Προς το περιεχόμενο

Επιλογή για καμπίνα μπάσου..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους!

 

Είμαι σχετικά καινουριος στο Noiz.

Έχω ένα θεματάκι και ενώ βρήκα στο φόρουμ καποιες σχετικές απαντήσεις

δεν καλύφτηκα πλήρως..

 

Στο θέμα τωρα!  :P

Έχω εναν Ibanez promethean P5110

( http://www.thomann.de/gr/ibanez_p5110_promethean.htm )

Είναι 250W και 500W με εξωτερικό ηχείο.. Ο ενισχυτής είναι αποσπώμενος από το ηχείο του.

Έστω ότι εγώ θέλω να χρησιμοποιήσω μία καμπίνα 4x10 ή 2x10, πόσα βαττ πρέπει να είναι η

καμπίνα και πόσα Ωμ για να βγάλω όλη την ισχύ του ενισχυτή? (είμαι άσχετος σε ότι αφορά ρεύματα, βαττ, ωμ κτλ... Παρακαλώ τα φώτα σας. ) Αν έχετε στο μυαλό σας καμιά καλη καμπίνα 4x10 η 2x10 να μου προτείνετε θα είμαι ευγνώμων...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ ότι είδα στο site έχεις 250Watt στα 8Ohm και 500Watt στα 4Ohm...Για καμπίνα τώρα,στα 8Ohm θα πάρεις μία με περισσότερα από 250Watt...Το αντίστοιχο και με τα 4Ohm...Περισσότερα από 500Watt...Γενικότερα να προσέχεις η καμπίνα να είναι στα ίδια Ohm και με περισσότερα Watt από τον ενισχυτή...Υπάρχουν και κάποια θεματάκια στο forum που αναλύουν περισσότερο αν δεν βαριέσαι ψάξε μια γιατί θα σε βοηθήσουν πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αν δεν κάνω λάθος μπορώ να πάρω μια καμπίνα είτε 4 ή 8 Ωμ

αρκεί στα 4 Ωμ να είναι περισσότερα από 500W και στα 8 περισσότερα από 250W..

Εδώ και 2 μέρες ψάχνω γι αυτό το θέμα αλλά παντού οι απόψεις αλλάζουν, γι αυτό και

άνοιξα καινούριο θέμα μήπως βρώ ευθεία απάντηση στο πρόβλημά μου..  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies