Προς το περιεχόμενο

Sure Shure? Μικρόφωνα και κάθε περίσταση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το 545 παραγεται ακομα

 

http://www.thomann.de/gb/shure_545_sd.htm

 

στο αμερικανικο ebay τα βρισκεις σε τιμες ξεφτυλα.

 

εκτος και αν αναφερεσαι στα ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ (πριν το 1985 δηλ.μια και εκτοτε ολα τα SHURE ειναι Μεξικανικα)

 

Kαι τα 2 είναι εξαιρετικά (έχω και από τα 2).

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν ξερω αν τα 57 και 58 ειναι ίδια,καθως εχω χρησιμοποιήσει μονο το beta58 και το beta87,πάντως και τα δυο ειναι παρα πολυ καλά μικροφωνα.

 

Και ιδίως με το 58 επαθα εναν ερωτα μετα την πρωτη μας συναντηση σε ενα live.Απο τοτε ειναι το μονο μικροφωνο που χρησιμοποιω τοσο σε live οσο και στις προβες στο studio.

 

Αν θα διαλεγα εγω παντως η σειρα επιλογης μου θα ηταν 58,57(αφου υποτιθεται οτι ειναι ιδιο με το 58) και 87...

 

Βεβαια για ακομη μια φορα μιλαμε για καθαρα προσωπικο γουστο

 

Οσο αναφορα τα AKG που λεει ο φιλος ο studio54GR μου ειχαν δωσει ενα σε καποιο live,σιγουρα οχι το D330 αλλα δεν θυμαμαι και ποιο ακριβως,το οποιο ηταν ενα πολυ καλο μικροφωνο αλλα "επιανε" ηχους απο πολυ μεγαλες γωνιες,οποτε ειχα ενα θεμα με τους μικροφωνισμους και εβγαλα 2 ωρες Live σχεδον συην ιδια θεση!  :)  :)

Βεβαια αυτο ειναι σχετικο καθως ρολο παιζει ο χωρος, το στησιμο, ο ηχοληπτης κλπ κλπ,απλως αναφερω την εμπειρια μου...

 

Αυτα!Παντως για να κλεισω,το beta 58 το συνιστω ανεπιφυλακτα!

I Am The Lizard King...I Can Do Anything

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι διαφορές του 57 / 58 όπως αναφέθηκαν πριν, είναι σωστές και είναι "διαφορές", (άλλωστε το λέω και εγώ... σωστά). Αυτό όμως δεν εμποδίζει το 58άρι να πάρει την θέση του 57 μπροστά στην καμπίνα της κιθάρας κτλ, κτλ, χωρίς να μας πιάνουν υστερίες και ψυχολογικά προβλήματα. Το σφουγγαράκι στο 58άρι, επιφέρει μια ελαφριά πτώση από 8khz και πάνω (που δεν αποτελεί αμάν το πρόβλημα σε σχέση με το 57,) και φυσικά αν το 57άρι το τραβήξεις 2,5 πόντους μακρύτερα από την ηχοπηγή, στην συμπεριφορά των χαμηλών και του proximity effect πλέον έχεις αποτέλεσμα 58άρι και εκεί. Εν ολίγης, ένας γνώστης ηχολήπτης, ούτε καν θα προβληματιζόταν σοβαρά στην επιλογή του ενός ή του άλλου, στις περισσότερες περιπτώσεις. Γιατί φίλοι μου, έτσι όπως πολύ ωραία τα αναλύσατε, περί θόλου / σώματος / σφουγγαριού κτλ που επιφέρουν αυτές τις διαφορές στα συγκεκριμένα 2 ΙΔΙΑ μικρόφωνα, τότε θα πρέπει να συμφωνήσετε πως ούτε 2 57άρια, ούτε 2 58άρια είναι ίδια μεταξύ τους, δηλ. δεν είναι matched, αλλά δεν μιλάμε απλά για τυπικό "ματσάρισμα" αλλά για κάτι πολύ πιο "χοντρό" έτσι όπως και πάλι η shure μας το εξηγεί για τα ίδια της τα προιόντα. Για διαβάστε και αυτό, το πολύ αποκαλυπτικό, αφού θέλετε να επεισέλθουμε σε τέτοιες λεπτομέριες :

 

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=220&p_created=961485322&p_sid=8YOuwdMj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTAwLDEwMCZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9mbmwmcF9wYWdlPTEmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1mZWVkYmFjaw!!&p_li=&p_topview=1

 

"The root causes of feedback are irregularities in the frequency response and polar patterns of the microphones, the loudspeakers, and the room acoustics. You have three SM58 mics, but the manufacturing tolerance of those mics over the complete frequency range is +/- 3dB. Therefore, at any certain frequency, two of your mics might have an output variation of 6dB."

 

Όταν λοιπόν 2 "ΙΔΙΑ" 58άρια, μπορεί να έχουν μεταξύ τους διαφορές της τάξεως του +/- 6db, τότε μάλλον είναι πιο πιθανόν το 57άρι και το 58άρι να είναι τα ίδια μικρόφωνα, παρά τα 58άρια ή τα 57άρια μεταξύ τους.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

φίλε audiobox είναι ενδιαφέρον θέμα....

 

θα χωρίσω την απάντηση μου  σε δύο μέρη...

 

Πρώτα απ'όλα σε ότι αφορά το θέμα "matched pairs" θα συμφωνήσω με αυτό που γράφεις...και θα το πάω και λίγο παραπέρα...προσωπικά θεωρώ ότι είναι μία από τις μεγαλύτερες απάτες (σε ότι αφορά το θέμα της αυξημένης τιμης) τουλάχιστον σε ότι αφορά τους περισσότερους κατασκευαστές με ελάχιστες εξαιρέσεις (είτε πρόκειται για μπουτικάδες που δουλεύουν κατά παραγγελία, είτε για πιο εξειδεικευμένες στο stereo recording εταιρίες). Με πολύ απλά λόγια θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν (ή είναι τρομερά δύσκολο και χρονοβόρο) να υπάρχει απόλυτο mic matching. Οι λόγοι είναι αρκετοί και απλοί....εκτός από αυτούς που ανέφερες, υπάρχει το θέμα του τρόπου και της μεθοδολογίας με την οποία πραγματοποιούντε οι μετρήσεις.

 

Αλλά και πέρα από το θέμα των "matched pairs" συμφωνώ πως είναι δυνατόν να υπάρχουν πολύ σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε ίδια μικρόφωνα. Και το βρίσκω απόλυτα λογικό καθώς εκτός από τις "αναμενόμενες" κατασκευαστικές αποκλίσεις υπάρχει και το θέμα της λειτουργικής κατάστασης στην οποία βρίσκοντε τα εν λόγω μικόφωνα.....πχ η γήρανση κάποιων υλικών μπορεί να επιφέρει δραματικές αλλαγές και αλοιώσεις στην ηχητική συμπεριφορά ενός μικροφώνου (από την ξεραμένη μεμβράνη ενός LDC που χρειάζεται επειγόντως reskining ως το τρομερά βρώμικο pop filter και την "χτυπημένη" γρίλια ενός handheld dynamic). Σαν παράδειγμα θα αναφέρω το εξής.....από τα χέρια μου έχουν περάσει δεκάδες 57άρια, παρ'όλα αυτά ,και αν και όλα είχαν έναν παραπλήσιο άμεσα αναγνωρίσιμο χαρακτήρα, κανένα δεν ήταν απόλυτα όμοιο με τα άλλα....έτσι ακόμη και σήμερα σχεδόν πάντα δοκιμάζω διαφορετικά 57άρια στην ίδια θέση πριν καταλήξω στην επιλογή μου (αν και η αλήθεια είναι ότι έχω "προτιμήσεις" για το καθένα).

 

Θέλω λοιπόν να καταλήξω πως θεωρώ απόλυτα λογικό το γεγονός της διαφοροποίησης ανάμεσα σε μικρόφωνα του ίδιου τύπου...(δηλαδή συμφωνούμε :))

 

ΑΛΛΑ...

 

το ζήτημα ξεκίνησε από την δική σου αφοριστική τοποθέτηση πέρι ίδιων μικροφώνων  ;)

 

...και έρχομαι λοιπόν στο δεύτερο σκέλος....το οποίο νομίζω ότι δεν έγινε απόλυτα κατανοητό....στο ποιοι είναι οι παράγωντες που καθορίζουν την διαφορετικότητα των μικροφώνων (κατ'αρχάς ως σχεδιάσεις-τύπους...δεν αναφέρομαι σε κατασκευαστικές αποκλίσεις και φυσιολογικές αλοιώσεις).

 

Έτσι λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε πως ουσιαστικά μιλάμε για 3 διαφορετικά πράγματα (ασχέτως τύπου).

 

- Το βασικό ακουστικό στοιχείο (mic capsule)

- Το μηχανικό μέρος (σώμα, θόλος, στήριξη κλπ)

- Το ηλεκτρικό μέρος (προενίσχυση, ballancing stage, καλωδίωση)

 

Για να πούμε λοιπόν πως 2 μικρόφωνα είναι απόλυτα όμοια (και πάλι μετις διαφορές στις οποίες συμφωνήσαμε παραπάνω  ;)) θα πρέπει να είναι απόλυτα όμοια και στους 3 αυτούς τομείς, τόσο σε ότι αφορά την σχεδίαση-υλοποίηση αλλά και σε ότι αφορά τα υλικά.

 

Παράδειγμα...αυτή την στιγμή κυκλοφορούν κυριολεκτικά άπειροι κλώνοι του U47, οι οποίοι στην τρομακτική πλειονότητα τους δεν έχουν την παραμικρη σχέση με το αυθεντικό (προσοχή δεν λέω ότι είναι χειρότερα ή καλύτερα...). Κάποια, ελάχιστα έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό σχεδόν απόλυτο matching με το αυθεντικό και 2 από αυτά μέχρι και την τελευταία βίδα.....μόνο αυτά τα 2 θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε όμοια (αν βέβαια θεωρήσουμε αξιόπιστους τους κατασκευαστές και πιστέψουμε αυτά που λένε περί προέλευσης υλικών που δεν υπάρχουν εδώ και δεκαετίες σε παραγωγή  ;))....τώρα αν ακούγονται το ίδιο?....άλλο θέμα...μόνο μια χρονομηχανή θα μπορούσε να δώσει απάντηση  ;D ;D ;D

 

Τώρα, η αλήθεια είναι πως η σημαντικότητα αυτών των τριών παραγώντων μεταβάλεται ανάλογα με τον τύπο-είδος του μικροφώνου αλλά παρά την κοινή πεποίθεση των περισσοτέρων η κάψα δεν είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό ενός μικροφώνου, τουλάχιστον όχι μόνη της και όχι πάντα.

 

Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, δεν απευθήνομαι συγκεκριμένα στον audiobox (τον οποίο συγχαίρω γιατί ξεκίνησε ένα πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό θέμα) αλλά γενικά σε όλους και φυσικά πάντα φιλικά.

 

:)  

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το θέμα, το ξεκίνησα, για να δώσω μία "κατεύθυνση" στην λογική "είναι τα ίδια μικρόφωνα - αποτελούνται από τα ίδια στοιχεία" και πως οι διαφορές τους (μικρές) είναι "τεχνιτές" προερχόμενες από τον μηχανικό σχεδιασμό τους και όχι από το κύκλωμα . Γιατί οι κουτσές, ξανθιές Μαρίες, όταν τις λές : "βάλε στο κλαρίνο 57άρι αφού δεν έχουμε 58άρι και είσαι μιά χαρά" πχ. ή λες στον ντράμερ : "μιά χαρά είσαι με το 58άρι στο snear" και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να συνεργαστούν και σου λένε : "τι δουλειά έχει το 58άρι στο snear?", ε, τότε νομίζω πως καλό είναι να ξέρουν ότι το 57άρι και το 58άρι ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ είναι το ίδιο μικρόφωνο. Δώστε ένα 58άρι στον τραγουδιστή, κάντε την ρύθμιση στην κονσόλα και στο eq, βγάλτε το και δώστε του ένα 57άρι, πείτε του να μείνει 5 πόντους μακριά από την γρύλια πάση θυσία και δεν θα χρειαστεί να πειράξετε τίποτα από τις προηγούμενες ρυθμίσεις. Αν του βάλετε κι ένα κομψό pop σφουγγαράκι στο 57άρι, τότε θα το έχετε σχεδόν εξομειώσει με το 58άρι, χωρίς κανένα άλλο ΠΡΑΚΤΙΚΟ πρόβλημα ανάμεσα στα δύο μικρόφωνα. Αυτό εννοώ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ, γιατί αν θέλετε την πλήρη αλήθεια, ακόμα και τα πιο matched μικρόφωνα του σύμπαντος δεν είναι ιδια. Έχουν διαφορετικά serial number.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά πολύ ωραίες απόψεις και συμβουλές αληθεια!

 

αλλά κανείς δεν έκανε mini list με τα αγαπημένα του mics..

 

το topic έγινε "sm 58 ή 57?" :)

Είμαι μελαχρινός αλλά έχω μυαλό ξανθιάς.Τι φταίει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλά κανείς δεν έκανε mini list με τα αγαπημένα του mics..

 

Σιγουρα ΔΕΝ ειναι Shure τα δικα μου παντως.... ;D

 

Εχουμε & λεμε ...

 

Bass drum/Bass : Electro Voice RE 20

 

Toms/Floor toms: Sennheiser MD 421

 

Drums Room/OH:Beyerdynamic MC 740, Royer R-121

 

Snare Top:Beyer M 201

 

Snare Bottom:Sennheiser MD 441-U

 

Vocals: AKG C12,Beyerdynamic MC 740

 

Guitar Amps: Royer R-121,Sennheiser MD 421,Sennheiser E906,  BEYER M160

 

Acoustic Gtrs/Stringed Instruments: AKG 414

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου