Προς το περιεχόμενο

βοήθεια με chords


Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν υπάρχει κανεις που να μπορεί να καταλάβει ποια είναι τα παρακάτω chords θα του είμαι υπόχρεος για μια ζωή... τα πήρα από ένα sample cd  και ενώ υποτίθεται ότι λέει ποια  είναι p.x. Bbm και Bbmaj7

όταν παίζω από πάνω ακούγεται ότι να ναι.

είμαι k άσχετος και καταλαβαίνετε τώρα.

ευχαριστώ πολύ

Bbm.mp3

Bbmaj7.mp3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, θα απαντησω θεωρωντας ως ριζα τη χαμηλωτερη φωνη που ακουγεται.(Αλλιως υπαρχουν και αλλοι τροποι να ονομασεις αυτα τα ακορντα θεωρωντας τα αναστροφες).

Στο clip με το ονομα ''Bbm'', ακουγεται χαμηλα η νοτα Ab και οι υπολοιπες φωνες δινουν το αποτελεσμα του ακορντου Αbsus13. Δηλαδη προσωπικα ακουω τις νοτες: Αb(1η), Db(4η), Eb(5η), Gb(μικρη 7η), F(13η). (Δεν παιζεται η 9η βαθμιδα του ακορντου).

Στο clip με το ονομα Bbmaj7 ακουω χαμηλη Βb και οι υπολοιπες ακουγονται οι: Db(μικρη 3η), F(5η), Ab(μικρη 7η), C(9η). Αυτα δινουν το ακορντο Βbm9.

Αν ομως τα ακορντα αυτα ειναι μερος κομματιου, τοτε πρεπει να παρουμε υπ'οψιν την τονικοτητα αυτου του κομματιου και να τα ονομασουμε αναλογως(ως αναστροφες). Ηχητικα ομως ειναι το ιδιο πραγμα. Ελπιζω να βοηθησα και αν καποιος ακουει κατι αλλο, θα ηταν καλο να το πει γιατι ενα αυτι μονο του παντα μπορει να κανει καποιο λαθος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον κιθαρα παιζω και θελω να βοηθησω οσο μπορω.

το Bbm ειναι η Σι υφεση μινορε και η Bbmaj7 ειναι παλι η Σι υφεση αυτη τη φορα ματζορε και μαλλον με μεγαλη εβδομη...να στα εξηγησω περισσοτερο?

 

 

Στο clip με το ονομα ''Bbm'', ακουγεται χαμηλα η νοτα Ab και οι υπολοιπες φωνες δινουν το αποτελεσμα του ακορντου Αbsus13. Δηλαδη προσωπικα ακουω τις νοτες: Αb(1η), Db(4η), Eb(5η), Gb(μικρη 7η), F(13η). (Δεν παιζεται η 9η βαθμιδα του ακορντου).