Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για DIY βάψιμο sunburst σε strat


Dimdim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν για νίτρο:

1ον) χτυπάς ένα preval από εδώ http://www.ebay.de/itm/Preval-Sprayer-Spraydose-Lackspray-Spruhdose-Spray-und-Glas-im-Set-/261052646032?pt=DE_Haus_Garten_Heimwerker_Farben_Lacke&hash=item3cc7f34290

και μερικές ανταλλακτικές φιάλες (ή από όπου αλλού μπορέσεις να το βρεις)

 

2ον) Αγοράζεις ένα 2κιλο sealer νίτρου και ένα 2κιλο βερνίκι νίτρου (ότι θες γυαλιστερό, ματ, κτλ) και 2 διαλυτικά νίτρου ένα για χαμηλή ατμοσφαιρική υγρασία και ένα για υψηλότερη  (κάνα 20 € συνολο)

 

3ον) Παίρνεις και 3 μπουκαλάκια βαφές ανιλίνης σε ότι χρώμα θες ( 5-6 € το καθένα)

 

optional Αγοράζεις αυτές τις βαφές οι οποίες βγαίνουν σε ωραίες αποχρώσεις και διαλύονται και σε νερό και σε διάφορα διαλυτικά  http://www.homesteadfinishingproducts.com/htdocs/TransTint.htm

 

και έπειτα πολύ απλά και εύκολα κάθεσαι και βάφεις και περιμένεις και ξανα βάφεις και περιμένεις και ξανα βάφεις και περιμένεις  κ.ο.κ

 

Έχε υπόψιν σου ότι το νίτρο θέλει καιρό (πολύ καιρό) για να πετρώσει και να μπορείς να το χειριστείς (να το τρίψεις και να το γυαλίσεις)

 

Υπάρχει και τρόπος βέβαια να κάνεις το ίδιο με βερνίκια αμαξιού αλλά το αρνητικό που έχουν αυτά είναι ότι άμα κάνεις κάποιο λάθος τότε πρέπει τρίψεις μέχρι ξύλο(σχεδόν) και να κάνεις τη διαδικασία πάλι από την αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για να καταλάβεις περίπου τι εννοώ εγώ πρώτη φορά που ασχολήθηκα με κάτι τέτοιο κατάφερα αυτό

http://www.noiz.gr/index.php?topic=189688.msg614664#msg614664

 

Από την πείρα μου πιστεύω πως το νίτρο είναι πιο εύκολη διαδικασία απλώς πιο χρονοβόρα σε σχέση με τα βερνίκια αμαξιών.

 

Όσο για τον κίνδυνο που ανέφερες νομίζω ότι και οι 2 διαδικασίες είναι αρκετά επικίνδυνες και πολύ τοξικές (ιδιαίτερα τα βερνίκια πολυουρεθάνης) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για τον κίνδυνο που ανέφερες νομίζω ότι και οι 2 διαδικασίες είναι αρκετά επικίνδυνες και πολύ τοξικές (ιδιαίτερα τα βερνίκια πολυουρεθάνης) 

Σωστά...

 

Δύο απορίες.

1) Το project που έδειξες στο παλιό post το έβαψες με το γερμανικό preval? Δεν κατάλαβα καλά πώς δουλεύει και εάν έρχεται από Γερμανία (λόγω σπρέυ)

2)

Υπάρχει και τρόπος βέβαια να κάνεις το ίδιο με βερνίκια αμαξιού

Μιλάς για βερνίκια...(με λίγα λόγια πρόσθεση χρωματικού στο λούστρο) και όχι για χρώματα. Κατάλαβα καλά?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά...

 

Δύο απορίες.

1) Το project που έδειξες στο παλιό post το έβαψες με το γερμανικό preval? Δεν κατάλαβα καλά πώς δουλεύει και εάν έρχεται από Γερμανία (λόγω σπρέυ)

Δεν είναι σπρέυ ακριβώς. Είναι φιάλη με πεπιεσμένο αέρα η οποία κουμπώνει πάνω σε ένα βάζο που μπορείς να βάλεις ότι υγρό θέλεις. Πρακτικά νομίζω ότι δουλεύει όπως περίπου ένας αερογράφος μόνο που έχει την δυνατότητα ψεκασμού μεγαλύτερης ποσότητας (πιο παχιά δέσμη) συγκριτικά με τον αερογράφο. Οπότε για αυτόν το λόγο μπορεί να έρθει από εξωτερικό χωρίς πρόβλημα. 

 

2)Μιλάς για βερνίκια...(με λίγα λόγια πρόσθεση χρωματικού στο λούστρο) και όχι για χρώματα. Κατάλαβα καλά?

 

Σωστά... στο project που πόσταρα τη βασική ποσότητα χρώματος την είχα προσθέσει στο sealer και σε μερικά χέρια βερνικιού (σαν toner)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks για τις πληροφορίες sofison, λοιπόν το σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε νίτρο (είναι η "παλαίωση" που παθαίνει που το κάνει πιο επιθυμητο γενικά). Φαντάζομαι μπορώ να το βρώ εύκολα σχετικά στην Ελλάδα.  ::)

 

Έχε υπόψιν σου ότι το νίτρο θέλει καιρό (πολύ καιρό) για να πετρώσει και να μπορείς να το χειριστείς (να το τρίψεις και να το γυαλίσεις)

 

4-5 βδομάδες εννοείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Φαντάζομαι μπορώ να το βρώ εύκολα σχετικά στην Ελλάδα.  ::)

 

Καλημέρα

 

Το βρίσκεις πανεύκολα. Σχεδόν σε οποιοδήποτε χρωματοπωλείο. Εγώ προσωπικά χρησιμοποίησα https://www.google.gr/search?q=vernilac&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a

 

Επίσης αν πας σε κάποιο χρωματοπωλείο που έχει σύστημα ανάμιξης (σχεδόν όλα έχουν) μπορεί να σου φτιάξει και χρώματα νίτρου. Οι μάστορες α λένε γενικά λάκες (solid χρώματα) ή μπορείς να του πεις να σου φτιάξει διαφανές χρώμα για να φαίνονται τα νερά. Απλά συνήθως τα πουλάνε τουλάχιστον σε 1/2 κιλά και δεν συμφέρει.     

 

4-5 βδομάδες εννοείς?

Περίπου 1 μήνα για να μπορέσεις να τρίψεις και να γυαλίσεις (και πάλι δεν θα είναι τελείως σκληρό το φιλμ)

Εξαρτάται από τις κλιματικές συνθήκες του χώρου που ψεκάζεις.

Οι γενικές αρχές είναι: Χαμηλή σχετική υγρασία (τουλάχιστον κάτω από 50%)

                              Θερμοκρασία σύμφωνα με τον κατασκευαστή (Προσωπικά προτιμώ το καλοκαίρι)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, και κάτι ακόμα: επειδή έχω ήδη βάλει sealer πολυερουθάνης στην κιθάρα, λές να έχει πρόβλημα με το βερνίκι νίτρο απο πάνω? ή τελοσπάντων λες καλύτερα να το αφαιρέσω με μανιώδες γυαλοχαρτάρισμα και να περάσω το sealer Νίτρου απο την αρχή ώστε να είναι 100% νιτρο για να έχει καλύτερο aging?(!!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ξεκαθαρίσω κάτι πριν από όλα. Όταν αναφέρεσαι σε πολυουρεθάνη φαντάζομαι ότι μιλάς για τις 2 συστατικών (καταλύτης + βερνίκι ή  sealer). Γιατί υπάρχουν και οι πολυουρεθάνες 1 συστατικού που δεν σκληραίνουν ιδιαίτερα και δεν κάνουν στην περίπτωσή μας. 

 

Ωραία, και κάτι ακόμα: επειδή έχω ήδη βάλει sealer πολυερουθάνης στην κιθάρα, λές να έχει πρόβλημα με το βερνίκι νίτρο απο πάνω?

 

Εφόσον έχεις ρίξει sealer 2 συστατικών τότε από πάνω μπορείς να ρίξεις ότι θες ακόμα και λάδι. Το ανάποδο δεν γίνεται (νίτρο και από πάνω πολυουρεθάνη) γιατί "σκάει" το νίτρο

 

 

ή τελοσπάντων λες καλύτερα να το αφαιρέσω με μανιώδες γυαλοχαρτάρισμα και να περάσω το sealer Νίτρου απο την αρχή ώστε να είναι 100% νιτρο για να έχει καλύτερο aging?(!!!)

 

Ότι θες κάνεις. Γενικά οι πολύ σκληροπυρηνικοί του είδους τα θέλουν όλα νίτρου (sealer, χρώματα, βερνίκια) ακόμα και στα αμάξια τους νίτρο βάζουν (χιούμορ) ;D

Εγώ θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι όπως είναι και να προχωρήσεις παρακάτω και αυτό μόνο για έναν λόγο. Η πολυουρεθάνη είναι πιο σκληρή και δεν έχεις φόβο μην αρχίζει με τον καιρό να φαίνονται οι πόροι του ξύλου ενώ το νίτρο βυθίζεται μέσα στους πόρους λόγω πολύ αργής σκλήρυνσης. Ακόμα και στα λιγότερο πορώδη ξύλα όπως το alder εάν δεν φτιάξεις ένα καλό υπόστρωμα τότε με ον καιρό θα βλέπεις αρκετά ψεγάδια.     

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι 2 συστατικών είναι το sealer πολυερουθάνης.

Αυτά τα ψεγάδια που προκαλούνται απο τη βύθιση του νιτρο στο ξύλο κάποιοι (?) ξέρεις τα θέλουνε..αφού να φανταστείς έχουνε και όνομα γι αυτό..relicing ή κάπως έτσι..(και γω απο αυτούς είμαι... 8) )  ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι αυτό relic.

Εσύ μιλάς για τις φυσικές φθορές (που πλέον γίνονται επίτηδες), για ραγίσματα, μικρά σκασίματα και επιμήκεις "ραβδώσεις" λόγω μεταβολών θερμοκρασίας.

 

Αυτό που σου λέω εγώ είναι ότι εκεί που θες να κάνεις μια επιφάνεια flat μετά από πολύ μικρό διάστημα αρχίζεις και παρατηρείς πολύ μικρά "βαθουλώματα" στο βερνίκι εκεί ακριβώς που είναι οι πόροι.

Και αυτό επίσης για κάποιους είναι επιθυμητό αλλά είναι ένας τρόπος φινιρίσματος με λάδι (βλέπε Warwick) δεν υπάρχει λόγος να μπλέξεις με νίτρο για να βλέπεις τους πόρους του ξύλου.

 

Εσύ λες κάτι τέτοιο (ακραίο παράδειγμα)

DSCF3837.jpg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου