Προς το περιεχόμενο

Pat Metheny - The Synclavier 1986


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εσυ μαλλον εκδηλωνεις δυσκολια κατανοησης του τι εννοω, ή απλα θες κουβεντουλα.

 

Είμαι υπέρ της κουβεντούλας... ειδικά τώρα που ο SF έβαλε και το σωστό soundtrack.

:) :) :) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα, ανοιξε ενα ασχετο ποστ στο

Είμαι υπέρ της κουβεντούλας...

Οκ τοτε, στειλε μου την MSN addy σου να τα πουμε απο "κοντα" ;D

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω το... μίσος για τα sampler  ;D Δηλαδή οι φθηνές κιθάρες, τα PC, τα φτηνά (ή σπασμένα) προγράμματα, οι προσιτές κάρτες ήχου και όλα αυτά, δεν διέδωσαν σε πάρα πολλούς την έννοια του home studio?

 

Προσωπικά τα μεγάλα "σκουπίδια" και γενικά όλη αυτήν την καταστροφή της αισθητικής την βλέπω (ξανά και ακόμα ) από τους τύπους με τα τεράστια studio και τα απλησίαστα μηχανήματα. Αν κάποιος νιώθει να απειλείται από τον πιτσιρικά που βγάζει ένα ντεμάκι με λούπες, τότε κάτι δεν κάνει καλά  ;)    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ας υποθέσουμε ότι είμαι ο Μήτσος Πριτσαπίδουλας...

 

Έχω αγοράσει ένα ωραίο κομπιούτερ, το έχω φορτώσει με όλα τα plug in, τα sampler, τα Cubase... τα πάντα όλα...

 

Έχω πάρει και μια ωραία κάρτα ήχου... συνδέω την κιθάρα μου, μπάσο, φωνή... όλα τζετ.

 

Αρχίζω να γράφω τις μουσικές μου...

 

Μετά από λίγο καιρό που «το έχω», το σκέφτομαι πιο «σφαιρικά» το ζήτημα...

 

Εδώ έχει «ψωμί» η δουλειά...

 

Τυπώνω μια ωραία κάρτα: «Μήτσος Πριτσαπίδουλας, μουσικές παραγωγές» και αρχίζω να πλασάρομαι ως παραγωγός...

 

 

Ο αγαπητός Μήτσος Πριτσαπίδουλας, είναι ένας από τους πολλούς... Πριτσαπίδουλες  ;D που έχουμε συναντήσει όλα αυτά τα χρόνια.

 

Δεν είναι κακός, αλλά δεν είναι παραγωγός  ;) Μπορεί να κάνει τα demo του, αλλά είναι περιορισμένων δυνατοτήτων...

 

Νομίζω ότι αυτό είναι το point του Waterfall-K.

 

Όμως συνεπακόλουθο του γεγονότος (που επί της ουσίας δεν είναι τίποτα άλλο από το χαμηλότατο κόστος της «παραγωγής Πριτσαπίδουλα»), είναι και η άθλια ποιότητα του τελικού «προϊόντος».

 

Αυτό είναι το high light του Waterfall-K (νομίζω  :D) και έχει απόλυτο δίκιο.

 

Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που τουλάχιστον στην εγχώρια «μουσική βιομηχανία» (φωτιά θα πέσει να με κάψει  ;D, αλλά ας τη ονομάσουμε έτσι), έχουμε ακούσει «Πριτσαπιδούλιες παραγωγές».

 

I rest my case  ;D  

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ Πριτσαδίπουλες  ;D ;D ;D θυμάμαι... απεξαπανέκαθεν  ;D ;D και σίγουρα δεν έχουν να κάνουν με το αν το sampler είναι φθηνό ή ακριβό.

 

Μη σου πω για τους Πριτσαδίπουλες του... 17ου αιώνα, που βέβαια με όργανα παίζανε, αλλά Πριτσαδίπουλες ήταν οπότε μια η άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ Πριτσαδίπουλες  ;D ;D ;D θυμάμαι... απεξαπανέκαθεν  ;D ;D και σίγουρα δεν έχουν να κάνουν με το αν το sampler είναι φθηνό ή ακριβό.

 

Μη σου πω για τους Πριτσαδίπουλες του... 17ου αιώνα, που βέβαια με όργανα παίζανε, αλλά Πριτσαδίπουλες ήταν οπότε μια η άλλη.

...μην επιμένεις, γιατί εσένα δεν θα σε κεράσει! :D :D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος αυταπατάται ότι είναι παραγωγός, επειδή έχει(;) τον σχετικό εξοπλισμό, δεν διαφέρει σε τίποτε από κάποιον που νομίζει ότι είναι κιθαρίστας επειδή πήρε κιθάρα (για ΄μένα το λέω, μη τσιτώνεστε). Και ο μεν, και ο δε, θα χρειαστεί να πείσουν άλλους, οπότε αν το πετύχουν μπράβο τους και αέρας στα πανιά τους.

 

Προσωπικά αμφιβάλλω για το αν κάποιος πάει να πάρει όλον αυτόν τον εξοπλισμό, για να ξεγελάσει άλλους.. σιγά την εγχώρια αγορά παραγωγών που έχουμε... Τα πιο πολλά παιδιά που έχουν αγοράσει ένα software (πλέον) sampler το έχουν κάνει απλώς για να παίξουν με τους ήχους του, ενέργεια που θεωρώ απόλυτα έγκυρη και - δυνάμει - απολύτα μουσική.

 

Κοινώς, το κάνουν από αγάπη (ή έρωτα) προς το μουσικό αντικείμενο και αυτό τους κάνει μουσικούς. Τελεία, επ' αυτού.

 

Αν αυτός ο ορισμός για το ποιος είναι μουσικός δεν σας ικανοποιεί (εσάς τους αντιρρησίες, λέγω), επιτρέψτε μου να εκφράσω μία απορία: εγώ είμαι ο μόνος που έχει δει αυτό το βίντεο μέχρι το τέλος; Ακούσατε τι λέει ο Μεθήνης για τη διαφορά στα κίνητρα που έχει κάποιος που ασχολείται με τη τζαζ σε σχέση με τα κίνητρα κάποιου που ασχολείται με το ροκ/ποπ;

 

Όπως βλέπετε, ο ρατσισμός απέναντι σε άλλους μουσικούς μπορεί να πάρει πολλές διαφορετικές μορφές, οπότε - στη θέση σας, μια και είστε μουσικοί με βούλα - θα ήμουν πολύ προσεκτικός απέναντι στο ενδεχόμενο να γίνω φορέας τέτοιου ρατσισμού.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Όταν το 2005 άρχισα να αγοράζω αρκετά όργανα (ψηφιακά ντε) τότε μου την έδινε πολύ άσχημα ο bedroom composer... Το παλιόπαιδο με τα σπασμένα ΟΛΑ που δε ξέρει τι κάνει, δε ξέρει μουσική και τελικά μου παίρνει τη δουλειά...

 

Όταν σοβαρεύτηκα λιγάκι παραπάνω αποφάσισα ότι την δουλειά θα την πάρω με την αξία μου ανάμεσα σε όσους την θέλουν, ανεξάρτητα αν έχω πληρώσει ή όχι τα όργανά μου και αν ξέρω 'τόνους' μουσικής ή όχι... Ο πελάτης (ή το κοινό) αδιαφορεί πλήρως για όλα αυτά...

 

Αν η μουσική του σήμερα ενοχλεί κάποιους να κοιτάξουν αλλού για τις αιτίες, παρά στην φτήνια των οργάνων και των sampler... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου