Προς το περιεχόμενο

Keeley Compressor vs Barber Tone Press


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα σε ολους σας.Τις τελευταιες ημερες εχω μπει στο τρυπακι της αναζητησης ενος ΑΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΥ κ (οσο το δυνατον) ΑΘΟΡΥΒΟΥ κομπρεσσορα κ εχω καταληξει στα δυο πεταλια του τιτλου.

Εκεινο που θελω να κανω ειναι να τον τοποθετησω ΜΕΤΑ την παραμορφωση μου, η οποια αποτελειται απο τα Wren & Cuff Box Of War (muff fuzz) - Mad Professor Litle Green Wonder (tubescreamer overdrive) - Hombrew Electronics Detox EQ (equalizer),  σε πολυ ηπιες ρυθμισεις, εχοντας τον ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΝΟΙΧΤΟ, προσθετοντας ετσι λιγο extra sustain.

Επειδη ομως δεν εχω καμια εμπειρια με compressor pedals, θελω να με διαφωτισετε αν με την προσθηκη του κ τη λειτουργια του οπως ανεφερα παραπανω θα γινει πιο ''dark'' η φαζιλα, αν θα καθαριζει η βρωμια μου πιο ευκολα με το volume της κιθαρας κ αν θα χασω δυναμικες .Να αναφερω πως καθαρα δεν παιζω (πλην σπανιων περιπτωσεων) αλλα παιζω με πολυ ελαφρυ overdrive απο το LGW σε συνεργασια με το EQ κ οταν θελησω να βρωμισω ανοιγω το BOW λειτουργοντας τα ολα μαζι.. Αν σε αυτο το λιγο overdrive υπαρχει κ ο αχρωματιστος κομπρεσσπρας χανω σε κατι?

Εχω δηλ καταληξει αναμεσα στους δυο κομπρεσσορες αλλα προσπαθω να καταλαβω αν μου ειναι κ απαραιτητος.Δε με απασχολει η διαφορα στην τιμη τους αλλα το ποιο πεταλι απο τα δυο θα μου κανει τη δουλεια με καλυτερο αποτελεσμα.Η κιθαρα μου ειναι μια Gibson SG Standard (κουρδισμενη σε C) κ τα μουσικα μου γουστα κινουνται στη psychedelic stoner σκηνη.

Τελος, μετα απο αρκετο διαβασμα σε sites του εξωτερικου, υπαχουν αρκετοι που παρουσιαζουν τον Keeley ως θορυβωδες κ αλλοι που γραφουν πως ειναι μανουλα για country  κ funky ενω για ο,τιδηποτε αλλο προτεινουν τον Batber.

Οσοι απο εσας εχουν εμπειρια με τα 2 πεταλια του τιτλου παρακαλουνται να αναφερουν τις εμπειριες-εντυπωσεις τους.Ευχαριστω εκ των προτερων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα εστειλα ενα e-mail στην keeley electronics εξηγωντας τους πως θελω να δωσω λιγο extra sustain στον ηχο μου κ μου απαντησαν να τοποθετησω τον κομπρεσσορα αμσως μετα το fuzz κ πριν το overdrive κ το eq.

Τελικα συγκλινω προς τον keeley.Ομως υπαρχει αλλος ενας ο οποιος φαινεται ακομη πιο καλος απο αυτον.Mad Professor Forest  Green (το handwired).

Γνωμες???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα τον Keeley 4-knob compressor, και σίγουρα μιλάμε για ένα πολύ καλό μηχάνημα. Παρόλα αυτά για μένα δεν είναι από τους πιο αθόρυβους που κυκλοφορούν, και αυτό είναι κομματάκι σημαντικό για τέτοιου είδους πετάλια. Τώρα από προσωπική εμπειρία, και χωρίς να θέλω να προδιαγράψω το οτιδήποτε, μιας και ο καθένας μας έχει άλλες προτεραιότητες και σκέφτεται διαφορετικά, νομίζω ότι αν κάνεις μια αγορά κομπρέσορα για το σκοπό που αναφέρεις, θα βρεις μια ρύθμιση για λίγο καιρό που θα σου αρέσει, αλλά μετά από μικρό χρονικό διάστημα θα σου φαίνεται ότι με κάποιο άλλο εφέ ίσως να έπαιρνες καλύτερα αποτελέσματα (clean boost), ότι είναι αχρείαστη η παρουσία του στην αλυσίδα των εφέ, ότι σου βάζει αχρείαστο θόρυβο συνολικά στο σήμα κλπ...

 

Γενικά η βασική χρησιμότητα του κομπρέσορα είναι να ομαλοποιεί τις δυναμικές του παιξίματός σου πάνω από ένα όχι τόσο κομπρεσαρισμένο κανάλι ενισχυτή (και να μπουστάρει και ελαφρώς άμα το επιθυμείς). Συνήθως τα βρώμικα κανάλια των ενισχυτών είναι αρκετά κομπρεσαρισμένα ώστε να μην υπάρχει ανάγκη για κομπρέσορα, ενώ τα καθαρά (κρυστάλινου τύπου καθαρά εννοώ, κλασικός Fender American ήχος πχ) είναι πιο "ανεξέλεγκτα", για αυτό και ένας κομπρέσορας αρκετές φορές είναι χρήσιμος, αν όχι απαραίτητος για κάποιους. Έτσι με την παρουσία του κομπρέσορα πάνω από ένα τέτοιο καθαρό κανάλι κάποιος μπορεί να παίρνει ανάλογα αποτελέσματα σε δυναμικές όταν παίζει στο καθαρό κανάλι του, με τις αντίστοιχες που παίρνει από το ήδη πιο κομπρεσαρισμένο (από τη φύση του) βρώμικο (αν παίζει με τέτοιο).

 

Η δευτερεύουσα χρησιμότητα τώρα είναι όταν κάποιος επιλέγει σε συγκεκριμένα κομμάτια να έχει χτυπητό κομπρεσαρισμένο ήχο (σκέψου 80ίλες με καθαρές κιθάρες που παίζουν ρυθμικά με δυο νότες ταυτόχρονα πχ), όπου με πιο ακραίες ρυθμίσεις το εφέ γίνεται πιο χτυπητό, τόσο που κανείς να μπορεί να πει από την ηχογράφηση "α, ο τύπος έχει βάλει κομπρέσορα εδώ".

 

Για να φτάσουμε και στην περίπτωσή σου, δεν μας είπες την τριάδα των εφέ που χρησιμοποιείς σε τι ενισχυτή τη χρησιμοποιείς. Για μένα αν τα παίζεις αυτά πάνω από κάποιο ελαφρύ crunch κανάλι, το οποίο έχει αυτό το φυσικό compression από το gain του, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγοράσεις κομπρέσορα, αλλά θα κάνεις τη δουλειά για το sustain που θές αγοράζοντας ένα καλό clean boost. Αν τώρα τα παίζεις πάνω από ένα εντελώς καθαρό κανάλι, και ακόμα κι όταν δεν τα έχεις ανοιχτά παρατηρείς ότι σε κάποια σημεία αν χτυπήσεις πχ πιο δυνατά τις χορδές "χάνεις τον έλεγχο" στις δυναμικές σου, τότε παίρνοντας έναν καλό κομπρέσορα αφενός θα ομαλοποιηθούν οι δυναμικές, αφετέρου θα μπορεί να σου μπουστάρει και το σήμα όμορφα για αυτό το παραπάνω sustain που περιέγραψες.

 

Τώρα αν ζητάς προτάσεις για κομπρέσορες, καλό όνομα στην πιάτσα έχουν αυτοί που ανέφερες... εγώ προσωπικά θα δοκίμαζα τον Barber Tone Press από αυτούς... αν και συνολικά, οι top περιπτώσεις για μένα (βέβαια κάνουν τα λεφτάκια τους) είναι ο Carl Martin Compressor/Limiter, ο Xotic SP Compressor (τώρα ανακοινώθηκε, η πώλησή του αρχίζει το προσεχές διάστημα), και ο MXR Bass Compressor, που παντού αναφέρεται ότι λειτουργεί άψογα και με κιθάρα. Επαναλαμβάνω πάντως, από τα συμφραζόμενα εγώ καταλαβαίνω πως μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις ρώτα προς καποιο boost pedal, αν δεν σου βγαίνει η ανάγκη για ομαλοποίηση των δυναμικών στο κανάλι του ενισχυτή που παίζεις.

 

Bonus:

Για να λέει καλά λόγια για το καινούριο μικρούλι της Xotic αυτός ο τύπος που έχει παίξει με ό,τι έχει βγει τα τελευταία 30 χρόνια, μάλλον θα αξίζει. Απλά το βάζω γιατί είναι μεγάλο συγκριτικό βίντεο για γνωστούς κομπρέσορες γενικά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια πρωί πρωί,,,τα πετάλια και αυτοι οι ήχοι...προκαλουν εθισμό...

και εκει που ειχα καταληξει να παιζω καρφί,,, αντε παλι με 13 πεταλια στα πόδια μου

 

yg: και ο Dynassor του Jam,,,πολυ καλος

inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα fusionakis κ σε ευχαριστω για την απαντηση σου.Την τραδα των Wren & Cuff Box Of War - Mad Professor Litle Green Wonder - Hombrew Electronics Detox EQ τη χρησιμοποιω στο καθαρο καναλι ενος marshall DSL 401 combo 40 watt με το επιπεδο του gain να μην ξεπερνα το 2,5 .

Οπως ανεφερα κ στην αρχη, το LGW (σε ηπιες ρυθμισεις) κ το Detox EQ (με αυξημενα τα μπασα κ τα treble) ειναι ΠΑΝΤΑ on.Οταν ανοιξω το BOW τοτε τα υπολοιπα που επονται  το πουσαρουν δινοντας μου το χρωμα της παραμορφωσης που ακριβως χρειαζομαι (σκεψου Kyuss).

Θεωρω πως η προσθηκη ενος κομπρεσσορα στη θεση που μου προτειναν απο την Keeley Electronics (δηλ μετα το BOW αλλα πριν το LGW κ το EQ) θα μου προσφερει κ αυτο το extra sustain οταν ανοιγω το BOW (μαζι με τα υπολοιπα) αλλα κ οταν θα το εχω κλειστο θα ''σφιξει'' κ θα γινει πιο ''smooth'' ο ηχος που βγαινει απο τα LGW - EQ. Ετσι λοιπον δεν πιστευω πως μου χρειαζεται ενα clean boost αλλα ενα compressor/sustainer κ απο τις ερευνες μου στο internet κ τα διαφορα forums που υπαρχουν καταληγω πως τη δουλεια που θελω θα μου τη κανει καλυτερα το Mad Professor Forest Green (handwired) στο sustain mode.Δες για παραδειγμα στο τελος του παρακατω βιντεο πως ''δενει'' το overdrive...

Κ σιγουρα ενας κομπρεσσορας πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο αθορυβος γινεται (ενα παραπονο που υπαχει για τον keeley απο πολλους συμπεραλαμβανομενου κ εσενα, οπως ανεφερες στην αρχη της απαντησης σου).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης να αναφερω πως μετα το Detox EQ υπαρχουν κ καποια αλλα εφε στην αλυσιδα μου ενω στο τελος ειναι τοποθετημενο ενα ISP Decimator με το threshold ρυθμιζμενο στο 42-43 ισα-ισα να ''κοβει'' τον πολυ θορυβο απο αλλα να μη χανω καθολου sustain.

Ετσι με την προσθηκη ενος ''ησυχου'' κομπρεσσορα πιστευω πως θα εξακολουθω να μην  εχω θεματα θορυβου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρεται! Θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το Marshall compressor.Θα σου κάνει την δουλειά με πολύ λιγότερα χρήματα φυσικά. Προσωπικά έχουν περάσει 4 compressor απο τα χέρια μου όπως: Jam dynassor, boss cs-2 (japan), boss cs-3 και το marshall (όχι πολλά...το ξέρω). Ψάξτο και κρίνε με τον ήχο και όχι με την τσέπη σου.  ;)

The player makes the guitar, not the opposite.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι έχεις πάρει την απόφασή σου. Εγώ σου είπα πως διαφωνώ από προσωπική εμπειρία (έχω πάρει ακριβώς τον ίδιο κομπρέσορα για να πετύχω παρόμοια πράγματα, και κάποιους μήνες μετά κατάλαβα ότι δεν ήταν για μένα αυτή η φάση - δηλ. ότι για ακριβώς το ίδιο πράγμα η δουλειά γινόταν καλύτερα με stacking ενός ελαφρώς βρώμικου καναλιού ενισχυτή με κάποιο boost, ή ενός overdrive με κάποιο boost πάνω από το καθαρό του ενισχυτή), αλλά δεν έχει καμία σημασία. Αφενός εσένα μπορεί να σου κάτσει καλύτερα όλη η δουλειά και για αρκετό καιρό, αφετέρου καλύτερα να δοκιμάζεις κάτι και να κρατάς feedback για το μέλλον, παρά να σου μένει ένα "αν" για το τι αποτέλεσμα θα είχες αν είχες κάνει μια αγορά που εντέλει δεν έκανες ποτέ. Με το καλό λοιπόν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου