Προς το περιεχόμενο

nord lead 4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα πάντα μία απορία: το V-Synth ή το Nord έχουν καλύτερο (σωστότερο, ανθεκτικότερο) κλαβιέ;

Η λεξη "σωστοτερο" εχει δυο πλευρες. Η μια ειναι υποκειμενικη, το τι θελει δηλαδη ο καθε πληκτρας που εχει τα δικα του standards αναλογα το πληκτροφορο οργανο που εχει μαθει να παιζει. Για μενα ας πουμε, "σωστο" πληκτρολογιο δεν ειναι το weighted (πιανου) πληκτρολογιο γιατι απλα δεν επαιζα ποτε πιανο και ετσι το βρισκω καπως βαρυ για τα γουστα μου. Προτιμω τα light-weighted ή τα semi-weighted πληκτρολογια.

 

Η αντικειμενικη πλευρα λεει οτι, πχ, το πιανο για να παιχτει σωστα θελει (και ειναι παντα) βαρυκεντρισμενο πληκτρολογιο, το οποιο στις περισσοτερες των περιπτωσεων εχει 88 πληκτρα. Φυσικα καποιος μπορει να παιξει με ηχους πιανου πανω σε οποιουδηποτε τυπου πληκτρολογιο αλλα η αισθηση και οι δυνατοτητες παιξιματος δεν ειναι οι ιδιες.

 

Το τι ειναι τωρα light-weighted / semi-weighted / weighted πληκτρολογιο για καθε εταιρεια ειναι μια αλλη ιστορια. Δεν ειναι ολα τα light ή weighted πληκτρολογια ιδια, καποιο απ'αυτα θα ειναι πιο ελαφρυ ή πιο βαρυ με μικρες αποκλισεις απο εταιρεια σε εταιρεια, εκτος κι αν χρησιμοποιουν τον ιδιο τυπο πληκτρολογιου απο μια συγκεκριμενη τριτη εταιρεια.

Για παραδειγμα τα Kurzweil PC3K6, Studiologic Sledge και DSI Poly Evolver χρησιμοποιουν το ιδιο πληκτρολογιο (TP9) της Fatar. Και η Clavia σε αρκετα Nord μοντελα χρησιμοποιει Fatar πληκτρολογια.

 

Εγω παλι εχω την απορια γιατι ασχολεiστε με hardware synths..... ;D

Ασχολουμαστε

* γιατι μερικοι απο μας γουσταρουν πιο πολυ τα αληθινα μουσικα οργανα και οχι τις-κοπανιστου αερα-software versions τους 8)

* γιατι μερικοι απο μας μεγαλωσαμε σε μια εποχη που δεν υπηρχαν soft synths, το Fairlight CMI κοστιζε οσο ενα σπιτι και δεν ηταν app για το iPhone :-X

* γιατι μερικοι απο μας ειχαμε ενα αληθινο Yamaha DX7 την εποχη που βγηκε και ξερουμε τη διαφορα μεταξυ αυτου και της soft version του FM7

* γιατι μερικοι απο μας οταν θελουμε να παιξουμε μουσικη προτιμαμε την αμεσοτητα ενος hardware synth , η οποια μεταφραζεται σε 2-3 πατηματα διακοπτων μεσα σε 5"

* γιατι μερικοι απο μας μπορουμε ακομα να πουλησουμε ενα synth 30 χρονων σε πολυ καλη τιμη την ιδια ωρα που οι αγαπητοι softwarαδες δεν μπορουν να πουλησουν το 5 μηνων soft synth τους ουτε για ενα πακετο μακαρονια ;D

* γιατι στην τελικη,

Hardware synths smell better, feel better, sound better and definitely look better!okay.gif

 

Vag.jpg

 

VS

 

yawn.gifimage.pngimage.gif

 

 

 

 

ΥΓ: Το μαυρο Nord Lead τα σπαει Κωστα...

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 62
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

* γιατι μερικοι απο μας γουσταρουν πιο πολυ τα αληθινα μουσικα οργανα και οχι τις-κοπανιστου αερα-software versions τους 8)

* γιατι μερικοι απο μας μεγαλωσαμε σε μια εποχη που δεν υπηρχαν soft synths, το Fairlight CMI κοστιζε οσο ενα σπιτι και δεν ηταν app για το iPhone :-X

* γιατι μερικοι απο μας ειχαμε ενα αληθινο Yamaha DX7 την εποχη που βγηκε και ξερουμε τη διαφορα μεταξυ αυτου και της soft version του FM7

* γιατι μερικοι απο μας οταν θελουμε να παιξουμε μουσικη προτιμαμε την αμεσοτητα ενος hardware synth , η οποια μεταφραζεται σε 2-3 πατηματα διακοπτων μεσα σε 5"

* γιατι μερικοι απο μας μπορουμε ακομα να πουλησουμε ενα synth 30 χρονων σε πολυ καλη τιμη την ιδια ωρα που οι αγαπητοι softwarαδες δεν μπορουν να πουλησουν το 5 μηνων soft synth τους ουτε για ενα πακετο μακαρονια ;D

* γιατι στην τελικη,

Hardware synths smell better, feel better, sound better and definitely look better!

 

Όλα αυτά ισχύουν. Επειδή ισχύουν όμως, έχει παραμεληθεί (εκ' μέρους των κατασκευαστών hardware synths) η επίσης υπαρκτή ανάγκη για innovation. Στον τομέα αυτό (και μόνο στον τομέα αυτό) synths όπως τo Tassman (π.χ.) έχουν καλύτερο τελικά ήχο από οποιαδήποτε hardware υλοποίηση έχω δει δια ζώσης. Επίσης, τα καλύτερα sampler (που εγώ ποτέ δεν τα θεώρησα synths) επίσης έρχονται από το κόσμο του software, π.χ. το αξεπέραστο αλλά κατηργημένο Gigastudio, αλλά και το Kontakt κλπ.

 

Ισχύει βέβαια ότι δεν μπορείς να τα πουλήσεις, αλλά γιατί να το κάνεις, άλλωστε έχουν στοιχήσει ελάχιστα σε σχέση με τα hardware synths.

 

(Για να σε προλάβω, όχι δεν είμαι πληκτράς, απλά για πολύ καιρό νόμιζα ότι ήμουν και έχουν περάσει μερικά πολύ σοβαρά όργανα από τα χέρια μου, του DX7 περιλαμβανομένου, γι' αυτό άλλωστε συμφώνησα με την παρατήρησή σου).

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να σε προλάβω, όχι δεν είμαι πληκτράς, απλά για πολύ καιρό νόμιζα ότι ήμουν

Τελικά έχεις καταλήξεις τι είσαι?...ή θα φάμε όλα τα λεφτά στους ψυχίατρους-ψυχολόγους? ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hardware synths smell better, feel better, sound better and definitely look better!

 

Hardware synths smell better, feel better, sound better and definitely look better!

 

εκανα μια απαραιτητ διορθωση... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αναλογα με τις αναγκες μας ρε παιδια ;D Ενας bedroom παραγωγος ηλεκτρονικής μουσικής για προσωπική χρήση, σαφώς και καλυπτεται από ενα software περιβαλλον.

 

Ενας ομως που εχει αυξημενες απαιτήσεις σε ποικιλία και ταυτοχρονη αναπαραγωγη ήχων, δε βολευεται τόσο απο software.

 

Αν ήθελα πχ εγώ με software, να φτιάξω το σετάπ που χρησιμοποιώ για το αφιέρωμα pink floyd πχ, θα χρειαζόμουν σίγουρα πιο πολλά λεφτά για την αποκτηση των synths, για το στησιμο ενος σταθερου και αξιοπιστου συστήματος, ενός καλου audio interface κτλ.

 

Αντ'αυτου, με ένα Kurzweil και ενα V-synth XT, έχω την επεξεργαστική ισχύ, την αμεσότητα, τους converters και το dedicated interface που χρειάζομαι.

 

Δεν ξερω κατα πόσο θα μου εβγαινε πιο φθηνο να έχω ενα kontakt, ενα B4, ενα Minimonsta, ένα ARP2600V, ενα Lounge Lizard κτλ κτλ κτλ και ένα σύστημα που να μπορουσε να τα εκτελέσει όλα ταυτόχρονα, ή έστω να τα φορτωνει σε ms.

 

 

Συν αυτά που ανεφερε ο Κώστας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκανα μια απαραιτητη διορθωση... ;D

Και γω επισης. 8)

Κατα τα αλλα, ειναι μαλλον ασχετο να συγκρινουμε hardware synths με soft synths. Τα πρωτα ειναι μουσικα οργανα και τα δευτερα ειναι προγραμματα. Φυσικα πολλα απο αυτα (soft) ακουγονται υπεροχα. Ειναι μια πολυ καλη και οικονομικη λυση σε σχεση με τα hardware. Αλλα απ'την αλλη κουβαλανε ολα τα προβληματα των software και τους περιορισμους που τους δινει το εκαστοτε μηχανημα/OS που τα τρεχει. Σαν προγραμματα ειναι "αψυχα" (οπως ολα τα προγραμματα) και εχουν γρηγορη ημερομηνια ληξης. Αν βγαλω τωρα απο την ντουλαπα το παλιο μου DX21 (κατασκευασμενο το 1985) και το συνδεσω στην κονσολα ή στα ακουστικα θα παιξει μια χαρα. Ποιο σημερινο soft synth θα παιζει μετα απο 28 χρονια?

 

Τα hardware synths σημερα ειναι τερατα με απιστευτες sound engines. Λιγοι ειναι αυτοι που "ξυνουν λιγο παρακατω απο την επιφανεια" οσο αφορα το editing του ηχου σ'αυτα. Το ιδιο γινεται και με τα soft synths, τεραστιες δυνατοτητες editing και κει αλλα ποιος εχει τον χρονο και την ορεξη να καθησει να φτιαξει ηχο?

Η τεχνολογια ειναι παμφθηνη πλεον και η κουτση Μαρια μπορει να εχει το Kontakt στο PC της με τεραστιες βιβλιοθηκες ηχων. Θα κανει αραγε ποτε της sampling με δικους της ηχους, ή θα αρκεστει στις τεραστιες βιβλιοθηκες ηχων του προγραμματος και των αλλων συμβατων sampler? Οι περισσοτεροι κανουν το δευτερο.

 

Τοση πολυ δυναμη σε τοσο φτηνη τιμη, αλλα νομιζω οτι η μαγεια εχει χαθει. Δεν εχει τοσο πλακα πλεον. Υπαρχει κορεσμος, και αυτος ειναι πολυ πιο μεγαλος στο soft περιβαλλον. Τα VST πλεον ειναι σαν τα MP3, ολοι εχουν στον σκληρο τους μερικες χιλιαδες. Data. Αερας κοπανιστος οπως εγραψα, απλα data.

Κατι σε φυσικη μορφη εχει αλλη αξια, και δεν εννοω την χρηματικη. Μπορεις να δεθεις συναισθηματικα με το...Kontakt σου ή με το FM7? :P

Οχι βεβαια, αλλα με το παλιο/νεο σου synth, την κιθαρα σου, το αμαξι σου, τους δισκους σου κλπ δενεσαι.

 

Τελος παντων, θα ηθελα να δω καποια μερα παντως μια απο αυτες τις εταιρειες που βγαζουν ολα αυτα τα πολυ καλα soft synths και samplers να κανουν μια αποπειρα να κατασκευασουν καποιο αναλογο hardware, και τοτε να κανουμε συγκρισεις. "Εξω απ'το χορο..." κλπ κλπ, ολοι λενε οτι θελουν. Ας προσπαθησουν να υλοποιησουν καποια software τους ή καποια σχεδια που εχουν στα χαρτια, θα διαπιστωσουν ισως οτι στον hardware τομεα τα πραγματα δυσκολευουν.

Απο την FM synthesis στα γραπτα του John Chowning ως την hardware υλοποιηση της σε διαφορες παραλλαγες σε synths οπως τα GS1, DX7, SY77 και FS1R υπαρχει μεγαλη πορεια.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν πρωτοβγήκε το Nord Lead ήταν Must λόγω ήχου- σήμερα πλέον το software σκοτώνει. Ο μόνος λόγος πλέον είναι να το αγοράσεις είναι για να φτιάχνεις ήχους καθώς έχει φοβερό interface. Κάποιος που παίζει με preset, ή που δεν τρώει τον περισσότερο χρόνο του στη σύνθεση ήχου, δεν έχει κανένα απολύτως λόγο να το αγοράσει, πέρα ίσως από κάποιο live set up ή γενικά να μην έχει τι να κάνει τα 1.800 ευρώ  ;D

 

Trolley, τα κλαβιέ των Nord lead είναι επιπέδου εμποροπανήγυρης  ;D δεν ξέρω για το lead 3/4, αλλά τα προηγούμενα ήταν χάλια μαύρα. Λίγο που έχω γρατζουνίσει το V Synth μου φάνηκε κλασεις ανώτερο, επίσης κάποια άλλα Nord, κάτι Electro και τέτοια, έχουν φοβερά κλαβιέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμφωνησω και εγω για τα Roland...μια και απο την εποχη που ημουν Hardware Player ;D, (ειχα στον.....κολοφωνα της δοξας μου ενα ΟΒ8 & ενα Jupiter 8 ) παντα εβρισκα την αισθηση των Roland ασυναγωνιστη.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα VST πλεον ειναι σαν τα MP3, ολοι εχουν στον σκληρο τους μερικες χιλιαδες. Data. Αερας κοπανιστος οπως εγραψα, απλα data.

Κατι σε φυσικη μορφη εχει αλλη αξια, και δεν εννοω την χρηματικη. Μπορεις να δεθεις συναισθηματικα με το...Kontakt σου ή με το FM7? :P

 

Τονίζοντας ότι δεν έχω μπει σε mode σύγκρισης ανάμεσα σε synths, θα επισημάνω τα εξής, σε αντιστοιχία με τα δύο παραπάνω ρητορικά ερωτήματα που εξέφρασες ατύπως.

 

α) Τα data είναι το ακριβότερο asset στον πλανήτη, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

 

β) Μπορείς να δεθείς συναισθηματικά με τον Atari ST σου και το Cubase σου; Όσοι τα είδαν για πρώτη φορά σε τρυφερή ηλικία, θα σου απαντήσουν "ναι", και είμαι βέβαιος ότι το ίδιο ισχύει και με άλλα κομάτια λογισμικού, όπως είναι το Kontakt.

 

===

 

Επίσης, το DX21 είναι βέβαιο ότι θα κάνει αυτό που λες (καίτοι εγώ δεν το είχα ποτέ, συνεπώς απλά εικάζω) αλλά το Roland S770 ή οποιοδήποτε από τα samplet της ΑΚΑΙ που κάποτε έπρεπε να πουληθείς για να τα αγγίξεις, σήμερα όχι δεν θα πουλιόντουσαν για ένα κουτί μακαρόνια, αλλά δεν κάνουν ούτε για το ρόλο του κουτιού από τα μακαρόνια, και κατασκευαστικά και ηχητικά.

 

Συμπεραίνω ότι δεν υπάρχει ντε-φάκτο ανωτερότητα λοιπόν, σε κανέναν από τους δύο κόσμους.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου