Προς το περιεχόμενο

Αγορά guitar set για αρχή.


pacom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είπα να μην ανοίξω καινούριο θέμα γιατί για τον Αγιο Βασίλη πρόκειται.

Το πρόβλημα μου είναι ότι θέλω να πάρω ένα guitar set γύρω στα 250e για τον ανηψιό μου( το ξέρω ότι είναι λίγα λεφτά για όλα αυτά αλλά δεν μπορώ να δώσω παραπάνω και δεν θέλω να πάρω κάτι τελείως ψεύτικο)

Δεν ξέρω όμως πιο και είναι για δώρο οπότε δεν μπορώ να τον ρωτήσω.

Επίσης ρώτησα έναν φίλο του και μου πε ότι του αρέσει ο ήχος των ibanez.

Αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο έτοιμο set η κάποιο custom από thomann όμως γιατί εκεί είναι βρίσκεται ο παραλήπτης.

Επίσης είμαι τελείως άσχετος με το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Παρε μια squier bullet ή affinity ! εχω ξεκοιλιασει κανα δυο και ειναι αξιοπρεπεις για τα λεφτα τους! επισης εχουν ανετο μπρατσο :D (κατα την αποψη μου τουλαχιστον)

Τωρα για ενισχυτη βρες κατι που να εχει τουλαχιστον ενα reverb να μην ακουγεται ξερος ο ηχος!  

 

http://www.thomann.de/gr/fender_squier_affinity_mn_mr.htm

www.mario-art2.blogspot.com

www.mario-art.blogspot.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για reverb και ξερό ήχο. Δεν θέλω να μου εξηγήσεις δεν πειράζει. Δηλαδή με κάτι τέτοιο θα είμαι καλυμμένος;

 

http://www.thomann.de/gr/fender_squier_affinity_strat_set_bk.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν μεγάλη διαφορά στο άκουσμα σαν κιθάρες oi fender με τις ibanez;