Προς το περιεχόμενο

Επειδη ερχονται ΠΟΛΥ δυσκολοι καιροι..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Αγγλία (ελέω Θάτσερ) ξεπούλησε τα τραίνα της, το ρεύμα της, το νερό της και άλλα πολλά και τα προβλήματα αυτής της μοιρασιάς τα λούζεται πλέον ο Άγγλος (όπως και ο Αμερικάνος)

 

πληρωνοντας τα ΜΙΣΑ απο οτι πληρωνουμε εμεις στις ΔΕΚΟ  ;)

 

το καλοκαιρι πηγα Λονδινο-Εδινβουργο με 5 λιρες!!

 

οταν ειδαν Αμερικανοι  φιλοι μου που τους φιλοξενουσα τον λογ/μο της ΔΕΗ νομιζαν οτι ηταν για ΟΛΟ τον χρονο... ;D

 

στην Ιαπωνια μολις ιδιωτικοποιηθηκαν οι σιδηροδρομοι και το μετρο επεσαν 35% οι τιμες....

 

ΤΑ ΠΑΝΤΑ πρεπει να ιδιωτικοποιηθουν με εξαιρεση την υγεια και την αμυνα.Φυσικα με ΥΓΙΗ ανταγωνισμο και δρακοντεια παρακολουθηση απο το κρατος.

 

ΓΙΑΤΙ καποιος να φερει την επιχειρηση του Ελλαδα; ΤΙ θα κερδισει;

 

με εξαιρεση ελαχιστα κομματια του ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ τομεα,απολυτως ΤΙΠΟΤΑ (οι εργαζομενοι,ναι αυτοι των 700 ευρω, ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ,μια και οι ασφαλιστικες εισφορες τους ειναι τρομακτικες by european standards & φυσικα καμμια μεγαλη εταιρεια δεν μπορει να τις αποφυγει) για αυτο αλλωστε εχουμε ελαχιστες πολυεθνικες στην ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ παραγωγη...

 

η λυση ειναι αυτη που λεει ο AUDIOKOSTAS να αρχισουμε να παραγουμε αυτα που ΜΠΟΡΟΥΜΕ να παραγουμε και να γινει μια συνολικη αναδιαρθρωση της οικονομιας,ξεκινωντας απο τα ΒΑΣΙΚΑ δηλ.την αναδιαρθρωση της αγροτικης παραγωγη η οποια απλα δεν υπαρχει πλεον (και οταν λεω αγροτικη παραγωγη δεν εννοω την "πινω μπυρες στα καφενεια και περιμενω την επιδοτηση για να τη φαω στα μπουζουκια" κατασταση....)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 970
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

@audiokostas

Κώστα, Κώστα μου τα έγραψες εξαιρετικά και κυρίως λογικά. Εύγε...

Σε ευχαριστώ Terry και τα άλλα παιδιά.

Αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι είμαστε ακόμα στο παιχνίδι.

Αν και οικονομικά το παίξαμε πάρα πολύ χαζά αν όχι εκουσίως επιζήμια.

Το ζήτημα της Εθνικής κυριαρχίας (πέραν των φασιστοειδών κορόνων) και της εθνικής ανάκαμψης είναι πολύ σημαντικό για να το αφήσουμε στο ΔΝΤ.

 

Νίκο, ρώτα τον Αγγλο (και εργαζόμενο και επιβάτη) πόσο ευχαριστημένος είναι από τους σιδηροδρόμους του που ήταν κάποτε το καμάρι του.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι' αυτό αναφέρθηκα φίλε μου στο ότι  «εμείς στην Ελλάδα έχουμε βιώσει έναν στρεβλό, «άναρχο», καπιταλισμό- φιλελευθερισμό, που δεν είχε ούτε τους βασικούς κανόνες, που δεν τήρησε ούτε τις βασικές ισορροπίες.» Γι αυτό που μόλις σχολίασες...

 

Ομολογώ οτι το θρεντ τρέχει τόσο γρήγορα και έχει τόσες ανεπτυγμένες απόψεις που η παρακολούθησή του είναι αρκετά δύσκολη.

 

12.000 ΤΟΝ ΜΗΝΑ βγαζουν αυτοι που εχουν καβατζωσει τις καλες "γωνιες" (και μου λες μετα μεταπτυχιακα και πανεπιστημια.... ;D)

 

Και μετά ρωτάτε ποιός αγοράζει VOS από Ελλάδα  ;D :P

(Bad attempt at joke)  ::)

 

 

Ωραία και μοιραία όλα αυτά αλλά για το πάπλωμα τελικά τι θα γίνει;

Υπάρχει λύση;

Αν θέλετε την άποψή μου σαφώς και υπάρχει λύση.

Κατά την τεκμηριωμένη άποψή μου, το όλο ζήτημα που έχει δημιουργηθεί ΔΕΝ είναι για τα απίστευτα χρέη της Ελλάδος. Υπάρχουν και άλλες χώρες εντός και εκτός Ευρώπης με δημοσιονομικά ελλείματα, με εξωτερικά χρέη κλπ κλπ. Και όπως και να το κάνουμε οι χώρες αυτές ΔΕΝ έχουν και τα εγγενή προβλήματα της γειτνίασης με επεκτατικούς (or so assumed to be) γείτονες, της ευκολίας πρόσβασης από εκατομμύρια οικονομικούς και πολιτικούς μετανάστες, την εξάπλωσή της σε εκατοντάδες νησιά κλπ κλπ. Η κουβέντα γίνεται για το οιωνεί χρήμα και την φερεγγυότητα του Ελληνικού κράτους να είναι καλοπληρωτής στα δάνεια που πρέπει να πάρει όπως και κάθε χώρα. Κάτι που έχει δημιουργηθεί και από τα μακροχρόνια αποτελέσματα αλλά και σαφέστατα τεχνηέντως λόγω διαφόρων συνθηκών. Και όπως έχω ξαναπεί δεν μας φταίνε οι άλλοι. Το ότι υφιστάμεθα σε μία ευρύτερη καπιταλιστική κοινωνία το γνωρίζουμε και βάσει αυτού θα πρέπει να προσαρμόσουμε το ζειν και ευ ζειν μας αλλά πρωτίστως το σκέπτεσθαι.

Υπάρχουν δυνατότητες ανάκαμψης; Ναι, υπάρχουν. Δεν ήταν ποτέ μακριά μας.

Με θεμελιώδεις πρακτικές. Μείωση του κόστους αλλά και αύξηση των εσόδων.

 

α) Σαφώς αλλά και σαφές ξεκαθάρισμα του δημόσιου τομέα. Δεν θέλω να ακούω χαζομάρες για "στην Αγγλία έχουν μόνο 400.000 δημόσιους υπαλλήλους". Η Αγγλία (ελέω Θάτσερ) ξεπούλησε τα τραίνα της, το ρεύμα της, το νερό της και άλλα πολλά και τα προβλήματα αυτής της μοιρασιάς τα λούζεται πλέον ο Άγγλος (όπως και ο Αμερικάνος) . Δεν χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο. Αλλά δεν θέλουμε και κάτι χιλιάδες υπαλλήλους για (πχ) έναν ΟΣΕ που έχει ΔΥΟ(!!) μόνο γραμμές. Και χιλιάδες άλλα παραδείγματα. Οι απολύσεις μπορούν περιοριστούν με αναδιανομή ευθυνών αλλά και γεωγραφικών τοποθετήσεων. Εν είδει στρατού.  ;)

Υπερκομματικός κυβερνητικός έλεγχος λοιπόν σε όλα τα αγαθά που δικαιωματικά πρέπει να απολαμβάνει ο πολίτης. Από την άλλη, ετήσιος δημοσιευμένος οικονομικός έλεγχος και αυστηρό auditing, από τυχαίους, και σε μη ανακοινώσιμες ημερομηνίες, auditors σε διαδικασίες Προμηθειών αλλά και ελέγξιμη στοχοθεσία στους διοικητές των οργανισμών. Αυστηρές ποινές στους παραβάτες.

 

β) Φορολογική τακτική που θα είναι κοινωνικά ευαίσθητη αλλά ταυτόχρονα σκληρή σε λογαριθμικό βαθμό ανάλογα των απολαβών. Ειδική ρύθμιση (κι ας μην αρέσει στο ΚΚΕ  ;)) πρέπει να γίνει για εταιρείες που αποδεδειγμένα προτίθενται να επενδύσουν στην χώρα.

 

γ) Στήριξη της μικρομεσαίας επιχείρησης (που αποτελούν το σύνολο της χώρας) με συντόμευση των μεθόδων λειτουργίας, βοήθειας αλλά και επόπτευσης.

 

δ) Ανάπτυξη με συγκεκριμένους τρόπους στον άξονα

δ1) Τουρισμός (όχι με τη μπούρδα που βγάλαν για αφίσα), αναγκαστική βελτίωση των υπηρεσιών και έλεγχο τιμών (αφαίρεση αδειών σε περιπτώσεις μη συμμόρφωση). Το πρωτογενές υλικό σαφώς και υπάρχει αλλά πρέπει να υπάρξει και κάποιο repositioning γιατί ο Ευρωπαίος όχι μόνο κουράστηκε αλλά και πλέον εκνευρίστηκε να βλέπει τον Ζορμπά να χορεύει πίνοντας ούζα την παραλία όταν αυτός πηδιέται. Θα μου πείς τι να κάνουμε αφού έτσι ...  ΟΧΙ. Οταν πουλάς σε ενδιαφέρει τι θέλει ο Αγοραστής και όχι τι γουστάρεις εσύ.

δ2) Ναυτιλία / Λιμάνια. Ευνόητο το γιατί και πρέπει να γίνουν πολύ συγκεκριμένα βήματα προς τα εκεί. Το παράδειγμα του αν θέλουμε (και δεν γκρινιάζουν ασύστολά τα κομματόσκυλα φερέφωνα της βόλης και της γκρίνιας), γίνεται, είναι ο Αστακός.

δ3) Πράσινη οικονομία. Παρθένο έδαφος, δεκάδες οι αιτήσεις για μεγάλες επενδύσεις αλλά και Ελληνική τεχνολογία που ακόμα να προωθηθεί και θάβεται. Εκεί μπαίνει και ο παράγοντας Παιδεία, και δη η Πανεπιστημιακή όχι μόνο ως ποιότητα αλλά και ως συμβάλλων συμβιοτικά με επιχειρήσεις στην ανάπτυξη τεχνολογίας.

δ4) Γεωργία. Τεράστιες δυνατότητες, πνιγμένες στους εργατοπατέρες, στους μεσάζοντες και στην βαρεμάρα που μπόλιασαν τα εκατομμύρια  κομματικά € που μοιράστηκαν από τα Κοινοτικά Πακέτα σε μορφή επιδοτήσεων.

 

Τα παραπάνω εν τάχει γιατί έχω και αρκετή δουλειά.

 

Αλλά όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν τα δύο βασικότερα.

α) Αλλαγή νοοτροπίας που είναι και το δυσκολότερο

β) και επιτέλους κάποιες ποινικές ρήτρες στην περίπτωση αποτυχίας στην ανάληψη ευθυνών. Γιατί όπως λένε και στις συμβάσεις οι Αγγλοσάξωνες, "SLA without penalties is just a wish list". Πολλώ δε μάλλον όταν απευθύνεται σε Έλληνες  ;)

 

Σορρυ αν κούρασα, απλώς είναι μικρές δικές μου σκέψεις για λίγο φως στη μαυρίλα που και είμαστε αλλά και μας πασάρουν........

 

Άντε τώρα να απαντήσεις σε όλα αυτά...θα αρκεστώ στην ουσία:

 

Τις ανώδυνες λύσεις τις είχαμε 40 χρόνια τώρα να προλάβουμε να τις εφαρμόσουμε σταδιακά και ομαλά συν τα λεφτά που μας ΧΑΡΙΣΑΝ από την Ε.Ε. για να γίνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

 

Όπως είπες το θέμα είναι ότι η Ελλάδα έχασε την ιδιότητα ΛεΠα (μείνε μαζί μου έγγυος...), κάτι το οποίο είναι ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ όταν είσαι στην Ε.Ε. Όπως ξέρουμε καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.

 

Τώρα όπως και να έχει θα ΤΣΟΥΞΕΙ. Τα ειδικά είναι λεπτομέρειες. Σε τελική ανάλυση πρέπει πάντα να εφευρίσκουμε τον τροχό από ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ. 30 χρόνια πηδάμε ασύστολα την Παιδεία (τα παιδιά μας), την κληρονομιά μας, το περιβάλλον και ο ένας τον άλλο. Οι κανόνες για να ορθοποδήσει μια χώρα σαν τη δική μας είναι συγκεκριμένοι και απλούστατοι. Δεν μπαίνω στη διαδικασία γιατί δε μ'αρέσει να χάνω το δάσος για να ανλύσω τα δέντρα.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Βεβαίως, βεβαίως Νίκο μου η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων στην Βρετανία είχε και μια άλλη παράμετρο που δεν πρέπει να λησμονούμε: Ναι με έπεσαν οι τιμές στα εισιτήρια, αλλά παράλληλα είχαμε και πτώση του επιπέδου ασφαλείας, καθώς το δίκτυο δεν έτυχε της καλύτερης συντήρησης, με αποτέλεσμα αρκετά πολύνεκρα δυστυχήματα.

Φυσικά έχουμε δει και τα χαΐρια του δικού μας, δημόσιου ΟΣΕ... Όμως αν δεν υπάρχει έλεγχος (όπως έγραψες), η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει λούμπες...  

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πληρωνοντας τα ΜΙΣΑ απο οτι πληρωνουμε εμεις στις ΔΕΚΟ  ;)

 

το καλοκαιρι πηγα Λονδινο-Εδινβουργο με 5 λιρες!!

 

οταν ειδαν Αμερικανοι  φιλοι μου που τους φιλοξενουσα τον λογ/μο της ΔΕΗ νομιζαν οτι ηταν για ΟΛΟ τον χρονο... ;D

 

στην Ιαπωνια μολις ιδιωτικοποιηθηκαν οι σιδηροδρομοι και το μετρο επεσαν 35% οι τιμες....

 

ΤΑ ΠΑΝΤΑ πρεπει να ιδιωτικοποιηθουν με εξαιρεση την υγεια και την αμυνα.Φυσικα με ΥΓΙΗ ανταγωνισμο και δρακοντεια παρακολουθηση απο το κρατος.

 

Κατσε λιγο. Μιλας για σαφως πιο μεγαλες και "ωριμες" αγορες. Να μιλησω για το καρτελ του γαλακτος (προσωπικη εμπειρια: Το γιαουρτι ΤΟΤΑΛ ειναι πιο φτηνο στο Αμστερνταμ απο οτι στην Ελλαδα); Να μιλησω τι χαμος ειχε γινει οταν απελευθερωθηκε η τιμη της βενζινης;

Οσο για υγεια, φιλε και η Αγγλια μ******ο εχει γινει. Γνωστος μου γιατρος, οφθαλμιατρος στην ειδικοτητα εργαζεται contractor Αγγλια. Ο οφθαλμιατρος λοιπον παρισταται σε χειρουργια ανοιχτης καρδιας. Οταν τον ρωτησα "απο που και ως που ρε φιλε;" μου απαντησε οτι το μονο που τους νοιαζει ειναι οταν γινεται το χειρουργειο να υπαρχουν Χ αριθμος γιατρων μεσα. Σημειωση: εργαζεται σε ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ νοσοκομειο Λονδινο, οχι σε κανα χωριουδακι ξεχασμενο απο το Θεο.

Η δρακοντεια παρακολουθηση δεν φερνει καπως σε πατερναλισμο;

με εξαιρεση ελαχιστα κομματια του ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ τομεα,απολυτως ΤΙΠΟΤΑ (οι εργαζομενοι,ναι αυτοι των 700 ευρω, ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ,μια και οι ασφαλιστικες εισφορες τους ειναι τρομακτικες by european standards & φυσικα καμμια μεγαλη εταιρεια δεν μπορει να τις αποφυγει) για αυτο αλλωστε εχουμε ελαχιστες πολυεθνικες στην ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ παραγωγη...

δες τι εγραψα παραπανω για παραγωγη

η λυση ειναι αυτη που λεει ο AUDIOKOSTAS να αρχισουμε να παραγουμε αυτα που ΜΠΟΡΟΥΜΕ να παραγουμε και να γινει μια συνολικη αναδιαρθρωση της οικονομιας,ξεκινωντας απο τα ΒΑΣΙΚΑ δηλ.την αναδιαρθρωση της αγροτικης παραγωγη η οποια απλα δεν υπαρχει πλεον (και οταν λεω αγροτικη παραγωγη δεν εννοω την "πινω μπυρες στα καφενεια και περιμενω την επιδοτηση για να τη φαω στα μπουζουκια" κατασταση....)

+1000000

Οπου μπουζουκια, βαλε κωλομπαρα και εισαι μεσα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικών ερωτημάτων συνέχεια: "Γιατί μαμά όλοι συμφωνούν μεταξύ τους;".

 

Απάντηση : "Γιατί οι έλληνες δεν έχουν πραγματική πολιτική παιδεία και δεν είναι σε θέση να διατυπώσουν τη γνώμη ΤΟΥΣ, διότι δεν έχουν. Οπότε τους αρέσει να συνθέτουν τις γνώμες άλλων, και επειδή κανείς δεν πρέπει να αδικείται, είναι ευκολότερο να ακροβατούν ανάμεσα σε ακραία αντίθετες και ασύμβατες μεταξύ των απόψεις".

 

"Δηλαδή μαμά πες μου ένα παράδειγμα"

 

Απάντηση : "Κάποιος λέει ότι "μην ακούω για 400.000 δημόσιους υπαλλήλους στην Αγγλία", υπαινισσόμενος ότι η Αγγλία και η Ελλάδα δεν έχουν καμία σχέση, καθότι η Αγγλία έχει προ-πολλού ξεπουλήσει σημαντικό μέρος του εθνικού της πλούτου, αλλά παράλληλα λέει ότι δεν χρειάζεται να υπάρχουν τόσοι υπάλληλοι στον ΟΣΕ. Αυτό παιδί μου είναι ακροβασία, όχι τοποθέτηση"

 

"Μα εσύ μαμά, όταν είχες γνωρίσει την Θάτσερ σου είχε φανεί σοβαρός άνθρωπος".

 

Απάντηση : "Ναι, όντως... αλλά η αλήθεια είναι ότι ήταν κάπως απότομη στους τρόπους της. Αυτό φοβίζει τους ευαίσθητους συμπολίτες μας, διότι όταν ήταν μικροί η δασκάλα τους κτύπαγε τα χεράκια με τη βέργα και τους έχει μείνει απωθημένο".

 

"Α, γι' αυτό τη συχαίνονται. Τι καλή που είσαι μανούλα"

 

Απάντηση : "Μην ανησυχείς παιδί μου. Σε μία-δύο μέρες θα έχουν όλοι πιο σοβαρά πράγματα να συζητούν".

 

:)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαίως, βεβαίως Νίκο μου η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων στην Βρετανία είχε και μια άλλη παράμετρο που δεν πρέπει να λησμονούμε: Ναι με έπεσαν οι τιμές στα εισιτήρια, αλλά παράλληλα είχαμε και πτώση του επιπέδου ασφαλείας, καθώς το δίκτυο δεν έτυχε της καλύτερης συντήρησης, με αποτέλεσμα αρκετά πολύνεκρα δυστυχήματα.

Φυσικά έχουμε δει και τα χαΐρια του δικού μας, δημόσιου ΟΣΕ... Όμως αν δεν υπάρχει έλεγχος (όπως έγραψες), η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει λούμπες...

 

ακριβως,ισως το παραδειγμα των βρεττανικων σιδηροδρομων να ειναι ατυχες (αν και μου αρεσε το...5λιρο ;D),των ιαπωνικων ομως δεν ειναι... ;)

 

γενικα οπουδηποτε στον κοσμο ιδιωτικοποιηθει μια ΔΕΚΟ οι τιμες πεφτουν (δειτε ας πουμε τις τιμες του ΟΤΕ/COSMOTE πριν και μετα) με την προϋποθεση που ειπα παραπανω βεβαια (υγιης ανταγωνισμος),αλλωστε εδω θα ειμαστε και του χρονου που σχεδον ΟΛΕΣ οι ΔΕΚΟ θα εχουν κλεισει/πουληθει  να συγκρινουμε τιμες (παντως για την ΕΡΤ & το ΔΗΜΟ σιγουρα δεν θα πληρωνουμε περισσοτερο απο την καταναλωση ρευματος αν πουλησουν την μαμω-ΔΕΗ)

 

 

Τις ανώδυνες λύσεις τις είχαμε 40 χρόνια τώρα να προλάβουμε να τις εφαρμόσουμε σταδιακά και ομαλά συν τα λεφτά που μας ΧΑΡΙΣΑΝ από την Ε.Ε. για να γίνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

 

αυτα τα λεφτα που αντι να τα επενδυσουμε τα ριξαμε στην ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και στις εκλογικες σκοπιμοτητες,(ας μη ξεχασουμε αγαπητοι το μετρό της δεκαετιας του ....80 του οποιου τα χρηματα τελικα δοθηκαν για..προσληψεις με αποτελεσμα να αποκτησουμε μετρό 15 χρονια αργοτερα του προβλεπομενου... ::))

 

τωρα φυσικα και θα τσουξει ,αλλα ελπιδα υπαρχει,φτανει να αλλαξουν τα μυαλα μας και να στρωσουμε τον απαυτο μας δουλευοντας ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ και ΕΞΥΠΝΑ.

 

Κατσε λιγο. Μιλας για σαφως πιο μεγαλες και "ωριμες" αγορες. Να μιλησω για το καρτελ του γαλακτος (προσωπικη εμπειρια: Το γιαουρτι ΤΟΤΑΛ ειναι πιο φτηνο στο Αμστερνταμ απο οτι στην Ελλαδα); Να μιλησω τι χαμος ειχε γινει οταν απελευθερωθηκε η τιμη της βενζινης;

 

στο Βερολινο να δεις ποσο κανει (30% φθηνοτερα απο εδω.... ;D)

 

μιλαω για σοβαρο κρατος & ελεγκτικους μηχανισμους και αναφερομαι ειδικα στην τρομερη πληγη των ΔΕΚΟ (εγω θα τις εκλεινα/πουλαγα ΟΛΕΣ)

 

Η δρακοντεια παρακολουθηση δεν φερνει καπως σε πατερναλισμο;

 

μα ειμαι ΦΑΝ του πατερναλισμου (οσο οξυμωρο και αν ακουγεται... ;D) φτανει να γινεται απο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ επαϊοντες

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ξερω ενα καρο μεταναστες (Αλβανοι στην πλειοψηφια τους) που οχι μονο δεν ειναι ανεργοι αλλα δουλευουν σε 2-3 δουλειες,εχουν αγορασει τα σπιτια τους στην Αθηνα,εχουν αγορασει και τα σπιτια τους στην Αλβανια και εχουν και μια κατοσταρα στην τραπεζα..απλα δεν περιμενουν να γινουν...διευθυντες σε..γραφειο ,δεν εχουν δαιμονοποιησει τα αφεντικα τους και τους φευγει ο ΠΑΤΟΣ στη δουλεια....και δουλευουν εκει που υπαρχει αναγκη για εργατικα χερια (ναι στις δουλειες που οι Ελληνες δεν καταδεχονται να πανε....γιατι...βρωμανε....)

 

 

 

το ειπα και παραπανω

 

 

ΞΥ-ΠΝΑ-ΤΕ  

...θα συμφωνήσω σ'ένα βαθμό μαζί σου,αλλά δεν αποτελεί το σύνολο.

ξέρω ανθρώπους (ειδικά γυναίκες)που ψάχνουν μία ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δουλειά και δεν βρίσκουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...θα συμφωνήσω σ'ένα βαθμό μαζί σου,αλλά δεν αποτελεί το σύνολο.

ξέρω ανθρώπους (ειδικά γυναίκες)που ψάχνουν μία ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δουλειά και δεν βρίσκουν.

 

Με τι προσοντα;

 

Να πω και το σεξιστικο μου; Στον τομεα που δραστηριοποιουμε, στην Ελλαδα (εξωτερικο αλλη συζητηση) δεν εχω δει ακομα γυναικα να "βγαζει" τα λεφτα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Anonimos

 

Και όλα αυτά βοηθούν που ακριβώς;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου