Προς το περιεχόμενο

GEAR MARKET


FABRICAUDIO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κανω μια ερευνα για την συγκριση την Ελληνικης αγορας σε σχεση με την ξενη και θα με ενδιεφερε να ακουσω μερικες γνωμες απο την ιδιοτητα σας ως μουσικοι και καταναλωτες. Ειμαι και εγω μουσικος και καταναλωτης αλλα η δικη μου γνωμη δεν μετραει γιατι ειμαι και ιδιοκτητης στουντιο (αλλα θα κανω και εγω ενα ποστ για παραδειγμα)

 

Εχω παραθεσει μερικους λογους που πιστευω οτι παιζουν ρολο στην αγορα. Μπορειτε να σημειωσετε  σχολια σε οσους θελετε και να αναφερετε πιο σας ενδιαφερει περισσοτερο.

 

1. Τιμη

2. Εξυπηρετηση

3. Demo Room

4. Αμεση αγορα

 

Νικος

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την Ελληνική αγορά έναντι της ξένης στην αγορά μουσικών ειδών; Δεν το έχουμε κάνει άπειρες φορές; Ή θες να πέσουν και ονόματα;;

Γιατί ο ιδιοκτήτης στούντιο δε μπορεί να εκφέρει άποψη; Εμπορεύεσαι μουσικά είδη;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Τιμη

Βασικη προυποθεση

 

2. Εξυπηρετηση

Καλο ειναι να υπαρχει αλλα εαν βρισκω κατι πιο φτηνα μπορει και να μην με απασχολησει πολυ

 

3. Demo Room

Καλοδεχουμενο αλλα ως τωρα κοιταω βιντεο και review

 

4. Αμεση αγορα

Δεν με απασχολει να περιμενω εαν βρω αυτο που θελω στην τιμη που θελω

 

 

Νικος

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Τιμη (80%)

Βασική προϋπόθεση αλλά δέχομαι μικρές αποκλίσεις αρκεί να υπάρχει...

2. Εξυπηρετηση (100%)

Αν δεν υπάρχει, δεν βλέπουν σεντ από μένα.

3. Demo Room (40%)

Δεν με εδνιαφέρει πραγματικά. Εντάξει, δεν με χαλάει.

4. Αμεση αγορα (80%)

Βασικό. Ή τουλάχιστον καθυστέρηση ημέρας. Αν είναι για εβδομάδα, παραγγέλνω απέξω.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την Ελληνική αγορά έναντι της ξένης στην αγορά μουσικών ειδών; Δεν το έχουμε κάνει άπειρες φορές; Ή θες να πέσουν και ονόματα;;

Γιατί ο ιδιοκτήτης στούντιο δε μπορεί να εκφέρει άποψη; Εμπορεύεσαι μουσικά είδη;

 

 

Απλα οσα σχολια διαβαζω καμια φορα εχουν να κανουν με ονοματα και εμπορους. Δεν με απασχολει να φωτογραφησω κακους εμπορους, απλα να δω πως σκεφτεται ο Ελληνας αγοραστης.

 

Δεν μετραει η αποψη μου γιατι δεν αγοραζω εξοπλισμο μονο για εμενα αλλα και για γενικη χρηση. Πολλοι με εχουν ρωτησει που εχουν ερθει στο στουντιο εαν θα πουλαω ειδη (υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, αλλωστε και αλλα στουντιο το κανουνε) αλλα δεν θελω να γινει με λαθος προυποθεσεις.

 

Νικος

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ κατάλαβα τι εννοείς.

 

1. Τιμή - πάρα πολύ σημαντικό

2. Εξυπηρέτηση πριν και μετά, πολύ σημαντικότερο. Εάν δε μου εξασφαλίζεται σέρβις, αντικατάσταση με ξεκάθαρο τρόπο και δεν με ικανοποιήσει η επικοινωνία με το μαγαζί αποφεύγω να αγοράσω, ή να το επαναλάβω αν κάνω το λάθος...

Ειδικά για την επικοινωνία με το μαγαζί, θέλω να είναι ευγενής ο άλλος απέναντί μου και ειλικρινής και να μου δείχνει όλα τα προϊόντα που έχει όχι μόνο αυτά που θέλει να ξεφορτωθεί, αν του ζητηθεί κάτι τέτοιο.

3. Demo Room, που υπάρχει; Καλό πολυ καλό θα ήταν.

4. Ναι με ενδιαφέρει η άμεση αγορά εάν τα έχω στο χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πρώτο θα βάλω το Demo room, αλλά καλό θα είναι να ξεκαθαρίσουμε τί ακριβώς εννοούμε demo room...

 

Δηλαδή, αυτό που θεωρώ σημαντικό είναι να μπορώ να ακούσω τον εξοπλισμό, όποιος κι αν είναι και να ασχοληθώ προσωπικά μαζί του. Δεν με νοιάζει αν θα είναι ηχομονωμένος χώρος, ή απλά εκεί στο κατάστημα επί τόπου, δεν με νοιάζει αν θα μπορώ να σηκώσω εντάσεις, αυτό που με νοιάζει είναι ό,τιδήποτε θελήσω να ακούσω και να χρησιμοποιήσω επί τόπου να μπορώ.

 

Αμέσως μετά, θεωρώ σημαντικότερο παράγοντα την τιμή. Αδιαφορώ αν θα είναι μουτρωμένος ο υπάλληλος αν είναι φθηνός σε σχέση με τον ανταγωνισμό και μου δίνει τη δυνατότητα να σιγουρευτώ γι αυτό που αγοράζω ότι μου κάνει.

 

Αν ως εδώ τα έχει αυτό τα δυο, με έχει κερδίσει ως πελάτη. Από εκεί και πέρα καλοδεχούμενη είναι φυσικά η καλή εξυπηρέτηση, και τέλος, μου είναι αδιάφορη στις περισσότερες των περιπτώσεων η άμεση αγορά.

 

Σχηματικά:

 

1. Demo room

2. Τιμή

3. Εξυπηρέτηση

4. Άμεση αγορά

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τα βαζω με τη σειρα που τα κοιταω

 

1. Eξυπηρετηση - προσωπική επαφή: Θα προτιμήσω εναν εξυπηρετικό υπαλληλο που δειχνει προθυμος να βοηθήσει και τιμιος σ'αυτα που μου λεει, παρά ενα απροσωπο μαγαζι στο οποιο σε περιπτωση στραβης θα παραπονιεμαι ψυχραιμα μεσω email. Προτιμω live καταστασεις.

 

2. Τιμή: Γιατί το παραπάνω ισχυει μόνο αν η διαφορα δεν ξεφευγει σε τραγικές τιμές. Αν και μονο μια φορά εχει τύχει να παρω κατι 50 ευρω πανω επειδη ομως συνετρεχε ο λόγος 1. Τις υπόλοιπες φορες εβγαινα κερδισμενος και οι αγορες μου απο εξω είναι μονο μία βάση επειδή δεν την εβρισκα εδώ.

 

3. Demo: Ενας απο τους σημαντικότερους λόγους που προτιμάω ελληνικά μαγαζιά. Πριν καποια χρονια ομως δοκίμαζα μια φετα kurzweil σε ενα μαγαζι. Ο τυπος μου ειπε ξεκαθαρα ότι αφου μου ανοιξε πρεπει και να το παρω. Ημουν διατεθιμένος να δωσω τα 70 παραπάνω επειδη δεν ήμουν απολυτα σιγουρος και ήθελα να το ακουσω, αλλα αν αυτο σημαινε υποχρεωση να το παρω, ποιος ο λογος. Γι'αυτο λοιπον το πηρα απο αλλο μαγαζι της Θεσ/νίκης οπου ζήτησα να μην το παραγγειλουν απο τους προαναφερθεντες και μαλιστα το πετυχαμε σε τιμή εξωτερικου. Δεν αποκλειω να το παρηγγειλε τελικα απο αυτους και να μη μου το ειπε αλλα αφου πετυχα καλή τιμή δεν το κοιταξα περαιτερω.

 

4. Αμεση αγορα: Χωρις κανεναν ουσιαστικό λόγο, προτιμάω να πηγαινω στο μαγαζι και να παιρνω ενα κουτι και μετα να μου φαινεται ατελειωτος ο δρόμος για το σπιτι.

 

5. Κουριερ: Τα παραπανω αφορουν μόνο αγορες μουσικων ειδων. Εχω πάρει απο εξω αρκετα ηλεκτρονικά παιχνιδια, cd, βιβλια. Και δε θα είχα την ίδια υπομονη να ανεχομαι τα τερτιπια των κουριεραδων αμα προκειται για μουσικό όργανο. Εννοω αυτα τα απο αυριο σε αυριο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 εξυπηρετηση-Το βασικοτερο για μενα ειναι η εξυπηρετηρη. Δεν παταω καν σε μαγαζια στα οποια μου συμπεριφερονται λες και ειμαι τσουβαλη με πατατες ακομα και αν εχουν αυτο που θελω.

 

2 Τιμη

4 Αμεση αγορα

3 ντεμο ρουμ

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Κανω μια ερευνα για την συγκριση την Ελληνικης αγορας σε σχεση με την ξενη και θα με ενδιεφερε να ακουσω μερικες γνωμες απο την ιδιοτητα σας ως μουσικοι και καταναλωτες. Ειμαι και εγω μουσικος και καταναλωτης αλλα η δικη μου γνωμη δεν μετραει γιατι ειμαι και ιδιοκτητης στουντιο

Οσο αφελής και να είναι ένας επιχειρηματίας γνωρίζει ότι οι έρευνες αγοράς δεν γίνονται σε τόπους όπου υπάρχει πελατειακό κοινό για άμεσο όφελος, παραβαίνοντας μαλιστα τους κανονισμούς του φόρουμ. Εξ άλλου υπάρχουν πολλά σχετικά θεματα που ξεκίνησαν από απλά μέλη που θα μπορούσαν να σε βοηθησουν στην άτυπη έρευνα σου.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου