Προς το περιεχόμενο

Musik Produktiv - Eίναι αξιόπιστοι;


epikouris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους σας.

Χτες παράγγειλα μία Vintage Icon V6MRTBG Thomas Blug signature σε χαμηλή τιμή μιας και πρόκειται για returned item. Μου έχουν στείλει το automated reply οτι όλα εντάξει και οτι θα την έχω σε 4-6 μέρες αλλά δεν ήρθε ούτε το τιμολόγιο ούτε και με ποια εταιρεία θα μου παραδωθεί (νομίζω συνεργάζονται με UPS και DHL). Τους τηλεφώνησα σήμερα το πρωί και απο τα λίγα που κατάλαβα από τον τύπο με τα extraordinarily broken English του, ήταν ότι τη έχουν ήδη στείλει. Δεν μου ήρθε όμως ειδοποίηση στο e-mail μου. A! μου ευχήθηκε και Merry Christmas! Έχει κάποιος από σας εμπειρία με την MUSIK PRODUKTIV; Είναι αξιόπιστοι; Επίσης, (είπαμε, είμαι κουλός και άσχετος) γνωρίζει κανείς για το συγκεκριμένο όργανο; Διάβασα εξαιρετικές κριτικές αλλά αυτό δεν αποτελεί πάντα εγγύηση σε μια αγορά.

vintageiconv6.thumb.jpg.f0dd2bc8cd65b89b0af730b8a595bf3d.jpg

I was baptized in Muddy Waters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τιμολόγιο είναι μέσα στη κιθάρα.

Θα σου ρθει μια χαρά.

Με γειές και καλόπαιχτη.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ευχαριστώ bro. Τους ξανατηλεφώνησα και μου είπαν οτι θα τη στείλουν σήμερα και οτι θα έρθει με UPS. Για tracking numbers και τέτοια, θα μου στείλουν e-mail. Για να δούμε..............

Θα σε δω τη Παρασκευή και μάλιστα αν έχει έρθει η κιθάρα, θα τη φέρω μαζί για να την περάσετε όλοι σας ένα test κοπώσεως.

I was baptized in Muddy Waters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Θα σε δω τη Παρασκευή και μάλιστα αν έχει έρθει η κιθάρα, θα τη φέρω μαζί για να την περάσετε όλοι σας ένα test κοπώσεως.

 

Η κόπωση αφορά το όργανο ή εμάς;  ;D

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες