Προς το περιεχόμενο

Αποσταση χορδών απο τους μαγνήτες σε PJ bass


black_sheep

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερουδια,   μηπως γνωρίζει κανεις τι απόστασεις πρεπει να απέχουν οι μαγνητες σε ενα p-j , έχω ενα cort με fender p bass vintange εναν seymour Duncan SJB-3B

 

bass_cort.thumb.jpg.9030490b80029736ae7721062b3a0d22.jpg

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Setting pickups too high can cause a number of unusual occurrences. Depress strings at last fret. Using a 6" (150 mm) ruler, measure the distance from the bottom of the first and fourth strings to top of the pole piece. A good rule of thumb is that the distance should be greatest at the fourth-string neck pickup position and closest at the first-string bridge pickup position. Follow the measurement guidelines from the chart below as starting points. The distance will vary according to the amount of magnetic pull from the pickup.Note: Larger string gauges need wider vibrational allowances. If you have a five-string bass or are using heavier-gauge strings, your measurements must be increased accordingly.

 

Bass Side                                       Treble Side

Vintage style 8/64" (3.6 mm) 6/64" (2.4 mm)

Noiseless™ Series 8/64" (3.6 mm) 6/64" (2.4 mm)

Standard "J" or "P" 7/64" (2.8 mm) 5/64" (2 mm)

Special Design Humbuckers 7/64" (2.8 mm) 5/64" (2 mm)

 

τα παραπανω απο την fender

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός.

Ενας εύκολος τρόπος είναι να μετρήσεις αυτή την απόσταση (απο το κάτω μέρος της χορδης ως το μαγνήτη) και μετα να ρυθμίσεις τις υπόλοιπες χορδές σύμφωνα με το radius της ταστιέρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός.

....και μετα να ρυθμίσεις τις υπόλοιπες χορδές σύμφωνα με το radius της ταστιέρας.

Εδώ υπάρχει ένα ζήτημα.

Όταν αυτό είναι εμφανές (πχ 7,25 radius σε pbass μπράτσο), έχεις ένα εγγενές πρόβλημα στους μονοκόμματους μαγνήτες (πχ jazz) οι οποίοι (αντίθετα με τους split) δεν μπορούν να ακολουθήσουν το radius.

Με την προυπόθεση βέβαια ότι η γέφυρά σου είναι προσαρμοσμένη στο radius.

Θεωρώ ότι ρυθμίζουμε τους μαγνήτες στις χορδές (με ολοκληρωμένο το setup) και όχι το αντίθετο.

 

Οπότε νομίζω ότι ρυθμίζεις αρχικά με τυφλοσούρτη τα δεδομένα της fender και σιγά σιγά αρχίζεις και προσαρμόζεις το ύψος ανάλογα με το παίξιμό σου και τους μαγνήτες (οι hot "τραβάνε" - αν βέβαια μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε high tension μπασοχορδές- τη χορδή περισσότερο).

Προσωπικά καταλαβαίνω την απόκριση πολύ καλύτερα σε live συνθήκες με το γκρουπ, σε αντίθεση με το αν ακούω το μπάσο μέσω κάρτας.

Η πιο "ατίθαση" συνήθως για μένα είναι η Ε.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι ρυθμίζουμε τους μαγνήτες στις χορδές (με ολοκληρωμένο το setup) και όχι το αντίθετο.

 

+1000

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιο "ατίθαση" συνήθως για μένα είναι η Ε.

 

για μένα στο (jazz)  η G  ,λόγο radius (7,25’’) και παρόλο που φοράει raised poles μαγνήτες   και ακολουθεί  και η γέφυρα  ειναι  η πιο φωνακλου .

 

... αλλα ποιος φτάνει μέχρι εκει  ;D ;D ;D

 

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ υπάρχει ένα ζήτημα.

Όταν αυτό είναι εμφανές (πχ 7,25 radius σε pbass μπράτσο), έχεις ένα εγγενές πρόβλημα στους μονοκόμματους μαγνήτες (πχ jazz) οι οποίοι (αντίθετα με τους split) δεν μπορούν να ακολουθήσουν το radius.

Με την προυπόθεση βέβαια ότι η γέφυρά σου είναι προσαρμοσμένη στο radius.

Θεωρώ ότι ρυθμίζουμε τους μαγνήτες στις χορδές (με ολοκληρωμένο το setup) και όχι το αντίθετο.

 

Οπότε νομίζω ότι ρυθμίζεις αρχικά με τυφλοσούρτη τα δεδομένα της fender και σιγά σιγά αρχίζεις και προσαρμόζεις το ύψος ανάλογα με το παίξιμό σου και τους μαγνήτες (οι hot "τραβάνε" - αν βέβαια μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε high tension μπασοχορδές- τη χορδή περισσότερο).

Προσωπικά καταλαβαίνω την απόκριση πολύ καλύτερα σε live συνθήκες με το γκρουπ, σε αντίθεση με το αν ακούω το μπάσο μέσω κάρτας.

Η πιο "ατίθαση" συνήθως για μένα είναι η Ε.

 

Ναι, σε αυτό έχεις δίκιο, το έγραψα αυτό με δεδομένο τους p μαγνήτες, στους οποίους μπορείς να δώσεις μια κλίση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για τις απαντησεις μια ερώτηση ακομα μετράμε απο την κάψα ή απο το πλαστικό διότι στους sequarter pounter η κάψα είναι πολυ μέσα γιαυτο ρωτάω  ???

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για τις απαντησεις μια ερώτηση ακομα μετράμε απο την κάψα ή απο το πλαστικό διότι στους sequarter pounter η κάψα είναι πολυ μέσα γιαυτο ρωτάω  ???

Από την κορυφή του πόλου έως το κάτω μέρος της χορδής (στην κιθάρα είναι αμελητέο το πάνω με το κάτω αλλά σε μία 105 Ε μπάσου, όχι).

Το πλαστικό (στη χειρότερη περίπτωση) πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο (αν όχι χαμηλότερα) με τον πόλο. Διαφορετικά δες μήπως δεν "πατάει" καλά το πλαστικό.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου