Προς το περιεχόμενο

Ιδρώτας-Χορδές


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς τα χέρια μου όταν παίζουν κιθάρα είτε όταν γράφω αρχίζουν και ιδρώνουν.Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι χορδές να σκουριάζουν πιο γρήγορα και τα τάστα να λιπαίνονται.Επειδή είμαι ψιλοάσχετος σε θέματα περιποίησης της κιθάρας έχετε να μου προτείνετε κάτι για να καθαρίζω την κιθάρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

το fast fret απλα ψιλοκαθαριζει τις ΧΟΡΔΕΣ και τις κανει να γλυστρανε δεν ειναι για να καθαριζεις την κιθαρα σου..αλλα ετσι κι αλλοιως οι χορδες μετα απο 10 με 15 ωρες παιξιματος ειναι ΓΤΠ οποτε αλλαζε τες ΣΥΧΝΑ και θα εισαι μια χαρα και απο μπιχλα αλλα και απο ΗΧΟ.

 

το καλυτερο καθαριστικο για την κιθαρα σου ειναι φυσικα το ΣΑΛΙΟ σου αλλα αν..συχαινεσαι ενα ελαφρα βρεμμενο πανακι ή λιγη ναφθα,ζιπελαιο,ειναι οτι πρεπει.

 

την ταστιερα αν ειναι τριανταφυλια η εβενος θα την καθαρισεις με λιγη ναφθα και μια οδοντοβουρτσα γυρω απο τα ταστα να φυγει η μπιχλα και μετα θα την περνας με λιγο λαδακι baby oil,mineral oil ή οτιδηποτε λαδακι ταστιερας βρεις..Fender,Gibson,Dunlop etc (& αυτα baby oil ειναι αλλα με..αρωμα και 5πλη τιμη... ;D)    

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό πώς το χρησιμοποιείς?όταν αλλάζεις χορδές ή κάθε φορά που παίζεις?υπάρχει και στα καταστήματα εδώ ελλάντα?

Περνάς το stick του πάνω κάτω στις χορδές όποτε θέλεις, είτε πριν το παίξιμό είτε μετά.

Βέβαια όπως είπε και ο superfunk πιο πάνω το fast fret είναι μόνο για τις χορδές.

 

Υ.Γ. : Μπορείς να το βρεις στα περισσότερα μαγαζιά μουσικών οργάνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μετα θα την περνας με λιγο λαδακι baby oil,mineral oil ή οτιδηποτε λαδακι ταστιερας βρεις..Fender,Gibson,Dunlop etc (& αυτα baby oil ειναι αλλα με..αρωμα και 5πλη τιμη... ;D)