Προς το περιεχόμενο

VOS my ass??? ή όχι??


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Άρα αν πάρεις από historic makeovers αυξάνει η αξία της κιθάρας? ή μιλας για τις vos?

Δεν είναι ότι δε μ αρέσουν ,μ αρεσουν πολυ γι αυτο χαλιεμαι που ειναι τοσο ακριβες... επισης καταλαβαινω το κοστος οσον αφορα τις εργατοωρες αλλα καπου σκεφτεσαι οτι καλο θα ηταν να το εκανε η gibson ηδη σωστα αλλα κι αυτοι θα χρεωναν παραπανω τοτε και παει λεγοντας...

 

Oi VOS είναι σχετικά κάτι κοινό. Λίγες μάλλον είναι προορισμένες να αποκτήσουν συλλεκτική αξία στο μέλλον - κάποιες signature κ.λ.π. Aπό την άλλη τέτοιου είδους κιθάρες ή της Guitar Clinic ή του Keebler ή του Florian Jaeger έχουν σαφώς καλύτερες προοπτικές...

 

Η Gibson δεν μπορεί π.χ να στοκάρει brazilian rosewood που είναι απαγορευμένο στις ΗΠΑ ούτε και γουστάρει να χρυσοπληρώνει luthiers που θα βγάζουν περισσότερα απ ότι θα βγάζει το ίδιο το εργοστάσιο στην κάθε κιθάρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

καταλαβα... ορεξη και λεφτα να χεις που λενε... thanks Κώστα  :)

 

λεφτα για ΠΕΤΑΜΑ θες να πεις μια και θα παρεις μια ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ κιθαρα που μελλοντικα θα εχει ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ αξια απο μια stock VOS  ..παρα τις...."βελτιωσεις" των καραγκιοζαιων....(που δεν κατασκευαζουν αλλα μετατρεπουν κιθαρες)..btw σε ενα βιβλιο για LP που ειχα διαβασει καποτε παλαιοι υπαλληλοι της Gibson ορκιζονταν οτι ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιουσαν hide glue στις ηλεκτρικες κιθαρες μετα το '52 (μονο στις ακουστικες,οπως αλλωστε κανουν και σημερα)  αλλα μια κολλα που αν θυμαμαι καλα την ελεγαν "radio glue" & ηταν συνθετικη οπως και η σημερινη titebond που σχεδον ολοι οι κατασκευαστες ηλεκτρικων κιθαρων χρησιμοποιουν μια και ειναι ΠΟΛΥ πιο γερη και σταθερη απο την hot hide glue...

 

αν θυμαμαι καλα ειδικα για τις LP επειδη τις κολλουσαν σε ενα νεο μηχανημα λογω του long tenon joint χρησιμοποιουσαν την νεα αυτη ,πιο δυνατη κολλα.

 

Ασε που..ολα τα ειχε η Μαριορη η συζητηση περι του ηχου της...κολλας της ελειπε... ;D ...σιγα μην ακουσεις την ...κολλα οταν εχεις καρφωσει την 59αρα στο Μαρσαλι & βαρας...Sweet Child ...   ειπαμε ρε Σουλα αλλα οχι κι ετσι.... ::)

 

Θα μου πεις ειχαμε τον μυθο του...nitro finish στις Fender να μη βγαλουμε και εναν αντιστοιχο μυθο για τις Gibson???Χωρις κατι τετοιες παπαριες  θα ηταν..βαρετη η ζωη...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λεφτα για ΠΕΤΑΜΑ θες να πεις μια και θα παρεις μια ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ κιθαρα που μελλοντικα θα εχει ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ αξια απο μια stock VOS  ..παρα τις...."βελτιωσεις" των καραγκιοζαιων....(που δεν κατασκευαζουν αλλα μετατρεπουν κιθαρες)..btw σε ενα βιβλιο για LP που ειχα διαβασει καποτε παλαιοι υπαλληλοι της Gibson ορκιζονταν οτι ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιουσαν hide glue στις ηλεκτρικες κιθαρες μετα το '52 (μονο στις ακουστικες,οπως αλλωστε κανουν και σημερα)  αλλα μια κολλα που αν θυμαμαι καλα την ελεγαν "radio glue" & ηταν συνθετικη οπως και η σημερινη titebond που σχεδον ολοι οι κατασκευαστες ηλεκτρικων κιθαρων χρησιμοποιουν μια και ειναι ΠΟΛΥ πιο γερη και σταθερη απο την hot hide glue...

 

αν θυμαμαι καλα ειδικα για τις LP επειδη τις κολλουσαν σε ενα νεο μηχανημα λογω του long tenon joint χρησιμοποιουσαν την νεα αυτη ,πιο δυνατη κολλα.

 

Ασε που..ολα τα ειχε η Μαριορη η συζητηση περι του ηχου της...κολλας της ελειπε... ;D ...σιγα μην ακουσεις την ...κολλα οταν εχεις καρφωσει την 59αρα στο Μαρσαλι & βαρας...Sweet Child ...   ειπαμε ρε Σουλα αλλα οχι κι ετσι.... ::)

 

Θα μου πεις ειχαμε τον μυθο του...nitro finish στις Fender να μη βγαλουμε και εναν αντιστοιχο μυθο για τις Gibson???Χωρις κατι τετοιες παπαριες  θα ηταν..βαρετη η ζωη...

 

Ο δράκος που λέγαμε στο δάσος ... χάσιμο ...

 

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λεφτα για ΠΕΤΑΜΑ θες να πεις μια και θα παρεις μια ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ κιθαρα που μελλοντικα θα εχει ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ αξια απο μια stock VOS  ..παρα τις...."βελτιωσεις" των καραγκιοζαιων....(που δεν κατασκευαζουν αλλα μετατρεπουν κιθαρες)..btw σε ενα βιβλιο για LP που ειχα διαβασει καποτε παλαιοι υπαλληλοι της Gibson ορκιζονταν οτι ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιουσαν hide glue στις ηλεκτρικες κιθαρες μετα το '52 (μονο στις ακουστικες,οπως αλλωστε κανουν και σημερα)  αλλα μια κολλα που αν θυμαμαι καλα την ελεγαν "radio glue" & ηταν συνθετικη οπως και η σημερινη titebond που σχεδον ολοι οι κατασκευαστες ηλεκτρικων κιθαρων χρησιμοποιουν μια και ειναι ΠΟΛΥ πιο γερη και σταθερη απο την hot hide glue...

 

αν θυμαμαι καλα ειδικα για τις LP επειδη τις κολλουσαν σε ενα νεο μηχανημα λογω του long tenon joint χρησιμοποιουσαν την νεα αυτη ,πιο δυνατη κολλα.

 

Ασε που..ολα τα ειχε η Μαριορη η συζητηση περι του ηχου της...κολλας της ελειπε... ;D ...σιγα μην ακουσεις την ...κολλα οταν εχεις καρφωσει την 59αρα στο Μαρσαλι & βαρας...Sweet Child ...   ειπαμε ρε Σουλα αλλα οχι κι ετσι.... ::)

 

Θα μου πεις ειχαμε τον μυθο του...nitro finish στις Fender να μη βγαλουμε και εναν αντιστοιχο μυθο για τις Gibson???Χωρις κατι τετοιες παπαριες  θα ηταν..βαρετη η ζωη...

Πες τα χρυσόστομε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

λεφτα για ΠΕΤΑΜΑ θες να πεις μια και θα παρεις μια ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ κιθαρα που μελλοντικα θα εχει ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ αξια απο μια stock VOS  ..παρα τις...."βελτιωσεις" των καραγκιοζαιων....

 

Το κοινό των LP δεν λειτουργεί έτσι. Οι τύποι θεωρούνται άριστοι luthiers και η κιθάρα σε καμία των περιπτώσεων δεν χάνει την μελλοντική της αξία, ακριβώς το αντίθετο - είτε της κάνεις ένα απλό refinish είτε ολόκληρο retopping. Είναι σαν να της βγάλεις τους original Burstbuckers και να της βάλεις ένα σετάκι Holmes. Θα χάσει σε αξία; Όχι βέβαια.

 

Επίσης οι συλλέκτες που θέλουν την ακριβή ρέπλικα δεν ισχυρίζονται την ηχητική της ανωτερώτητα. Συνήθως είναι θέμα vintage accurate συλλεκτικότητας, στην χειρότερη αν μια κιθάρα προορίζεται για να παιχτεί (πράγμα σπάνιο για αυτές τις κιθάρες) είναι θέμα εμφάνισης ή και τρέλας.

 

Έχω βέβαια παρακολουθήσει σε τέτοια fora και άνθρωπο που έκανε ανακατασκευή με retopping σε original Les Paul του '52. Αυτό ναι, είναι παρανοϊκο. Λυπήθηκα την κιθάρα που αντεξε με αξιοπρέπεια 60 χρόνια για να την βάλουνε τελικά...στην πλάνη.... :o 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σαν να της βγάλεις τους original Burstbuckers και να της βάλεις ένα σετάκι Holmes. Θα χάσει σε αξία; Όχι βέβαια.

 

 

ποτε δεν ξερεις ,αν πουλησεις σημερα μια αυθεντικη 58αρα ΧΩΡΙΣ τους original PAF αλλα με τους ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ μαγνητες που υπηρχαν το 1963 ποσα λεφτα νομιζεις οτι θα χασεις?

 

γενικα μια και ασχολουμαι με αγοραπωλησιες vintage κιθαρων απο το 1986  δεν εχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ μια non original vintage κιθαρα (και καλως η κακως σε 60 χρονια και οι VOS ...vintage θα ειναι.. ;D) να πωλειται ακριβοτερα απο μια 100% original.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε δεν ξερεις ,αν πουλησεις σημερα μια αυθεντικη 58αρα ΧΩΡΙΣ τους original PAF αλλα με τους ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ μαγνητες που υπηρχαν το 1963 ποσα λεφτα νομιζεις οτι θα χασεις?

 

γενικα μια και ασχολουμαι με αγοραπωλησιες vintage κιθαρων απο το 1986  δεν εχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ μια non original vintage κιθαρα (και καλως η κακως σε 60 χρονια και οι VOS ...vintage θα ειναι.. ;D) να πωλειται ακριβοτερα απο μια 100% original.

 

Eκτος αν εβγαλες το χρώμα απ την καζινο σου και σε λενε Ivan ΛΕΝΝΟΝ!!

 

@Kpeyos: πραγματικο εγκλημα αυτο με την 52!! Άσε που θα εχασε τρελα την αξια της! Καλα που δεν της κοτσαρε και κανενα floyd Rose! Γνωστος μαστορας της Θεσσαλονικης μου ειπε οτι του ειχε ζητηθει κατι τετοιο για μια Les Paul toυ 70κατι...

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα πολυ δυσκολα θα βρεις 100% original 52αρα LP μια και ειχαν αυτο το ΧΑΛΙ για γεφυρα

 

new-face2.jpg

 

οποτε οποιος ηθελε να...παιξει την κιθαρα και οχι απλα να την κοιταει... ;D...τουλαχιστον αλλαζε τη γεφυρα... ;D  

 

σχεδον ολες που εχω δει ειχαν conversion σε tune-o-matic.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

ποτε δεν ξερεις ,αν πουλησεις σημερα μια αυθεντικη 58αρα ΧΩΡΙΣ τους original PAF αλλα με τους ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ μαγνητες που υπηρχαν το 1963 ποσα λεφτα νομιζεις οτι θα χασεις?

 

γενικα μια και ασχολουμαι με αγοραπωλησιες vintage κιθαρων απο το 1986  δεν εχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ μια non original vintage κιθαρα (και καλως η κακως σε 60 χρονια και οι VOS ...vintage θα ειναι.. ;D) να πωλειται ακριβοτερα απο μια 100% original.

 

Καμία αντιστοιχία καταστάσεων. Δες πόσο έχει ένα αντίγραφο του Chris Derrig σήμερα και πες μου ποιά κιθάρα φτιαγμένη στα 50s από luthier εκτός της Gibson έχει μεγαλύτερη αξία από μια original της εποχής. Είναι άκυρο το παράδειγμα, αν και ο καθένας μπορεί να κάνει την εκτίμηση του για το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο μέλλον. Εγώ πιο πιθάνό θεωρώ σε καμια 20ετία να κοστίζουν μόνο οι Holmes κανα πεντοχίλιαρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου