Προς το περιεχόμενο

Hχογραφηση live σε πολυκαναλο εξωτερικο εγγραφεα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα,

 

μεσα στον επομενο μηνα μου ζητησε μια μπαντα να ηχογραφησω μια συναυλια της,

θα ηθελα γραψω σε εξωτερικο εγγραφεα καθε καναλι ξεχωριστα, μιλαμε για 2 κιθαρες ενα synthesizer, τυμπανα(βεβαιως εννοω το καθε μικροφωνο σε ξεχωριστο καναλι) και μπασο ουτως ωστε να μπορεσω να τα επεξεργαστω ξεχωριστα το καθενα για να αποφυγω τυχον προβληματα στη μιξη. θα ηταν καλο να παρω το καθε σημα απο aux η απο το direct output καθε καναλιου? επισης θα ηταν καλο να φροντισω να παρω μια σταθερη σταθμη σε ολα τα καναλια?θα βοηθουσε αυτο στην μετεπειτα μιξη?

Επισης μια αλλη ερωτηση ειναι αν σε καθε μια απο τις παραπανω περιπτωσεις θα επεμβει το EQ απο τον ηχοληπτη του live στα κομματια αυτα που θα γραψω.

 

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρά. Αν υπάρχει splitter στον χώρο, τότε θα πάρεις τις πηγές σου κανονικά χωρίς να περάσουν από κονσόλα. Π.χ, στο ΚΥΤΤΑΡΟ υπάρχει split 3 προς 1 όπου τα 2 πάνε στις κονσόλες FOH και MONITOR και το 3ο split είναι σε αναμονή για τέτοιες περιπτώσεις (ηχογράφηση κλπ).(Σε τέτοια περίπτωση, η κάρτα σου θα πρέπει να έχει εισόδους ΜΙC)

 

Αν πρέπει να πάρεις ήχο από την κονσόλα, θα πρέπει καταρχήν να συνδέσεις τα σήματα σε Line-in της κάρτας σου.

Προτιμότερο είναι να πάρεις σήμα από Direct out. Το σήμα θα επηρεάζεται από τις ρυθμίσεις του Gain (όχι του Fader) και το καλύτερο θα είναι αν το συγκεκριμένο σήμα είναι Pre-eq έτσι ώστε ότι ρυθμίσεις κάνει ο ηχολήπτης να μην περνάνε στο σήμα σου. Μπορείς να του πεις να πατήσει και τον ανάλογο διακόπτη σε κάθε κανάλι (αν αυτό υπάρχει στην συγκεκριμένη κονσόλα).

 

Αν πάρεις από Aux θα κάνεις πάλι την δουλειά σου αλλά θα έχεις σήμα χαμηλότερης "ποιότητας" και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι Post-eq.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρεις σήμα απο AUX ξέχνα το. Πρώτα από όλα δεν θα σου κάνει γιατί θα είναι post EQ και είναι εξαιρετικά απίθανο να βρείς 10 aux ελεύθερα για να το κάνεις. Παίρνεις σήμα από Direct Out (που είναι post Gain - pre Fader) και μετα μιξάρεις. Αυτά. Ο ηχολήπτης πρέπει να φροντίσει να έχει ρυθμισμένο το gain ωστε κάθε κανάλι να έχει δυνατό σήμα χωρίς να φτάνει σε peaks. Εσύ παίρνοντας τα κανάλια θα διαμορφώσεις μετά τις εντάσεις στην μίξη όπως θες. Δύσκολο πράγμα σου ζητήθηκε γιατι καταλαβαίνω πως δεν έχεις μεγάλη εμπειρία στο θέμα αλλά από ότι κατάλαβα μιλάμε για ερασιτεχνική δουλειά οπότε με λίγο ψάξιμο και πειραματισμό θα βγάλεις αποτέλεσμα. Το πιο βασικό είναι να παρεις σωστα τις πηγές, μετά στη μίξη θα την βρείς την άκρη σιγά σιγά.

Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματι ειμαι απειρος ηχοληπτης ηξερα για τα aux οτι υπαρχουν pre/post eq, ηταν μια απο τις ιδεες που ειχα για την ηχογραφηση των καναλιων.Τον ηχο θα τον αναλαβει εμπειρος ηχοληπτης οποτε απο θεμα σηματος του gain δε θα εχω προβλημα.Η περιπτωση που ανεφερες haryy ειναι η ιδανικη γιατι η συναυλια θα γινει στο Κυτταρο.

Ευχαριστω και τους δυο για την αμεση απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου