Προς το περιεχόμενο

Όλοι για τα μπετά δουλεύουμε-Μάλαμας/Καρράς


Kanimothrios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

[flash=200,200]

 

"Ποιον είδες μάτια μου να είναι τέλειος

Ποιον είδες να στεγνώνει στην βροχή

Πες μου αν υπάρχει κάποιος που δεν είναι δέσμιος

Η κάποιος που τα πήρε όλα μαζί

 

Όλοι για τα λεφτά δουλεύουμε

Όλοι στο ίδιο μέρος πάμε όταν φεύγουμε

 

Ποιον είδες μάτια μου να είναι πρόθυμος

Να φύγει δίχως να αποκτήσει γη

Κληρονομιά που παίρνει ο επόμενος

Και πάντα ανεβαίνει η τιμή

 

Όλοι για τα μπετά δουλεύουμε

Όλοι στο ίδιο μέρος πάμε όταν φεύγουμε

 

Μονάχα πρόσεξε μην πεις ότι ο κόσμος σου ανήκει

Γιατί απάντηση θα βρεις μόνο στην δίκη

"

 

Προσωπικά δεν είμαι αρνητικά διακείμενος σε μουσικές συνεργασίες,ακόμη και τόσο ετερόκλιτων καλλιτεχνών..(Εντάξει,είμαι λίγο :P)

Αλλά οι παραπάνω στίχοι,τους οποίους εντάσσω σε μια γενικότερη κοινωνική εξίσωση και ισοπέδωση των πάντων,μου έκαναν τρομερή εντύπωση,ειδικά όταν στη δισκογραφία του Μάλαμα υπήρχε για χρόνια μια άλλη οπτική για αυτά πράγματα..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ασχημο τραγουδι, δυστυχως για τον Μάλαμα (και δεν το λεω λόγω συνεργασίας με τον Καρρά). Το ακουσα τυχαια πριν λίγο.

 

Αλλα δικιά του ειναι η φωνή, ότι μλκια θελει ας τραγουδήσει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλια μαυρα....

Περιμενα πολυ περισσοτερα απο εναν καλλιτεχνη της κλασης του ΚΑΡΡΑ.

 

Τελικα αν δε βαλει το χερακι του ο Φοιβος δουλεια δε γινεται....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσουν οι συνεργασίες ετερόκλιτων καλλιτεχνών.

Η συγκεκριμένη όχι.

Δεν αμφιβάλλω ότι θα έχει τρελο μεταμεσονύκτιο σουξέ σε επαρχιακά καφε/μπαρ, ειδικά μεταξύ Κλαρινογαμπρών που θέλουν να πλασάρουν και λίγη "κουλτούρα" στην Κλαρινονύφη με το χύμα λευκό κρασί στο μπαρ απέναντι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν ακουσα για την επικειμενη συνεργασια, ειπα οτι δε μου φαινεται και πολλα υποσχομενη αλλα παντα λεω οτι πρεπει να περιμενω να δω το αποτελεσμα για να κρινω.

 

Ε οι στιχοι ειναι μετριοτατοι (αποτυχημενη περιγραφη του πως λειτουργει η συγχρονη ζωη κτλ), η μουσικη ενταξει, not bad not good, αδιαφορη. Με ενα καλο στιχο του μαλαμα η καποιου αλλου και το αντιστοιχο τραγουδισμα του μπορει να απογειωνόταν. 

 

Ο Μαλαμας ειναι σε μια νεα φαση της ζωης του που διαφερει πολυ απο τις προηγουμενες (καλλιτεχνικα) και εχει αρχισει εδω και καιρο μια μεγαλη "μετακινηση πληθυσμου" στο κοινο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μαλαμας ειναι σε μια νεα φαση της ζωης του που διαφερει πολυ απο τις προηγουμενες (καλλιτεχνικα) και εχει αρχισει εδω και καιρο μια μεγαλη "μετακινηση πληθυσμου" στο κοινο του.

 

Έχεις δίκιο,για την "μετακίνηση πληθυσμού",απλά να σημειώσω ότι είναι αμφίδρομη.

Κάποιοι έρχονται,άλλοι φεύγουμε... ;D

 

Εγώ θυμάμαι τον εαυτό μου Γυμνασιόπαιδο να ακούω μια βραδιά έναν τύπο με κιθάρα να παίζει unplugged στην Ναυαρίνου,τα χρόνια που οι περισσότεροι το πολύ να τον είχαμε δει σε κανένα live του Παπάζογλου σαν κιθαρίστα...

Αυτά που πρέσβευαν οι στίχοι του τότε και οι παραπάνω στίχοι..ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ..

 

Εντάξει,ούτε ο πρώτος είναι,ούτε ο τελευταίος.

Είναι γλυκό το μαρούλι και η ματαιοδοξία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει,ούτε ο πρώτος είναι,ούτε ο τελευταίος.

Είναι γλυκό το μαρούλι και η ματαιοδοξία..

 

Δε διαφωνώ αλλά επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί το παραπάνω κομμάτι φανερώνει μια τέτοια τάση απ' την πλευρά του Μάλαμα. Λόγω της συνεργασίας με τον Καρρά; (ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει μια σπουδαία λαϊκή φωνή αλλά έχει τραγουδήσει κυρίως βλακείες)

 

Όσον αφορά το θέμα τώρα: Πολλές φορές δεν είναι ούτε θέμα ματαιοδοξίας, ούτε φιλοσοφικής στροφής του καλλιτέχνη. Απλούστατα στερεύει η έμπνευση και απ'τη στιγμή που είσαι επαγγελματίας, πρέπει να βρεις έναν τρόπο να συνεχίσεις να βγάζεις λεφτά. Ελάχιστοι είναι οι συνθέτες/τραγουδοποιοί που όταν τους "τελείωσε", τα παράτησαν.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνώ αλλά επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί το παραπάνω κομμάτι φανερώνει μια τέτοια τάση απ' την πλευρά του Μάλαμα. Λόγω της συνεργασίας με τον Καρρά; (ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει μια σπουδαία λαϊκή φωνή αλλά έχει τραγουδήσει κυρίως βλακείες)

 

Aυτό που ήχησε παράξενα σε εμένα με την φωνή του Μάλαμα ήταν:

 

Όλοι για τα λεφτά δουλεύουμε

 

Ποιον είδες μάτια μου να είναι πρόθυμος

Να φύγει δίχως να αποκτήσει γη

Κληρονομιά που παίρνει ο επόμενος

Και πάντα ανεβαίνει η τιμή

 

Ο Μάλαμας αναζητούσε στο παρελθόν την συναναστροφή με τον κόσμο και συζητούσε μαζί του.

Έχοντας καθίσει στο ίδιο τραπέζι 2-3 φορές την περίοδο που ήμουν φοιτητής,

θυμάμαι ότι μας τα έλεγε πολύ αλλιώς...

Και δια ζώσης και μέσα από τα τραγούδια του..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτό που ήχησε παράξενα σε εμένα με την φωνή του Μάλαμα ήταν:

 

Όλοι για τα λεφτά δουλεύουμε

 

Ποιον είδες μάτια μου να είναι πρόθυμος

Να φύγει δίχως να αποκτήσει γη

Κληρονομιά που παίρνει ο επόμενος

Και πάντα ανεβαίνει η τιμή

 

Ο Μάλαμας αναζητούσε στο παρελθόν την συναναστροφή με τον κόσμο και συζητούσε μαζί του.

Έχοντας καθίσει στο ίδιο τραπέζι 2-3 φορές την περίοδο που ήμουν φοιτητής,

θυμάμαι ότι μας τα έλεγε πολύ αλλιώς...

Και δια ζώσης και μέσα από τα τραγούδια του..

 

Δεν είμαι κανένας φανατικός οπαδός του Μάλαμα αλλά νομίζω ότι ακόμη είναι πολύ προσιτός άνθρωπος. Όσον αφορά τους στίχους του κομματιού, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πού είναι το θέμα. Εγώ διαβάζω μια καταγγελία-πικρή παραδοχή ας πούμε. Παρεμπιπτόντως ούτε οι στίχοι ούτε η μουσική είναι του Μάλαμα, απ' ό,τι είδα. 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι κανένας φανατικός οπαδός του Μάλαμα αλλά νομίζω ότι ακόμη είναι πολύ προσιτός άνθρωπος. Όσον αφορά τους στίχους του κομματιού, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πού είναι το θέμα. Εγώ διαβάζω μια καταγγελία-πικρή παραδοχή ας πούμε. Παρεμπιπτόντως ούτε οι στίχοι ούτε η μουσική είναι του Μάλαμα, απ' ό,τι είδα.  

 

Ναι,τόσο οι στίχοι όσο και η μουσική είναι του Καρρά.

Το θέμα με τους στίχους,κατ'εμέ πάντα,είναι ότι δέχεται να ερμηνεύσει μια ιδεολογική θέση άκρως αντίθετη από όσα πρέσβευε για χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα.

Η αντίληψη περί ιδιοκτησίας και υλικών αγαθών όπως αυτή αποτυπώνεται στους στίχους που παρέθεσα,είναι αντίθετες με τις αντιλήψεις που πρέσβευε,

εντός και εκτός τραγουδιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου