Προς το περιεχόμενο

Απόψεις περί κριτικής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 98
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

κανονικότατα...και δεν είναι ντροπή... ;)

Ναι αλλά εδώ υπάρχει η εξίσωση "έμπορες"*=μη-παραγωγοί τέχνης... Συμφωνείς και με αυτό;

 

*όπως εννοείται παραπάνω

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ναι αλλά εδώ υπάρχει η εξίσωση "έμπορες"*=μη-παραγωγοί τέχνης... Συμφωνείς και με αυτό;

 

*όπως εννοείται παραπάνω

χωρίς να είμαι ο Ανέστης, αμφιβάλλω αν συμφωνεί με αυτό το δόγμα. ;) Άσε που δεν είναι και ντροπή στο κάτω κάτω... ;)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ο Μπάροουζ πολλές φορές δεν χρησιμοποιούσε σημεία στίξης (πλην μίας τελείας, στο τέλος).

 

Εγώ ήμουν πολύ συγκεκριμένος. Μίλησα για ορθογραφία ( γραμματική) και εσύ μου μιλάς για σημεία στίξεως (συντακτικό) . Στη σύνταξη μπορούμε να έχουμε ελευθερία, στην γραμματική όχι. Άποψή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρίς να είμαι ο Ανέστης, αμφιβάλλω αν συμφωνεί με αυτό το δόγμα. ;) Άσε που δεν είναι και ντροπή στο κάτω κάτω... ;)

 

Άσε ρε φίλος που δεν είναι ντροπή. ;D

Ακόμα κουβαλάει το όνειδος το όνομα του Beethoven για την Ενάτη από την παραγγελιά που πήρε από τα Αγγλάκια... ;D :P

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά εδώ υπάρχει η εξίσωση "έμπορες"*=μη-παραγωγοί τέχνης... Συμφωνείς και με αυτό;

 

*όπως εννοείται παραπάνω

Από που προκύπτει αυτή η εξίσωση?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα κουβαλάει το όνειδος το όνομα του Beethoven για την Ενάτη από την παραγγελιά που πήρε από τα Αγγλάκια... ;D :P

Στο είπε ο ίδιος?

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έμπορες λοιπόν όλοι οι κλασσικοί που έγραφαν ως επί το πλείστον επί παραγγελία και καλλιτέχνες όσοι την παίζουν στη κρεββατοκάμαρα... την κιθάρα τους... και βαράνε τη λα (και ορισμένα άλ-λα) με άποψη...

 

Please, όχι άλλη ισοπέδωση... ΟΛΟΙ όχι. ΜΕΡΙΚΟΙ ναι. (όπως και σήμερα, άλλωστε). Μουσικοί και οι μεν και οι δε. Αλλά άλλο Μότσαρτ, άλλο Σαλιέρι, ως καλλιτέχνες).

 

Εγώ ήμουν πολύ συγκεκριμένος. Μίλησα για ορθογραφία ( γραμματική) και εσύ μου μιλάς για σημεία στίξεως (συντακτικό) . Στη σύνταξη μπορούμε να έχουμε ελευθερία, στην γραμματική όχι. Άποψή μου.

Το να προσπαθείς να βγάλεις νόημα από ένα ανορθόγραφο κείμενο είναι δύσκολο, πίστεψέ με όμως είναι απείρως δυσκολότερο να βγάλεις νόημα από ασύντακτο κείμενο.

Ο τρόπος χρήσης του μέσου επαφίεται στη διακριτική (ή όχι) ευχέρεια του καλλιτέχνη. Άλλος βάζει βίδες στις χορδές του πιάνου του, άλλος δεν βάζει τελείες και τόνους.

RANDOMIZE USR 0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Please, όχι άλλη ισοπέδωση... ΟΛΟΙ όχι. ΜΕΡΙΚΟΙ ναι. (όπως και σήμερα, άλλωστε). Μουσικοί και οι μεν και οι δε. Αλλά άλλο Μότσαρτ, άλλο Σαλιέρι, ως καλλιτέχνες).

Η καλλιτεχνική αξία του καθενός, λοιπόν, δεν μετριέται με το αν δουλεύει για να ικανοποιήσει κάποιον, αλλά καθαρά με το τι παραδίδει. Αλλιώς ποια η διαφορά του Σαλιέρι από τον Μότζαρτ - εκτός της καλλιτεχνικής αξίας; Και οι δύο για τη μονέδα δούλευαν. Κανένας δεν έγραφε αυτά που γούσταρε για να τα πουλήσει μετά και αν πιάσουν.

BTW δεν έκανα εγώ την ισοπέδωση.

 

Edit Ι: Τεσπαν, ξανά μανά τα ίδια.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το να προσπαθείς να βγάλεις νόημα από ένα ανορθόγραφο κείμενο είναι δύσκολο, πίστεψέ με όμως είναι απείρως δυσκολότερο να βγάλεις νόημα από ασύντακτο κείμενο.

 

Γι’ αυτό υπάρχουν οι διορθώσεις ;). Γραμματικές, (και συντακτικές αφόσον το θέλεις, αν και εδώ τίθεται θέμα αλλοίωσης περιεχόμενου ) , για να βγάζουμε νόημα. Άρα δεν υπάρχει σε όλα τα πράγματα υποκειμενικότητα , κατά την ελεύθερη βούληση του καλλιτέχνη. Σε ορισμένα σημεία αναγκάζεται και ο ίδιος ο καλλιτέχνης να εντάξει  το έργο του σε κάποιους αντικειμενικούς κανόνες (π.χ ορθογραφία) , ακριβώς για να γίνει κατανοητός.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου