμάν από 1400cc....

To OPEL παραπάνω μου αρέσει περισσότερο εξωτερικά.....

 

 

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες για παράδειγμα:

Just a few months after it launched the new Ibiza, Spanish automaker SEAT is expanding its supermini’s range with the reveal of the sporty Cupra model that is equipped with the latest version of the VW Group’s 1.4-liter TSI engine. The new twin-turbo engine now delivers 180 HP and is mated to a seven speed DSG gearbox with steering wheel shift-paddles. SEAT say that while developing the same output as the 1.8-liter turbo in the previous generation Ibiza Cupra, the new engine delivers a noteworthy reduction in emission levels and fuel consumption thanks to its smaller cylinder capacity. -Continued

 

ρε τι να τα κανω τα golf,τα ..Ibiza κτλ αφου δεν στριβουν...

τιμονι καλο δεν εχουν,κιβωτιο ακριβες δεν εχουν....αναξιπιστα ειναι απο ηλεκτρολογικα αλλα και απο κινητηρα...αστο δεν ειμαι μεσος ελληνας ευτυχως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Kι έμενα δεν μου πολυαρέσει, αλλά 180PS με 7τάχυτο σασμάν από 1400cc....

 

γιατι ψαρωνεις ετσι με τα αλογα και τις επιδοσεις απο την στιγμη που το υπολοιπο αμαξωμα δεν μπορει να ανταποκριθει στα 180 αλογα πχ....?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα....

μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε...

 

Λάθος πρώτο, σας έγραψα ότι γράφω σε αυτοκινητιστικό Forum VAG και είναι σπάνιο φαινόμενο το Safe Mode.

 

Τα Golf - Leon II klp έχουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ οδική συμπεριφορά, μακράν τα καλύτερα μαμά φρένα υπέροχο τιμόνι και φοβερό στρίψιμο, από ηλεκτρολογικά ΠΟΤΕ δεν θα σε προβληματίσουν και είναι από τις σπανιότερες βλάβες. Κιβώτια ταχυτήτων που αντέχουν 50kgr ροπή και βάλε (στα μεγάλα μοντέλα)και DSG!!!

Προβλήματα κιβωτίου είχαν μόνο τα 1.400cc και μάλιστα τα παλιά που είχαν πριτσινωμένο πλατώ (μετά τα έκαναν βιδωτά).

Η ποιό συχνή βλάβη σε VAG είναι πολλαπλασιαστές οι οποίοι πλέον έχουν εγγύηση 5 ετών>>>>  ;)

Το αμάξωμα των VAG αντέχει ΠΑΑΑΑΡΑΑ ΠΟΛΛΛΑΑΑΑ ΑΑΑΛΛΛΟΟΓΓΑ (το δικό μου τετρακίνητο LEON έγραψε 481ps και κυκλοφορεί 2 χρόνια με το ίδιο setup χωρίς να κάνει ΚΙΧ).

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αναμφισβητητη πρωτοπορια των γιαπωνεζων στον τομεα των κινητηρων εχει κλονιστει ειδικα μετα τους κινητηρες tsi της vw που εχουν κανει τον ανταγωνισμο να ψαχνεται, και ειναι πολυ πισω ακομα σε αυτο που κανει το πραγματικα καλο αυτοκινητο: οδικη συμπεριφορα, (αλλα και αλλους λιγοτερο σημαντικους οπως ποιοτητα κυλισης, perceived ποιοτητα κατασκευης ηλεκτρονικα συστηματα προσφυσης κλπ),  (με εξαιρεση και παλι καποιες ειδικες κατασκευες).

 

αγγελε κανεις απο τον ανταγωνισμο δεν ψαχνεται επειδη βγηκαν τα tsi...πολλες εταιριες μαλιστα δεν σκεφτονται καν να βαλουν turbo σε αυτοκινητα τους...ειναι γνωστο οτι η πιο ευκολη ..μετατροπη ειναι να βαλεις turbo σε ενα αμαξι...υπαρχουν εταιριες λατρεις των ατμοσφαιρικων αλογων...

το να εχεια ατμοσφαιρικα αλογα δεν σημαινει οτι εμεινες πισω...τι να την κανω την ροπη αν ειναι να πηγαινω συνεργειο...;

δεν φανταζεσαι ποσο προβληματικο εχει βγει το golf tsi(οπως και τα seat,skoda,audi μεχρι 1.8 κινητηρα).

καιγεται ασταματητα οι αντλια υψηλης σε παρα πολυ κοσμο καθε λιγα χιλιομετρα.

ακομα ο κινητηρας εχει αφησει πολυ κοσμο πανω σε προσπεραση επειδη μπαινει σε safe mode.

αυτο το κανει οταν ζοριστει πολυ.Για να προστατευτει σε αφηνει μεχρι 3000 στροφες και το αμαξι δεν τραβαει...σε πολλους μπηκε το safe mode πανω σε προσπεραση...

ασε που δεν στριβουν και εχεις συνεχως το φαινομενο της υποστροφης.

Τα παραπανω που λεω δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου αφου εχω κανει ενα τεραστιο εγγραφο απο παραπανα χρηστων που εχουν golf-seat-skoda και audi,και τα οποια τα εχω κανει copy paste απο το φορουμ τους...μιλαμε για παρα πολυ κοσμο ο οποιος απορει γιατι δεν εχει γινει ακομα ανακληση απο την volkswagen...το εγγραφο που εχω ειναι πανω απο 10 σελιδες Α4 με παραπονα τετοιου ειδους..

 

Ακομα επειδη μιλας αρνητικα για την ποιοτητα κυλισης,προσφυση κτλ των γιαπωνεζων,μαλλον πρεπει να οδηγησεις ενα Honda acord,toyota avensis,mazda 6,honda civic type s ή type r,mitsubishi lancer κτλ..δεν ξερω απο που σου εχει μεινει αυτη η εντυπωση αλλα δεν εχεις δικιο...τα εβαλες ολα στο ιδιο καζανι...

 

 

η κυριαρχια των Ευρωπαιων  απο 15000 και πανω(με αιχμη του δορατος τους Γερμανους αλλα τελευταια και μαζι μετους Ιταλους κ Γαλλους ακομα και ........Τσεχους <----ψιλογερμανοι) ειναι πληρης

 

οταν λες οτι οι γερμανοι-ιταλοι-γαλλοι-τσεχοι ειναι πληρης τι εννοεις;γιατι ολοι ξερουμε τα πολλα ελλατωματα του καθενος... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάθος πρώτο, σας έγραψα ότι γράφω σε αυτοκινητιστικό Forum VAG και είναι σπάνιο φαινόμενο το Safe Mode.

 

αν ημασταν φορουμ για αυτοκινητα θα εκανα παραθεση ολα τα παραπονα αλλα μην το ξεφτιλισουμε τελειως...μιλαω παντα για κηνητηρες μεχρι 1.8 και οχι διλιτρα..αυτα δεν εχουν τετοιο προβλημα.. :)

 

Τα Golf - Leon II klp έχουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ οδική συμπεριφορά, μακράν τα καλύτερα μαμά φρένα υπέροχο τιμόνι και φοβερό στρίψιμο, από ηλεκτρολογικά ΠΟΤΕ δεν θα σε προβληματίσουν και είναι από τις σπανιότερες βλάβες.

 

θα συμφωνησω σε ολα εκτος απο το τιμονι και τα ηλεκτρολογικα...απορω γιατι τονιζεις το ..ΠΟΤΕ!ή μαλλον δεν απορω γιατι βλεπω και την φωτο στο αβαταρ σου! :D

το τιμονι ειναι ..playstation τελειως αλλα οκ..

γιατι αραγε η volkswagen δηλωσε οτι με το scirocco θα βελτιωσει την ελαφροτυτα του τιμονιου που διακρινει ολο το γρουπ?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπω εσυ γι' αυτο δεν παιζεις κιθαρα πλεον κ τα παρατησες τα τζατζίκια?Ασχολεισαι με τα αλογα κ τις γκαμήλες ρε γκαμηλιέρη?

 

Αυτα που συζητατε ειναι τα πειραγμενα απο μαμα κ καλα ε?Δε θελω ρε αλογα με 60 να παω δε με νοιαζει.Αρκει να παω χωρις προβληματα καθε μηνα και να με χωραει το αμαξι κ μενα κ κανεναν πισω απο μενα.Στο μπαλενο ξεχασα να πω οτι η καρεκλα για να μπω πρεπει να φυγει τελειως τερμα πισω.Εχει χωρο μεγαλο για οικογενια αυτο που εχουμε.Αυτο ομως θα το δω απο κοντα σε αντιπροσωπειες, αν κ δεν θα με χαλουσε να το δειτε κι εσεις.

 

Παω στα ευρωπαικα σαιτ τωρα να δω αμαξια κ να δω κ τπτ σε honda αν φτανω να παρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου