Προς το περιεχόμενο

live σε μικρους χωρους - βοηθεια σε setup και gear


Προτεινόμενες αναρτήσεις

με ενδιαφερει να μπορω να στησω ενα p.a. system για εμφανισεις σε κλειστους χωρους (εως 400 ατομα)

και χρειαζομαι βοηθεια απο τους εμπειροτερους...

εχω κιθαρα , πληκτρα , μπασο και ντραμς και τρεις φωνες

εχω ενα powered mixer (με εφφε) 10 εισοδους ( 2 στερεο) με 2 χ 400 watt sta 4 ohm

εχω 2 200αρια ηχεια ( ξερω οτι χρειαζομαι αλλα δυο  ;))

ενα ακομα μικρο powered mixer 2 χ125 με δυο 100αρια ηχεια (για μονιτορς..)

και 3 sm57, 2 sm 58 , 1 beta 52 για την μποτα  , και 4 πυκνωτικα για overhead

ενισχυτη μπασου με κεφαλη 250 w ( me line out) kai 15'' cab

το στησιμο που σκεφτομαι θα ειναι 2 sm 58+ sm 57 φωνες ,1 57 στην κιθαρα , πληκτρα στην κονσολα στερεο ,

μπασο με 57 η lineout (α ζητουμενο) , ντραμς (52+ 3 πυκνωτικα ??) ( β ζητουμενο) και απο to line out της κονσολας στο μιξερακι για τα μονιτορς

γ ζητουμενο τι μου λειπει ?

δ ζητουμενο τι εχω κανει λαθος ?

ε ζητουμενο μηπως να τα πουλησω ολα και να νοικιαζω ηχο?

ευχαριστω εκ των προτερων για το ενδιαφερον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατα την αποψη μου κανε το ''ε ζητουμενο''

αν σου λειπει η σχετικη εμπειρια τοτε καλυτερα να νοικιασεις εξοπλισμο+ηχοληπτη

συνηθως το αποτελεσμα ειναι υπερβολικα καλυτερο.

 

αλλα ακου τι θα σου πουν και οι αλλοι νοιζαδες

 

καλημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι να νοικιασεις παππου ηχοληπτη που θα σου φερει μαπα τυμπανα χωρις πιατινια, ενισχυτη μπασου 200w και κιθαρας 30w και εχει κανει μονο πανυγυρια, καλυτερα να την ψαξετε για μονοι σας (γνωμη μου).

 

αν πας για καλυτερα θα ειναι αρκετα λεφτα καθε live, αλλα μπορεις να παρεις λογικα και φωτισμο (που δε λεει χωρις, το live, εκτος κ αν εχει το μαγαζι) στην ε επιλογη.

 

δεν εχω κανει Live με απειρους ηχοληπτες που εφερναν και ηχο, αλλα 8 στις 10 φορες τα πραγματα ηταν (για διαφορετικο λογο καθε φορα) τραγικως απαραδεκτα..

 

 

 

www.myspace.com/alexiguitar

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'γ ζητουμενο'  μεταφορικο μεσο εχεις;  Ορεξη για κουβαλημα εχεις;  Θα χρειαστεις τουλαχιστον εναν ανθρωπο, στον ηχο.  Προσωπικα εκανα το ιδιο πραγμα πριν μερικα χρονια ,και το σκυλομετανιωσα.  Πολυ τραβηγμα ρε παιδι μου!!!  Στηνεις 1-2 ωρες και μετα πρεπει να ανεβεις να παιξεις! Και μετα ,να τα μαζεψεις και να τα ξανακουβαλησεις! Χωρια οι οποιες αβαρειες ,τυπου καμμενες κορνες κλπ.  Και πρεπει ολο αυτον το εξοπλισμο ολο το βραδυ να τον προσεχεις(μικροφωνα κλπ)  Με δεδομενο λοιπον,οτι τα περισσοτερα ,μαγαζια ολο και κατι εχουν απο ηχητικο εξοπλισμο(λογω και του οτι,εναι και αρκετα φθηνα πλεον!) θα συνιστουσα να μην μπεις σε τετοια περιπετεια!  Γνωμη μου, κρατα τον μικτη και μερικα μικροφωνα (και τον προσωπικο σας εξοπλισμο) και τα αλλα πουλα τα! ;)  Οπως κι αν εχει, καλο κουραγιο και καλη τυχη! :)

Μην παιζεις πιο γρηγορα απ`οσο σκεφτεσαι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

επισης μια καλη λυση στην οποια καταληγουν πολλες μπαντες ειναι να εχεις το δικο σου εξοπλισμο (πραγμα που σε γλιτωνει απο ΠΟΛΛΑ λεφτα σε βαθος χρονου), και να πληρωνεις απλως τον ηχοληπτη σου. να εχεις δηλαδη δικο σου ατομο για στησιμο-κουβαλημα-ηχο, χωρις να νοικιαζεις μηχανηματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α)το μπασσο θελει line out ή d.i.

β)ωραιο το beta 52 για μποτα αλλα τα πυκνωτικα συνηθως παρακινδινευμενα.

  συνηθως τα μικροφωνα των τομ αρκουν και για τα πιατα (οποτε αντι για 3 πυκνωτικα μαλλον 3 δυναμικα).

γ)καλυτερα στο δευτερο μιξερακι να δωσεις απο auxuliary εαν υπαρχουν, για τον δινεις οσο θες και οποιο οργανο θες.

  και κρατα το line out για τη μιξη που θα στειλεις στο κοινο.

δ)για τρεις φωνες θελεις τρια 58αρια,για τυμπανα το 52 και τεσσερα 57αρια (ταμπουρο τομς) και ισως ενα πυκνωτικο.

  το μπασο line out, πληκρα ενα ή δυο d.i. , εφφε εχει το μιξερακι (συνηθως αθλιο αλλα εαν κανει τη δουλεια του....)

  επισης βασεις,καλωδια πολλα

 

ενα παραμετρικο equalizer συνηθως δεν βλαπτει να το συνδεσεις στα μονιτορ και να φας οτι αρπαζει.

και κανα κομπρεσορακι σε μποτα, μπασο αναλογα το ειδος και τις ιδιοτροποιες του καθενος.

 

εαν ολα αυτα σου φενονται περιεργα, η επιλογη  ε) θα ηταν σοφη κινηση

φιλικα παντα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχήν ενα ευχαριστω σε οσους σχεδον αμεσα απαντησαν η σχολιασαν

δυο διευκρινήσεις απο τους παραπανω η οποιον αλλο επιθυμει

εγραψε ο ddt

a)πληκρα ενα ή δυο d.i

b)ωραιο το beta 52 για μποτα αλλα τα πυκνωτικα συνηθως παρακινδινευμενα.

c)ενα παραμετρικο equalizer συνηθως δεν βλαπτει να το συνδεσεις στα μονιτορ και να φας οτι αρπαζει.

και επειδη προσανατολιζομαι στην λυση του Alter στο περιπου δηλαδη περισσοτερο καποιον για να κουβαλαει και παραλληλα  να κανει τον ηχοληπτη  :)

1.τι προβλημα ακριβως θα μου δημιουργησουν τα πυκνωτικα στα τυμπανα και πως μπορω να το αντιμετωπισω

2. πληκτρα ενα η δυο d.i.  , εγω ριχνω τα Line out πανω στην κονσολα αυτο ειναι?

3. στο c δεν καταλαβα τιποτα , μονιτορ εννουμε τα stage  ??? , και πως θα "φαω" οτι αρπαζει  ??? αν δεν πειναω  :P

εχω και ενα κομπρεσορα 4In - 4out να το χρησιμοποιησω στις φωνες και στην μποτα ?  η ειναι περιττο?

thx και παλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α)το d.i.  στη περπτωση χρειαζεται στα πληκτρα και στο μπασο.

  το d.i. θα το βαλεις για να εχεις ενα καθαρο σημα (απο τυχων θορυβους) και για να εχει την καταλληλη αντισταση.

  (εαν θες τα πληκτρα στερεο τοτε θελεις 2 ντιαι για πληκτρα.εαν ο ενισχυτης του μπασου δεν εχει di out τοτε ωελεις και τριτο.

    οχι οτι εαν δεν βαλεις  d.i. θα χαλασει ο κοσμος (εξαρτατε για τι επιπεδο μιλαμε)

β) τα πυκνωτικα ειναι συνηθως παρακινδινευμενα (ποτε στη μποτα!) επειδη ειναι πιο ευαισθητα και θα αρπαξουν (feedback) ειδικα σε μικρους χωρους. εαν βαλεις τα πυκνωτικα να ειναι σχετικα κοντα στη πηγη μακρια απο μονιτορ και το χερι πανω στο fader.

γ) τα μονιτορ (ηχεια) ειναι απο εκει που ακουμε.οταν ειναι επανω στη σκηνη (για να ακουνε οι μουσικοι) λεγονται stage monitor (καλα μαντεψες).

  για να κοψεις τις συχνοτητες που πανε να σφυριξουν ή σφυριζουν ηδη θα χρειαστεις γραφικο eq (γραψε λαθος για παραμετρικο).βρισκεις τη συχνοτητα που αρπαζει και την χαμηλωνεις (εαν πεινας βεβαια).διοτι μπορει και γραφικο να ειναι περιττο αφου ολα ειναι στημενα σωστα.

δ)το ιδιο συμβαινει με το κομπρεσορα. ειναι οι παιχτες ειναι σωστοι και αυτος περιττευει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 διορθωσούλες: ;D

 

1) Θες 2kW για 400 άτομα τουλάχιστον και αν παίζετε ροκ και θέλετε το κοινό να "αισθάνεται" την ένταση θέλεις 4.

2) Το 57άρι του μπάσσου βάλτο στο ταμπούρο (το μπάσσο πάρτο line out όπως είπες) οπότε τα 3 πυκνωτικά που λες για τα τύμπανα γίνονται 2 και μεταμορφώνονται σε overheads. :)

3) Θες ηχολήπτη για να τα δουλεύει αφού έχεις μπει στον κόπο να έχεις τέτοιο εξοπλισμό.

Για να τα ρυθμίσεις στο τσεκ και να δουλέψουν στον αυτόματο πιλότο μετά  ;D ;D ;D θέλει μεγάλη εμπειρία και χρόνια στο επάγγελμα +να έχετε προβάρει τις αλλαγές στον ήχο π.χ τα σόλο του κιθαρίστα, τα ανεβοκατεβάσματα του πληκτρά και γενικότερα τις δυναμικές σας οπότε είναι άτοπο να παίζει η κονσόλα μόνη της, θα πάνε και στράφι τα μηχανήματα και η προσπάθειά σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου