Johnny Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Γεια χαρά, Παιδιά είχα γενικά την απορία αν τελικά με το bounce χάνουμε καθόλου απο την ποιότητα του ήχου. Γενικά το xρησιμοποιώ αρκετά (κυρίως για εξοικονόμιση CPU usage) και ομολογώ ότι δεν μπορώ να καταλάβω διαφορά στον ήχο, αν δηλαδή έχει χάσει απο το αρχικό του σήμα. Αν τελικά χάνουμε απο την ποιότητα υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε με το bounce να έχουμε τις λιγότερες απώλειες? Johnny. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 δε χανεις το παραμικρο. μην ανησυχεις. να υποθεσω οτι δουλευεις με το logic? http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Johnny Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Μάγος είσαι? Σε PC βέβαια το 5.5 . Όχι ότι δεν μου κάνουν Nuendo, Cubase etc, αλλά με το Logic μπορώ να έχω περισσότερα VSTi. Με τα άλλα πάνω απο 12-15 αρχίζουν τα προβλήματα. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Johnny. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Εξαρτάται από το πως κάνεις το bounce. Μόνο σε πολύ ιδανικές συνθήκες δεν χάνεις κάτι, αλλά και πάλι, αυτό που χάνεις συνήθως είναι ψιλά γράμματα και δεν το ακούς. Θα σου αναφέρω 2 πηγές αλλοίωσης που μου'ρχονται τώρα: Έχεις 1 track με audio. Αυτό, όταν είναι μόνο του έχει μία δεδομένη καμπύλη δυναμικών, η οποία είναι και αυτή με την οποία το ηχογράφησες. Ιδανικά, θα ήθελες να διατηρήσεις στο κανάλι σου αυτή τη λεπτομέρεια δυναμικών μέχρι και τη τελική μίξη. Ούτε κάτι περισσότερο (καθώς δεν προσφέρει κάτι πέρα από ένταση) ούτε κάτι λιγότερο (καθώς χάνεις σε λεπτομέρεια). Τώρα, αν κάνεις bounce σε ένα άλλο track με όλα τα faders στο "0", διατηρείς στο κατά δύναμη το αρχικό σου σήμα, διότι κατά τη διαδικασία bounce εφαρμόζεται ο summing αλγόριθμος του εκάστοτε προγράμματος. Είναι αυτός ο αλγόριθμος για τον οποίο εκφράζονται οι όποιες ηχητικές διαφοροποιήσεις (π.χ. "τα ProTools ακούγονται καλύτερα από το Cubase"). Αυτό όμως μπορείς να πεις ότι είναι αμελητέο. Το δεύτερο έχει να κάνει με το γεγονός ότι bounce δεν κάνεις ποτέ για να αντιγράψεις μόνο ένα ξερό κανάλι σε ένα άλλο. Πιθανώς να έχεις προσθέσει effects ή να θέλεις να μιξάρεις 2 ή και περισσότερα κανάλια σε 1. Πέρα από τον summing αλγόριθμο, ξεφεύγεις πλεόν και από το "0" στα faders με αποτέλεσμα, μέσα από διαδοχικά bounces να χάνεις σιγά-σιγά σε ανάλυση των δυναμικών σου. Αυτό επίσης μπορεί να είναι αμελητέο. Στη πράξη τώρα, ανάλογα με το πόσο προσέχεις τα κανάλια σου και το πως ακούγονται σε κάθε βήμα που κάνεις, το bounce μπορεί να είναι αμελητέο, δημιουργικό ή καταστροφικό. Παλαιότερα έκανα πολλά bounces σε ένα hard-disk recorder (Roland VS-880) λόγω έλλειψης καναλιών. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ενώ αισθανόμουνα να χάνω σε definition, το τελικό αποτέλεσμα ήταν τόσο δημιουργικό που δε νομίζω να έβγαινε αν είχα όλα τα κανάλια διαθέσιμα. Ακούγεται περίεργο αλλά όταν κάνεις bounce ουσιαστικά αλλάζεις τη ροή του κομματιού προς ένα δεδομένο πλέον δρόμο. Φαίνεται πως η διαδικασία να σκεφτείς πατέντες για να εξοικονομήσεις κανάλια και χώρο έχει μερικές φορές και όμορφα αποτελέσματα...δουλεύει το μυαλό καλύτερα :) Το σημαντικότερο είναι να προσέχεις τις πηγές σου και κάθε βήμα που κάνεις. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Εφόσον δουλεύεις με το Logic, φρόντισε να έχεις το delay compensation enabled. Αυτό είναι ένα επίσης θέμα, καθώς κάθε bounce μπορεί να δημιουργήσει μετατοπίσεις (~ 40-60 samples) στο audio λόγω των effects. Αν αυτό γίνει πολλές φορές καταλαβαίνεις τι γίνεται. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spirou Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Εφόσον δουλεύεις με το Logic, φρόντισε να έχεις το delay compensation enabled. έχω την εντύπωση πως το logic 5.5 δεν διαθέτει delay compensation (είχα διαβάσει για προβλήματα με τα onboard dsp fx της emu1212m και το logic) μπορει να κάνω και λάθος βέβαια... :?: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
moorepanos Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2008 Αυτό το θέμα με έχει προβληματίσει πολύ! Τόσες ώρες δουλειάς και τελικά να μην ακούγεται 100% αυτό που έχω κάνει;; Είναι τρέλα! Έχω ακούσει ότι αν γράφεις real time σε εξωτερικό cd recorder είναι 100% αυτό που έχεις κάνει; Συμφωνείτε; http://www.moorepanos.com http://www.youtube.com/moorepanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Αν παίζεις με Nuendo κάνε άφοβα bounce αλλά στον export dialog έχε ενεργοποιημένο πάντα το Real-Time Export και φυσικά το file type -> wave file και τα Channels -> Stereo Interleaved. Αν δεν έχεις Nuendo και θέλεις να είσαι σίγουρος, τότε η μόνη σίγουρη λύση είναι να έχεις ένα 2ο computer (ή γενικά ένα hard disk recorder με ψηφιακή είσοδο) με μια κάρτα με digital in και να της στείλεις digital out από το 1ο computer και να κάνεις το mixdown εκεί (απλά κάνοντάς το playback δηλαδή). Η λύση με external recorder όπως dat και standalone cd-recorder προσθέτει jitter (είδος ψηφιακής παραμόρφωσης) στο σήμα και αυτό δεν το θέλεις. ;) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tugito Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Τώρα, αν κάνεις bounce σε ένα άλλο track με όλα τα faders στο "0", διατηρείς στο κατά δύναμη το αρχικό σου σήμα, διότι κατά τη διαδικασία bounce εφαρμόζεται ο summing αλγόριθμος του εκάστοτε προγράμματος. Είναι αυτός ο αλγόριθμος για τον οποίο εκφράζονται οι όποιες ηχητικές διαφοροποιήσεις (π.χ. "τα ProTools ακούγονται καλύτερα από το Cubase"). Αυτό όμως μπορείς να πεις ότι είναι αμελητέο. Κατι βέβαια για το οποίο υπάρχουν γενικώς άπειρες διαφωνίες και πολλοί δεν δέχονται ότι τίθεται τέτοιο θέμα διαφοροποίησης και "άλλου" ήχου μεταξύ προγραμμάτων. Πολλοί προγραμματιστές αναφερουν απλά ότι είναι τα ίδια "μαθηματικά" σε όλα τα προγράμματα και η διαδικασία εγραφής του ήχου ειναι η ίδια.. μεγάλο θέμα. Εγώ είχα κρατήσει μια φράση την οποία ακράδαντα πιστεύω ότι ειναι η πιο σωστή τουλάχιστον κατεμε, δηλαδή το ότι "ασχολούμαστε με πράγματα που το ανθρωπινο αυτί ακόμα και να υπάρχουν δεν πρόκειται να τα ακούσει ποτέ".. Γενικώς το άρθρο πολύ ενδιαφέρον πάντως και με ενδιαφέρει φίλε Γεράσιμε να το ψάξω αυτό που λες κι άλλο. Εγώ γενικώς το nuendo χρησιμοποιώ και αποφεύγω γενικώς το bouncing. Πολύ λένε ότι ειναι κορυφέο πάντως σαν μηχανή ήχου και αλγόριθμος.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2008 Μακάρι όλα τα προγράμματα να είχαν τέλειο bounce για να είχαμε και την ησυχία μας αλλά δυστηχώς τα πράγματα δεν είναι πάντοτε έτσι. Π.χ αν ξεχάσεις στο Nuendo να τσεκάρεις το realtime export, μερικά από τα εφέ σου έχουν μεγάλη πιθανότητα να μην περάσουν σωστά. Άλλο παράδειγμα: παλιά στα Protools LE 5.1.1 πήρα κάποια bounce που δεν ακουγόταν καλά. Όταν το τσέκαρα (δεν ήταν ανθρώπινο λάθος), είχε γίνει όλη η μίξη mono :o και είχε μείνει stereo μόνο κάποιο reverb. Το πρόβλημα λύθηκε ρυθμίζοντας κάποιον buffer των Protools ??? Επίσης τα προγράμματα δεν έχουν τα ίδια μαθηματικά και αλγόριθμους Το nuendo "δουλεύει" στα 32Bit floating point, τα protools στα 48bit fixed point, το Sonar στα 64bit floating point και το sawstudio στα 64bit fixed point. Το κάθε πρόγραμμα έχει τον ήχο του. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση