Προς το περιεχόμενο

Το Rode nt1 είναι καλό για ηλεκτρική κιθάρα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτήσω κάτι σχετικό;

Το Rode nt1 είναι καλό για ηλεκτρική κιθάρα;Θα γραφει καλά στις μεγάλες εντάσεις;

ή καποιο shure(πχ το beta 57a) θα είναι καλύτερο για τη συγκεκριμένη δουλειά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι σχετικό;

Το Rode nt1 είναι καλό για ηλεκτρική κιθάρα;Θα γραφει καλά στις μεγάλες εντάσεις;

ή καποιο shure(πχ το beta 57a) θα είναι καλύτερο για τη συγκεκριμένη δουλειά;

 

δεν εχει καμμια σχεση η ενταση με την επιλογη του μικορφωνου.

 

παντως το Rode nt1 μια χαρα κιθαρες γραφει αν το τοποθετησεις σωστα και εχεις αξιοπρεπη προενισχυτη.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχει καμμια σχεση η ενταση με την επιλογη του μικορφωνου.

 

παντως το Rode nt1 μια χαρα κιθαρες γραφει αν το τοποθετησεις σωστα και εχεις αξιοπρεπη προενισχυτη.

 

Έχεις δίκιο γιατί είμαι άσχετος με το θέμα,αλλά είχα διαβάσει για κάποιον που προσπαθούσε να γράψει snare drum με το nt1 και δεν έγραφε καλά και υπέθεσα οτι έφταιγε η ένταση..Για κιθάρα και μόνο και κυρίως για βρώμικα θα προτιμούσες το Nt1 ή το Shure beta 57a;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To NT1 οπως και τα περισσοτερα πυκνωτικα δεν κανει για close miking ταμπουρου (κανει βεβαια για OH drums).

 

Για κιθάρα και μόνο και κυρίως για βρώμικα θα προτιμούσες το Nt1 ή το Shure beta 57a;

 

και τα δυο ΜΑΖΙ θα ηταν η επιλογη μου,αν πρεπει να χρησιμοποιησεις μονο 1 μικροφωνο και κυρίως παιζεις  βρώμικα τοτε χρησιμοποιησε το 57αρι.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πόσο close θα είναι αυτό το close miking, αλλά με την χρήση ενός διακόπτη pad, από την προενίσχυση ή την κονσόλα και με λίγο προσεκτικό άκουσμα για να μην clipάρει η κάψα από τα πολλά spl κοντά σε δυνατή πηγή ήχου, και ταμπούρο μια γράφεις και κιθάρες. Σε μιά απόσταση περίπου 10 εκ. για αρχή και με λίγο ψάξιμο, αν ο χαρακτήρας του μικροφώνου σε ικανοποιεί, δεν υπάρχει πρόβλημα. Το καλύτερο, είναι αυτό που είπε ο SF, και με τα δύο μαζί, θα έχεις λαμπρά αποτελέσματα.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ με ένα marshall class 5 με 10άρι ηχείο.Και πρέπει να πάιζει κοντά στο τέρμα γιατί εκεί βγάζει ωραίο βρώμικο ήχο..Γι'αυτό φοβόμουν για την ένταση..

Καμιά φορά θα γράφω και με ένα fender hr deville 212 κυρίως καθαρά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ με ένα marshall class 5 με 10άρι ηχείο.Και πρέπει να πάιζει κοντά στο τέρμα γιατί εκεί βγάζει ωραίο βρώμικο ήχο..Γι'αυτό φοβόμουν για την ένταση..

Καμιά φορά θα γράφω και με ένα fender hr deville 212 κυρίως καθαρά..

Τότε θα πρέπει να ξέρεις οτι σε κάθε ενισχυτή, θέλει και διαφορετική τοποθέτηση.

Στον 212 εγώ θα έβαζα το μικρόφωνο στα 15-20 εκατοστά μέση προς δεξιά του αριστερού ηχείου με κλίση να βλέπει και λίγο το δεξί ηχείο.

Στον Marshall θα το έβαζα κέντρο να βλέπει το ηχείο, στα 10-15 εκατοστα, αλλά με μιά ελαφρά κλίση προς τα κάτα για να μη ζορίζεται η κάψα απ'τον αέρα (αν παίζεις στο τέρμα).

Βέβαια μόνο με δοκιμές θα βρείς αυτό που ψάχνεις στον δικό σου ήχο, οπότε Good Luck!

 

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου