Προς το περιεχόμενο

Crowdance

The_Emperor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας συστηθούμε πρώτα!

Είμαστε οι Crowdance και ξεκινήσαμε να παίζουμε πριν από 2,5 χρόνια στα Γιάννενα. Το ύφος της μπάντας είναι dark metal με αρκετά ηλεκτρονικά στοιχεία και σαφείς αναφορές στον αμερικάνικο ήχο στις κιθάρες.

Αυτήν την περίοδο ηχογραφούμε το πρώτο μας cd από το οποίο μπορείτε να ακούσετε 3 κομμάτια (Serpent, Crowdance, Threnody) στο site μας : http://www.myspace.com/crowdanceband

Εδώ υπάρχει κι ένα ακόμη κομμάτι (Dark Reflections) που δε συμπεριλαμβάνεται στο cd, αλλά αποτελεί παλαιότερη ηχογράφηση της μπάντας. Το πρώτο ομότιτλο cd των Crowdance θα είναι concept και πραγματεύεται την ιστορία της ταινίας "The Crow". Ευπρόσδεκτες οι όποιες κριτικές - παρατηρήσεις!

--------------------------------------------------------------------------------------------

www.myspace.com/crowdanceband

And now..that all shadows mourn trapped behind the gates of eternity.

It' s time for me to return...to my mourning cell

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• 1 μήνα αργότερα...

Μόλις ολοκληρώσαμε και το artwork! Αρκετά σκοτεινό όπως το θέλαμε!

Φωτογραφία από το εξώφυλλο μπορείτε να δείτε παρακάτω :

coverwebsmall.jpg

Το cd κοστίζει 5 euro. Όποιος ενδιαφέρεται για μια κόπια μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail : [email protected] ή και στο [email protected] και να το παραλάβει εντός της εβδομάδας!

• 1 μήνα αργότερα...

Πρώτη κριτική από zine :

Crowdance – Serpent

Crowdance were formed in the year 2007. This demo called Serpent, is their first official output and was released in 2009. It features three songs.

Crowdance combine Gothic Metal with heavy guitars and many electronic and industrial elements. The songs have no fast and brutal metal attacks, but are based on the heavy riffing and a dark industrial atmosphere. Singer Alex is mostly singing and not growling or screaming. Brutal vocals are used sparely, Alex can do both styles well. With a little bit more practicing, he surely will be a very good vocalist! The production is quite good for this kind of music, the bass is warm and pounding and all the additional industrial and electronic samples are also mixed well into the sound. All three songs are on the same quality level, my personal favourite is the last one, Threnody. Crowdance deliver a very satisfying debut, but they are “dancing” on a musical edge: their music is maybe too heavy for electro-fans and too electronic for metal-fans, but I have no problem with that direction, the band should just continue on this path!

Μπράβο σας παιδιά, σας έχω ακούσει πάλι και μου αρέσατε πολύ...Έχετε ένα δικό σας ξεχωριστό στυλ, στιχουργικά και μουσικά. :) Σας εύχομαι τα καλύτερα και πάντα να δημιουργείτε!!!

• 1 μήνα αργότερα...

Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά λόγια!

Μια δεύτερη κριτική από το Behind the Veil webzine :

I'm really excited when I come across interesting bands that are dedicated to what they're doing and strive for the best possible result. I'm also happy to discover Greek bands that don't follow the main trends and musical directions that exist in our country's scene, but have the abilities and potential to create a personal sound that can absolutely characterize them. Such a band is CROWDANCE who have managed with "Serpent", which is in fact their first demo work, to form and shape a personal approach and deliver modern metal with plenty of industrial and melodic death metal touches. Their music also has traces of gothic music, but industrial extreme metal is a pretty clear and to the point description for the band's sound. I don't need to say anything more... If you are into modern metal, then get in touch with the band and support them!

"Sense my thirst’ s outburst

Let the snake conduct thy senses into

A trip that deifies desire..."

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου