Προς το περιεχόμενο

ψευτο-mastering με effects στο master track?


NoIzY

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο limiter οτιδήποτε πάνω απο 5-6 db reduction είναι πολυ για μένα, εκτός και αν είναι πολύ σποραδικά τα σημεία στα οποία συμβαίνει. Πρέπει να αναπνέει ο limiter και να μην δουλεύει ΣΥΝΕΧΩΣ.

 

Ένα καλό κόλπο π.χ με τα L1 L2 L3 των waves είναι να κατεβάζεις το μεσαίο control.Αυτό όσο κατεβάζεις "δίνει περισσότερα db" στο Limiter αλλά κατεβάζει και το output ώστε να μένεις στην ίδια ένταση. Αρχίζεις και ανεβάζεις σταδιακά το reduction μέχρι να ακούσεις να αλλάζει ο ήχος του track. Στην ίδια ένταση λοιπόν κάνεις A/B με και χωρίς το limiter, εάν φευγουν μπάσα ή ακούς παραμoρφώσεις πρέπει να ελαττώσεις τα db. Συνήθως 1-2 db πάνω απο το σημείο στο οποίο άλλαξε ο ήχος του track είναι ένα καλό σημείο. Δεν πρέπει ο limiter να σου πειράζει τις συχνότητες εν ολίγης και ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις αυτό είναι σε χαμηλές εντάσεις κάνοντας A/B βάζοντας και βγάζοντας τον limiter στα ίδια rms. Αλλιώς πάντα θα γουστάρεις το πιο δυνατό. Όταν το βρείς ανεβάζεις το ceiling στο -0.1 και είσαι έτοιμος.

 

Για μένα ο master bus compressor είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο, κομπρεσσαρω όσο γουστάρω και μετά στον limiter το πολυ 3 db reduction.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε δεν μου εχει συμβει κατι τετοιο και το χρησιμοποιω πολλα χρονια,και σαν..."mastering tool" αλλα και σε Individual tracks.

 

φυσικα πρεπει να το μαθεις για να το χρησιμοποιησεις σωστα (οπως αλλωστε και ολα τα plug ins) 

 

Έχω παρατηρήσει ότι σε κομμάτια με όργανα με γρήγορο attack και πολύ περιεχόμενο σε χαμηλομεσαίες π.χ. ακόρντα πιάνου δυνατά παιγμένα σε χαμηλά registers πάντα μου κάνει κάτι άσχετα distortion, πολύ μικρής διάρκειας βέβαια αλλά υπήρχαν. Δεν λέω οτι το κάνει παντού, εξαρτάται απο το περιεχόμενο, πιο συχνά συνέβαινε όταν προηγούταν μια σχετική ησυχία. Απλά εάν ένα Plug το φοβάμαι το αφήνω γρήγορα στην άκρη και χρησιμοποιώ κάτι άλλο για να είμαι γενικά σίγουρος ότι δεν μου ξέφυγε κάτι π.χ. απο βιασύνη. Ούτε γουστάρω να στήνω έναν ήχο και μετά να ξαναρχίζω απο την αρχή επειδή παραμορφώνει σε ένα σημείο σε όλο το κομμάτι το plugin.

 

Είναι κρίμα αυτό γιατί κατα τα άλλα μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αυτό που έκανε στο track και τόσο ξεκούραστα αλλά τι να το κάνεις; Έχω και ηχεία που δεν συγχωρούν (Yamaha MSP5) αλλά το άκουγα και απο τα ακουστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα αυτό γιατί κατα τα άλλα μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αυτό που έκανε στο track και τόσο ξεκούραστα αλλά τι να το κάνεις;

 

ναι αν δεν ξερεις να το χρησιμοποιεις μπορει να σου βγαλει προβληματα,αν το μαθεις ομως...κανει παππαδες...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αν δεν ξερεις να το χρησιμοποιεις μπορει να σου βγαλει προβληματα,αν το μαθεις ομως...κανει παππαδες...

 

Δεν θέλω να κάνω hijack στο ποστ του παιδιού, απλά αναφέρω αυτό:

 

Απο το άρθρο του SOS για το Pre-Process section του limiter που είναι ακριβώς η ίδια επεξεργασία που κάνει το Inflator αλλά με fixed curve.

http://www.soundonsound.com/sos/may06/articles/ptworkshop_0506.htm

 

Sony are not afraid to point out that this section adds distortion but also go on to explain the potential benefits when used on appropriate program content.

 

Όπως είπα εξαρτάται απο το υλικό και σίγουρα προσθέτει παραμόρφωση, ειδικά σε πολύπλοκες μίξεις. Εάν το χρησιμοποιείς σε μεμονωμένα track για συγκεκριμένο λόγο μια χαρά είναι αλλά για κάτι πιο σοβαρό και ειδικά σε master bus για εμένα προσωπικά δεν λειτουργεί.

 

Εύχρηστο, γρήγορο, εντυπωσιακό ναι αλλά ταυτόχρονα απρόβλεπτο με πολλά artifacts και αρκετές φορές πολυ σκληρά αποτελέσματα.

 

Γι'αυτό και δεν το προτείνω στο παιδί για αυτή την εφαρμογή.

Υπάρχουν πολυ καλύτερες επιλογές π.χ. Voxengo Elephant και ένα σωρό άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που είναι ακριβώς η ίδια επεξεργασία που κάνει το Inflator αλλά με fixed curve.

 

αυτο εχεις καποιο link που το δειχνει?

 

Sony are not afraid to point out that this section adds distortion but also go on to explain the potential benefits when used on appropriate program content.

 

ε αυτο που σου λεω και εγω λεει και η SONY,αν μαθεις να το χρησιμοποιεις δεν εχεις προβλημα.

 

anyway δεν θα λύσουμε εδω αυτο το...θεμα...δεν σου αρεσει δεν το χρησιμοποιεις,μου αρεσει το χρησιμοποιω.... ;)

 

παντως μπορεις να ακουσεις στο soundcloud τα κομματια μου στα οποια το "mastering" εχει  γινει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το inflator  και να ακουσεις αν υπαρχει distortion.

 

εννοειται οτι δεν ειμαι ο ΜΟΝΟΣ που το χρησιμοποιει για αυτη τη δουλεια..(εμενα μου το συνεστησε ενας "μιξερας" στις ΗΠΑ  που εχει γυρω στα 100 εκ. "δισκοι" under his belt.. ;D)  

 

μηπως κανεις το λαθος και βαζεις eq μετα απο αυτο?  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως κανεις το λαθος και βαζεις eq μετα απο αυτο? 

 

Αν θέλεις να γράψεις ή να παραθέσεις ένα ποστ με την σωστή χρήση του Inflator, θα με ενδιέφερε να το ξαναδοκιμάσω. Φαντάζομαι το χρησιμοποιείς τελευταίο και με 100% το process και παίζεις με το Input και το Curve?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω θα βρεις μερικες καλες οδηγιες

 

http://www.gearslutz.com/board/music-computers/89255-sony-oxford-inflator-please-demistify.html

 

(scroll down)

 

Φαντάζομαι το χρησιμοποιείς τελευταίο και με 100% το process και παίζεις με το Input και το Curve?

 

το curve θελει προσοχη,ποτε δεν το βαζω πανω απο 50%

 

ξεκινα βαζοντας το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ και με τις εξης  ρυθμισεις

 

curve στη μεση

direct mode

clip 0dbr (de-select)

input gain +6db

output 0db

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πηγατε πολυ τεχνικο το θεμα και σας εχασα  :P

 

Προσωπικα, οταν κανω ηχογραφηση της μπαντας παιρνω το stereo track (δεν εχουμε πολυκαναλη) στο Audacity ή στο Cubase και πεταω ενα normalizer να ερθουν στα ισα τους το left & right (αν εχουν μια μικρη αποκλιση) και μετα ενα compressor για να δυναμωσει το σημα, αλλα λιγο - χωρις να παραμορφωσει. EQ γινεται πιο πριν στην κονσολα γιατι αν το κανω αφου εχει γινει το mix θα επηρρασει τα παντα και οχι μεμονομενα οργανα/φωνη.

Το ιδιο και για λιγο echo/reverb στη φωνη (με το onboard fx της κονσολας).

Το αποτελεσμα δεν ειναι κακο, δεδομενου οτι ηχογραφουμε στο σαλονι με οτι αυτο συνεπαγεται  :)

 

Αυτο που ανακαλυπτω παντως ειναι ποσο δυσκολο ειναι (και με πολυ trial & error) να ηχογραφηθουν σωστα τα τυμπανα με μονο δυο μικροφωνα (ενα overhead και ενα στο kick). Συντομα τα overheads θα γινουν δυο οποτε πιστευω θα εχουμε καλυτερο αποτελεσμα (και στερεο ηχο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και πεταω ενα normalizer

 

το μονο πραγμα που μισω περισσοτερο απο το normalizer ειναι ο...κομμουνισμος... ;D ;D ;D και αυτος οχι σε ολες τις μορφες του.. ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μονο πραγμα που μισω περισσοτερο απο το normalizer ειναι ο...κομμουνισμος... ;D ;D ;D και αυτος οχι σε ολες τις μορφες του.. ;D

 

 

 

αχχαχχαχ με λιποθύμησες... εμμονή! ;D ;D

Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου