Προς το περιεχόμενο

Red Hot Chili Peppers στο ΟΑΚΑ, Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012


yannis37

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ποτε δεν καταλαβα τον ντορο γυρω απο τον Frusciante.. :-\

Ειναι πολυ καλος για τους Ρεντ χοτ αλλα...για τι αλλο?

 

Οι ενημερωμενοι ας με διαφωτισουν γιατι πολυ πιθανον να μην εχω εστιασει  εκει που πρεπει. ;)

 

 

ο frusciante ξερει απλα ξερει τι κανει με τη μουσικη του, εχει κατι συγκεκριμενο στο μυαλο του, θελει κατι να πει. Αν δεν ειναι αυτο το σημαντικοτερο στη μουσικη ποιο ειναι? μπορει να μην ειναι τεχνικα τρομερος, να χανει bends, να ξεχναει να πατησει πεταλια κτλ, αλλα ειναι μουσικος με ουσια (το κιθαριστας ειναι περιοριστικο γι αυτον). Αμα ακουσεις καποια απο τα σολο αλμπουμ του το αποδεικνυουν αυτο (εκτος απο τους peppers που τα πιο πολλα αυτος τα εκανε εκει μεσα - απο μουσικης πλευρας).

 

Τωρα αν τον κρινεις σαν τεχνικο κιθαριστα νταξει..αλλα αν καποιου του φτανει οση τεχνικη (εστω και λιγη) εχει για να πει αυτα που θελει, πρεπει οπωσδηποτε να αποκτησει κι αλλη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 174
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για την ακρίβεια δεν ήταν ποτέ πολύ κοντά.

 

Είχε πάει σε μια audition αλλά δεν μπήκε μέσα.

 

Τώρα γιατί δεν μπηκε μέσα...

 

Δεν μπηκε γιατι ακουγε τους αλλους που περιμενε μαζι τους να..... κανουν ζεσταμα ;D

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπηκε γιατι ακουγε τους αλλους που περιμενε μαζι τους να..... κανουν ζεσταμα ;D

Έλα τώρα, είσαι κακός.

Απλά ενώ περίμενε, από μέσα ακουγόταν αυτό,

 

Frank Zappa - Peaches En Regalia

 

και έψαχνε να βρει την τονική, δεν την έβρισκε, νύχτωσε, βαρέθηκε να ψάχνει κι έφυγε.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και θα γινω αφορητα αιρετικος αλλα...εν αντιθεσει με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Edge,ποτε δεν καταλαβα τον ντορο γυρω απο τον Frusciante.. :-\

Ειναι πολυ καλος για τους Ρεντ χοτ αλλα...για τι αλλο?

 

 

εγώ ούτε για αίρεση ούτε για αντίθεση, δυσκολεύτηκα πολύ να καταλάβω το μεγαλείο του Εdge, αλλά άρχισα να πιστεύω τους φίλους μου χωρίς να βρίσκω τα επιχειρήματά τους απολύτως bulletproof. Φυσικά είναι ο τέλειος και βάλε κιθαρίστας για τους U2 και οι U2 είναι superband.

 

Ενώ λοιπόν τα ίδια ισχύουν και για τη superband RHCP, o Frusciante έχει και ένα σωρό προσωπικές δουλειές. Αν θέλεις άκουσε το δίσκο του Empyrean και από Ataxia το Automatic Writing. Δεν σε βεβαιώνω οτι θα σου αρέσουν, αλλά αυτοί είναι οι λόγοι που θεωρούν πολλοί (δλδ εγώ ;D) τον Frusciante τεράστιο και όχι μόνο σπουδαίο εντός  των Peppers.

 

η ποπ και ροκ μουσικη ειναι βασικα...τα ναρκωτικα... ;D (ή για να το πουμε πιο σωστα το ναρκωτικο που ειναι στη μοδα καθοριζει και τη μουσικη...η μεταστροφη των σκλαβων της Αμερικης απο την κοκα που τους εδιναν οι γαιοκτημονες για να δουλευουν σκληρα και να μην...τρωνε πολυ στη μαριχουανα εφερε τα μπλουζ και τους χαμηλους ρυθμους,το ιδιο εγινε και με τη Τζαμαϊκα και το ρασταφαριαν βοτανι που...εριξε τους ξεφρενους ρυθμους της σκα και την εκανε ρεγγε.... το speed  εφερε το ροκαμπιλι,η ηρωϊνη το χασιμο των 60s & 70s & το glam rock,το lsd και η.....επιμηκυνση της αισθησης του χρονου που φερνει εφερε την ψυχεδελεια και τα 30λεπτα τραγουδια των Floyd & η αμφεταμινη το πανκ & παει λεγοντας...)

 

 

απο το καλυτερο βιβλιο για την βιομηχανια της ποπ που εχω διαβασει ποτε μου

 

http://www.amazon.co.uk/Black-Vinyl-White-Powder-Napier-Bell/dp/0091880920

 

το ποστ σου είναι το πιο σωστό politically incorrect ποστ που έχω δει στο noiz. Φτάσαμε λοιπόν στο 2ο σωστό πράμα που είπες φέτος.

thnx και για την πρόταση βιβλίου.

 

Kατά τα άλλα πιστεύω οτι η μουσική είναι μόνο νακας νακας νακας 8)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o frusciante που θα έπαιζε στον zappa ήταν ο δίδυμος αδερφός του ο shredder

 

John Frusciante Solos Psychedelic Sexfunk 1989

 

πέθανε από ναρκωτικά το 1993

 

και μη ξεχνάμε, μπάντα δίχως γιάννη προκοπή δε κάνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ λοιπόν τα ίδια ισχύουν και για τη superband RHCP, o Frusciante έχει και ένα σωρό προσωπικές δουλειές. Αν θέλεις άκουσε το δίσκο του Empyrean και από Ataxia το Automatic Writing. Δεν σε βεβαιώνω οτι θα σου αρέσουν, αλλά αυτοί είναι οι λόγοι που θεωρούν πολλοί (δλδ εγώ ;D) τον Frusciante τεράστιο και όχι μόνο σπουδαίο εντός  των Peppers.

Μια και άνοιξε η σχετική κουβέντα για τον Frusciante και τις τεχνικές του αρετές:

 

Frusciante's guitar playing employs emphasis on phrasing rather than virtuosity. Although virtuoso influences can be heard throughout his career, he has said that he often minimizes this. He feels that in general, guitar mastery has not evolved much since the 1960s and considers the greatest players of that decade unsurpassed. When he was growing up in the 1980s, many mainstream guitarists focused on speed. Because of this, he thinks that the skills of many defiant New Wave and punk guitarists were largely overlooked. Therefore he accentuates the melodically-driven technique of players such as Matthew Ashman of Bow Wow Wow and Bernard Sumner of Joy Division as much as possible because he thinks that their style has been overlooked and consequently underexplored. Despite this, he considers himself a fan of technique-driven guitarists like Randy Rhoads and Steve Vai, but represses an urge to emulate their style: "People believe that by playing faster and creating new playing techniques you can progress forward, but then they realize that emotionally they don't progress at all. They transmit nothing to the people listening and they stay at where Hendrix was three decades ago. Something like that happened to Vai in the 80s." Believing that focusing only on "clean tones" is negative, Frusciante developed an interest in playing with what he calls a "grimy" sound. As a result, he considers it beneficial to "mistreat" his guitar and employ various forms of distortion when soloing. He also tries to break as many "stylistic boundaries" as he can to expand his musical horizons. He thinks that much of the output from today's guitarists is unoriginal, and that many of his contemporaries "follow the rules with no risk".

 

Από το σχετικό λήμμα της wikipedia.

 

Πολύ ενδιαφέρουσα φιλοσοφία που πολλοί ενστερνίζονται (όχι μόνο ο blue αλλά κι εγώα :P ) και κυρίως αποτυπώνεται στη μουσική του και τον τρόπο που παίζει.

 

Οι σόλο δουλειές του έχουν φοβερή πρωτοτυπία.

 

Μια άλλη λεπτομέρεια που χρήζει σχολιασμού είναι το φοβερό power των Peppers (όπως αποτυπώνεται και στο παραπάνω βίντεο του fleamail). Πραγματικά αδυνατώ να φανταστώ οποιονδήποτε shredder στη θέση του F., χωρίς να μοιάζει wimpy, μέσα σε ένα τόσο δυνατό και αλήτικο σχήμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

thnx και για την πρόταση βιβλίου.

 

παρτο οπωσδηποτε ,ειναι αυτο που λενε οι εγγλεζοι...mind-blowing.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o frusciante που θα έπαιζε στον zappa ήταν ο δίδυμος αδερφός του ο shredder

 

John Frusciante Solos Psychedelic Sexfunk 1989

 

πέθανε από ναρκωτικά το 1993

 

και μη ξεχνάμε, μπάντα δίχως γιάννη προκοπή δε κάνει

 

ε δεν τον λες και κουλο..... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου