konu57 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 +1 κ απο μενα σε αυτο αλλα και στα αλλα που ειπαν θανασης κ λοιποι. επισης, δοκιμαζε χωρις μετρονομο. δοκιμασε ακομη να παιξεις συγχορδιες με down-up (χτυπωντας δλδ ολες τις χορδες) χρησιμοποιωντας το βαρος του χεριου στο κατεβασμα και την αντιθετη κινηση στο ανεβασμα. ισως σε βοηθησει. αυτα υπο την προυποθεση οτι εχεις δει πως περιπου πρεπει να ειναι η κινηση σου .... να προσθεσω (γενικοτερα) οτι ειμαι -οχι-τοσο-υπερ- του να ανεβαζουμε αργα αργα, υπομονετικα το Bpm του μετρονομου. οποτε το εχω κανει , δεν εχω καταφερει τιποτα (ή λίγα πραγματα). Ειμαι της αποψης οτι 2 ειναι οι βασικες ταχυτητες : Το αργααααα, και το γρηγορα (είτε αρκετα πριν το οριο μας ωστε να νοιωθουμε σχετικα ανετα ή αρκετα μετα ωστε να ζοριζομαστε και να ξεκλειδωνει το μυαλο απ τις αργες ταχυτητες).... αναφερομαι στην μελετη ενος κομματιου ή εστω μιας νεας τεχνικης , δεν μιλαω για πανω κατω την ιδια πεντατονικη μεχρι να γερασει ο χαιλαντερ ... :P Janick, γραφαμε μαζι... αυτη την τεχνικη με τον αντιχειρα δεν την εχω καταλαβει καλα Εχεις δικιο Νικολα, πρεπει να υπαρχει ποικιλια στην εξασκηση. Ο Janick νομιζω εννοει αυτο που εγραφες κι εσυ πιο πριν, τις μικροκινησεις με τον αντιχειρα. @Vodkapower: Κανε οτι σου προτεινουν ολα τα παιδια που εγραψαν και θα δεις πολυ βελτιωση στην ταχυτητα. Παντα ομως με προσοχη, κανε ζεσταμα πριν και διατασεις. Καλη Εξασκηση! Ένα στουντιάκι στην Οίτη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 να πω κατι προς αποφυγην παρεξηγησεως! το οτι σου ειπαν τα παιδια να παιζεις πανω κατω ειναι πολυ σωστο.. αλλα καποιες φορες δεν ισχυει παντα! μπορει μια νοτα σε μια φραση να θελεις να ακουστει καπως και να μην την χτυπησεις ακολουθωντας το alternative παιξιμο.. επισης ειδικα στις συγχορδιες εκει τα πραγματα ειναι διαφορετικα.. αλλο υφος εχει μια ντο ματζορε πχ αν την αναλυσεις με alternative picking και αλλο υφος με συνεχομενα downstrokes η upstrokes!! για να εχεις ομως την ανεση να το κανεις αυτο και να αποφασισεις εσυ πως θες να ακουστει σημαινει οτι κατεχεις καλα διαφορες τεχνικες. θα δεις και μονος σου οτι με το που αναπτυξει ευχαιρια το δεξι χερι ανοιγει το παιξιμο..πριν ειναι καπως σφιγμενος ο ηχος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vodkapower Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Όσων αφορά το σημείο που στηρίζεται, αν στηρίζεται ο καρπός θα πρέπει να είναι σταθερό ή καθώς κατεβαίνεις προς την μι να ακολουθεί και στην ΜΙ να επιστρέφει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 δεν πρεπει να ειναι αυστηρα κολλημενος καπου αλλα ουτε και να μεταφερθει ολη η κινηση στον αγκωνα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vodkapower Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Όλα ωραία με την κίνηση του καρπού άρχησα να την συνηθίζω κάπως, το μόνο που δεν μπορώ να κουμαντάρω (μέχρι τώρα τουλάχιστον) είναι οτι το τρεμολο κινήται και προς τα πίσω...με την στίριξη του καρπού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 ειναι με floyd rose? η απο τα αλλα?!(εχω μπερδευτει πλεον πως λεγεται το καθενα!) μου φαινεται παραξενο που ακουμπας το τρεμολο..δηλαδη ετσι οπως το λες ειναι σαν να ερχετε το χερι απο πολυ πλαγια για να παιξεις. Ο καρπος παντος δεν ειναι ειναι κολλημενος κατω..αλλα πιο πολυ χαιδευεις την κιθαρα και ισως και τις χορδες με το κατω μερος τις παλαμης.. το χερι ακουμαπει τελειως με τον πηχη το πανω δεξια μερος της κιθαρας (οπως παιζεις) και η παλαμη βρισκεται καπου στον πρωτο μαγνητη (εγω παιζω με στρατ οποτε αμα εχεις κατι αλλο συγκρινε αναλογα) δυστυχως η περιγραφη μου δεν ειναι καλη και δεν ξερω αν σε κατατοπισα καθολου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Εχεις δικιο Νικολα, πρεπει να υπαρχει ποικιλια στην εξασκηση. Ο Janick νομιζω εννοει αυτο που εγραφες κι εσυ πιο πριν, τις μικροκινησεις με τον αντιχειρα. @Vodkapower: Κανε οτι σου προτεινουν ολα τα παιδια που εγραψαν και θα δεις πολυ βελτιωση στην ταχυτητα. Παντα ομως με προσοχη, κανε ζεσταμα πριν και διατασεις. Καλη Εξασκηση! Βασικά ναι κάτι τέτοιο.Συνήθως όταν πρόκειται για up stroke περισσότερο το χρησιμοποιώ. You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vodkapower Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 ειναι με floyd rose? η απο τα αλλα?!(εχω μπερδευτει πλεον πως λεγεται το καθενα!) μου φαινεται παραξενο που ακουμπας το τρεμολο..δηλαδη ετσι οπως το λες ειναι σαν να ερχετε το χερι απο πολυ πλαγια για να παιξεις. Ο καρπος παντος δεν ειναι ειναι κολλημενος κατω..αλλα πιο πολυ χαιδευεις την κιθαρα και ισως και τις χορδες με το κατω μερος τις παλαμης.. το χερι ακουμαπει τελειως με τον πηχη το πανω δεξια μερος της κιθαρας (οπως παιζεις) και η παλαμη βρισκεται καπου στον πρωτο μαγνητη (εγω παιζω με στρατ οποτε αμα εχεις κατι αλλο συγκρινε αναλογα) δυστυχως η περιγραφη μου δεν ειναι καλη και δεν ξερω αν σε κατατοπισα καθολου.. Stratocaster highway one έχω (!!!). Απλά λέω οτι ακουμπώντας-στηρίζοντας τον καρπό στην γέφυρα-έστω και λίγο στις χορδές, καθώς αυξάνω ταχήτυτα βάζω ασινείδητα περισσότερη δύναμη στον καρπό με αποτέλεσμα να φαλτσάρει η κιθάρα λόγο της ιδιομορφίας του τρέμολο να κινήται και προς τα κάτω και προς τα πάνω. Ελπίζω να έγινα πιο κατατοπιστικός τώρα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vodkapower Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Αν και πιστεύω οτι μιας και καινούργια τεχνική, είναι απλά θέμα συνήθειας.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση