Προς το περιεχόμενο

Σύνθεση,τέλος χρόνου,πρόχειρες δουλειές κλπ


Clouseau

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Που πρέπει να "βγαίνουν" τα κομμάτια,στο σπίτι του συνθέτη? στο στούντιο, με ομαδική δουλειά? Και στις δύο περιπτώσεις προκύπτουν προβλήματα όπως στην σύνθεση στο σπίτι για παράδειγμα, έχεις δουλέψει ενα κομμάτι για μια εβδομάδα και το έχεις χιλιοπαίξει, πας στο στούντιο και αρχίζουν:να φύγει η γέφυρα,αυτή η λεξή δεν μου κάθεται καλά,οχι τόση βαβούρα κλπ. Τι κάνεις λες καλά αφήστε το θα το βάλω στο συρτάρι ή συνηθίζεις τις αλλαγές? (Πολλές φορές η επιρροή αλλων το κάνει αγνώριστο σε σημείο που να μην θυμίζει καθόλου την αρχική σου ιδέα). Απο την άλλη η δουλεία στο στούντιο ενός καίνουριου τραγουδιού που προκύπτει απο τζαμάρισμα ή κάποια ιδέα καταλήγει στην λίστα με τα μισοτελειωμένα. Του κιθαρίστα δεν θα του αρέσει το καινούριο του ριφάκι του ντράμερ ο ρυθμός του μπασίστα η γραμμή κοκ. Έτσι καταλήγεις να παίζεις πολλές φορές το ίδιο πράγμα προσπαθώντας να πετύχεις το ιδανικό και υπο την πίεση του ρολογιού-χρονόμετρου που το βαριέσαι και εσύ ο ίδιος-δε πάμε κάτι άλλο?-Και κάτι άλλο σχετικό που θα μηδένιζε το πρόβλημα της περίπτωσης σύνθεση στο σπίτι.Γιατί κανείς τραγουδιστής δεν ακολουθεί την γραμμή που του δίνεις αλλα κάνει τα δικά του??Γιατί δεν καταλαβαίνουνε οτι το 90% του χαρακτήρα του τραγουδιού είναι η μελωδική γραμμή της φωνής? Αν δεν σύνθεσα αυτή,τι σύνθεσα ?τις συγχορδίες? :? Δατς ολ φολκς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι και session είπαμε.. :) Το κακό είναι οτι όταν έχεις χιλιοπαίξει το κομμάτι, και η παραμικρή αλλαγή σε ξενίζει και δεν συμμορφώνεσαι με την κατα τα άλλα καλή αλλαγή. Πάντως οτι δεν είμαι και με τα πλέον κατάλληλα άτομα δυστυχώς ισχύει..άλλες φορές τους χαζεύω και άλλες νιώθω οτι θέλω να κάνω και άλλα πολλά πράγματα που αυτοί θα ξενέρωναν σίγουρα ή θα τους πέρναγαν αδιάφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα η καλυτερη μεθοδος συνθεσης σε γκρουπ ειναι η εξης: Home meetings των βασικων οργάνων (δυο κιθαρες- συνθ/κιθαρα κλπ) οπου εκει βγαινουν τα βασικα μερη (ριφ, ρεφραιν κα) και μια προχειρη δομη. Μετα παρουσιαζεται στο στουντιο το κομματι και μπορουν και οι υπολοιποι να διαμορφωσουν την δομη και να παραλαξουν ισως κατι. Γενικα δεν υπαρχει καλυτερη αισθηση απο ενα γκρουπ που "ρολαρει" και δεν υπαρχει χειροτερη απο το να παιζεις κατι που δεν σε εκφραζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός!! Ναι μεν τα κιθαρίστικα μέρη φτιάχνουν την βασική δομή αλλά τα φωνητικά μέρη είναι αυτά που δίνουν το στίγμα του κομματιού και οσο να΄ναι αν σου τα αλλάζουνε αλλάζει και το τραγούδι. Είπες :και δεν υπαρχει χειροτερη απο το να παιζεις κατι που δεν σε εκφραζει. Έτσι είναι όταν πας έτοιμη μελωδία στον τραγουδιστή και σου την κάνει τελείως πεζή παύει να σε εκφράζει πλέον και αυτό που δημιούργησες .Μάλλον κάπου εκει απλα άλλάζεις τραγουδιστή ε;απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου