Προς το περιεχόμενο

Συνδεσμολογια H-S-H dimarzio σε stratocaster


Προτεινόμενες αναρτήσεις

μετα απο το M.B.T. (mega blind test) αναμεσα στις 3 stratocaster , αποφασισα να πειραματιστω , με διαφορετικο σετ μαγνητων στην "χαμενη" του τεστ : strat plus '97.

 

κατ αρχας , ειναι "σκαμμενη" κατω απο το pickguard απο το εργοστασιο , σε σχημα ορθογωνιο , με αρκετο βαθος , δλδ χωραει ανετα το μηκος ενος push/pull ποτενσιομετρου.

 

αφου λοιπον στο παρελθον , εχουν περασει απο πανω της ,

lace sensors

emg DG-20

toneriders pure vintage

fender '54s

haeussels

duncans

 

πηρα 2 dimarzio και αφησα εναν fender single coil RWRP απο american standard strat στην middle θεση για περαιτερω πειραματισμο.

 

οι 2 dimarzio , ειναι οι

virtual Hot PAF για την bridge θεση

YJM για την neck θεση.

και οι 2 εχουν 4 καλωδια εξοδου.

επισης υπαρχουν 3 ποτενσιομετρα 250k για vol-tone-tone χρηση και ο κλασσικος 5-way switch.

 

εως εδω ολα καλα.

επειδη δεν εχω αρκετες γνωσεις και δυστυχως δεν μπορει να με βοηθησει καποιος στο νησι ,

αρχιζω τις ερωτησεις διοτι εχω πελαγωσει και θελω να ξερω και να εχω καταλαβει τι κανω και για ποιον λογο.

 

1.

ισχυει το σχεδιαγραμμα του duncan για την συνδεσμολογια?

http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/schematics.php?schematic=lilhum_sing_lilhum_1v_2t_5

 

2.

πως μπορω να βεβαιωθω οτι τα 4 καλωδια αντιστοιχουν σε χρωματα με τους dimarzio?

το ρωταω διοτι στο site της dimarzio , δεν μπορω να βρω αντιστοιχο σχεδιαγραμμα που να ειναι κατανοητο για μενα.

 

3.

αν θελω να μην σπλιταρει ο bridge αλλα μονο ο neck , πως συνδεω το push/pull pot??

 

4.

υπαρχει καποια πιθανοτητα να βρω καποιο σχεδιαγραμμα που να δουλευει ο πενταθεσιος οπως ακριβως στην στρατ συνδεσμολογια με την μονη διαφορα να δουλευει η μεσαια θεση με τους neck/bridge ταυτοχρονα??

 

5.

τι σημαινει η φραση "out of phase"??

πως μπορω να το καταλαβω? πως μπορω να το διορθωσω?

 

6.

χρειαζεται το πυκνωτακι που χρησιμοποιουμε στους μονοπηνιους ? και αν ναι , για ποιο λογο??

σε τι συμβαλλει στον ηχο?

 

7.

τι διαφορα εχει στον ηχο ενας "διπλος" με ενα 250k pot , απο τον ιδιο "διπλο" με 500k pot??

 

8.

τι διαφορα εχει η series απο την parallel συνδεσμολογια? ποια απο τις 2 θεωρειται standard?

μια les paul ας πουμε , πως ειναι συνδεδεμενη απο το εργοστασιο??

 

 

παρακαλω βοηθηστε με , διοτι εχω μπροστα μου το Pickguard με τους μαγνητες πανω , εχω ενα σωρο αποριες , και δεν ξερω τι να κανω μολις πιασω το κολλητηρι...

 

πρεπει εξαλλου να διευρυνω τις γνωσεις μου και να βοηθηθουν και αλλα μελη - πιστευω-

:)

 

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι το ειδα . ακριβως το ιδιο ειχαν στην συσκευασια οι μαγνητες (σε εντυπη μορφη) ,  χωρις ομως να καταλαβω κατι ουσιαστικα....

.... λογω ελλειψης γνωσεων , τις οποιες ελπιζω να αποκτησω,  απο τις απαντησεις αυτου του τοπικ...

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σχεδιάγραμμα του s.d. με μια διαφορά: Προσοχή στα χρώματα των καλωδίων των μαγνητών. Δεν είναι τα ίδια χρώματα και για τις δύο εταιρίες.

 

Τώρα δε θυμάμαι ακριβώς ποιο χρώμα της μιας εταιρίας ταιριάζει στο χρώμα της άλλης, οπότε μη σε πάρω στο λαιμό μου, αλλά αν θυμάμαι καλά, για τα 4 καλώδια ισχύει:

    SD            Dimarzio

κόκκινο  =      άσπρο

άσπρο    =      μαύρο

πράσινο  =    πράσινο

Μαύρο    =    κόκκινο

 

Αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Πρέπει να το ψάξω!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, εύκολος οδηγός και σύντομος δεν μπορεί να δωθεί γιατί είναι αρκετά τα θέματα που θέτεις, ωστόσο έχουμε και λέμε:

 

5. τι σημαινει η φραση "out of phase"??

πως μπορω να το καταλαβω? πως μπορω να το διορθωσω?

 

Η διαφορά φάσης γίνεται αντιληπτή όταν παίζουν δύο μαγνήτες ταυτόχρονα και μπορείς να την καταλάβεις γιατί ο ήχος γίνεται πολύ λεπτός, αποκτάει περίεργη χροιά (κάπως σαν πατημένο wah wah στην πρίμα θέση) και πέφτει και η ένταση.

 

Γενικά, είναι αρκετά εύκολο να δημιουργηθεί πρόβλημα φάσης μεταξύ μαγνητών εταιρειών κλπ (να μην σε κουράζω). Το ευχάριστο όμως είναι ότι σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο,είναι πολύ εύκολο να φτιαχτεί, απλά αντιστρέφοντας τις θέσεις των καλωδίων που πηγαίνουν στον επιλογέα μαγνητών και στην γείωση του ενός από τους μαγνήτες.(περισσότερα παρακάτω)

 

1.ισχυει το σχεδιαγραμμα του duncan για την συνδεσμολογια?

http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/schematics.php?schematic=lilhum_sing_lilhum_1v_2t_5

 

2.πως μπορω να βεβαιωθω οτι τα 4 καλωδια αντιστοιχουν σε χρωματα με τους dimarzio?

το ρωταω διοτι στο site της dimarzio , δεν μπορω να βρω αντιστοιχο σχεδιαγραμμα που να ειναι κατανοητο για μενα.

 

3.αν θελω να μην σπλιταρει ο bridge αλλα μονο ο neck , πως συνδεω το push/pull pot??

 

 

Όσον αφορά στην καλωδιώση, στους Dimarzio είναι ανάποδα το μαύρο με το κόκκινο καλώδιο σε σχέση με τους Duncan, το οποίο δηλαδή σημαίνει ότι πάει το κόκκινο στο διακοπτάκι και το μαύρο ενώνεται με το άσπρο για την κλασσική καλωδίωση σε σειρά.

 

Αυτό όμως που συμβαίνει με τον YJM (και τον HS-3) είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις είναι εκτός φάσης με τους περισσότερους humbuckers της dimarzio (το γράφει και στο φυλλαδιάκι νομίζω). Σε αυτή την περίπτωση, για να διορθώσεις την φάση, απλά αντέστρεψε τις θέσεις του κόκκινου με το πράσινο καλώδιο στον ένα μαγνήτη (θα πρότεινα του Paf, γιατί ο ΥJM εμένα μου ανταποκρίνεται καμιά φορά λίγο περίεργα με ανάποδα τα καλώδια). Ο μεσσαίος US standard μαγνήτης νομίζω ότι είναι εκτός φάσης με τον YJM οπότε θέλει και αυτός να αντιστραφεί.

 

Και επειδή μάλλον θα σε έχω μπερδέψει, προτείνω τα εξής:

 

α) Bridge Paf pro - πράσινο στο διακοπτάκι, κόκκινο και γυμνό καλώδιο στην γείωση, μαύρο και άσπρο μαζί ενωμένα στον αέρα (όπως δηλαδή έχει το κόκκινο και το άσπρο στο σχεδίο των duncan)

 

b) Fender - άσπρο στην γείωση και κόκκινο στον διακόπτη

 

c) YJM - κόκκινο στον επιλογέα, πράσινο και γυμνό στην γείωση, άσπρο και μαύρο στο push/pull όπως τα δείχνει στο δεύτερο σχεδιάκι της δεξιάς στήλης στο φυλλαδιάκι της dimarzio που έστειλε ο φίλος funkysoul.

 

Το πιο πιθανό είναι έτσι να μην έχεις προβλήματα φάσης, αλλά μόλις τελειώσεις τις παραπάνω καλωδιώσεις και πριν συναρμολογήσεις την κιθάρα κάνε ένα έλεγχο πρώτα (βάζοντας 1 ή 2 χορδές - κατά προτίμηση τις μπάσσες) .

 

Ξεκίνησε επιλέγοντας τον YJM και τον fender - αν διαπιστώσεις πρόβλημα φάσης αντέστρεψε τα καλώδια του μεσσαίου μαγνήτη - δηλαδή βάλε το κόκκινο στην γείωση και το άσπρο καλώδιο στον επιλογέα.

 

Στην συνέχεια επέλεξε τον fender και τον Paf - σε περίπτωση προβλήματος αντιστρέφεις τα καλώδια του Paf - κόκκινο στον διακόπτη και πράσινο στην γείωση.

 

Και αυτό ήταν!

 

Τώρα για όποιες ερωτήσεις δεν έχουν απαντηθεί:

 

4. υπαρχει καποια πιθανοτητα να βρω καποιο σχεδιαγραμμα που να δουλευει ο πενταθεσιος οπως ακριβως στην στρατ συνδεσμολογια με την μονη διαφορα να δουλευει η μεσαια θεση με τους neck/bridge ταυτοχρονα??

 

Δύσκολο και μάλλον θα χρειάζεται και ειδικό πενταθέσιο.

 

6. χρειαζεται το πυκνωτακι που χρησιμοποιουμε στους μονοπηνιους ? και αν ναι , για ποιο λογο??

σε τι συμβαλλει στον ηχο?

 

Εδώ δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, αν μιλάς για πυκνωτάκι πάνω σε ποτεντιόμετρο tone είναι βασικό για την λειτουργία του ποτεντιόμετρου, αν εννοείς μέσα στην καλωδίωση, μάλλον αναφέρεσαι σε μια κατασκευή που γίνεται για την μείωση του θορύβου και δεν επηρρεάζει τον ήχο αυτόν καθ'αυτόν.

 

7. τι διαφορα εχει στον ηχο ενας "διπλος" με ενα 250k pot , απο τον ιδιο "διπλο" με 500k pot??

 

Νομίζω αυτό έχει καλυφθεί αρκετές φορές εδώ στο Noiz, αλλά σε γενικές γραμμές, τα 500άρια δίνουν περισσότερα πρίμα και ίσως λίγο περισσότερο output στον μαγνήτη ενώ τα 250 είναι λίγο πιο "μουντά".

 

Για τους μαγνήτες που έχεις θα πρότεινα ένα tone 250k για τον fender και τον paf και για τον YJM ένα 500k να τον "ανοίξει" λίγο, γιατί στα καθαρά απέχει πάρα πολύ από τον κλασσικό μονοπηνιακό ήχο.

 

8.τι διαφορα εχει η series απο την parallel συνδεσμολογια? ποια απο τις 2 θεωρειται standard?

μια les paul ας πουμε , πως ειναι συνδεδεμενη απο το εργοστασιο??

 

H standard συνδεσμολογία ενός διπλοπηνιακού (και των Les Paul κατ'επέκταση) είναι σε σειρά. Έτσι έχεις το υψηλότερο δυνατό output και τον παχύτερο ήχο. Αντίστοιχα, οι ενδιάμεσες θέσεις της strat, έχει τους μαγνήτες σε παράλληλη σύνδεση.

 

Καλή επιτυχία!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω αγαπητε φιλε.

νομιζω πως κατι καταλαβα. θα επιχειρησω την "εγχειρηση"...

 

με προβληματισε αυτο που ειπες για τον YJM... μαλλον πρεπει να ακουσω για να καταλαβω.

 

αλλες γνωμες??

 

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spimav_zzzzzz-όπουλο, αν θες να ακούσεις κλιπάκια για να καταλάβεις το out-of-phase δες τα κλιπάκια που είχα γράψει για την Επι μου, είναι πανκ η ποιότητα του ήχου αλλά θα πάρεις μια ιδέα. Βασικά το out-of-phase είναι φανκοήχος.

 

Εδώ το λίνκ τοι καλό το έκφυλο.

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=156005.msg199502#msg199502

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλιστα.

χρησιμοποιω λοιπον το σχεδιαγραμμα του duncan με την αντιστοιχια χρωματων που περιγραφει πιο πανω ο φιλος μας blackstrat.

θα το τολμησω και θα δειξει.

 

εννοειται πως θα "ερθουν" και κλιπακια .... ΑΝ ολα πανε καλα....

 

δυο ερωτησουλες ακομα κυριοι....

 

9.

εκτος απο τον μεσαιο fender , εχω και εναν "μονο" haeussel που καθεται. ειναι ομως bridge , δλδ ΟΧΙ RWRP.

μηπως ειναι καλυτερα να βαλω αυτον για middle?

 

10.

στο σχεδιαγραμμα του duncan για ΚΛΑΣΣΙΚΗ συνδεσμολογια strat s-s-s , ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ πρεπει να κολληθει ενας rwrp single coil , ωστε να λειτουργει σαν κρυφος dummy coil , στις θεσεις 1-3-5??

 

ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας.

;D

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σπύρο ξεκόλλα και πιάσε το κολλητήρι και κόλλα.  ;D :D

 

Για το 9... προσωπικά θα άφηνα τον RWRP.

 

Για το 10, η εντύπωσή μου είναι ότι η ενδεικνυόμενη συνδεσμολογία είναι σε σειρά με την έξοδο. Δηλαδή, μεταξύ της "εξόδου" του 5 θέσιου και της "εισόδου" του volume. Θα έπρεπε να προσθέσεις και ένα διακοπτάκι να "βραχυκυκλώνεις" τα άκρα του και να τον βγάζεις από τη μέση όταν δεν τον χρειάζεσαι.

(Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλος τρόπος αλλά εγώ έτσι θα το έκανα  ;) )

 

Ενα άλλο κόλπο που έχω εφαρμόσει κατά καιρούς είναι να κατεβάζω πολύ τον μεσαίο έτσι ώστε στις θέσεις 2-4 να υπερτερούν οι neck και bridge (αντίστοιχα). Με αυτό τον τρόπο στη θέση (π.χ.) 4 έχω έναν ήχο που μοιάζει με τον bridge (αφού κυρίως αυτός ακούγεται) και χωρίς πολύ hum (χάνεις σε volume έτσι όμως).

 

Θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες από το πως έχω κάνει το wiring της στρατ με τα 2  coil tap και τον RWRP μεσαίο.  (Τα χρώματά των καλωδίων μου είναι διαφορετικά όμως) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου