Προς το περιεχόμενο

Gregg's Incoming - Geodimitri


geodimitri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ηχος:Κανε μου τη χαρη και κρατα τις ρυθμισεις,ειναι εξαιρετικος.

Αλήθεια είναι! 8)

 

Θα υπενθυμισω την παγια ταπεινη  μου συμβουλη:Προσπαθησε να χτιζεις μελωδιες στο μυαλο σου και μετα να  τις μεταφερεις στην ταστιερα.Θελει χρονο αλλα αν  δεν  ξεκινησεις,δε θα γινει ποτε.

Πρόσεξε λοιπόν Δημήτρη ένα "κόλπο".

Την ώρα που ακούς αυτό που έγραψες (ή ότι γράφεις), το σταματάς σε κάποιο σημείο (πολλά σημεία) κάνοντας pause, και ακούγοντας το backing track, προσπάθησε να σκεφτείς-τραγουδήσεις την συνέχεια της φράσης σου στο σημείο που το σταμάτησες.

Οι επιλογές βέβαια, είναι άπειρες, αλλά μην μασάς, θα σε βοηθήσει να στρώσεις το φραζάριασμα.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 39
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

@Σταύρο

Τι να πω...τα λόγια σου είναι πολύ ενθαρρυντικά και σ' ευχαριστώ πολύ!

 

Το preset στο Guitar Rig έχει αποθηκευτεί!  8)

 

Ο Hendrix μου είναι όντως δύσκολος στο άκουσμα αλλά θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τη συμβουλή σου! Τελευταία έχω κολλήσει λίγο με τον Blackmore.  ;)

 

@Σταύρο, Στράτο

 

Είμαι μου φαίνεται ανεπίδεκτης μαθήσεως... :-[

Μου το έχετε επισημάνει τόσες φορές το κόλπο με το χτίσιμο της μελωδίας αλλά εγώ εκεί...

Αυτή τη φορά βέβαια το προσπάθησα.  :D

Έπαιξα αρκετές φορές το σόλο και κρατούσα κάθε φορά τις φράσεις που άρεσαν. Μου άρεσαν και άλλες, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να τις παίξω σωστά οπότε αρκέστηκα σε αυτές που ακούσατε.  :)

 

Σας ευχαριστώ και πάλι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Χωρίς να ακούσω το κομμάτι και μόνο στο θέμα της μελωδίας:

 

Τα χέρια μας είναι εργαλεία συνήθειας! θα πάνε εκεί που πάνε πάντα.

Τα αυτιά μας είναι επίσης εργαλεία συνήθειας! Θα ακούσουν και θα θέλουν να ακούσουν αυτό που ακούνε πάντα (για αυτό και σου λέει ο άλλος "να εδώ μου ακούγεται σαν τον καράφλα", κλπ)

 

Αν μπορείς, να κάνεις το σόλο ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, χωρίς καν να παίζεις τι κιθάρα (ή να το τραγουδίσεις πρώτα, αλλά μετά με το μυαλό σου) ΤΟΤΕ έχεις φτάσει κάπου!

 

Θεωρητικά μιλώντας πάντα, έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να ακούσω το κομμάτι και μόνο στο θέμα της μελωδίας:

 

Τα χέρια μας είναι εργαλεία συνήθειας! θα πάνε εκεί που πάνε πάντα.

Τα αυτιά μας είναι επίσης εργαλεία συνήθειας! Θα ακούσουν και θα θέλουν να ακούσουν αυτό που ακούνε πάντα (για αυτό και σου λέει ο άλλος "να εδώ μου ακούγεται σαν τον καράφλα", κλπ)

 

Αν μπορείς, να κάνεις το σόλο ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, χωρίς καν να παίζεις τι κιθάρα (ή να το τραγουδίσεις πρώτα, αλλά μετά με το μυαλό σου) ΤΟΤΕ έχεις φτάσει κάπου!

 

Θεωρητικά μιλώντας πάντα, έτσι;

 

+1 

 

Πολυ σωστο.

 

Ομως θελω να προσθεσω το παρακατω, με διευκρινιστικη διαθεση.

 

Και τα χερια και τα αυτια συμμετεχουν στην ανανεωση των συνηθειων, τοσο οσο το μυαλο.

 

Χρειαζεται η πρακτικη εκφραση του σε καθε περιπτωση, οπως πολυ σωστα λες για το τραγουδισμα.

 

Το γραφω αυτο γιατι το να κανεις το σολο "με το μυαλο" ειναι ισως ενα απο τα σταδια σε μια διαδικασια να αναπτυξει κανεις τη μελωδικη του ικανοτητα, αλλα οχι το βασικοτερο ή το μονο.

 

 

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ δεν είναι εύκολη υπόθεση όταν μελετάς αρκετό καιρό Joe Satriani, και μετά να μελετάς Jimi Hendrix και να τα καταφέρεις.

 

Ο Joe είναι καθαρά τεχνικός κιθαρίστας εως ψυχρός θα τον χαρακτήριζα, ;D  αυτό είναι ένα

χαρακτηριστικό που δεν το έχει, το ''καυτό συναίσθημα'' δλδ, και ειδικά αυτό που σχετίζεται με blues και με Rock.Όπως και ο Steve Vai.

 

Αυτοί έχουν άλλα χαρακτηριστικά που γουστάρουμε και μας αρέσουν και τους θαυμάζουμε και ασκούν επιρροή επάνω μας, και όχι επιπλέον αυτά που θα θέλαμε ίσως.

 

Για να  μελετήσεις λοιπόν Hendrix( εαν θέλεις) άρχισε με τις επιρροές του πρώτα.Κατόπιν είναι απαραίτητο να μπείς  στο κλίμα στην ατμόσφαιρα που λέμε παίζοντας ''φυσικά'' και με απόλυτο συναίσθημα, πρέπει να γίνεις ο κυρίαρχος του bend, είναι κάτι που χαρακτηρίζει τον JIMI.

 

Τώρα όσον αφορά το χτίσιμο των ισχυρών μελωδιών, αυτό προυποθέτει αρκετή ώρα μελέτης-παιξίματος, την ώρα που σκαλίζεις.... μια νότα μπορεί να σου δώσει την έμπνευση η το έναυσμα για ανάπτυξη μιας strong melody, (εδώ είναι που παρεμβάλλονται οι επιρροές) το επόμενο βήμα είναι αυτό του τονικού κέντρου εκεί κοντά που θα κάνεις βηματάκια-αλλαγές και δοκιμές.

 

Αν δεν βγει τίποτα παράτα την κιθάρα και δοκίμασε την επόμενη φορά, αυτά όλα όμως με την λογική της έμπνευσης κι όχι με την λογική τώρα θα φτιάξω κάτι σε στυλ Satriani η Hendrix.

 

Τα λέω χωρίς να είμαι κανένας Guru του Hendrix η οτιδήποτε άλλο, μου την σπάει το άκουσμα της λέξης Guru ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ωραίος, Geodimitri! :)

 

Να προσθέσω στα, πολύ χρήσιμα, παραπάνω...ένας τρόπος μελέτης που έχει βοηθήσει πολύ εμένα και πολλούς άλλους.

 

Αυτοσχεδίασε πάνω στο backing track ως εξής....παίξε κάτι για ένα μέτρο και κάνε παύση για άλλο ένα. Η παίξε για δύο και κάνε παύση για δύο. Η παίξε για τρία, κάνε παύση ένα. Η το αντίστροφο. Η κάτι τέτοιο...

 

Συμβαίνουν τα εξής...πρώτα πρώτα οι παύσεις χωρίζουν ό,τι παιζεις σε φράσεις. Ακόμα κι αν παίζεις σαχλαμάρες, δεν ακούγονται σαν μια ατέλειωτη σειρά από σαχλαμάρες αλλά χωρίζονται σε φράσεις. Πολύ σημαντικό! :)

Στη συνέχεια, χρησιμοποιείς τις παύσεις για να σκεφτείς-σε πραγματικό χρόνο- τι είναι αυτό που μόλις έπαιξες. Και τι θα μπορούσες να κάνεις μ'αυτό στην επόμενη φράση.Έτσι αρχίζεις να μοντάρεις σταδιακά όλο το υλικό σου με έναν τρόπο προσωπικό και ιδιαίτερο. Δεν είναι απλή μελέτη, φίλος, είναι ταξίδι αυτογνωσίας! ;D

 

(δεν αστειεύομαι τελείως)

 

Τα παραπάνω είναι από τα βασικά σημεία του μαθήματος αυτοσχεδιασμού του Hal Crook στο Berklee, και μπορεί να τα βρεί κανείς στο βιβλίο του How to Improvise.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Δεν μαζεύετε, όλες αυτές τις πολύ χρήσιμες συμβουλές σε ένα sticky θέμα. Lead guitar, αυτός ο γνωστός-άγνωστος.... ::) 8)    Λέω εγώ τώρα... :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς, να κάνεις το σόλο ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, χωρίς καν να παίζεις τι κιθάρα (ή να το τραγουδίσεις πρώτα, αλλά μετά με το μυαλό σου) ΤΟΤΕ έχεις φτάσει κάπου!

+100000000

 

Aυτο ακριβως!

Επισης προς συμπληρωση:

Οταν το μυαλο εχει ''χτισει'' μια μελωδια,μετα ερχεται η αισθητικη του πως θα την αποδωσεις.

Και εκει πρεπει να υπαρχει η τεχνικη που να σου δινει επιλογες ''υφους'' αναλογα παντα και με την αισθητικη που εχεις αναπτυξει απο τα ακουσματα σου.

 

@Σωτηρη εχεις δικιο αλλα θεωρω οτι ο Δημητρης διαμορφωνει ''ηχο'' δαχτυλων.

Το να παρει 2-3 Χεντριξικα στοιχεια ως μελισσα,ειναι εφικτο.

Δεν ειναι για χορταση.Οπως και τιποτα δεν ειναι για χορταση κατα τη γνωμη μου για να μην καταντησει καποιος κακεκτυπο... :)

 

Ωραια κουβεντα ανοιξε!

 

εδιτ:Ο ΣΑΤΡΙΑΝΙ ;) ειχε προτεινει τις εξης ασκησεις αυτιου-επαφης με την κιθαρα:

Παιζε τυχαια στην ταστιερα χωρις αρμονικους κανονες και τραγουδα αυτο που ακουγεται(μεμονωμενες νοτες).

Επισης παιξε μια νοτα και μια αλλη τυχαια(σε μεγαλουτσικο διαστημα τονικο).Μπορεις πριν πατησεις τη δευτερη να ξερεις τι θα ακουστει?

 

Ασχετα και σχετικα τα παραπανω... :-*

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+100000000

 

Aυτο ακριβως!

Επισης προς συμπληρωση:

Οταν το μυαλο εχει ''χτισει'' μια μελωδια,μετα ερχεται η αισθητικη του πως θα την αποδωσεις.

Και εκει πρεπει να υπαρχει η τεχνικη που να σου δινει επιλογες ''υφους'' αναλογα παντα και με την αισθητικη που εχεις αναπτυξει απο τα ακουσματα σου.

 

@Σωτηρη εχεις δικιο αλλα θεωρω οτι ο Δημητρης διαμορφωνει ''ηχο'' δαχτυλων.

Το να παρει 2-3 Χεντριξικα στοιχεια ως μελισσα,ειναι εφικτο.

Δεν ειναι για χορταση.Οπως και τιποτα δεν ειναι για χορταση κατα τη γνωμη μου για να μην καταντησει καποιος κακεκτυπο... :)

 

Ωραια κουβεντα ανοιξε!

Ναι σε όλα Σταύρο και στα υπόλοιπα παιδιά, αυτό που με κάνει να χαίρομαι και να συγκινούμαι, είναι να βλέπω μέσω του Noiz την ανάπτυξη και βελτίωση και κιθαριστική πρόοδο που κάνει ο Δημήτρης, είναι συγκλονιστικό, θέλω να του πω ένα μεγάλο μπράβο για τα κότσια που έχει (και ταλέντο) ;) και για το ανοιχτό μυαλό που διαθέτει, ως επίσης και για τον χαρακτήρα του (κανένα ίχνος κομπλεξισμού).

 

Του λείπει ο χρόνος μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαίρομαι που έχουμε ανοίξει μια τόσο εποικοδομητική συζήτηση!  :)

 

Χαίρομαι επίσης καθώς άτομα που έχουν γνώσεις και ταλέντο στο χώρο, μοιράζονται μαζί μας τις γνώσεις και τα tips τους έτσι ώστε να βοηθηθούμε όλοι και να γίνουμε καλύτεροι.

 

Η πρόταση του Φώτη (cigaret13) για σύνταξη ενός sticky θέματος για lead guitar είναι πολύ καλή και πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ χρήσιμο για την κοινότητα. Αλλά αυτό απαιτεί πολύ χρόνο από τον συγγραφέα. Ίδωμεν!  :)

 

@Νικόλα, Σταύρο, Σωτήρη, Φώτη, pipityri, gregg

Και πάλι να σας ευχαριστήσω όλους για τις εποικοδομητικές σας προτάσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου