Προς το περιεχόμενο

Casio PX-120 VS Yamaha P-85


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα

Ενδιαφέρομαι να ξεκινήσω πίανο και φυσικά να αγοράσω ενα ψηφιακό λόγο περιορισμένου budget αλλα είμαι ψηλοάσχετος απο βαρυκεντραρισμένα κλπ.

Έχω καταλήξει σε αυτά τα 2 που αναφέρω και στο τίτλο του ποστ.

Αν έχεί δοκιμάσει κανείς ή το έχει η ξέρει τεσπά να μου πεί ποιό θεωρεί καλύτερο και γιατί θα με βοηθούσε.

Οποιο αγοράσω θα το έχω για πάρα πάρα πολύ καιρό και θα στιριχτεί όλη η μελέτη μου εκεί.

Οπότε δέν θέλω να κάνω μια βιαστική και επιπόλαια αγορά.

Επίση αν ξέρετε ποιός φέρνει casio στην Αθήνα να μπορέσω να δοκιμάσω το Casio σαν αισθηση clavie πείτε μου.

Υπ'οψην οτι δέν έχω δυνατότητα για παραπάνω χρήματα.Ηδη το yamaha ειναι ακριβο αλλα οκ απο Νάκα σε 6 ατοκες παλεύετε ή σε μεταχειρισμένο.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Έχω το Casio PX110 και ομολογώ οτι το προτείνω χωρίς πολύ αμφιβολία. Είμαι πιανίστας, έχω δοκιμάσει πολλά ψηφιακά πιάνα, και αυτό είναι απ'τα καλύτερα (για την τιμή του πάντα).

 

Οι ήχοι του ΔΕΝ είναι καταπληκτικοί, η Casio ποτέ δεν είχε φανταστικούς ήχους, μπορεί το Yamaha να είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα, αλλά το touché του Casio είναι φανταστικό!

 

Η αλήθεια είναι ότι ΔΕΝ ξέρω ποιός φαίρνει Casio στην Ελλάδα, αλλά φαντάζομαι ότι το google και ο χρυσός οδηγός θα σε βοηθήσουν αρκετά.

 

Καλή τύχη και καλή αρχή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απαντησή σου

Το θέμα του ήχου οκ εφόσoν έχει midi λυνετε με vst οπότε δεν προβλιματίζομαι.

Το playability ειναι το ζητούμενο γιατι οπως προείπα θα είναι το μοναδικό που θα έχω για εξάσκηση οπότε όσο ποιο κοντά στο real είναι τοσο καλήτερα.

Οποτε με βλέπω για DV247.

Παντως αν ξέρει κανείς να μου πέι αν τα φέρνει κανείς στην Ελλάδα για να το δοκιμάσω θα με βόλευε.

Anyway thanx...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες