Προς το περιεχόμενο

Αγορά Custom Pickguard


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι το ξέρω ότι δεν πάω δικαστήριο,αλίμονο,απλά θα ανοίξει ένα θέμα μεταξύ εμού και της εταιρίας.Έτσι κι αλλιώς δεν ξαναπαραγγέλνω απο εκεί,προτιμώ να το κόψω μόνος μου(με τα δόντια κιόλας).Αλλά τα χρήματα που έστειλα μέσω paypal οκ θα τα δώσει,τα μεταφορικά που έδωσα τώρα για να το στείλω πίσω δεν μπορεί να διεκδικήσει.

 

Btw πολύ ωραίος ο φίλος με τα paisley σχέδια,δεν τον είχα ξαναπετύχει.Να σαι καλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

a) Ενημερώνεις τον πωλητή για την ασυνέπεια του και τον ρωτάς πως θα επανορθώσει άμεσα χωρίς κόστος για σένα. Δεν προτείνεις, δεν αντιπροτείνεις. Απαιτείς το προϊόν σου και είναι δικό του ζήτημα το πως. Ευγενικά πάντα.

 

b) Κάνεις ευγενικό reminder τονίζοντάς του εμφατικά (πλήν όμως ευγενικά) ότι εφόσον δεν δεις κάποια βήματα προς ικανοποίησης του αιτήματός σου, θα κάνεις όλες τις νόμιμες και προβλεπόμενες ενέργειες απέναντι στο ebay ή/και Paypal προκειμένου να δικαιωθείς.

 

c) Αν απαντήσει με μου-σου-του και λοιπά, λες ευχαριστώ αλλά θα το πάω στο ebay arbitration.

 

d) Αν δεν απαντήσει, κάνεις το ίδιο. ;D

 

e) Προσοχή ! Ολη η συνομιλία σας θα πρέπει να είναι μέσω Ebay email και όχι άλλου mail provider προκειμένου να αποδειχθεί η απαίτησή σου.

 

Μετά από το dispute που θα ανοίξεις το ebay θα σε κατευθύνει.

Αν δεν σου αρέσει η τελική του απόφαση, ευγενικά και τεκμηριωμένα απέρριψέ την και ζήτα επανεκτίμηση.

 

Προσωπικά δεν θα ζήταγα επανόρθωση αλλά πλήρη αποζημίωση και άντε γειά πάω σε άλλον.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα είδα ότι δεν είναι ebay και είναι μόνο Paypal.

 

Λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα καθότι παρέλαβες αλλά εσύ θα κάνεις claim παρόλα αυτά όλο το ποσό (μαζί με τα μεταφορικά).

 

Σαφώς και θα τους πεις ότι η αλληλογραφία για τα specs βρίσκεται στη διάθεσή τους σε περίπτωση που θέλεουν να το εξετάσουν.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη για την ολιγόωρη απουσία αλλά έχω (ακόμα) εξεταστική.Το θέμα δεν είναι τα 15 ευρώ και το να τα πάρω πίσω αλλά η αγένεια του πωλητή.Όταν του είπα ότι είναι δικό του λάθος μου είπε ότι δε δέχεται να δώσει shipping fees για να το επιστρέψω και μάλιστα όταν του υπενθύμισα ότι ΔΕΝ πήρα αυτό που πλήρωσα και ότι δε δέχομαι να τα δώσω εγώ,μου απάντησε ότι αυτός έχασε περισσότερα σε χρόνο και χρήμα.Λες και φταίω εγώ που δεν προσέχει τις παραγγελίες.Μπορώ να διεκδικήσω δηλαδή χρήματα εκτός συμφωνίας;Γιατί αυτά που μου χρωστάει είναι εκτός των 95$ που έδωσα μέχρι τώρα.Και η όλη συνομιλία είναι στο gmail,έτσι κι αλλιώς η σελίδα του δεν είχε κάποιου είδους p.m. manager όπως του ebay,αλλά μπορώ να στείλω σε όποια υπηρεσία ενδιαφέρεται το διάλογο μαζί του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιος που να ξέρει αν μπορώ να τα ζητήσω πίσω μέσω paypal?

 

https://www.paypal.com/webapps/mpp/security/seller-dispute-resolution

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου